c5 2.5tdi atsiliepimai

Sukūrė Vartotojas 2013-08-18
2013-08-18 16:26
Gundausi isigyti c5 su 2.5tdi motoru, bet pastebejau kad seskiu kainos labai mazos, b et nesuprantu kodel ? 110kw ir 132kw kuo blogi, problematiski tie motorai, kad tokios pigios a6 ?
7658 / 0
2013-08-18 16:31
kodel pigios?Na, varikliai ju su privalumais-remontai nenormaliai kainuoja.Be to, dauguma ju jau prie griuvimo ribos, sanaudos didokos...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-08-18 16:38
2013-08-18 16:31 maumas rašė: kodel pigios?Na, varikliai ju su privalumais-remontai nenormaliai kainuoja.Be to, dauguma ju jau prie griuvimo ribos, sanaudos didokos...
viskas, aisku, reiks 2.6 ar 2.8 du taskinem dujomis tada ieskotis.
7658 / 0
2013-08-18 16:52
2013-08-18 16:31 maumas rašė: kodel pigios?Na, varikliai ju su privalumais-remontai nenormaliai kainuoja.Be to, dauguma ju jau prie griuvimo ribos, sanaudos didokos...
2013-08-18 16:38 rašė: viskas, aisku, reiks 2.6 ar 2.8 du taskinem dujomis tada ieskotis.
2.6 nebuna, buna 2.4Pasidomek, kaip su dirzu keitimu.Bet jei labai nori butent tokios masinos, tai nebus problema ir branguma.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-08-18 17:02
ko tu zmones gazdini?:D
tiesa yra tokia turiu a6 2, 5tdi mechanke pries men vaziavau prie juros ant 692km gavosi 39ltr kuro tai kurioj vietoj cia daug?
vaziavau kaip ir visi apie 120km/h ratai r-18
vidutines misriai gaunasi apie 7ltr
remontas nemanyk, kad bus pigesnis pas 2, 4 ar 2, 8
nes net ir tam paciam 1, 9tdi reikia ardyt prieki dirzus keiciant...
turiu ja jau pusantru metu nusipirkau su trukusiu dirzu, viska pasikeiciau ir po remonto prasukau 50k.km su trupuciu per ta laika buvo vienintele beda-kazkodel, nusisuko generatoriaus skyvelis tai teko pasikeisti generatoriu, daugiau bedu neturejau.
susipyles 5w30 alyva, veleneliai grazus ir net panasumo nera, kad jie dyla:)
nezinau kaip kam, bet visumoj galiu pasakyti tiek, kaip priziuresi-ta turesi...
alyva is backu pilsi-keisi velenelius, salerka is kanistru pilstysi-keisi siurbli, vaziuokle kitaiska pirksi, keisi kas 10k.km.
7658 / 0
2013-08-18 17:06
2013-08-18 17:02 rašė: ko tu zmones gazdini?:D
tiesa yra tokia turiu a6 2, 5tdi mechanke pries men vaziavau prie juros ant 692km gavosi 39ltr kuro tai kurioj vietoj cia daug?
vaziavau kaip ir visi apie 120km/h ratai r-18
vidutines misriai gaunasi apie 7ltr
remontas nemanyk, kad bus pigesnis pas 2, 4 ar 2, 8
nes net ir tam paciam 1, 9tdi reikia ardyt prieki dirzus keiciant...
turiu ja jau pusantru metu nusipirkau su trukusiu dirzu, viska pasikeiciau ir po remonto prasukau 50k.km su trupuciu per ta laika buvo vienintele beda-kazkodel, nusisuko generatoriaus skyvelis tai teko pasikeisti generatoriu, daugiau bedu neturejau.
susipyles 5w30 alyva, veleneliai grazus ir net panasumo nera, kad jie dyla:)
nezinau kaip kam, bet visumoj galiu pasakyti tiek, kaip priziuresi-ta turesi...
