Vartotojas
2009-12-11 14:43
sweiki.noreciau suzinoti i ka reikia atsizvelgti perkant naudota masina?ka reiketu patikrinti kad neapsirikciau ir nereiketu veliau tukstancius litu i ja investuoti?
Vartotojas
2009-12-11 14:44
visu pirma kokia masina pirkti nori ?
Vartotojas
2009-12-11 14:46
sko octavia 1, 9TDI universala
Vartotojas
2009-12-11 14:47
o jei be serviso pagalbos?
Vartotojas
2009-12-11 14:53
jau pries tai golfa nupirkau, tai 4000 investavau i ja
Vartotojas
2009-12-11 15:38
http://auto.plius.lt/forumas/showthread.php?tid=312
Vartotojas
2009-12-11 15:45
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
Vartotojas
2009-12-11 16:08
atsisuk tepalo propke ir ziurek kad darosi...jaj geras dyzeliukas tj uzdedi ir propke pritraukia...jaj uzdedi ir juda ja, net nezek tokio variklio
Vartotojas
2009-12-11 16:14
dekoju uz atsakymusreikes i tai atsizvelgti
Vartotojas
2009-12-11 16:55
Sunku konkrečiai pasakyti. Žiūrėk koks bendras stovis, ar labai nutrintas vairas, pedalai, ar nenutrintos sėdynės, ar neapibėgęs tepalais variklis (jeigu jis nuplautas, tai įtarimas kad buvo tepaluotas), žiūrėk kad būtų vienodi tarpai tarp durelių, kapoto ir sparnų, žiūrėk ar originalūs stiklai (su Škodos ženklu), ar originalios faros, ar padangos šonas nenunešiotas. Važiuodamas paleisk vairą ir žiūrėk ar netraukia į kurį nors šoną stipriai (kažkiek traukti gali dėl kelio nuožulnumo). Dabar ateina šalčiai, tai labai gerai patikrinti kaip variklis kuriasi ryte šaltas (taip galima nuspresti apie kompresiją, svarbiausia kad jis būtų nejudintas), pasižiūrėk kaip kuriasi karšta (jei reikia sukti labai ilgai, tai irgi įtarimas kad siurblys gali pareidinėti). O šiaip tai visas tokias smulkmenas sudėjęs susidarai bendrą mašinos vaizdą. Svarbu kad iš pažiūros automobilis matytūsi kad jis "gyvas", o ne suvažinėtas lavonas.
Vartotojas
2009-12-11 18:17
Jei konkreciai apie varikli, tai nera sunku jo bukle nustatyti ir nereikia ypatingu sugebejimu ir nera reikalo listi i variklio vidu, kad nustatytum jo bukle(kaip kad elas pasisake: ''i varikli gi neilisi paziureti kaip ten viskas'')
Konkreciai apie benzinini:
- Jei variklis apsineses storu tepalo ir purvo sluoksniu, gali buti ''nukankintas'', jei jau butu nusveistas, galima toliau ziuret. Reikia pasiziureti ar nesisunkia tepalas per karterio tarpine, jei sunkiasi, vadinasi cilindrai ir ziedai stipriai isdile ir i karteri patenka benzino garai, dideja slegis ir pradeda tepala leisti tarpine.
Ismetimo dumu spalva daug ka pasako - melyni dumai reiskia, kad tepalas cilindruose dega. juodi, kad per riebu misini duoda, dirbant saltam varikliui jei eina balti dumai - reiskia variklio galvos tarpine pramusta.
Kolektoriaus ir ismetimo sistemos sandaruma galima patikrint dirbant laisvom apsukom ranka uzdengti duslintuva, jei sistema sandari - variklis turi uzgesti.
Kas be ko dar gerai butu nuvaryti masina i servisa patikrinti kompresija, nes tai daug ka pasako apie variklio bukle.
Konkreciai apie benzinini:
- Jei variklis apsineses storu tepalo ir purvo sluoksniu, gali buti ''nukankintas'', jei jau butu nusveistas, galima toliau ziuret. Reikia pasiziureti ar nesisunkia tepalas per karterio tarpine, jei sunkiasi, vadinasi cilindrai ir ziedai stipriai isdile ir i karteri patenka benzino garai, dideja slegis ir pradeda tepala leisti tarpine.
Ismetimo dumu spalva daug ka pasako - melyni dumai reiskia, kad tepalas cilindruose dega. juodi, kad per riebu misini duoda, dirbant saltam varikliui jei eina balti dumai - reiskia variklio galvos tarpine pramusta.
Kolektoriaus ir ismetimo sistemos sandaruma galima patikrint dirbant laisvom apsukom ranka uzdengti duslintuva, jei sistema sandari - variklis turi uzgesti.
Kas be ko dar gerai butu nuvaryti masina i servisa patikrinti kompresija, nes tai daug ka pasako apie variklio bukle.
Vartotojas
2009-12-11 18:26
Kiti svarbus dalykai perkant auto butu tai, kad reiktu idemiai ivertinti kebulo bukle, vaziuokles, stabdziu sistemos.
Reikia idemiai apziureti kebula ar nera korozijos zidiniu, jeigu slenksciai, posparniai, dugnas stipriai supuve, geriau tokio auto nepirkti, nebent labai nori, bet tada reikia deretis del kainos.
geriausia butu paziuret is apacios ir ziureti ar nesulankstytos pakabos svitys, vairo traukes, ar nesuplyse sarnyru gumos, ar neleidzia stabdziu cilindrai.
Jei mechanine deze, tai sankabos bukle lengvai galima ivertinti pavaziavus pirma pavara, jei sankaba pradeda imti kai pedalas aukstai, vadinasi sankabos diskas jau i pabaiga eina.
Vairo laisvuma patikrinti galima vaziuojant staigiai pasukinejant vaira i sonus.
Jeigu vaziuojant nuo pavaru dezes eina uzesys, greiciausiai dezes guoliui ateina paskutines dienos.
Reikia idemiai apziureti kebula ar nera korozijos zidiniu, jeigu slenksciai, posparniai, dugnas stipriai supuve, geriau tokio auto nepirkti, nebent labai nori, bet tada reikia deretis del kainos.
geriausia butu paziuret is apacios ir ziureti ar nesulankstytos pakabos svitys, vairo traukes, ar nesuplyse sarnyru gumos, ar neleidzia stabdziu cilindrai.
Jei mechanine deze, tai sankabos bukle lengvai galima ivertinti pavaziavus pirma pavara, jei sankaba pradeda imti kai pedalas aukstai, vadinasi sankabos diskas jau i pabaiga eina.
Vairo laisvuma patikrinti galima vaziuojant staigiai pasukinejant vaira i sonus.
Jeigu vaziuojant nuo pavaru dezes eina uzesys, greiciausiai dezes guoliui ateina paskutines dienos.
Vartotojas
2009-12-11 18:33
Apziurint kebula reikia ziureti, kad butu vienodi tarpai tarp dureliu, kapotu.
Jei randi itartina vieta, kuri galetu buti dauzta, tai ant tos vietos galima prideti magneto gabaliuka, jei nelimpa, vadinasi deta glaisto.
Galima paziureti stiklu, zibintu datas. Zinoma, idealiu naudotu masinu nera, bet galima atmesti kai kuriuos variantus atsizvelgus i bendra bukle, jei matai, kad reiks nemazai pinigu investuoti, kad susitvarkytum normaliai.
Jei randi itartina vieta, kuri galetu buti dauzta, tai ant tos vietos galima prideti magneto gabaliuka, jei nelimpa, vadinasi deta glaisto.
Galima paziureti stiklu, zibintu datas. Zinoma, idealiu naudotu masinu nera, bet galima atmesti kai kuriuos variantus atsizvelgus i bendra bukle, jei matai, kad reiks nemazai pinigu investuoti, kad susitvarkytum normaliai.
Vartotojas
2009-12-11 18:37
del tu dumu spalvos visaip buna ir nebutinai tas melsvas eis del tepalo, gali ir del nesudegusio kuro, del per riebaus misinio gali ir juodas eiti ir jei lb stiprei nesuprasi kad tepala degina, buna eina baltai melsvas ir velgi nebutinai antifryzas ten...
Vartotojas
2009-12-11 18:41
Jei kalbant apie automata, tvarkingoj dezej turi buti raudonas ir gana skaidrus tepalas. ta galima pziureti isemus matuokle pagal ant jos esanti tepala. Jei juodas, su degesiu kvapu, reiskia, kad gali greitai tekti remontuoti. Tepalo lygi reikia matuoti esant siltam ir uzvestam variklui. Perjungiant is N padeties i D ar R neturi buti bildesiu ar trukciojimu.
Vartotojas
2009-12-11 18:43
2009-12-11
18:37 rašė:
del tu dumu spalvos visaip buna ir nebutinai tas melsvas eis del tepalo, gali ir del nesudegusio kuro, del per riebaus misinio gali ir juodas eiti ir jei lb stiprei nesuprasi kad tepala degina, buna eina baltai melsvas ir velgi nebutinai antifryzas ten...
Tai taip, taip, as nesakau, kad butinai taip ir bus, bet greiciausiai, dazniausiai Juoda tai meta tik del per riebaus misinio, daznai buna sugedus lambdazondui.
Vartotojas
2009-12-11 19:45
perkant masina reikia ziureti ir is kur ji parvaryta. svediskos labaiusia buna supuvusios. del variklio svarumo del nuplovimo nebutinai jis buvo tepaluotas, bet tiketina. Žmones ne visada nuperka nuo tralo del jo svaros ar vairo pedalu nudilimo, nes buna akumuliatorius issikroves, vidus purvinas ir pan. to niekada nereikia bijoti. perkant toki automobili visada matai jo realu vaizda, jo bukle, musima jei ji musta. o perkant turguje ar is pirikupu tau siulo jau SALDAINIUKA
Vartotojas
2009-12-11 19:58
daniskos taip pat, kaip ir svedskos buna gerai papuve del dregmes ir didelio drusku naudojimo ziemos metu keliuose.
Vartotojas
2009-12-11 20:25
buna is vokisku papuve neblogai
Vartotojas
2009-12-11 20:28
bet ne audi
Vartotojas
2009-12-11 20:29
ne audi, nes cinkas arba aliumas, bet vw
Vartotojas
2009-12-11 20:34
vw tai tenka jau ir ant 3 metu amziaus pirmuosius korozijos pozymius. bent jau danijoj.
Vartotojas
2009-12-11 21:00
labai prasau pasakykit ka nors apie opel tigra, kokie jos trukumai? dazniausios bedos kaip varikliai laiko kaip greiciu dezes? kuris patvaresnis ar 1.4 l ar 1.6 l ?
Vartotojas
2009-12-11 22:32
2009-12-11
21:00 rašė:
labai prasau pasakykit ka nors apie opel tigra, kokie jos trukumai? dazniausios bedos kaip varikliai laiko kaip greiciu dezes? kuris patvaresnis ar 1.4 l ar 1.6 l ?
dezes tarnavimo likas priklauso daugiausiai nuo vaziavimo stiliaus, kaip ir daugelis opeliu turi kartais bedu su tepalo pompa. kad ilgaamziskas butu kiek silpnoki varikliai. gera antikorozine apsauga nepasizymi, kaip ir senesni modeliai opeliuku. bet visumoj patenkinamas auto - vokiska kokybe niekad nenuvils
kaip merginai, labai geras variantas.
kaip merginai, labai geras variantas.
Vartotojas
2009-12-12 12:32
aciu uz nuomone
Vartotojas
2009-12-12 12:59
vai2te masina tragedija tos tigros, priesgaisrineje tarnyboje jas vadina skarbom, susidurus su kita maisna kaktomusa sansu isgyventi mazai, ji neturi jokiu kebulo sutvirtinimu, net dar mazesni smarttai ndesimties metu senumo turi tam tikrose vietose kieto metalo sustiprinimus tarp stogo dureliu pradzios, kuris iki kapoto leidzia susimalt poto amortizacijos nellieka, bet neleidzia sutraiskiti salono ir jame esanciu zmoniu, tai tiek, jei tik po miesta vazynesi nieko blogo, o taip jei uzmiesti, geriau nereikia, zodziu super nesaugi masina, o dar ir rudija kaip pasiutus valandom
Vartotojas
2009-12-12 20:17
2009-12-12
12:59 rašė:
vai2te masina tragedija tos tigros, priesgaisrineje tarnyboje jas vadina skarbom, susidurus su kita maisna kaktomusa sansu isgyventi mazai, ji neturi jokiu kebulo sutvirtinimu, net dar mazesni smarttai ndesimties metu senumo turi tam tikrose vietose kieto metalo sustiprinimus tarp stogo dureliu pradzios, kuris iki kapoto leidzia susimalt poto amortizacijos nellieka, bet neleidzia sutraiskiti salono ir jame esanciu zmoniu, tai tiek, jei tik po miesta vazynesi nieko blogo, o taip jei uzmiesti, geriau nereikia, zodziu super nesaugi masina, o dar ir rudija kaip pasiutus valandom:)
Ji, kaip mergina, ieskosi nedideles, mazalitrazes masinos. O tigra niekuom nera nesaugesne nei visos kitos tos pacios klases masinos. visos jos vienodai yra nesaugios ir nereikia tigros isskirinet is kitu.
Vartotojas
2009-12-12 21:03
2009-12-11
16:55 rašė:
Sunku konkrečiai pasakyti. Žiūrėk koks bendras stovis, ar labai nutrintas vairas, pedalai, ar nenutrintos sėdynės, ar neapibėgęs tepalais variklis (jeigu jis nuplautas, tai įtarimas kad buvo tepaluotas), žiūrėk kad būtų vienodi tarpai tarp durelių, kapoto ir sparnų, žiūrėk ar originalūs stiklai (su Škodos ženklu), ar originalios faros, ar padangos šonas nenunešiotas. Važiuodamas paleisk vairą ir žiūrėk ar netraukia į kurį nors šoną stipriai (kažkiek traukti gali dėl kelio nuožulnumo). Dabar ateina šalčiai, tai labai gerai patikrinti kaip variklis kuriasi ryte šaltas (taip galima nuspresti apie kompresiją, svarbiausia kad jis būtų nejudintas), pasižiūrėk kaip kuriasi karšta (jei reikia sukti labai ilgai, tai irgi įtarimas kad siurblys gali pareidinėti). O šiaip tai visas tokias smulkmenas sudėjęs susidarai bendrą mašinos vaizdą. Svarbu kad iš pažiūros automobilis matytūsi kad jis "gyvas", o ne suvažinėtas lavonas.
Egis73 nesidėk visažiniu, tai ką čia isdėstei tėra sutirštinta asmeninė nuomonė, kurią gerbiu bet galima pagalvoti kad žmogus perka naują mažiną iš dylerių.Pavyzdžiui šalti VW/Škoda ir kiti D varikliai dažnai negražiai kuriasi dėl prastų pakaitinimo žvakių, o kaip teigi "karštą"tenka prasukt tai priešingai, yra davelnia kuro padavimų su atskirais ŽEMO slėgio ir aukšto slėgio siurbliais(vienas tokiu mod.Range Rover 2006 arba 99m dyzeliai ir kai kurie BMW)kol zemo slegio siurbliukas bake neuzhpumpuoja iki auksto selgio siurblio ir turi praeiti kelios sekundes.Nevisada kalta elektrine dalis prie variklio.Deje jei kai kurios lengvai keiciamos dalys VW/Skoda/Audi siurbly pavargsta, masinos neuzkursi nei saltos, nei karstos.Taigi nesureiksmink asmenines nuomones, buna daugybe ivairiu gedimu
Vartotojas
2009-12-12 21:08
2009-12-11
14:43 rašė:
sweiki.noreciau suzinoti i ka reikia atsizvelgti perkant naudota masina?ka reiketu patikrinti kad neapsirikciau ir nereiketu veliau tukstancius litu i ja investuoti?:D
Abejoju, kad pades siuo atveju net autorizuotas servisas, geriau parodyk masina kokiam senam vilkui, nepagailek keliu litu.Kiek buvo atveju kad zmogus prarades vilti nuvaziuoja i rimtu save laikanciu autocentra, palieka 300 litu uz nezinia ka ir nieko nepeses visviena rodo auto tos srities profui, del kurios kila itarimu.Jei itartinas variklis-rodyk motoristui ir t.t.
Vartotojas
2009-12-12 21:15
8wd kur tau dyzelis prastai kurias del blogu zvakiu? jam jos tik ziema reikalingos ir tai kai didelis minusas
Vartotojas
2009-12-12 23:45
2009-12-12
12:59 rašė:
vai2te masina tragedija tos tigros, priesgaisrineje tarnyboje jas vadina skarbom, susidurus su kita maisna kaktomusa sansu isgyventi mazai, ji neturi jokiu kebulo sutvirtinimu, net dar mazesni smarttai ndesimties metu senumo turi tam tikrose vietose kieto metalo sustiprinimus tarp stogo dureliu pradzios, kuris iki kapoto leidzia susimalt poto amortizacijos nellieka, bet neleidzia sutraiskiti salono ir jame esanciu zmoniu, tai tiek, jei tik po miesta vazynesi nieko blogo, o taip jei uzmiesti, geriau nereikia, zodziu super nesaugi masina, o dar ir rudija kaip pasiutus valandom:)
na cia tai prigasdinai siaip man tigros tokios fainutes bet kad tokios gleznos tai netikejau
Vartotojas
2009-12-12 23:53
siaip mazalitres neieskau, tik nelabai megstu dideliu gabaritu auto
man tigra tokia kaip tiktruksta galios mazalitrems, turiu golfa 3 1.4 l o siandien nusipirkau laguna 1.8 l tai jauciasi variklio litrazasbet vistiek kazkaip traukia prie golfo nes jis toks mazesnis beje gal kas zino ka reiskia kai lagunai uzsidega prietaisu skydelyje ipurskimo lempute, ar gali but del to kad benzo bakas tuscias?aciu
man tigra tokia kaip tiktruksta galios mazalitrems, turiu golfa 3 1.4 l o siandien nusipirkau laguna 1.8 l tai jauciasi variklio litrazasbet vistiek kazkaip traukia prie golfo nes jis toks mazesnis beje gal kas zino ka reiskia kai lagunai uzsidega prietaisu skydelyje ipurskimo lempute, ar gali but del to kad benzo bakas tuscias?aciu
Vartotojas
2009-12-13 00:04
2009-12-12
23:53 rašė:
siaip mazalitres neieskau, tik nelabai megstu dideliu gabaritu auto
:) man tigra tokia kaip tik:)truksta galios mazalitrems, turiu golfa 3 1.4 l o siandien nusipirkau laguna 1.8 l tai jauciasi variklio litrazas:)bet vistiek kazkaip traukia prie golfo nes jis toks mazesnis:) beje gal kas zino ka reiskia kai lagunai uzsidega prietaisu skydelyje ipurskimo lempute, ar gali but del to kad benzo bakas tuscias?aciu
:) man tigra tokia kaip tik:)truksta galios mazalitrems, turiu golfa 3 1.4 l o siandien nusipirkau laguna 1.8 l tai jauciasi variklio litrazas:)bet vistiek kazkaip traukia prie golfo nes jis toks mazesnis:) beje gal kas zino ka reiskia kai lagunai uzsidega prietaisu skydelyje ipurskimo lempute, ar gali but del to kad benzo bakas tuscias?aciu
gali del lambdazondo - gal neveikia, o gal tik kontakto nera. bet lagunose elekronika silpnoka - kartais gali ir be gedimo kai kurie davikliai suveikti.
Vartotojas
2009-12-13 00:12
na reiks nulekt iki serviso gal ka pasakys
Vartotojas
2009-12-13 10:10
2009-12-11
16:55 rašė:
Sunku konkrečiai pasakyti. Žiūrėk koks bendras stovis, ar labai nutrintas vairas, pedalai, ar nenutrintos sėdynės, ar neapibėgęs tepalais variklis (jeigu jis nuplautas, tai įtarimas kad buvo tepaluotas), žiūrėk kad būtų vienodi tarpai tarp durelių, kapoto ir sparnų, žiūrėk ar originalūs stiklai (su Škodos ženklu), ar originalios faros, ar padangos šonas nenunešiotas. Važiuodamas paleisk vairą ir žiūrėk ar netraukia į kurį nors šoną stipriai (kažkiek traukti gali dėl kelio nuožulnumo). Dabar ateina šalčiai, tai labai gerai patikrinti kaip variklis kuriasi ryte šaltas (taip galima nuspresti apie kompresiją, svarbiausia kad jis būtų nejudintas), pasižiūrėk kaip kuriasi karšta (jei reikia sukti labai ilgai, tai irgi įtarimas kad siurblys gali pareidinėti). O šiaip tai visas tokias smulkmenas sudėjęs susidarai bendrą mašinos vaizdą. Svarbu kad iš pažiūros automobilis matytūsi kad jis "gyvas", o ne suvažinėtas lavonas.
