del tepalu pasirinkimo

Sukūrė Vartotojas 2015-03-05
2015-03-05 19:58
Sveiki, norejau paklaust kokius tepalus reik pilti i fiat ducato 2.8 dyzelis 90kw
2015-03-05 20:02
kokie metai?
2015-03-05 22:39
2000-10-09
104 / 0
2015-03-05 23:49
5w/40 synthetic CF/B3 6, 7litro
75w/90 pusiau syntetic i deze 2.75 i mechanine dez
2015-03-06 16:24
2015-03-05 23:49 edvin rašė: 5w/40 synthetic CF/B3 6, 7litro
75w/90 pusiau syntetic i deze 2.75 i mechanine dez
nelabai supratau tai kokius cia pirkt? :D
2015-03-06 16:39
2015-03-05 23:49 edvin rašė: 5w/40 synthetic CF/B3 6, 7litro
75w/90 pusiau syntetic i deze 2.75 i mechanine dez
2015-03-06 16:24 rašė: nelabai supratau tai kokius cia pirkt? :D
pili 10w40 ir vargo nematai
104 / 0
2015-03-06 16:50
2015-03-05 23:49 edvin rašė: 5w/40 synthetic CF/B3 6, 7litro
75w/90 pusiau syntetic i deze 2.75 i mechanine dez
2015-03-06 16:24 rašė: nelabai supratau tai kokius cia pirkt? :D
2015-03-06 16:39 rašė: pili 10w40 ir vargo nematai:thumbup:
Nee, nebent vasara, pagal knygutes tai 10w/40 siam modeliui iki -15*C
2015-03-06 17:20
tai 10w/40 pilt? ar yra ir geriau ?
2015-03-06 17:21
2015-03-06 16:24 rašė: nelabai supratau tai kokius cia pirkt? :D
2015-03-06 16:39 rašė: pili 10w40 ir vargo nematai:thumbup:
2015-03-06 16:50 edvin rašė: Nee, nebent vasara, pagal knygutes tai 10w/40 siam modeliui iki -15*C
tai 10w/40 pilt ar yra ir geriau?
2015-03-06 17:55
2015-03-05 23:49 edvin rašė: 5w/40 synthetic CF/B3 6, 7litro
75w/90 pusiau syntetic i deze 2.75 i mechanine dez
2015-03-06 16:24 rašė: nelabai supratau tai kokius cia pirkt? :D
ko nesupranti zmogus parase kokie priklauso varikliui, sintetika pilk 5w40 niekada neprasausi, kastuos apie 40euru kazkur tie tepalai plius filtras. Jei padrostas ir degina tada pusiau sintetinius 10w40, ziema zinoma geriau mazesnio klampumo, bet arteja vasara tai uzteks ir situ 10w40. nepilk ten pemko ar kitokiu kur iki 20euru kastuoja 5litrai ir tiek, nes ten nlb tepalas yra, nebent auto neketini ilgai vazineti. O siaip siulau pasiskaityti apie klampumus variklio alyvos ir gamintojus, castrol, motul, neste, mobil ir dar keletas kitu kuriuos galima pirk neprasausi, siaip autoaibeje man minejeo kad aceit nauji peugeot citroen isvazineja su Total tepalais is gamyklos, ar tai tiesa nezinau, bet pezui 1.9 varikliui gerai sueina.
2015-03-06 17:56
trumpai kad net paprastas suprastu apie tepalus http://www.delfi.lt/auto/patarimai/visa-tiesa-apie-tepalus.d?id=28068655
2015-03-07 22:52
Pilk pilnai sintetinius pradžia 0w ir tt, 5w ir tt.Jeigu pradžia 10w ir tt. tai jau ne sintetinis.Dauguma isivaizduoja kad 1 litras pusiau sintetinio tepalo yra 0, 5 litro sintetinio ir 0, 5 litro mineralinio.Tai yra visiška netiesa.I litrą mineralinio tepalo ilašina kelis lašus sintetinio priedo ir tada jau jis vadinasi pusiau sintetiniu.Sintetinis žiema nesustingsta ir dėl to lengviau užvesti.O vasara tiek nesuskystėja nuo karščio kaip mineralinis.Taigi pilnai sintetinis bet kuriuo atvėju bus geriau už mineralinį pavadinta pusiau sintetiniu.
2015-03-07 23:04
2015-03-07 22:52 rašė: Pilk pilnai sintetinius pradžia 0w ir tt, 5w ir tt.Jeigu pradžia 10w ir tt. tai jau ne sintetinis.Dauguma isivaizduoja kad 1 litras pusiau sintetinio tepalo yra 0, 5 litro sintetinio ir 0, 5 litro mineralinio.Tai yra visiška netiesa.I litrą mineralinio tepalo ilašina kelis lašus sintetinio priedo ir tada jau jis vadinasi pusiau sintetiniu.Sintetinis žiema nesustingsta ir dėl to lengviau užvesti.O vasara tiek nesuskystėja nuo karščio kaip mineralinis.Taigi pilnai sintetinis bet kuriuo atvėju bus geriau už mineralinį pavadinta pusiau sintetiniu.
tepalo klampumas nuo to ar jis sintetinis ar ne nepriklauso.
2015-03-08 07:46
2015-03-07 22:52 rašė: Pilk pilnai sintetinius pradžia 0w ir tt, 5w ir tt.Jeigu pradžia 10w ir tt. tai jau ne sintetinis.Dauguma isivaizduoja kad 1 litras pusiau sintetinio tepalo yra 0, 5 litro sintetinio ir 0, 5 litro mineralinio.Tai yra visiška netiesa.I litrą mineralinio tepalo ilašina kelis lašus sintetinio priedo ir tada jau jis vadinasi pusiau sintetiniu.Sintetinis žiema nesustingsta ir dėl to lengviau užvesti.O vasara tiek nesuskystėja nuo karščio kaip mineralinis.Taigi pilnai sintetinis bet kuriuo atvėju bus geriau už mineralinį pavadinta pusiau sintetiniu.
2015-03-07 23:04 rašė: tepalo klampumas nuo to ar jis sintetinis ar ne nepriklauso.
Štai ką rašo delfi.(Klampumo indeksas