alyva is backu pilsi-keisi velenelius, salerka is kanistru pilstysi-keisi siurbli, vaziuokle kitaiska pirksi, keisi kas 10k.km.
as jau stebejau dvieju v6 tdi remonta, ir zinau kiek kainuoja, kaip nevisur razborkese yra detaliu po dirzu trukimo ir t.t. Kad Tamsta sugebi pats pasidaryt ir dar ne visiska lavona turedamas, tai dar nereiskia, kad pas visus tokia pati situacija.Man asmeniskai, kaipo dizaino pavyzdys, A6 c5 patinka, ypac vidus, nieko pries ja neturiu, bet stengiuosi i situacija ziuret realiai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2013-08-18 17:25
nu cia maumai manau jau kaip kam ir is kur rankos isauge...
visi rekia kad audes apsisike o vienas dandtelis 500lt kastuoja ju reikia dvieju, pas mane nepaslaptis-irgi bego, bet man uzteko 6lt ir dienos darbo, kad pasibaigtu begimai.
cia sakau, pirmas dalykas reikia ziuret ka pirksi, antras dalykas pagalvok kaip priziuresi, jei esi is tu, kuris tingi ir nesugeba kazka pasidaryt i tokias masinos net nesidairyt gali.
bet jei pats gaudaisi tai dideles problemos neturetu buti...
2013-08-18 18:05
2013-08-18 17:25 rašė: nu cia maumai manau jau kaip kam ir is kur rankos isauge...
visi rekia kad audes apsisike o vienas dandtelis 500lt kastuoja ju reikia dvieju, pas mane nepaslaptis-irgi bego, bet man uzteko 6lt ir dienos darbo, kad pasibaigtu begimai.
cia sakau, pirmas dalykas reikia ziuret ka pirksi, antras dalykas pagalvok kaip priziuresi, jei esi is tu, kuris tingi ir nesugeba kazka pasidaryt i tokias masinos net nesidairyt gali.
bet jei pats gaudaisi tai dideles problemos neturetu buti...
2.8 dirzu pakeitimas apie 1.7k litu dedant geresnes dalis, ta zinau. Tiesiog ziurejau ar dyzeli ar dujas, nes reikia universalo galingesniu, patvaresniu motoru motoru ir tiek.
2013-09-05 11:03
110 ir 132 tas pats praktiskai.perkant tvarkinga tai yra gera masina.aisku remontas ju yra gan nepigus bet jei viskas ok vaziuojasi gerai.2.5TDI 110kw priekiu varoma ima mieste 8-8.5 na max 9 trasoje kaip vaziuosi nuo6 iki 8.ta varykli zinau labai gerai.svarbiausia perkant apziureti kad nebutu tepalais apibeges ir kuo tyliau dirbtu matoras.na apie siurblius oro srauto matuokles cia visoms budingos bedos.ant kuro jos nier labai lepios tad nereikia cia lia lia.va tie PD sistemos jau jautresnes.zodziu jei gan tvarkinga pasiemi tad ir vaziuoji.del veleneliu pilti tik tam skirta tepala kuris turi zymejima 505/501 ir keisti geriau kas 10t/km ir nebus jokiu bedu 100% prasuka zmones po 100-150t/km ir vaziuoja tie varykliai.zodziu masina palei isvaisda ir vidu tai tikrai gera.na remontas biski uzknisantis todel ir rauna meistrai uz tai.
2013-09-05 11:25
varikliai gal ir nera tokie prasti jei priziureti, lt vazinetu tokiu lb mazai. bet sanaudos tikrai nemazos tu 2.5tdi. panasios kaip bmw 2.5tds. tik audi dar gal kokius puslitriu daugiau ima. v6 visi megsta daugiau kuro. bet variklis dirba graziai, vaziauoja gerai 1-2k rpm diapazone. turejau a6 2.5tdi 5m+ pakeiciau dirzelius ir siurbli viena kart teko keist nes buvo uzsilenkes, bet siurblys tada kainavo tik 500 ar panasiai. vaziuokle irgi neblogai laike nes buvo suzeminta. tai per tiek laiko tik kelias traukes reikejo restauruot. tai jei paimt naujesni 120kw arba 132kw problemu dar maziau butu. jei priziureta paimti is uzsienio su pilnu servisu. ir pats pili normalu tepala o ne koki sh is maximos, ir viska keiti laiku aisq.