2009-12-12
21:03 rašė:
Egis73 nesidėk visažiniu, tai ką čia isdėstei tėra sutirštinta asmeninė nuomonė, kurią gerbiu bet galima pagalvoti kad žmogus perka naują mažiną iš dylerių.Pavyzdžiui šalti VW/Škoda ir kiti D varikliai dažnai negražiai kuriasi dėl prastų pakaitinimo žvakių, o kaip teigi "karštą"tenka prasukt tai priešingai, yra davelnia kuro padavimų su atskirais ŽEMO slėgio ir aukšto slėgio siurbliais(vienas tokiu mod.Range Rover 2006 arba 99m dyzeliai ir kai kurie BMW)kol zemo slegio siurbliukas bake neuzhpumpuoja iki auksto selgio siurblio ir turi praeiti kelios sekundes.Nevisada kalta elektrine dalis prie variklio.Deje jei kai kurios lengvai keiciamos dalys VW/Skoda/Audi siurbly pavargsta, masinos neuzkursi nei saltos, nei karstos.Taigi nesureiksmink asmenines nuomones, buna daugybe ivairiu gedimu
Tu prasikrapštyk veizolius ir atidžiai perskaityk pirmą ir trečią postus prieš ką nors rašydamas. Prie ko čia tas tavo Roveris ir BMW? Ar tu bent perskaitei kokią mašiną žmogus nori pirkti? ŠKODA OCTAVIA. Važinėju su tokia pačia jau 2, 5 metų, tai manau kad jau galiu pasakyti kaip ji kuriasi, kaip turi ir kaip neturi kurtis. Pakaitinimo žvakes patikrinti tai kaip du pirštus apmyšt, bet yra skirtumas kur negražiai kuriasi ir kur visai neužkuria. Ir prie ko ta elektrinė siurblio dalis? Kur aš ją paminėjęs? Bent kiek nusimanatis žmogus ( tavęs prie tokių nepriskirčiau) žino, kad jei karštas dyzelis sunkiai kuriasi, tai 99% tikimybė kad susidėvėjus plunžerinė pora. Siurblys nesukelia slėgio, neužkuri mašinos. Jei žmogus pirktų auto pas dilerius (kaip kad tu išsireiškiai), tai patarimų kur ir ką žiūrėti neprašytų. Čia kalba eina apie dėvėtus automobilius. Mano duoti patarimai pasiteisina kokiai 95% procentais. Tokius kriterijus naudoja dauguma perkančiųjų dėvėtus automobilius, o ne aš vienas. Ir sugalvoti jie ne mano galvoja, o paimti iš praktikos mano ir kitų kuriems teko susidurti su automobilių pirkimu ir jų remontu. Atsipeikėk, nesidedu anots tavęs visažiniu, žmogus paprašė patarimo, aš jam atsakiau. Ar dabar reiks bijoti ką nors kažkam atsakyti, patarti, kad neišlystų forume kažkos viską žinantis gaidys ir neapšauktų kažkuo besidedančiu. Beje, dalš tokių pačių patarimų kaip ir aš išreiškė ir Pollss033, ar ir jį apšauksi besidedančiu visažiniu. Užknisa tokie pienburniai.
Vartotojas
2009-12-19 16:41
VISKAS TEISINGAI!nesipykit del nieku, nors sis tas cia ir juokinga buvo, kaip pvzaziuret ar vairas nenudiles, pedalai, sedynes, ar originalus stiklai...O jei zmogui isdauze buvo?O jei sedyne nutrinta, tai kas?Variklis suges ar greicio deze? Na, jei nusisneku, tai galejo paaiskint koki gedima koks pozymis rodo...sis tas paaiskinta...
Vartotojas
2009-12-19 16:50
jei pardavejas pirmiausia atidaro kapota, tai galima kas po juo ir netikrint, bedos kazkur kitur.Jei pradeda nuo isblizginto salono, tuo apziura isvis geriau uzbaigt, o jei paduoda i rankas raktelius, reiskia paprastas, patiklus zmogelis ir kazin ar jam rupi prastumt koki dideli defekta.
Vartotojas
2009-12-19 16:56
ir dar zmones daznai isizeidzia jei pradedi narstyt po masina vos ne su padidinimo stiklu
Vartotojas
2009-12-27 21:04
pirk passata b5 1.9tdi 81 kW, nes vokietis yra vokietis...
