Dėžės kaukimas

Sukūrė Vartotojas 2015-03-27
2015-03-27 00:02
Taip buvo, kad perkant mašiną nėjo patikrinti ar gera greičių dėžė. Supylus tepalus ir įdėjus naują smagratį su sankaba girdimas šioks toks ūžimas tarp 1, 5-2, 5 tūkst. apsukų (ties didesnėm dingsta), o garsas priklauso ne nuo greičio, o nuo apsukų. Vasarą girdisi labiau nei žiemą ( išvis beveik negirdėjau). Atšilus orams - vėl. Ar dėžė gali kaukti dėl nekokybiškos greičių dėžės alyvos? 1.6hdi mechanas.
2015-03-27 10:02
gali.
2015-03-27 10:03
susipilk koki liqui moly su molipdenu papildomai gal pades
2015-03-28 01:21
Supilti dabar mannol transmisiniai tepalai. Bent jau etiketė tokia buvo garaže :D
2015-03-28 06:50
Labas ,

galbūt teks pasikeisti dar vieną nepigią dalį,
neįmanoma tigti, kad tik joje problema, bet tikėtina...Greičiausiai

užia visai ne pavarų dėžė, o prie pat jos esantis reduktoriaus guolis,
jo garsas sklinda ydingai tarsi iš pavarų dėžės, bet taip tik atrodo,
tas guolis keičiamas, bet reikia ardyti , skelti pavarų dėžę, tai jau pagaminta, kad reduktorius viename ir tsme pačiame korpuse.

Nereikia nieko pilti, vsai subyrės ir sumals į šipulius aliuminį bloką, tada gausi pirkt visą dėžę, pagts guolis nebrangus, anksčiau kainavo (prieš kokius 7-8 metus 300 litu)bet dabar turet but pigesnis

2015-03-28 22:09
Bet aš nesuprantu, kaip guolis gali pareit, kai rida tik 150000 (tikra, duodu ranką nukirst)
3586 / 0
2015-03-28 22:15
laba diena sugryzk y realybe nzn kelintu jis metu bet jei kokiu 2007m tai france atstumais vazinejant ta auto vidutiniskai buvo nuvaziavs ta atstuma 2010-2011m zmones sugryskit y realybe su tokiom ridom patys pirmi savininkai vazineja.jei galvoji salone kad pasitikrinai ir pasake kad buvo 150 k tai nereiskia kad ji tiek nuvykus nes poto dar dideli seka yra yvairiu niuansu
2015-03-29 01:06
2015-03-28 22:09 rašė: Bet aš nesuprantu, kaip guolis gali pareit, kai rida tik 150000 (tikra, duodu ranką nukirst)
2015-03-28 22:15 assas rašė: laba diena sugryzk y realybe nzn kelintu jis metu bet jei kokiu 2007m tai france atstumais vazinejant ta auto vidutiniskai buvo nuvaziavs ta atstuma 2010-2011m zmones sugryskit y realybe su tokiom ridom patys pirmi savininkai vazineja.jei galvoji salone kad pasitikrinai ir pasake kad buvo 150 k tai nereiskia kad ji tiek nuvykus nes poto dar dideli seka yra yvairiu niuansu
Jezzz, ko tu verki iskart, nematei tai nesnekek. Pats nuo tralo nusivariau, pirkau is patikimiausio zmogaus, kuri zinau ir buvau prases, kad surastu 406 arba 407 (nu ir rado 407), pats knygeles varciau, pats serviso lipdukus analizavau ir t.t. Vaziavo sankaba deginanti moteris visiskai damususi isminamaji guoli ir smagrati, kuris ties +-150000 ir subyra. Visada buna isimciu :)
2015-03-29 07:22
2015-03-28 22:09 rašė: Bet aš nesuprantu, kaip guolis gali pareit, kai rida tik 150000 (tikra, duodu ranką nukirst)
2015-03-28 22:15 assas rašė: laba diena sugryzk y realybe nzn kelintu jis metu bet jei kokiu 2007m tai france atstumais vazinejant ta auto vidutiniskai buvo nuvaziavs ta atstuma 2010-2011m zmones sugryskit y realybe su tokiom ridom patys pirmi savininkai vazineja.jei galvoji salone kad pasitikrinai ir pasake kad buvo 150 k tai nereiskia kad ji tiek nuvykus nes poto dar dideli seka yra yvairiu niuansu
2015-03-29 01:06 rašė: Jezzz, ko tu verki iskart, nematei tai nesnekek. Pats nuo tralo nusivariau, pirkau is patikimiausio zmogaus, kuri zinau ir buvau prases, kad surastu 406 arba 407 (nu ir rado 407), pats knygeles varciau, pats serviso lipdukus analizavau ir t.t. Vaziavo sankaba deginanti moteris visiskai damususi isminamaji guoli ir smagrati, kuris ties +-150000 ir subyra. Visada buna isimciu :)
Taip įsivaizduoja daugelis, kurie nevairavo ir netureję visiškai naujų su 0-10km rida trasporto priemoniu.Net tokiem žvėrim kaip Volvo XC guoliai pasitaiko kad pavargsta po pirmųjų 60t km o mersams po pirmūjų realių 90t pirmu tikru t.km.o Subru dyzelių sankabų smagračių garantinis nespėdavo keisti, bent kai tik buvo pasirodę nauji salonuose, kaip dabar nežinau, nes pats buvau jau beveik nbusipirkčs naują Outback iš salono (ačių Dievui, kad paskutiniu momentu autosporto forume keli žmonės atkalbėjo).Nebėr jau tokios tvirtos technikos ir turbūt niekad nebegamins nebent rankų darbo rankomis surenkamus kokius Beantley bet ir tai, kur tuos guolius gamina kas ten žino...Neseniai nusipirkau 2015m enduro dvirati uz 2000 euro, pagamintas atset made in Canada(rimta kanadiečių firma), o apčioj remo lipdukas surinktas Kambodžoje.Arba vienam iš naujausių MB modeliui pirkau tokią smulkmeną varikliui, oficiliame salone parduotuvėje pardavukas atnešė made in Portugal, sako kitokių ir negamina, matot užrašyta ir ženkliukas MB tad cit.
2015-03-29 10:54
I pavaru deže pilasi ne manoliai visokie, o TOTAL TRANSMISSION BV 75W80.
Del uzimo gal su maza tepalu norma vazineta, jei leido per salnikus.Tikiuos teisingas kiekis ipiltas tepalo nes pvz ML6C neturi mierkies, isleidi visa ir per alsuokli pripili 2, 8litr. Jei pas tave BE4/5 tai mierke tepalo diezes gale dangtelyje. Ir jei smagratis detas vienmasis, o ne plaukiojantis irgi gali but garsas pasalinis is dezes.
2015-03-29 17:54
Tai gal vistik pirmą pasikeist tepalą dėžėj į kokį priklauso, o tik tada kažką ardyt ir taisyt? O reduktoriaus guolis nelabai, nes garso dažnis kinta nuo apsukų, o ne nuo greičio, ar klystu???

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti