Vartotojas
2013-06-09 14:27
Sveiki kas galite padeti pries 4 dienas nusipirkau audi a4 2.5 tdi 1999 mechanine greiciu deze sukant vaira atsirado cirskimas nesuprantu kas cia gal kas zinot? Ir kiek kainuoja tokiam modeliui dirzus pakeisti?
Vartotojas
2013-06-09 16:08
Diržų keitimas šiam modeliui brangus - apie 2, 3 ir daugiau "kavalkai" litų (su darbu) (jei su visais rolikais, įtempėjais (net 8 vienetai), vandens pompa keiti ir t.t.). Jei keisi tik diržiukus, tai išsiteksi ir su 700 litų (su darbu).
Apskritai, šitas motoras probleminis - linkę lūžti velenėliai, nesandarūs kuro siurbliai, variklio galvutė nesunkiai kraiposi, sudėtingas priėjimas prie diržų, ir t.t.
Yra kam pasiseka su šitais motorais, bet 9 iš 10 juos keikia.
Apskritai, šitas motoras probleminis - linkę lūžti velenėliai, nesandarūs kuro siurbliai, variklio galvutė nesunkiai kraiposi, sudėtingas priėjimas prie diržų, ir t.t.
Yra kam pasiseka su šitais motorais, bet 9 iš 10 juos keikia.
Vartotojas
2013-06-09 16:26
Dabar turėsi pamoką, kad pusinių variklių imt nereikia apskritai. Problemų visad atsiranda, ir nesuprasi iš kur jos. Mintis darant juos buvo tokia, kad pakelti kokybę važiavimo, na taip, kokybė aukštesnė, bet patys remontai, kaip sakė ankstesnis narys apsiverčia ties kosminėmis kainomis. O dabar mokėsi dvigubai daugiau nei už 1.9-2
Vartotojas
2013-06-09 16:50
žmonės taip ir apsigauna, kai nusiperka pigiai mašinas su tais 110kw motorais, o paskui per ašaras ir išlaidas kelio nemato. Beje A4 jei teks remontuot vairo kolonėlę, tai irgi nepigus malonumas
Vartotojas
2013-06-09 17:10
nu kad lievas variantas 2, 5tdi tai jo, bet garsas sukant vairą tai ne variklio bėda. Pradžiai pasikeist reikia vairo stiprintuvo skystį, pilti TIK tokį, koks priklauso(kodo nežinau, nepamenu, bet jis žalias), jokiu būdu nepilti universalaus raudono. Dažnai skysčio pakeitimas išsprendžią šią bėdą, bet jei jau ilgai taip važinėta, gali teks keisti patį stiprintuvo siurblį
Vartotojas
2013-06-09 17:51
nuo kada audikėj vairo stiprintuvo skystis žalias pilamas? Pilamas ATF, o jis beje raudonas
Vartotojas
2013-06-09 18:07
2013-06-09
17:51 rašė:
nuo kada audikėj vairo stiprintuvo skystis žalias pilamas? Pilamas ATF, o jis beje raudonas
pilasi tik FEBI 06162, žalias, mineralinis. Veikėjai su atf skysčiais ir sugadina tuos siurblius.
Vartotojas
2013-06-09 18:55
2013-06-09
17:51 rašė:
nuo kada audikėj vairo stiprintuvo skystis žalias pilamas? Pilamas ATF, o jis beje raudonas
2013-06-09
18:07 rašė:
pilasi tik FEBI 06162, žalias, mineralinis. Veikėjai su atf skysčiais ir sugadina tuos siurblius.
aš tau galiu įrodyti, kad netgi rusiškas hidraulinis tepalas (liaudiškai veretionka) nesugadins to tavo siurblio, o taip pat ir kolonėlės
Vartotojas
2013-06-09 19:01
2013-06-09
17:51 rašė:
nuo kada audikėj vairo stiprintuvo skystis žalias pilamas? Pilamas ATF, o jis beje raudonas
2013-06-09
18:07 rašė:
pilasi tik FEBI 06162, žalias, mineralinis. Veikėjai su atf skysčiais ir sugadina tuos siurblius.
2013-06-09
18:55 rašė:
aš tau galiu įrodyti, kad netgi rusiškas hidraulinis tepalas (liaudiškai veretionka) nesugadins to tavo siurblio, o taip pat ir kolonėlės
Man nereikia rusų laikų išminčiaus įrodymų. Audi/vw siurbliai mėgsta skleist garsus, jei supiltas atf tepalas, jį pakeitus į tokį, koks priklauso, dauguma nutyla. Asmeniškai su tuo teko daug kartų susidurt. Jei nesupranti tam tikrų mašinų specifinių vietų, tai patylėtum geriau.
Vartotojas
2013-06-09 19:05
tiek to - nesiginčysim kuris gudresnis. Žinau kodėl nutyla.
katalogus aš irgi skaityt moku.
Žinau ką gamintojas yra parašęs, tačiau visų be išimties vairo stiprintuvų siurblių veikimo principas tas pats, sandara irgi analogiška. Tik vieni gamintojai sudaro sutartis su vienu gamintoju kiti su kitu gamintoju ir gaunasi tos rekomendacijos kataloguose, o jei siurblys slėgio nebesudaro, tai tik laikinas dalykas tepalų pakeitimas
katalogus aš irgi skaityt moku.
Žinau ką gamintojas yra parašęs, tačiau visų be išimties vairo stiprintuvų siurblių veikimo principas tas pats, sandara irgi analogiška. Tik vieni gamintojai sudaro sutartis su vienu gamintoju kiti su kitu gamintoju ir gaunasi tos rekomendacijos kataloguose, o jei siurblys slėgio nebesudaro, tai tik laikinas dalykas tepalų pakeitimas
Vartotojas
2013-06-09 19:52
2013-06-09
17:51 rašė:
nuo kada audikėj vairo stiprintuvo skystis žalias pilamas? Pilamas ATF, o jis beje raudonas
rašė:
..
Hondon ir VW/Audi geriau pilti tai kas rekomenduojama. Kitom ATF (Automatic Transmission Fluid) yra gerai.. kartais net geriau nei universalus viro stiprintuvo skystis, nes ATF yra tas pats hidraulinis skystis, tik su geresnemis charakteristikomis - geriau dirba karstas ir saltas butu viena is ju
ai dar nissanam/infinity buna reikia specialiu, bet toli grazu nevisom.
ai dar nissanam/infinity buna reikia specialiu, bet toli grazu nevisom.
Jūsų žinutė |
|