Vartotojas
2009-12-28 17:17
tai vat...atsizveldiau i patarimus, pasiiemiau kartu pazystama automechanika, tai isrinko geru varikliu ir geru kebulu masina:Opel Zafira.tai pokolkas neturejau problemu.teko tik tepalus ir panasias smulkenas pakeist, kad TA praeiciau
Vartotojas
2010-01-02 09:28
2009-12-19
16:41 rašė:
VISKAS TEISINGAI!nesipykit del nieku, nors sis tas cia ir juokinga buvo, kaip pvz:paziuret ar vairas nenudiles, pedalai, sedynes, ar originalus stiklai...O jei zmogui isdauze buvo?O jei sedyne nutrinta, tai kas?Variklis suges ar greicio deze? Na, jei nusisneku, tai galejo paaiskint koki gedima koks pozymis rodo...sis tas paaiskinta...
Taip, stiklą ir akmuo galėjo būti išdaužęs, bet yra variantas kad ir po avarijos teko stiklą keisti. Nesakau kad pamačius kad keistas stiklas reikia nuo tokios mašinos bėgti, bet tada jau galima atidžiau apžiūrėti ir pasidomėti stiklo keitimo priežastimi. Jei pats nepagalvoji ir kyla klausimų kokią reikšmę sutrinta sėdynė ar vairas turi varikliui, tai atsakau - jokios tiesioginės reikšmės neturi. Bet tai požymiai kad automobilis daug ir intensyviai ekspluatuotas, bus daug pravažiavęs. O kad didelis kilometražas turi didelę įtaką variklio buklei, tai manau jau gal ir pats susivoksi.
Vartotojas
2010-01-02 09:30
2009-12-27
21:04 rašė:
pirk passata b5 1.9tdi 81 kW, nes vokietis yra vokietis...:)
Škoda taip pat kokiais 90% yra vokiška.
Vartotojas
2010-01-02 09:30
2009-12-28
17:17 rašė:
tai vat...atsizveldiau i patarimus, pasiiemiau kartu pazystama automechanika, tai isrinko geru varikliu ir geru kebulu masina:Opel Zafira.tai pokolkas neturejau problemu.teko tik tepalus ir panasias smulkenas pakeist, kad TA praeiciau:D
Sveikinu su pirkiniu.
Vartotojas
2010-01-02 15:22
sveikinu visus su naujaismatau cia apie dyzeliukus diskutuojat, tai gal man pasakysit kas gali buti pas mane opel vektra dti 74kw.duodi gazo tai ji tik isleto begejasi kol nepajungia turbinos tada jau viskas gerai.
Vartotojas
2010-01-02 16:12
ar masina neuzdrozta geriau pasako ne nutrinta sedyne, o pardavejo amzius, be to nutrinta sedyne reiskia kad masina puikiai tarnavo ir problemu nebuvo, o koks pacukas masina uzdrozia greiciau nei sedyne nutrina.as asmeniskai stengiuos pirkt is pagyvenusio zmogaus, tada masina buna kartais ir nemazai pravaziavus, bet ramiai.O STIKLAS tai jo, gali but keistas del vertimo pvz.bet apie avarija yra kitu vietu kur aiskiau matos, kaip nevienodi tarpai.
Vartotojas
2010-01-02 16:43
2010-01-02
16:12 rašė:
ar masina neuzdrozta geriau pasako ne nutrinta sedyne, o pardavejo amzius, be to nutrinta sedyne reiskia kad masina puikiai tarnavo ir problemu nebuvo, o koks pacukas masina uzdrozia greiciau nei sedyne nutrina.as asmeniskai stengiuos pirkt is pagyvenusio zmogaus, tada masina buna kartais ir nemazai pravaziavus, bet ramiai.O STIKLAS tai jo, gali but keistas del vertimo pvz.bet apie avarija yra kitu vietu kur aiskiau matos, kaip nevienodi tarpai.
