Duster,Qashqai DCI 1,5 patikimumas

Sukūrė Vartotojas 2013-09-05
2013-09-05 16:48
Sveiki, gal kam teko tvarkyti shi 1, 5 dCi varikli kazkaip niekad neteko susidurti.Niekad neklausiau tokiu banaliu dalyku, bet dabar vieninteli karta leiskit paklausti-KOKIE JO APTARNAVIMO YPATUMAI?1, 5dci 81kw kuris buna qashkai`juose ir duster`iuose, taigi duster 1, 5d yra 4x4 o nissane tokie tik 2x4 varijantuose.X-trailuose isviso ju nera.Teko vazineti su 1, 6 benzininiu Duster 4x4 tai viskas ok tik trasoje vaziuojant 130 jau atrodo kad motoras maximaliom apsukom duzgia, bet rovimo dar turi.Idomu kaip su dyzeliais ar uztenka ju ir kaip ju aptarnavimas?Ankstesiu metu 1, 5 dyzeliai turejo bedu su elektronika jei neklystu.
2013-09-05 20:57
Kuro sistema turetu buti siemens, del jos problemu maziau, bet jei delfi tai pavargsi nes purkstuku remontas brangus.Kaip ir visu reno turbinos silpnos, varikliu resursas ribotas, nes podaugiai kilovatu isspausta.
2013-09-05 21:34
Kaip sakoma "before asking stupid quoestions, use google"
Qashqai kuro sistema Delphi, apie Siemens nėra info. O kW yra 77 pas jį :)
Nėra Renault turbinų, ar BMW turbinų, bet yra Garret turbinos, kurios gaminamos praktiškai visiems auto .
Jų "nelaikymas" gali būti sąlygotas konstruktorių apsiskaičiavimais, tepimo sistemos problemomis ir t.t. Arba paprasčiausiai papigintas Garret variantas, nes kaip žinia prancūziški automobiliai nėra brangiausi, taigi sutaupoma "ant metalo".
Variklių kodai K9K skiriasi tik skaičiai po kodo, bet iš esmės varikliai jų turi būti 1:1
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine
use google before asking stupid questions
2013-09-06 21:20
2013-09-05 21:34 bimbleidas rašė:Kaip sakoma "before asking stupid quoestions, use google" :smoke:
Qashqai kuro sistema Delphi, apie Siemens nėra info. O kW yra 77 pas jį :)
Nėra Renault turbinų, ar BMW turbinų, bet yra Garret turbinos, kurios gaminamos praktiškai visiems auto :thumbup:.
Jų "nelaikymas" gali būti sąlygotas konstruktorių apsiskaičiavimais, tepimo sistemos problemomis ir t.t. Arba paprasčiausiai papigintas Garret variantas, nes kaip žinia prancūziški automobiliai nėra brangiausi, taigi sutaupoma "ant metalo".
Variklių kodai K9K skiriasi tik skaičiai po kodo, bet iš esmės varikliai jų turi būti 1:1
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine
Panasiai kaip su Denso kuro siurbliais.Rem.komplektu negamina, tie kurie buvo Mazdose 2, 0 kadaise naudoti kainavo 5000 litu 1-nas.Ir gesdavo ziauriai.Land Cruiser HDJ100 ir HDJ80 ejo taip pat Denso siurbliai.Genda reciau, bet naudoro kaina apie 9000 litu.Buvo bepradedas gesti kai keiciau auto.Su Delfi purkstukais turejau bedu Hyundai Sonatoje 2009m.Bet kur tu bedu nebuna:).Siuo atveju planuoju pasiimt nauja(naujesnio mod) Dusteri nes zinau kad labai patvarus masiniukai bet vis nepasirodo prekyboje.

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti