ayto
109 / 0
2014-08-01 20:07
Sveiki, ketinu isigyti si automobili, tad domina visa informacija i ka atkreipti demesi pradedant kokios varikliu benzininiu ir dyzeliniu bedos, ar kamuoja korozija, rialios kuro sanaudos, kas geriau is europos ar is jav ir t.t, o gal net kas turite ka pasiuliti .
ayto
109 / 0
2014-09-01 20:51
Tai gal kas patars ir nusvies placiau apie si modeli
Vartotojas
2014-09-01 21:51
Nebloga mašinytė, patvari važiuoklė, patikimas variklis, statistiniam vairuiokliui atrodo, kad erdvus salonas(nors realiai pvz aš tarp 2006 Polo ir 300C nematau didelio skirtumo erdvumo prasme).Geriausias varijantas susipažinti su auto patikimumu ir manevringumu, dinamika-pasiimti vienai dienai pasivažinėti(išsinuomoti automuomoje), tada pats susikursi savo nuomonę, nes patarimai, pasakojimai, žinai...labiau pletkams prilygsta.Vienam tas nepatiko, kitam kažkas sugedo, tai jau mėšlas, o trečiam gali būti geriausias gyvenime modelis.
Vartotojas
2014-09-02 00:24
2014-09-01
21:51 rašė:
Nebloga mašinytė, patvari važiuoklė, patikimas variklis, statistiniam vairuiokliui atrodo, kad erdvus salonas(nors realiai pvz aš tarp 2006 Polo ir 300C nematau didelio skirtumo:lol: erdvumo prasme).Geriausias varijantas susipažinti su auto patikimumu ir manevringumu, dinamika-pasiimti vienai dienai pasivažinėti(išsinuomoti automuomoje), tada pats susikursi savo nuomonę, nes patarimai, pasakojimai, žinai...labiau pletkams prilygsta.Vienam tas nepatiko, kitam kažkas sugedo, tai jau mėšlas, o trečiam gali būti geriausias gyvenime modelis.
Vaziuoklei laaaaabai toli iki patvarios. Barska jie beveik visi. Variklis, ziurint kuris. 2.7l - gaidziu gaidys. Reduktorius merso, del to serga tom paciom ligom, t.y. Leidzia daznai.
Vartotojas
2014-09-02 03:27
2014-09-01
21:51 rašė:
Nebloga mašinytė, patvari važiuoklė, patikimas variklis, statistiniam vairuiokliui atrodo, kad erdvus salonas(nors realiai pvz aš tarp 2006 Polo ir 300C nematau didelio skirtumo:lol: erdvumo prasme).Geriausias varijantas susipažinti su auto patikimumu ir manevringumu, dinamika-pasiimti vienai dienai pasivažinėti(išsinuomoti automuomoje), tada pats susikursi savo nuomonę, nes patarimai, pasakojimai, žinai...labiau pletkams prilygsta.Vienam tas nepatiko, kitam kažkas sugedo, tai jau mėšlas, o trečiam gali būti geriausias gyvenime modelis.
2014-09-02
00:24 rašė:
Vaziuoklei laaaaabai toli iki patvarios. Barska jie beveik visi. Variklis, ziurint kuris. 2.7l - gaidziu gaidys. Reduktorius merso, del to serga tom paciom ligom, t.y. Leidzia daznai.
Taip taip, kai apleistus grabus kuriu dyleriai nesiima remontuot del savininko aplaidumo jums atveza prikelt is numirusiu, tai viskas, isskyrus saab tau atrodo blogis.Lyg egzistuotu nors vienas modelis, kurio niekad nereikia tvarkyti
Vartotojas
2014-09-02 05:56
Jei butum normaliai susidures, tai nekalbetum nesamoniu.
Vartotojas
2014-09-02 07:10
visos masinos, kurios stovi ant sitos platformos turi bedu su vaziuokle - tiek 300, tiek Chargeris, tiek Magnumas. Nevykus vaziuokle, cia nieko neprigalvosi daugiau.
o apie saaba is vis nesamone sumalei. jei vairuoju ji dar nereiskia, kad as ji giriu ar tuo labiau kazkam siulau. atvirksciai - bekit nuo jo, nes jie skirti tik entuziastams
o apie saaba is vis nesamone sumalei. jei vairuoju ji dar nereiskia, kad as ji giriu ar tuo labiau kazkam siulau. atvirksciai - bekit nuo jo, nes jie skirti tik entuziastams
Vartotojas
2014-09-02 08:29
Na prie ko čia tai, nereikia taip banaliai gidoti tą pačią giesmę apie kiekvienam žingsnį griūvančius auto ir dar banaliau priimti ironijos, betkuriam modeliui per visą jo gyvenimą bent kartą ar kelis tenka kąnors patvarkyti, tiesiog kai kasdieną remontuoji tai ir atrodo kad viskas ištisai genda.Galima pamanyti kad kasdieną keičia žmonės magnumų ir 300C važiuoklę.Kartą susitvarko kaipo ir betkuriam kitam trantui ir važiuoja.Seni, negasdink žmonių
Vartotojas
2014-09-02 08:56
Net ir klaikiais mūsų lietuviškais keliais važinėjant pakenčiamas važiuoklės varijantas, dar klausimas kas geriau atlaiko extrem`us musu keliais, turbut ne vienas "kaimomobilis"sveikas neisnesa kailio...automatinės pavarų dėžės neužmušamos, varikliai gan kantrus tik dėl 2, 7 visi zino kad nepatvarus tačiau yra Hemi SRT 6, 1 431Hp 5s-100km/h arba 5, 7 V8 Hemi, dar yra 3, 0MB CRD ir 3, 5 V6 benzas.Jau geriau vazineciau išskirtinio, savito dizaino 300C negu pagražinta bulka ar eiline slyva kirviu atnaujintu feisu.
ayto
109 / 0
2014-09-02 18:00
2014-09-02
08:56 rašė:
Net ir klaikiais mūsų lietuviškais keliais važinėjant pakenčiamas važiuoklės varijantas, dar klausimas kas geriau atlaiko extrem`us musu keliais, turbut ne vienas "kaimomobilis"sveikas neisnesa kailio...automatinės pavarų dėžės neužmušamos, varikliai gan kantrus tik dėl 2, 7 visi zino kad nepatvarus tačiau yra Hemi SRT 6, 1 431Hp 5s-100km/h arba 5, 7 V8 Hemi, dar yra 3, 0MB CRD ir 3, 5 V6 benzas.Jau geriau vazineciau išskirtinio, savito dizaino 300C negu pagražinta bulka ar eiline slyva kirviu atnaujintu feisu.
Kiek domejausi tai vaziuokle eina senojo keturakio merso (tai kiek teko kazkada vazinet tai nieko blogo pasakyt negaleciau), na o varikliai kurie domintu tai butu 3.0 dyzelis arba 3.5 benzas-dujos, tai
delto sunku ir apsispresti kuris istvermigesnis ir ekonomiskesnis
delto sunku ir apsispresti kuris istvermigesnis ir ekonomiskesnis
Vartotojas
2014-09-02 18:43
2014-09-02
08:56 rašė:
Net ir klaikiais mūsų lietuviškais keliais važinėjant pakenčiamas važiuoklės varijantas, dar klausimas kas geriau atlaiko extrem`us musu keliais, turbut ne vienas "kaimomobilis"sveikas neisnesa kailio...automatinės pavarų dėžės neužmušamos, varikliai gan kantrus tik dėl 2, 7 visi zino kad nepatvarus tačiau yra Hemi SRT 6, 1 431Hp 5s-100km/h arba 5, 7 V8 Hemi, dar yra 3, 0MB CRD ir 3, 5 V6 benzas.Jau geriau vazineciau išskirtinio, savito dizaino 300C negu pagražinta bulka ar eiline slyva kirviu atnaujintu feisu.
2014-09-02
18:00 ayto rašė:
Kiek domejausi tai vaziuokle eina senojo keturakio merso (tai kiek teko kazkada vazinet tai nieko blogo pasakyt negaleciau), na o varikliai kurie domintu tai butu 3.0 dyzelis arba 3.5 benzas-dujos, tai
delto sunku ir apsispresti kuris istvermigesnis ir ekonomiskesnis
delto sunku ir apsispresti kuris istvermigesnis ir ekonomiskesnis
Jei dažniau važinėsi mieste, arba šiaip keliais kur netolygus greitis, tai žinoma dyzelis, nes kw turi neką mažiau nei benzas, na apie 30Hp mažiau , bet jis jėgos turi kaip mamutas, palygink optimaliausią sukimo momentą 510Nm prie 1600Rpm CRD ir benzininio 340Nm prie 3800Rpm, benzininį atsibosta mieste gainioti, ir bemindnat dugnais kiek kuro išeina per kaminąantra vertus, dyzelis ir greitesnis, ir smagesnis už benzą.(kalbu apie šių dviejų palyginimą, ne Hemi su CRD).Kadaise ieškojau CRD AWD bet tuo metu buvo tik benzas.O dėl sčnaudų tai neverta net sukti gavos, su CRD mieste galima tilpti į 10L o su benzu jei tilpsi i 16L tai džiaukis
Vartotojas
2014-09-02 19:00
2014-09-02
08:56 rašė:
Net ir klaikiais mūsų lietuviškais keliais važinėjant pakenčiamas važiuoklės varijantas, dar klausimas kas geriau atlaiko extrem`us musu keliais, turbut ne vienas "kaimomobilis"sveikas neisnesa kailio...automatinės pavarų dėžės neužmušamos, varikliai gan kantrus tik dėl 2, 7 visi zino kad nepatvarus tačiau yra Hemi SRT 6, 1 431Hp 5s-100km/h arba 5, 7 V8 Hemi, dar yra 3, 0MB CRD ir 3, 5 V6 benzas.Jau geriau vazineciau išskirtinio, savito dizaino 300C negu pagražinta bulka ar eiline slyva kirviu atnaujintu feisu.
2014-09-02
18:00 ayto rašė:
Kiek domejausi tai vaziuokle eina senojo keturakio merso (tai kiek teko kazkada vazinet tai nieko blogo pasakyt negaleciau), na o varikliai kurie domintu tai butu 3.0 dyzelis arba 3.5 benzas-dujos, tai
delto sunku ir apsispresti kuris istvermigesnis ir ekonomiskesnis
delto sunku ir apsispresti kuris istvermigesnis ir ekonomiskesnis
galas keturakio (W211). priekis S klases (W220)
konkreciai dazniausia beda yra stabilizatoriaus traukes priekyje. kartais sarnyrai. gale sakiu gumos nelaiko ir keitimas gana sudetingas kai kuriu.
konkreciai dazniausia beda yra stabilizatoriaus traukes priekyje. kartais sarnyrai. gale sakiu gumos nelaiko ir keitimas gana sudetingas kai kuriu.
Vartotojas
2014-09-02 19:49
be to, nors pakabos dizainas ir merso, medziagos chryslerio. del to laiko prasciau nei merso, bet pacios dalys pigesnes.
ayto
109 / 0
2014-09-02 20:11
2014-09-02
19:49 rašė:
be to, nors pakabos dizainas ir merso, medziagos chryslerio. del to laiko prasciau nei merso, bet pacios dalys pigesnes.
bet tai merso orginalios dalys tai tinka ar ne ? o ta vaziuokle nuo s klases su airmatic ar paprasta ?
Vartotojas
2014-09-03 02:15
2014-09-02
19:49 rašė:
be to, nors pakabos dizainas ir merso, medziagos chryslerio. del to laiko prasciau nei merso, bet pacios dalys pigesnes.
2014-09-02
20:11 ayto rašė:
bet tai merso orginalios dalys tai tinka ar ne ? o ta vaziuokle nuo s klases su airmatic ar paprasta ?
Paprasta. Neturetu tikti, bet as nebandziau. Tai negaliu sakyti tiksliai.
Vartotojas
2014-11-03 22:15
2014-09-02
19:49 rašė:
be to, nors pakabos dizainas ir merso, medziagos chryslerio. del to laiko prasciau nei merso, bet pacios dalys pigesnes.
2014-09-02
20:11 ayto rašė:
bet tai merso orginalios dalys tai tinka ar ne ? o ta vaziuokle nuo s klases su airmatic ar paprasta ?
2014-09-03
02:15 rašė:
Paprasta. Neturetu tikti, bet as nebandziau. Tai negaliu sakyti tiksliai.
Sveiki, žinovai. Turiu tokią bėdą, kad neturiu kito pasirinkimo tik 300c 2.7. Gal galit informatyviai, subjektyviai ir argumentuotai papasakot, kodėl šį motorą taip peikiat? Ačiū.
Jūsų žinutė |
|