Klampumo, arba skysčio vidinės trinties, indeksą apibrėžia SAE vienetai. Prie indekso esanti raidė W (angl. „Winter“) nurodo, kad alyva žieminė. Visų sezonų alyvų pirmieji skaičiai nurodo, kad klampumas esant 18 laipsnių temperatūrai yra tokia pati, kaip ir nurodytos klasės žieminės alyvos, o antrieji skaičiai – alyvos klampumą esant 100 laipsnių temperatūrai. Be to, pirmą nurodytą skaičių galima vertinti kaip šalto variklio paleidimo sąlygas: kuo didesnis skaičius ir atitinkamai klampumas, tuo paleidimas sunkesnis (palyginimui: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W ir 25W). Vasarinės alyvos atskiru raidiniu simboliu nežymimos, tik: 20, 30, 40, 50, 60. Tačiau efektyviausia naudoti visiems sezonams skirtas alyvas. Jose visada nurodomi du klampumo indeksai SAE vienetais, pvz.: 15W-40, 10W-40, 5W-40 ir pan.) Manau kad jie tikrai nemeluoja.
2015-03-08 12:44
2015-03-07 22:52 rašė: Pilk pilnai sintetinius pradžia 0w ir tt, 5w ir tt.Jeigu pradžia 10w ir tt. tai jau ne sintetinis.Dauguma isivaizduoja kad 1 litras pusiau sintetinio tepalo yra 0, 5 litro sintetinio ir 0, 5 litro mineralinio.Tai yra visiška netiesa.I litrą mineralinio tepalo ilašina kelis lašus sintetinio priedo ir tada jau jis vadinasi pusiau sintetiniu.Sintetinis žiema nesustingsta ir dėl to lengviau užvesti.O vasara tiek nesuskystėja nuo karščio kaip mineralinis.Taigi pilnai sintetinis bet kuriuo atvėju bus geriau už mineralinį pavadinta pusiau sintetiniu.
2015-03-07 23:04 rašė: tepalo klampumas nuo to ar jis sintetinis ar ne nepriklauso.
2015-03-08 07:46 rašė: Štai ką rašo delfi.(Klampumo indeksas

