Vartotojas
2013-07-04 15:06
Laba.
Pastebėjau daug kam iškyla klausimų, ties motoroleriais, gatvių motociklais, ir jų registracija. Tai šiek tiek nusprendžiau pažerti patarimų iš savo patirties bei nusimanymo.
Pirmiausiai.
Perkant motorolerį, ar bet kokį kitą motociklą, kurio darbinis tūris viršija leistinus 50 cm3 yra labai sudėtinga registruoti, ar priregistruoti naujus, parsivarius iš kitos šalies. Pavyzdžiui. Perkat pusbritvę, kurios dokumentuose parašyta kubatūra yra 49 cm3, tačiau jūsų žiniai tiek viršija. Varant techninę apžiūra, nemanau kad iškiltų problemų, kadangi ten tikrina tik pagrindus, tačiau išregistruojant ir parduodant žmogui su sąlyga, jog reiks ją vėl prisiregistruoti yra neįmanoma. Regitroje tikrinamas rėmo numeris, jis turi sutapti su rėmo numeriu kuris parašytas dokumentuose, tačiau asmuo patikrinęs variklio galią, ir pamatęs kad ji gerokai viršija leistiną kubatūrą, pilnai turi teisę patikrinęs variklio numerį (žinoma jis neatitiks, dokumentuose parašyto) turės pilną teisę perduoti šį motorolerį policijai ir galbūt netgi jus apkaltinti vagyste, kadangi gali būti pakeistas tik variklis, o motoroleris vogtas.
Antra.
Perkant nepriregistruotą, užregistruotą motorolerį, geriausiai į regitrą vykti su pardavėju, kadangi ten gali iškilti problemų. Jeigu motoroleris yra registruotas Lietuvoje, ir su lietuviškais numeriais, tiek problemų nebus, kadangi pakaks pirkimo/pardavimo sutarties.
, ,Pusbritvės".
Šiomis dienomis, jaunimas labai mėgsta naudotis pusbritvėmis, t.y, žeminto sportinio motociklo rėmas, kuriame įdėtas motorolerio (mopedo) variklis. Iš mano pusės nepatartina jų pirkti, kadangi kiek esu susidūręs su remontu, paprasčiausiai tam tikros jų dalys, jėga , ,nepatempia" to žemino sportinio motociklo rėmo.
Tad mano patarimas: jeigu jūsų kategorija yra AM, pirkti motorolerį, su kuriuo jūs pilnai galėsite džiaugtis, važinėdami gatvėmis ir t.t. Na, o jeigu žinoma nuspręsite pirkti , ,pusbritvę", nieko blogo nebus, tačiau automatiškai bus didesnė rizika dėl tam tikrų detalių taisymo.
Pastebėjau daug kam iškyla klausimų, ties motoroleriais, gatvių motociklais, ir jų registracija. Tai šiek tiek nusprendžiau pažerti patarimų iš savo patirties bei nusimanymo.
Pirmiausiai.
Perkant motorolerį, ar bet kokį kitą motociklą, kurio darbinis tūris viršija leistinus 50 cm3 yra labai sudėtinga registruoti, ar priregistruoti naujus, parsivarius iš kitos šalies. Pavyzdžiui. Perkat pusbritvę, kurios dokumentuose parašyta kubatūra yra 49 cm3, tačiau jūsų žiniai tiek viršija. Varant techninę apžiūra, nemanau kad iškiltų problemų, kadangi ten tikrina tik pagrindus, tačiau išregistruojant ir parduodant žmogui su sąlyga, jog reiks ją vėl prisiregistruoti yra neįmanoma. Regitroje tikrinamas rėmo numeris, jis turi sutapti su rėmo numeriu kuris parašytas dokumentuose, tačiau asmuo patikrinęs variklio galią, ir pamatęs kad ji gerokai viršija leistiną kubatūrą, pilnai turi teisę patikrinęs variklio numerį (žinoma jis neatitiks, dokumentuose parašyto) turės pilną teisę perduoti šį motorolerį policijai ir galbūt netgi jus apkaltinti vagyste, kadangi gali būti pakeistas tik variklis, o motoroleris vogtas.
