Vartotojas
2014-11-17 21:37
Sveiki gal kam yra buve panasiu bedu su akumo isikrovimu. jei vazineji su masina kasdien bent po 30km viskas okey uzsikuria. tik pastovi kelias dienas maziau vazinejant ir buna beveik mires arba mires akumas, pirkau nauja pries menesi. ir istraukus rakta ventiliatorius ar kazkas sukasi dar kelias minutes skaiciau daug kur bet kazko tikslaus neradau tai norejau paklaust tuo paciu pas kitus e39 savininkus istraukus rakta kiek dar sukasi ventiliatorius.p.s buvau pas elektrika viskas ok kai masina uzmiega po 16min. jokios iskrovos nerodo krauna taip pat gerai....
Vartotojas
2014-11-17 21:42
Taip sukasi klimos temperaturos mazas ventiliatoriukas. Pats turiu e39 ir pas visus jie sukasi kur buna klima nebent neveikia. Bet man ir pastovejus savaite be problemu vos karkstelejus starteri uzsikuria.
Vartotojas
2014-11-17 21:55
o pas mane ir taip budavo anksciau, pries kokius pora menesiu pradejo cia man darytis nesamones. metus laiko atvazynejau nieko tokio nebuvo ir nezinau kur gali cia jieskot ...
Vartotojas
2014-11-17 22:01
toks durnas dalykas tas sroves nutekejimas begale dalyku gali but, nebus cia tas ezys vis delto gal jam uzeina ir nakty isijungia is niekur, nes jei sodintu kazkas visada butu rodes ampermetras
Vartotojas
2014-11-17 22:08
2014-11-17
22:01 rašė:
toks durnas dalykas tas sroves nutekejimas begale dalyku gali but, nebus cia tas ezys vis delto gal jam uzeina ir nakty isijungia is niekur, nes jei sodintu kazkas visada butu rodes ampermetras
kazin ar ezys. ezys gi tik sutvarko kad vejo greitis nepulsuotu ar dar kazkas panasaus.
Vartotojas
2014-11-17 22:09
Bandei su testeriu ziuret apkrova ir traukinet saugiklius po 1 ?
Vartotojas
2014-11-17 22:09
kad skaiciau forumuose butent jis daugumai ir iskrauna akumuliatoriu, pas juos dazna cia liga kaip abs davikliai tai delto ir manau taip
Vartotojas
2014-11-17 22:10
2014-11-17
22:09 rašė:
Bandei su testeriu ziuret apkrova ir traukinet saugiklius po 1 ?
sito nebandziau kadangi pats neturiu testerio
Vartotojas
2014-11-17 22:16
2014-11-17
22:09 rašė:
kad skaiciau forumuose butent jis daugumai ir iskrauna akumuliatoriu, pas juos dazna cia liga kaip abs davikliai tai delto ir manau taip
tai prasiardyk ta viena plasmase ir atjunk ta ezi. nepanaudosi vejuko bet pamatysi ar jis kaltas
Vartotojas
2014-11-17 22:38
O nepameni, kiek tiksliai rodė įkrova rodo kai neapkrautas akumas ir generatorius, ir kiek kai apkrautas, kiek įkrautas pats akumas rodė?Ar matavo nuo genero ar tik nuo akumo?12, 66V- pilnai pakrautas akumuliatorius, 13, 66V minimali krovimo itampa, 14, 11V maksimali krovimo įtampa.Bet jei nekokybiški pakeisti net pvz kinietiški akumo kabelių gnybtai, gali kristi įtampa, ir sukrušti akumą per mėnesį su nepilnu pakrovimu ir srovės svyrtavimais ir kiti niuansai.Beto, kai drėgmė dabar lauke, tai daug dalykų gali sustreikuotiŠiaip dažnas bajeris pats kažkada susidūriau buvo Range Rover su 3, 0D bmw varikliu tai nieko neradom, viskas buvo originalu, jokiu sigmbnalizaciju ar magu neoriginaliu.Pusmeti vazinejau atjunginedamas akuma kas vakara, kol pardaviau ta dzipeli.
Vartotojas
2014-11-17 22:49
2014-11-17
22:38 rašė:
O nepameni, kiek tiksliai rodė įkrova rodo kai neapkrautas akumas ir generatorius, ir kiek kai apkrautas, kiek įkrautas pats akumas rodė?Ar matavo nuo genero ar tik nuo akumo?12, 66V- pilnai pakrautas akumuliatorius, 13, 66V minimali krovimo itampa, 14, 11V maksimali krovimo įtampa.Bet jei nekokybiški pakeisti net pvz kinietiški akumo kabelių gnybtai, gali kristi įtampa, ir sukrušti akumą per mėnesį su nepilnu pakrovimu ir srovės svyrtavimais ir kiti niuansai.Beto, kai drėgmė dabar lauke, tai daug dalykų gali sustreikuoti:drink:Šiaip dažnas bajeris pats kažkada susidūriau buvo Range Rover su 3, 0D bmw varikliu tai nieko neradom, viskas buvo originalu, jokiu sigmbnalizaciju ar magu neoriginaliu.Pusmeti vazinejau atjunginedamas akuma kas vakara, kol pardaviau ta dzipeli.
atsimenu kad uzkurta masina rode 14, prietaisai mates geri, ampermetras viena net tiesiog toks kur aplink laida matuoja uzdejus, pas mane irgi 3, 0d...