Klampumo, arba skysčio vidinės trinties, indeksą apibrėžia SAE vienetai. Prie indekso esanti raidė W (angl. „Winter“) nurodo, kad alyva žieminė. Visų sezonų alyvų pirmieji skaičiai nurodo, kad klampumas esant 18 laipsnių temperatūrai yra tokia pati, kaip ir nurodytos klasės žieminės alyvos, o antrieji skaičiai – alyvos klampumą esant 100 laipsnių temperatūrai. Be to, pirmą nurodytą skaičių galima vertinti kaip šalto variklio paleidimo sąlygas: kuo didesnis skaičius ir atitinkamai klampumas, tuo paleidimas sunkesnis (palyginimui: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W ir 25W). Vasarinės alyvos atskiru raidiniu simboliu nežymimos, tik: 20, 30, 40, 50, 60. Tačiau efektyviausia naudoti visiems sezonams skirtas alyvas. Jose visada nurodomi du klampumo indeksai SAE vienetais, pvz.: 15W-40, 10W-40, 5W-40 ir pan.) Manau kad jie tikrai nemeluoja.
Tai kokie tepalai geriausiai tiktu tavo manymu ? 10w40?
2015-03-08 12:53
2015-03-07 23:04 rašė: tepalo klampumas nuo to ar jis sintetinis ar ne nepriklauso.
2015-03-08 07:46 rašė: Štai ką rašo delfi.(Klampumo indeksas

Klampumo, arba skysčio vidinės trinties, indeksą apibrėžia SAE vienetai. Prie indekso esanti raidė W (angl. „Winter“) nurodo, kad alyva žieminė. Visų sezonų alyvų pirmieji skaičiai nurodo, kad klampumas esant 18 laipsnių temperatūrai yra tokia pati, kaip ir nurodytos klasės žieminės alyvos, o antrieji skaičiai – alyvos klampumą esant 100 laipsnių temperatūrai. Be to, pirmą nurodytą skaičių galima vertinti kaip šalto variklio paleidimo sąlygas: kuo didesnis skaičius ir atitinkamai klampumas, tuo paleidimas sunkesnis (palyginimui: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W ir 25W). Vasarinės alyvos atskiru raidiniu simboliu nežymimos, tik: 20, 30, 40, 50, 60. Tačiau efektyviausia naudoti visiems sezonams skirtas alyvas. Jose visada nurodomi du klampumo indeksai SAE vienetais, pvz.: 15W-40, 10W-40, 5W-40 ir pan.) Manau kad jie tikrai nemeluoja.
2015-03-08 12:44 rašė: Tai kokie tepalai geriausiai tiktu tavo manymu ? 10w40?
Bent jau MB Centre Hamburge rekomendavo Liqui Moly 5W-30
kaip tinkamiausią ir vieną rimčiausių varijantų,
naudoju dviems gerų metų apynaujiems dyzeliams, viskas ok.
Tik kaina truputį kandžiojasi, jei vokiška versija(ne rytų
europiečių ar kinų pilstymo)tai brangesnis netgi
už originalų dylerių parduodamą MB ir VW/Audi sintetinį.

2015-03-08 18:14
2015-03-07 22:52 rašė: Pilk pilnai sintetinius pradžia 0w ir tt, 5w ir tt.Jeigu pradžia 10w ir tt. tai jau ne sintetinis.Dauguma isivaizduoja kad 1 litras pusiau sintetinio tepalo yra 0, 5 litro sintetinio ir 0, 5 litro mineralinio.Tai yra visiška netiesa.I litrą mineralinio tepalo ilašina kelis lašus sintetinio priedo ir tada jau jis vadinasi pusiau sintetiniu.Sintetinis žiema nesustingsta ir dėl to lengviau užvesti.O vasara tiek nesuskystėja nuo karščio kaip mineralinis.Taigi pilnai sintetinis bet kuriuo atvėju bus geriau už mineralinį pavadinta pusiau sintetiniu.
2015-03-07 23:04 rašė: tepalo klampumas nuo to ar jis sintetinis ar ne nepriklauso.
2015-03-08 07:46 rašė: Štai ką rašo delfi.(Klampumo indeksas

Klampumo, arba skysčio vidinės trinties, indeksą apibrėžia SAE vienetai. Prie indekso esanti raidė W (angl. „Winter“) nurodo, kad alyva žieminė. Visų sezonų alyvų pirmieji skaičiai nurodo, kad klampumas esant 18 laipsnių temperatūrai yra tokia pati, kaip ir nurodytos klasės žieminės alyvos, o antrieji skaičiai – alyvos klampumą esant 100 laipsnių temperatūrai. Be to, pirmą nurodytą skaičių galima vertinti kaip šalto variklio paleidimo sąlygas: kuo didesnis skaičius ir atitinkamai klampumas, tuo paleidimas sunkesnis (palyginimui: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W ir 25W). Vasarinės alyvos atskiru raidiniu simboliu nežymimos, tik: 20, 30, 40, 50, 60. Tačiau efektyviausia naudoti visiems sezonams skirtas alyvas. Jose visada nurodomi du klampumo indeksai SAE vienetais, pvz.: 15W-40, 10W-40, 5W-40 ir pan.) Manau kad jie tikrai nemeluoja.
taip, nemeluoja. kalba eina apie klampuma. ar sintetine ar ne cia nesakoma. as naudoju Castrol Edge pilnai sintetine 10W40

http://www.theoilhub.com/Castrol_EDGE_W_SPT_10W_40_Motor_Oil?src=Google&gclid=CNbS9oaTmcQCFXBp7AodIhEADQ

va tokia.
2015-03-08 23:25
2015-03-07 23:04 rašė: tepalo klampumas nuo to ar jis sintetinis ar ne nepriklauso.
2015-03-08 07:46 rašė: Štai ką rašo delfi.(Klampumo indeksas

Klampumo, arba skysčio vidinės trinties, indeksą apibrėžia SAE vienetai. Prie indekso esanti raidė W (angl. „Winter“) nurodo, kad alyva žieminė. Visų sezonų alyvų pirmieji skaičiai nurodo, kad klampumas esant 18 laipsnių temperatūrai yra tokia pati, kaip ir nurodytos klasės žieminės alyvos, o antrieji skaičiai – alyvos klampumą esant 100 laipsnių temperatūrai. Be to, pirmą nurodytą skaičių galima vertinti kaip šalto variklio paleidimo sąlygas: kuo didesnis skaičius ir atitinkamai klampumas, tuo paleidimas sunkesnis (palyginimui: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W ir 25W). Vasarinės alyvos atskiru raidiniu simboliu nežymimos, tik: 20, 30, 40, 50, 60. Tačiau efektyviausia naudoti visiems sezonams skirtas alyvas. Jose visada nurodomi du klampumo indeksai SAE vienetais, pvz.: 15W-40, 10W-40, 5W-40 ir pan.) Manau kad jie tikrai nemeluoja.
2015-03-08 18:14 rašė: taip, nemeluoja. kalba eina apie klampuma. ar sintetine ar ne cia nesakoma. as naudoju Castrol Edge pilnai sintetine 10W40

http://www.theoilhub.com/Castrol_EDGE_W_SPT_10W_40_Motor_Oil?src=Google&gclid=CNbS9oaTmcQCFXBp7AodIhEADQ

va tokia.
Tai sitas kur linka numetei tiktu fiat ducato 2000m 2.8 dyzelis?
2015-03-08 23:40
2015-03-08 07:46 rašė: Štai ką rašo delfi.(Klampumo indeksas