Įdomiai tu čia mąstai. Labai "protingai" darai pirkdamas iš pagyvenusio žmogaus, tada tikrai esi "garantuotas" kad mašina neuždrožta, ir nesvarbu kad tas pagyvenęs žmogus tą mašiną nupirko iš kokio prancūzų ar vokiečių pacano, kuris tą mašiną ėdė kaip liaudies priešą. Bet kadangi po to tą mašiną nupirko pagyvenęs mašinų perpardavinėtojas, tai reiškiasi kad viskas susitaisė ir ta sudrožta mašina patapo kaip nauja. Ir nutrinta sėdynė nereiškia kad ji pukiai tarnavo, jeigu ta mašina priklausė kokiam prekybos agentui, tai per dieną ji galėjo nuvažiuoti kelis šimtus kilometrų. Ir servizuose ji galėjo lankytis bent po kelis kartus per savaitę, ir sėdynė to neparodys, ji tik parodys kad su ja labai daug važiuota, o tai reiškia kad tu su ja jau labai mažai važiuosi, greitai varikliui kapitalinį darysi, ir nesvarbu kad ji iki tol kažkam puikiai (ar ne) tarnavo, tai gresia išlaidos. Ir ko tu už to stiklo užsikabinai, perskaityk atidžiai ką aš pačioje pradžioje rašiau. Juk nereiškia kad tik pamačius pakeistą stiklą reikia bėgti nuo tos mašinos, bet kai sudedi viską; keistą stiklą, tavo paminėtus nevienodus tarpus dar kažkokius požymius, ir tada padarai galutinę išvadą vrta pirkti tą mašiną ar ne. dabartinė mašina jau yra septinta mano mašina, todėl jau turiu pakankamai patirties mašinos pirkime ir tokie pigūs triukai kaip buvęs savininkas pencininkas, pagyvenusi moteris ar pan. manęs neveikia. O pirkimas iš pagyvenusio žmogaus, tai, nepyk, bet kvailiau negu kvaila. Tas pagyvenęs žmogus gali tave taip apip..ti, kad joks pacukas dar taip nesugebėtų.
Vartotojas
2010-01-03 21:49
gali but visaip, perki ir visa laika kazkiek rizikuoji, jau girdejom i ka reik ziuret, bet visko ir nepaziuresi.As be masinos dar vertinu zmogu.O jei su masina daug nuvaziuota, nesutikciau, kad jau greit reiks tvarkyt varikli.Nes ta masina kuri pastatyta stovi, broblemu atnesa greiciau.
Vartotojas
2010-01-03 22:09
kas nieko nesupranta ir cia skaito pries pirkdamas masina, tai ka cia zmogus parase yra teisinga, bet nereikia pamirst, kad masinoj buna daug smulkiu trukumu prie kuriu negalima kabinetis ypac jei masina kiek senesne ir nereikia pamirst, kad VISA laika yra rizika nusipirkt su rimtu defektu ir rizikuoja visi, nes i visur neilisi.Ir salono ar kebulo blizgesys, gali buti triukas atkreipti demesi, kad paslept rimta defekta.Dar daug defektu galima pajaust bevaziuojant ir tai tik patyres vairuotojas pasakys.Todel, geriausia pasiimti su savim nusimananti zmogu ir pirmyn...o rizika vistiek liks.ypac vengti pigiu nerealiai masinu.
Vartotojas
2010-01-03 22:10
Ne, nu tai taip, visko juk nesužiūrėsi, į variklio vidų ar pardavėjo sažinę neįlysi. Mašinos pirkimas tarsi loterija: arba laimi arba pralaimi. Man dar gal kažkiek sakyčiau pasisekė, iš septynių pirkimų penkis laimėjau, turėjau tikrai geras mašinas. Du pralaimėti pirkimai buvo kai dar neturėjau jokios pirkimo patirties. Ir drąsiai galiu pasakyti: nežiūrėk kas parduoda, teko susidurti su tokiais pardavėjais, kurie buvo tokie super malonūs ir geri, kad net norėjosi tokį žmogų apkabinti, į svečius pakviesti, bet nepasirovus ant tokio kabliuko, atidžiau apžiūrėjus mašiną, tai norėdavosi ir į dantis gerai užvažiuoti už tokį melą ir apgavystes. Geriau jau nekreip dėmesio į pardavėją ir atidžaiu apžiūrėk mašiną. Nesakau kad mano patarimai pasitvirtina visu šimtu procentų, bet tai didžioji dalis to ką galima ir reikia patikrinti perkant mašiną. Ir tik visų tų kriterijų apžiūros rezultatus sudėjus į krūvą galima daryti išvadą verta tą mašiną pirkti ar bėgti nuo jos kuo toliau.
Vartotojas
2010-01-03 22:13
Beje, ieškodamas po turgus ar aikšteles mašinos, niekada nežiūrėjau į tas kurios būdavo išblizgintos kaip lėlės. dažniausiai tokios mašinos slėpdavo kažkokius trūkumus, nes puikia išvaizda pardavėjas bandydavo nukreipti tave nuo tikrosios problemos.
Jūsų žinutė |
|