Vartotojas
2017-11-29 20:38
Sveiki, norėjau paklausti ar esate čipavę ar kitaip modifikavę d2 variklį? ar jis kantrus, ar sunkus perprogramuot ir panašiai.
maumas
7656 / 0
2017-11-29 21:04
tu cia apie ta v40 kur nuo 2012m.?Tas turejo d2 varikli...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2017-11-30 11:09
2017-11-29
21:04 maumas rašė:
tu cia apie ta v40 kur nuo 2012m.?Tas turejo d2 varikli...
Taip, apie šitą
maumas
7656 / 0
2017-11-30 12:57
2017-11-29
21:04 maumas rašė:
tu cia apie ta v40 kur nuo 2012m.?Tas turejo d2 varikli...
2017-11-30
11:09 rašė:
Taip, apie šitą
cia tokiu masinu vargu kas turi.Tiesiog per brangu dar.Is kitos puses, kam tas d2, jei yra didesnio turio, galingesnis, valgantis labai panasiai d4?Kokias gamintojas sanaudas raso yra nebutinai tiesa 100proc., jei tas d2 del ekonomijos patrauklesnis.Dar vienas toks momentas.Jei prie situ varikliu rankas pridejo ford, tai reiketu stipriai giliau pasidomet ka jie ten pridirbo.Nes jie megdavo tokiu gamintoju kaip delfi kuro aparaturos komponentus naudot.O jie nera nei ilgaamziai, nei pigus.Nepamirsk, kad tokiu metu masinu nera diagnostiniu programu, todel del bele kokiu smulkmenu tektu lankytis sostenoj.O volvo dar nuo kazkelintu metu pradejo taikyti isvis asilu melzimo sistema.T.y. visa diagnostika-tik "on line" rezimu.Kas reiskia, kad masina stovi sostenoj, o diagnostika atlieka dede sededamas kazkur gal stokholme.Kaininkas atitinkamas.Jei tikrai nori jos, teks labai stipriai dometis pries isleidziant pinigus.Ieskok eng ar ru forumuose ar pan.Siaip, masina grazi, o su d4 varikliu tikrai neuzmigsi vaziuodamasSekmes
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2017-11-30 18:20
2017-11-29
21:04 maumas rašė:
tu cia apie ta v40 kur nuo 2012m.?Tas turejo d2 varikli...
2017-11-30
11:09 rašė:
Taip, apie šitą
2017-11-30
12:57 maumas rašė:
cia tokiu masinu vargu kas turi.Tiesiog per brangu dar.Is kitos puses, kam tas d2, jei yra didesnio turio, galingesnis, valgantis labai panasiai d4?Kokias gamintojas sanaudas raso yra nebutinai tiesa 100proc., jei tas d2 del ekonomijos patrauklesnis.Dar vienas toks momentas.Jei prie situ varikliu rankas pridejo ford, tai reiketu stipriai giliau pasidomet ka jie ten pridirbo.Nes jie megdavo tokiu gamintoju kaip delfi kuro aparaturos komponentus naudot.O jie nera nei ilgaamziai, nei pigus.Nepamirsk, kad tokiu metu masinu nera diagnostiniu programu, todel del bele kokiu smulkmenu tektu lankytis sostenoj.O volvo dar nuo kazkelintu metu pradejo taikyti isvis asilu melzimo sistema.T.y. visa diagnostika-tik "on line" rezimu.Kas reiskia, kad masina stovi sostenoj, o diagnostika atlieka dede sededamas kazkur gal stokholme.Kaininkas atitinkamas.Jei tikrai nori jos, teks labai stipriai dometis pries isleidziant pinigus.Ieskok eng ar ru forumuose ar pan.Siaip, masina grazi, o su d4 varikliu tikrai neuzmigsi vaziuodamas:lol:Sekmes
Auto jau turiu 2m ir absoliučiai jokių bėdų nebuvo, tfu tfu tfu , viskas tsg puikiai, bet kartais norisi traukos truputuką, kalbėjau su insane vhiptuning ir startline tai žada apie 20kw pridėti. Dėkui už atsakymą be to.
Vartotojas
2017-12-01 09:43
2017-11-29
21:04 maumas rašė:
tu cia apie ta v40 kur nuo 2012m.?Tas turejo d2 varikli...
2017-11-30
11:09 rašė:
Taip, apie šitą
2017-11-30
12:57 maumas rašė:
cia tokiu masinu vargu kas turi.Tiesiog per brangu dar.Is kitos puses, kam tas d2, jei yra didesnio turio, galingesnis, valgantis labai panasiai d4?Kokias gamintojas sanaudas raso yra nebutinai tiesa 100proc., jei tas d2 del ekonomijos patrauklesnis.Dar vienas toks momentas.Jei prie situ varikliu rankas pridejo ford, tai reiketu stipriai giliau pasidomet ka jie ten pridirbo.Nes jie megdavo tokiu gamintoju kaip delfi kuro aparaturos komponentus naudot.O jie nera nei ilgaamziai, nei pigus.Nepamirsk, kad tokiu metu masinu nera diagnostiniu programu, todel del bele kokiu smulkmenu tektu lankytis sostenoj.O volvo dar nuo kazkelintu metu pradejo taikyti isvis asilu melzimo sistema.T.y. visa diagnostika-tik "on line" rezimu.Kas reiskia, kad masina stovi sostenoj, o diagnostika atlieka dede sededamas kazkur gal stokholme.Kaininkas atitinkamas.Jei tikrai nori jos, teks labai stipriai dometis pries isleidziant pinigus.Ieskok eng ar ru forumuose ar pan.Siaip, masina grazi, o su d4 varikliu tikrai neuzmigsi vaziuodamas:lol:Sekmes
Žmonės prisižiūrėję dyzelinių volvo nuvažiavuysių milijoną km, bent jau ne mažiau 600k km...iš čia ir kyla fantazijos.Neseniai buvau susidomėjęs faceliftu Volvo XC70 2, 4 dyzeliu 136kw 2008m, nedirbo galinis tiltas(haldex mova, toks sudėtingas Volkswagen-audi "išradimas" pasimirus buvo), tai odometras rodė ridą 185.000km.Pasidomėjai rimčiau, ir sužinojau eilinį sykį tesiybę:tas Volvo dar Švedijos Šiaurėje buvo nutaxavęs 750 tūkst k...!!!Ir prie visom to kilometražo atrodė nepriekaištingai.Variklis ir APD dirbo idealiai.ienintelis defektas-HALDEX'as..Jei tokios mašnos nebūtų nuvažiavusios virš 500tūks.tai jų lietuviukai paprasčiausiai neįpirktų
Jūsų žinutė |
|