Klampumo, arba skysčio vidinės trinties, indeksą apibrėžia SAE vienetai. Prie indekso esanti raidė W (angl. „Winter“) nurodo, kad alyva žieminė. Visų sezonų alyvų pirmieji skaičiai nurodo, kad klampumas esant 18 laipsnių temperatūrai yra tokia pati, kaip ir nurodytos klasės žieminės alyvos, o antrieji skaičiai – alyvos klampumą esant 100 laipsnių temperatūrai. Be to, pirmą nurodytą skaičių galima vertinti kaip šalto variklio paleidimo sąlygas: kuo didesnis skaičius ir atitinkamai klampumas, tuo paleidimas sunkesnis (palyginimui: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W ir 25W). Vasarinės alyvos atskiru raidiniu simboliu nežymimos, tik: 20, 30, 40, 50, 60. Tačiau efektyviausia naudoti visiems sezonams skirtas alyvas. Jose visada nurodomi du klampumo indeksai SAE vienetais, pvz.: 15W-40, 10W-40, 5W-40 ir pan.) Manau kad jie tikrai nemeluoja.
2015-03-08 18:14 rašė: taip, nemeluoja. kalba eina apie klampuma. ar sintetine ar ne cia nesakoma. as naudoju Castrol Edge pilnai sintetine 10W40

http://www.theoilhub.com/Castrol_EDGE_W_SPT_10W_40_Motor_Oil?src=Google&gclid=CNbS9oaTmcQCFXBp7AodIhEADQ

va tokia.
2015-03-08 23:25 rašė: Tai sitas kur linka numetei tiktu fiat ducato 2000m 2.8 dyzelis?
Tau jug sake jei ketini vazineti ilgai sia auto tai pilk kokybiskesnius pvz 5w40 ar 10w40 pilnai sintetinius aisku jie brangesni nei kad pusiau sintetiniai 10w40 tinka tiek tiek tiek tie rinktis tau taciau jei sau ir negaila keliu litu tai pilk tik sintetinius pvz 5w40 ar 10w 40 neprasausi . O jei pigesniu nori tai pilk belen ka kur kainuoja po 50 lt kanistras alyvos . :)
2015-03-08 23:58
pagalvojus pusiau sintetiniai keiciami kas 10k o pilnai kas 15k filtas kainuoja darbas kainuoja, tai beveik vien del to labiau apsimoka pilnai sintetinius tepalus pilti
2015-03-09 00:15
2015-03-08 23:58 rašė: pagalvojus pusiau sintetiniai keiciami kas 10k o pilnai kas 15k filtas kainuoja darbas kainuoja, tai beveik vien del to labiau apsimoka pilnai sintetinius tepalus pilti:beer:
Yra Long Life full syntethic kategorija,
isskirtine net tarp sintetiniu,
joks 15t dyzeliniuose naujos kartos
dyzeliniuose varikliuose ne riba,
galima drasiai mint minimum 20k km.
Kai kuriuose 24k km.keitimo riba.

Idedu foto.

ir nereik jokiu 10W-40

5W-30 rimciausias koks tik yra sukurtas

Beto, reikia zinot koki gamintoja rinktis,

LM vienas rimciausiu
2015-03-11 12:02
2015-03-08 23:58 rašė: pagalvojus pusiau sintetiniai keiciami kas 10k o pilnai kas 15k filtas kainuoja darbas kainuoja, tai beveik vien del to labiau apsimoka pilnai sintetinius tepalus pilti:beer:
2015-03-09 00:15 rašė: Yra Long Life full syntethic kategorija,
isskirtine net tarp sintetiniu,
joks 15t dyzeliniuose naujos kartos
dyzeliniuose varikliuose ne riba,
galima drasiai mint minimum 20k km.
Kai kuriuose 24k km.keitimo riba.

