Vartotojas
2018-05-10 15:59
Sveiki BMW e39 530d prefl modelis, užkūrus šalta auto ir važiuojant duodi dugna negesta viskas okey, užgesini užsikuria, pašyla iki darbines temperatūros, duodi dugna užgesta, užgesinus po keliu min užkursi, po 30-40min neimanoma užkurti nebent užstumt arba užtraukt. Diagnostikas sake magistralinis siurblys po vairuotojo kede nesukelia slegio delto gesta, ji pakeiciau vistiek taspats. Kame bus bėda, bako siurblyje ar purkštukuose?
Vartotojas
2018-05-10 18:03
Gal smulkmena, o jei ne tai teks Ardyt, kaitaliot visą kuro sistemą, tam ir yra dyzelis, kad gulėtum po juo.Geriausia keisti viską naujom dalim, jei keitei seną, naudotą žemo slėgio siurblį(posėdyne) tai gal todėl jokio efekto.Kas ten žino koks varlinykas kuro bake po milijono km kuriuos dyzeliai nuvažiuoja, per metus po 100t km mažiausiai, kas gaunas?Gali būt kad trūksta kuro ir visa problema.Nežinaiu kaip šitie, bet 3, D 160-170kw puirkštukai už 1 restauravimą kaina 140 eurų bent Vilniuje.Ir negalima betkuo pasitikėti, reik duot restauruoti geram specui.Vilniuaus regione gerai daro tik Grigiškėse, ne pačiam Vilniuj.
Vartotojas
2018-05-10 18:05
O negali būti taip vadinamas gazo potenciomentras, tas po pedalu, kuris kaitalioja fazes?
Jūsų žinutė |
|