Vartotojas
2014-11-17 22:57
2014-11-17
22:38 rašė:
O nepameni, kiek tiksliai rodė įkrova rodo kai neapkrautas akumas ir generatorius, ir kiek kai apkrautas, kiek įkrautas pats akumas rodė?Ar matavo nuo genero ar tik nuo akumo?12, 66V- pilnai pakrautas akumuliatorius, 13, 66V minimali krovimo itampa, 14, 11V maksimali krovimo įtampa.Bet jei nekokybiški pakeisti net pvz kinietiški akumo kabelių gnybtai, gali kristi įtampa, ir sukrušti akumą per mėnesį su nepilnu pakrovimu ir srovės svyrtavimais ir kiti niuansai.Beto, kai drėgmė dabar lauke, tai daug dalykų gali sustreikuoti:drink:Šiaip dažnas bajeris pats kažkada susidūriau buvo Range Rover su 3, 0D bmw varikliu tai nieko neradom, viskas buvo originalu, jokiu sigmbnalizaciju ar magu neoriginaliu.Pusmeti vazinejau atjunginedamas akuma kas vakara, kol pardaviau ta dzipeli.
2014-11-17
22:49 rašė:
atsimenu kad uzkurta masina rode 14, prietaisai mates geri, ampermetras viena net tiesiog toks kur aplink laida matuoja uzdejus, pas mane irgi 3, 0d...
turiu gera ežy jai kam prireiktu.
Vartotojas
2014-11-17 22:58
2014-11-17
22:38 rašė:
O nepameni, kiek tiksliai rodė įkrova rodo kai neapkrautas akumas ir generatorius, ir kiek kai apkrautas, kiek įkrautas pats akumas rodė?Ar matavo nuo genero ar tik nuo akumo?12, 66V- pilnai pakrautas akumuliatorius, 13, 66V minimali krovimo itampa, 14, 11V maksimali krovimo įtampa.Bet jei nekokybiški pakeisti net pvz kinietiški akumo kabelių gnybtai, gali kristi įtampa, ir sukrušti akumą per mėnesį su nepilnu pakrovimu ir srovės svyrtavimais ir kiti niuansai.Beto, kai drėgmė dabar lauke, tai daug dalykų gali sustreikuoti:drink:Šiaip dažnas bajeris pats kažkada susidūriau buvo Range Rover su 3, 0D bmw varikliu tai nieko neradom, viskas buvo originalu, jokiu sigmbnalizaciju ar magu neoriginaliu.Pusmeti vazinejau atjunginedamas akuma kas vakara, kol pardaviau ta dzipeli.
2014-11-17
22:49 rašė:
atsimenu kad uzkurta masina rode 14, prietaisai mates geri, ampermetras viena net tiesiog toks kur aplink laida matuoja uzdejus, pas mane irgi 3, 0d...
2014-11-17
22:57 rašė:
turiu gera ežy jai kam prireiktu.
tu geriau pasakyk kaip zinot kad jis blogas
Vartotojas
2014-11-17 22:59
2014-11-17
22:38 rašė:
O nepameni, kiek tiksliai rodė įkrova rodo kai neapkrautas akumas ir generatorius, ir kiek kai apkrautas, kiek įkrautas pats akumas rodė?Ar matavo nuo genero ar tik nuo akumo?12, 66V- pilnai pakrautas akumuliatorius, 13, 66V minimali krovimo itampa, 14, 11V maksimali krovimo įtampa.Bet jei nekokybiški pakeisti net pvz kinietiški akumo kabelių gnybtai, gali kristi įtampa, ir sukrušti akumą per mėnesį su nepilnu pakrovimu ir srovės svyrtavimais ir kiti niuansai.Beto, kai drėgmė dabar lauke, tai daug dalykų gali sustreikuoti:drink:Šiaip dažnas bajeris pats kažkada susidūriau buvo Range Rover su 3, 0D bmw varikliu tai nieko neradom, viskas buvo originalu, jokiu sigmbnalizaciju ar magu neoriginaliu.Pusmeti vazinejau atjunginedamas akuma kas vakara, kol pardaviau ta dzipeli.
2014-11-17
22:49 rašė:
atsimenu kad uzkurta masina rode 14, prietaisai mates geri, ampermetras viena net tiesiog toks kur aplink laida matuoja uzdejus, pas mane irgi 3, 0d...