2013-09-05 11:32
2013-09-05 11:25 rašė: varikliai gal ir nera tokie prasti jei priziureti, lt vazinetu tokiu lb mazai. bet sanaudos tikrai nemazos tu 2.5tdi. panasios kaip bmw 2.5tds. tik audi dar gal kokius puslitriu daugiau ima. v6 visi megsta daugiau kuro. bet variklis dirba graziai, vaziauoja gerai 1-2k rpm diapazone. turejau a6 2.5tdi 5m+ pakeiciau dirzelius ir siurbli viena kart teko keist nes buvo uzsilenkes, bet siurblys tada kainavo tik 500 ar panasiai. vaziuokle irgi neblogai laike nes buvo suzeminta. tai per tiek laiko tik kelias traukes reikejo restauruot. tai jei paimt naujesni 120kw arba 132kw problemu dar maziau butu. jei priziureta paimti is uzsienio su pilnu servisu. ir pats pili normalu tepala o ne koki sh is maximos, ir viska keiti laiku aisq.
"v6 visi megsta daugiau kuro" Kas per nesąmonė? Nuo kada v6 variklis valgo daugiau kuro, nei i6? Dėl sistemų skirtumo, taip, bet ne nuo bloko konstrukcijos.
2013-09-05 11:33
pigia tokia nusipirksi ilgai nesidziaugsi :D reik tokia priziureta jau pirkt, o priziuretos gerai niekas lb pigiai neparduos, nebent koks pazystamas :D
2013-09-05 12:18
2013-09-05 11:33 rašė: pigia tokia nusipirksi ilgai nesidziaugsi :D reik tokia priziureta jau pirkt, o priziuretos gerai niekas lb pigiai neparduos, nebent koks pazystamas :D
juk parasiau aiskiai sanaudas cia jos yra realios
2013-09-05 19:05
2013-09-05 11:25 rašė: varikliai gal ir nera tokie prasti jei priziureti, lt vazinetu tokiu lb mazai. bet sanaudos tikrai nemazos tu 2.5tdi. panasios kaip bmw 2.5tds. tik audi dar gal kokius puslitriu daugiau ima. v6 visi megsta daugiau kuro. bet variklis dirba graziai, vaziauoja gerai 1-2k rpm diapazone. turejau a6 2.5tdi 5m+ pakeiciau dirzelius ir siurbli viena kart teko keist nes buvo uzsilenkes, bet siurblys tada kainavo tik 500 ar panasiai. vaziuokle irgi neblogai laike nes buvo suzeminta. tai per tiek laiko tik kelias traukes reikejo restauruot. tai jei paimt naujesni 120kw arba 132kw problemu dar maziau butu. jei priziureta paimti is uzsienio su pilnu servisu. ir pats pili normalu tepala o ne koki sh is maximos, ir viska keiti laiku aisq.
2013-09-05 11:32 rašė: "v6 visi megsta daugiau kuro" Kas per nesąmonė? Nuo kada v6 variklis valgo daugiau kuro, nei i6? Dėl sistemų skirtumo, taip, bet ne nuo bloko konstrukcijos.
V6 gali tureti balansavimo velena/velenus, del ju nezymiai gali daugiau imti. I6 niekada netures ju, nes jis savaime balansuotas gerai.
2013-09-05 19:16
2013-09-05 11:25 rašė: varikliai gal ir nera tokie prasti jei priziureti, lt vazinetu tokiu lb mazai. bet sanaudos tikrai nemazos tu 2.5tdi. panasios kaip bmw 2.5tds. tik audi dar gal kokius puslitriu daugiau ima. v6 visi megsta daugiau kuro. bet variklis dirba graziai, vaziauoja gerai 1-2k rpm diapazone. turejau a6 2.5tdi 5m+ pakeiciau dirzelius ir siurbli viena kart teko keist nes buvo uzsilenkes, bet siurblys tada kainavo tik 500 ar panasiai. vaziuokle irgi neblogai laike nes buvo suzeminta. tai per tiek laiko tik kelias traukes reikejo restauruot. tai jei paimt naujesni 120kw arba 132kw problemu dar maziau butu. jei priziureta paimti is uzsienio su pilnu servisu. ir pats pili normalu tepala o ne koki sh is maximos, ir viska keiti laiku aisq.
2013-09-05 11:32 rašė: "v6 visi megsta daugiau kuro" Kas per nesąmonė? Nuo kada v6 variklis valgo daugiau kuro, nei i6? Dėl sistemų skirtumo, taip, bet ne nuo bloko konstrukcijos.
2013-09-05 19:05 rašė: V6 gali tureti balansavimo velena/velenus, del ju nezymiai gali daugiau imti. I6 niekada netures ju, nes jis savaime balansuotas gerai.
Tai kad būten v6 geriau balansuotas yra, o ir jo alkūninis paprastai buna mažesnis, dėl to lengvesnis. Nemanau, kad verta diskutuot toliau, nes varikliai atskirų gamintojų. Turbūt pats sutiksi, kad v forma nėra didesnio kuro ryjimo rodiklis, bent jau praktiškai.
2013-09-05 19:50
2013-09-05 11:32 rašė: "v6 visi megsta daugiau kuro" Kas per nesąmonė? Nuo kada v6 variklis valgo daugiau kuro, nei i6? Dėl sistemų skirtumo, taip, bet ne nuo bloko konstrukcijos.
2013-09-05 19:05 rašė: V6 gali tureti balansavimo velena/velenus, del ju nezymiai gali daugiau imti. I6 niekada netures ju, nes jis savaime balansuotas gerai.
2013-09-05 19:16 rašė: Tai kad būten v6 geriau balansuotas yra, o ir jo alkūninis paprastai buna mažesnis, dėl to lengvesnis. Nemanau, kad verta diskutuot toliau, nes varikliai atskirų gamintojų. Turbūt pats sutiksi, kad v forma nėra didesnio kuro ryjimo rodiklis, bent jau praktiškai.
v6 turi viena prasciausia subalansavima.. neskaitant 1 ar 3 cilindru variklius. 6 eilej yra beveik idealiai subalansuota. H formos (boxeriai) varikliai tik perspjauna I6 variklius.

V forma yra labai prasta balansavimo atzvilgiu. aisku dar priklauso nuo to kokiu laipsniu ji V.

eile nera ideali, nebent yra 6 cilindrai. issilygina jegos tada. surask I6 su balansavimo velenais. V6 vos ne kas antras su jais (juo tiksliau)

bet praktiskai tai taip.. nera skirtumo sanaudose
2014-02-01 09:55
sveiki gal kas galite pasakiti kiek galetu kainuoti a6 c5 2, 5 motoras 110kw veleneliu komlektas restauruotas ir keitimo kaina
2014-02-01 15:06
2014-02-01 09:55 rašė: sveiki gal kas galite pasakiti kiek galetu kainuoti a6 c5 2, 5 motoras 110kw veleneliu komlektas restauruotas ir keitimo kaina
Restauruoja Kaune autotechnikoj kaina budavo 1200 litu su pakelikais.Laiko gerai .As keiciu uz 400 lt.Bet reikia ir kompensatoriai keisti dar 24 po 25 lt mazdaug.

Jūsų žinutė