Idedu foto.

ir nereik jokiu 10W-40

5W-30 rimciausias koks tik yra sukurtas

Beto, reikia zinot koki gamintoja rinktis,

LM vienas rimciausiu
Senukuose ju galima butu rasti?
2015-03-11 12:23
2015-03-08 23:58 rašė: pagalvojus pusiau sintetiniai keiciami kas 10k o pilnai kas 15k filtas kainuoja darbas kainuoja, tai beveik vien del to labiau apsimoka pilnai sintetinius tepalus pilti:beer:
2015-03-09 00:15 rašė: Yra Long Life full syntethic kategorija,
isskirtine net tarp sintetiniu,
joks 15t dyzeliniuose naujos kartos
dyzeliniuose varikliuose ne riba,
galima drasiai mint minimum 20k km.
Kai kuriuose 24k km.keitimo riba.

Idedu foto.

ir nereik jokiu 10W-40

5W-30 rimciausias koks tik yra sukurtas

Beto, reikia zinot koki gamintoja rinktis,

LM vienas rimciausiu
2015-03-11 12:02 rašė: Senukuose ju galima butu rasti?
Senukuose abejoju nors kas ten zino . Siaip jei esi Vilnietis tai Karoliniskese yra tokia alyvos parduotuve kur filtrais ir alyva originalia prekiauja ten labai didelis pasirinkimas ten rasi ko tik nori tik kad va adreso nezinau . Jei ka pazisti is Karoliniskiu tai tikrai zinos kur ji yra .
2015-03-11 12:34
2015-03-09 00:15 rašė: Yra Long Life full syntethic kategorija,
isskirtine net tarp sintetiniu,
joks 15t dyzeliniuose naujos kartos
dyzeliniuose varikliuose ne riba,
galima drasiai mint minimum 20k km.
Kai kuriuose 24k km.keitimo riba.

Idedu foto.