Antra.
Perkant nepriregistruotą, užregistruotą motorolerį, geriausiai į regitrą vykti su pardavėju, kadangi ten gali iškilti problemų. Jeigu motoroleris yra registruotas Lietuvoje, ir su lietuviškais numeriais, tiek problemų nebus, kadangi pakaks pirkimo/pardavimo sutarties.
, ,Pusbritvės".
Šiomis dienomis, jaunimas labai mėgsta naudotis pusbritvėmis, t.y, žeminto sportinio motociklo rėmas, kuriame įdėtas motorolerio (mopedo) variklis. Iš mano pusės nepatartina jų pirkti, kadangi kiek esu susidūręs su remontu, paprasčiausiai tam tikros jų dalys, jėga , ,nepatempia" to žemino sportinio motociklo rėmo.
Tad mano patarimas: jeigu jūsų kategorija yra AM, pirkti motorolerį, su kuriuo jūs pilnai galėsite džiaugtis, važinėdami gatvėmis ir t.t. Na, o jeigu žinoma nuspręsite pirkti , ,pusbritvę", nieko blogo nebus, tačiau automatiškai bus didesnė rizika dėl tam tikrų detalių taisymo.
Vartotojas
2013-07-04 15:18
beje, ar tiesa jog iki 49cc nereik teisiu?
Vartotojas
2013-07-04 16:47
Mieste važinėjant, būtinos teisės, tiesa, pirmą kartą pagavus be jų - nebaus, bus tiesiog įspėjimas.
Vartotojas
2013-07-05 19:48
2013-07-04
16:47 rašė:
Mieste važinėjant, būtinos teisės, tiesa, pirmą kartą pagavus be jų - nebaus, bus tiesiog įspėjimas.
kaip gali nebaus be teisiu? aisku nebent papulsi ant normalaus policininko kuris nekreips demesio. bet siaip reikia teisiu AM
Vartotojas
2013-07-05 20:51
2013-07-04
16:47 rašė:
Mieste važinėjant, būtinos teisės, tiesa, pirmą kartą pagavus be jų - nebaus, bus tiesiog įspėjimas.
2013-07-05
19:48 rašė:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: kaip gali nebaus be teisiu? aisku nebent papulsi ant normalaus policininko kuris nekreips demesio. bet siaip reikia teisiu AM
italijoj iki 49cc nereik teisiu, tai sakau gal ir lt nereik....
Vartotojas
2013-07-05 21:07
2013-07-04
16:47 rašė:
Mieste važinėjant, būtinos teisės, tiesa, pirmą kartą pagavus be jų - nebaus, bus tiesiog įspėjimas.
2013-07-05
19:48 rašė:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: kaip gali nebaus be teisiu? aisku nebent papulsi ant normalaus policininko kuris nekreips demesio. bet siaip reikia teisiu AM
2013-07-05
20:51 rašė:
italijoj iki 49cc nereik teisiu, tai sakau gal ir lt nereik.... :lol:
reikia visoms motoriniams transporto priemonems
Vartotojas
2013-07-16 12:41
2013-07-04
16:47 rašė:
Mieste važinėjant, būtinos teisės, tiesa, pirmą kartą pagavus be jų - nebaus, bus tiesiog įspėjimas.
2013-07-05
19:48 rašė:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: kaip gali nebaus be teisiu? aisku nebent papulsi ant normalaus policininko kuris nekreips demesio. bet siaip reikia teisiu AM
2013-07-05
20:51 rašė:
italijoj iki 49cc nereik teisiu, tai sakau gal ir lt nereik.... :lol:
Tai jeigu turi B kategorija tai nereikia AM teisiu
Vartotojas
2013-08-13 10:25
Su B kategorija nereikia AM
Jūsų žinutė |
|