ir nereik jokiu 10W-40

5W-30 rimciausias koks tik yra sukurtas

Beto, reikia zinot koki gamintoja rinktis,

LM vienas rimciausiu
2015-03-11 12:02 rašė: Senukuose ju galima butu rasti?
2015-03-11 12:23 rašė: Senukuose abejoju nors kas ten zino . Siaip jei esi Vilnietis tai Karoliniskese yra tokia alyvos parduotuve kur filtrais ir alyva originalia prekiauja ten labai didelis pasirinkimas ten rasi ko tik nori tik kad va adreso nezinau . Jei ka pazisti is Karoliniskiu tai tikrai zinos kur ji yra .
Manau gal ir turi sintetiniu grynuoliu senukuose, bet ar tokiu 5w-30 tai abejoju, nes ju klampumas ir lakumas optimaliausias visomis salygomis, o ir gamintoja labai svarbu pasirinkti.As renkuosi vokiska kokybe ir tai, ka rekomenduoja Mercedes-benz.de bei gamykla.Teko matyti Svedijoje pagal svedu uzsakyma kinijoje gaminta 5w-30 long life sintetika.Tai 10 kart pigiau uz Liqui Moly originala.Siulyciau paziureti pvz EFL, Castrol ar pagaliau IGOL prancuziska alyva turi 5W-30 varijanta, tai neblogas gamintojas taip pat ir ju kaina nedidele palyginus.Esu skaites apie 5W-30 kad nauji BMW ir MB varikliai vazineja po 50k km nekeiciant gamyklinio 5w-30 nes jo tokios savybes, kad pakanka tik papildyti simboliskai.Nors gerokai padevetam varikliui nemanau ar gerai toks, i sena dyzeli pilciau koki "klampesni"pusiau sint., tyliau dirbtu ir mazesne dilimo tikimybe.
2015-03-11 12:46
geriausia imti is XADO gaminiu kazka
2015-03-11 12:48
2015-03-11 12:46 rašė: geriausia imti is XADO gaminiu kazka
i Lada samara arba luaz volin, nu dar i Chevrolet Niva laaaabai gerai Xado
2015-03-11 12:56
2015-03-11 12:46 rašė: geriausia imti is XADO gaminiu kazka
2015-03-11 12:48 rašė: i Lada samara arba luaz volin, nu dar i Chevrolet Niva laaaabai gerai Xado:lol::lol::lol:
Jo blemba Xado pila kaip jau varykliui ne kazkas sviecia :) O ir po ju keitimo kokiu bajeriuku pasitaiko :). Viena karta moteris atvaziavo pakeisti alyva Mazdoi minivene varikliukas dirbo graziai net neitartai kad burta buvo tik alyva isleido sena pakeite filtrus alyva ir t.t Ir prasidejo stebuklai pradejo pusti dumus kaip ruka kad net nieko nesimate desimt metru spinduliu pasirodo buvo primaitintas tokiais priedais Xado :) . Nesakau kad butent to gamintojo bet esme supratot . Teko keisti varikliuka nes neapsimokejo ardyti senaji be jokios garantijos kad viskas susitvarkys .
2015-03-11 13:12
2015-03-11 12:46 rašė: geriausia imti is XADO gaminiu kazka
2015-03-11 12:48 rašė: i Lada samara arba luaz volin, nu dar i Chevrolet Niva laaaabai gerai Xado:lol::lol::lol:
2015-03-11 12:56 rašė: Jo blemba Xado pila kaip jau varykliui ne kazkas sviecia :) O ir po ju keitimo kokiu bajeriuku pasitaiko :). Viena karta moteris atvaziavo pakeisti alyva Mazdoi minivene varikliukas dirbo graziai net neitartai kad burta buvo tik alyva isleido sena pakeite filtrus alyva ir t.t Ir prasidejo stebuklai pradejo pusti dumus kaip ruka kad net nieko nesimate desimt metru spinduliu pasirodo buvo primaitintas tokiais priedais Xado :) . Nesakau kad butent to gamintojo bet esme supratot . Teko keisti varikliuka nes neapsimokejo ardyti senaji be jokios garantijos kad viskas susitvarkys .
Siaip prie to pacio ar yra koks esminis skirtumas pvz Castrol edge pilnai sintetine alyva tarp 5w30 ir 5w40 ar cia tik darbines temperaturos ribos skiriasi visumoje ta pati alyva ?
2015-03-11 13:26
2015-03-11 12:48 rašė: i Lada samara arba luaz volin, nu dar i Chevrolet Niva laaaabai gerai Xado:lol::lol::lol:
2015-03-11 12:56 rašė: Jo blemba Xado pila kaip jau varykliui ne kazkas sviecia :) O ir po ju keitimo kokiu bajeriuku pasitaiko :). Viena karta moteris atvaziavo pakeisti alyva Mazdoi minivene varikliukas dirbo graziai net neitartai kad burta buvo tik alyva isleido sena pakeite filtrus alyva ir t.t Ir prasidejo stebuklai pradejo pusti dumus kaip ruka kad net nieko nesimate desimt metru spinduliu pasirodo buvo primaitintas tokiais priedais Xado :) . Nesakau kad butent to gamintojo bet esme supratot . Teko keisti varikliuka nes neapsimokejo ardyti senaji be jokios garantijos kad viskas susitvarkys .
2015-03-11 13:12 rašė: Siaip prie to pacio ar yra koks esminis skirtumas pvz Castrol edge pilnai sintetine alyva tarp 5w30 ir 5w40 ar cia tik darbines temperaturos ribos skiriasi visumoje ta pati alyva ?
http://castroledge.com/uk/products/oil-range pasiziurom
2015-03-14 10:01
Jau 5m.vaziuoju su tokiu Ducatu.Pilu paprastus Kronoil 10W-40 tepalus kurie kainuoja 11litu uz litra..Pravaziavau 800 000km.dabar pasikeiciau varikli vel pilu tuos pacius tepalus.Keiciu kas pliu minus 10-12 tukst, km.Ir dar , kas 200 000km, pasikeiciu svaistiklinius indeklus.Aisku visa tai pats darau, tai man tai nekainuoja.Ir visi sie kilometrai prasukti tampant traliuka.Mano nuomone tokiam paprastam varikliui niekam nereikalingi kazkokie ypatingi ir brangus tepalai.

Jūsų žinutė