Galvosūkis, kas gali iškrauti
Vartotojas
2014-11-17 23:04
tikrai manau kad ne ežys nes ežys kaip neveikia tada visai nepučia oras
Vartotojas
2014-11-17 23:07
2014-11-17
22:38 rašė:
O nepameni, kiek tiksliai rodė įkrova rodo kai neapkrautas akumas ir generatorius, ir kiek kai apkrautas, kiek įkrautas pats akumas rodė?Ar matavo nuo genero ar tik nuo akumo?12, 66V- pilnai pakrautas akumuliatorius, 13, 66V minimali krovimo itampa, 14, 11V maksimali krovimo įtampa.Bet jei nekokybiški pakeisti net pvz kinietiški akumo kabelių gnybtai, gali kristi įtampa, ir sukrušti akumą per mėnesį su nepilnu pakrovimu ir srovės svyrtavimais ir kiti niuansai.Beto, kai drėgmė dabar lauke, tai daug dalykų gali sustreikuoti:drink:Šiaip dažnas bajeris pats kažkada susidūriau buvo Range Rover su 3, 0D bmw varikliu tai nieko neradom, viskas buvo originalu, jokiu sigmbnalizaciju ar magu neoriginaliu.Pusmeti vazinejau atjunginedamas akuma kas vakara, kol pardaviau ta dzipeli.
2014-11-17
22:49 rašė:
atsimenu kad uzkurta masina rode 14, prietaisai mates geri, ampermetras viena net tiesiog toks kur aplink laida matuoja uzdejus, pas mane irgi 3, 0d...
2014-11-17
22:59 rašė:
Galvosūkis, kas gali iškrauti:shocking:
patikek koks galvosukis ir koks nemalonus jausmas kai ryte sesdamas i masina tikiesi starterio caksejimo .... kas keisciausia kad nerode jokios iskrovos pirmas 15min ordie 3, 0 a iskrauna po 15min rode 0, 04...
Vartotojas
2014-11-17 23:11
2014-11-17
22:49 rašė:
atsimenu kad uzkurta masina rode 14, prietaisai mates geri, ampermetras viena net tiesiog toks kur aplink laida matuoja uzdejus, pas mane irgi 3, 0d...
2014-11-17
22:59 rašė:
Galvosūkis, kas gali iškrauti:shocking:
2014-11-17
23:07 rašė:
patikek koks galvosukis ir koks nemalonus jausmas kai ryte sesdamas i masina tikiesi starterio caksejimo :D .... kas keisciausia kad nerode jokios iskrovos pirmas 15min ordie 3, 0 a iskrauna po 15min rode 0, 04...
net nežinau kaip tau padėti ryt darbe dar pasiteirausiu gal kas žinos
Vartotojas
2014-11-17 23:15
2014-11-17
22:59 rašė:
Galvosūkis, kas gali iškrauti:shocking:
2014-11-17
23:07 rašė:
patikek koks galvosukis ir koks nemalonus jausmas kai ryte sesdamas i masina tikiesi starterio caksejimo :D .... kas keisciausia kad nerode jokios iskrovos pirmas 15min ordie 3, 0 a iskrauna po 15min rode 0, 04...
2014-11-17
23:11 rašė:
net nežinau kaip tau padėti ryt darbe dar pasiteirausiu gal kas žinos
butu pinigu kalnai butu nuvezta i servisa ir pasakyta sutvarkykit , bet greiciausiai ir nevairuociau tuo atveju e39
Vartotojas
2014-11-17 23:24
2014-11-17
23:07 rašė:
patikek koks galvosukis ir koks nemalonus jausmas kai ryte sesdamas i masina tikiesi starterio caksejimo :D .... kas keisciausia kad nerode jokios iskrovos pirmas 15min ordie 3, 0 a iskrauna po 15min rode 0, 04...
2014-11-17
23:11 rašė:
net nežinau kaip tau padėti ryt darbe dar pasiteirausiu gal kas žinos
2014-11-17
23:15 rašė:
butu pinigu kalnai butu nuvezta i servisa ir pasakyta sutvarkykit :D, bet greiciausiai ir nevairuociau tuo atveju e39 :D
geri tie 39 yra geresni jau nei e 60
Vartotojas
2014-11-18 08:06
dazniausia beda klimos ventiliatoriukai.. klibos valdymo blokas.. kitokiu bedu nesu girdejas. is konos pasiskolink pasikeisk ir matysi
Vartotojas
2014-11-18 09:38
2014-11-17
23:07 rašė:
patikek koks galvosukis ir koks nemalonus jausmas kai ryte sesdamas i masina tikiesi starterio caksejimo :D .... kas keisciausia kad nerode jokios iskrovos pirmas 15min ordie 3, 0 a iskrauna po 15min rode 0, 04...
2014-11-17
23:11 rašė:
net nežinau kaip tau padėti ryt darbe dar pasiteirausiu gal kas žinos
2014-11-17
23:15 rašė:
butu pinigu kalnai butu nuvezta i servisa ir pasakyta sutvarkykit :D, bet greiciausiai ir nevairuociau tuo atveju e39 :D
Pradėk nuo "ežio", kaip minėjo, ištrauk, arba atjunk ir palik keletui dienų. Jis gal ir veikia, bet būna, kad neišjungia ventiliatoriaus. Turėjau tokią bėdą, ežio pakeitimas padėjo.
Vartotojas
2014-11-18 11:22
2014-11-17
23:11 rašė:
net nežinau kaip tau padėti ryt darbe dar pasiteirausiu gal kas žinos
2014-11-17
23:15 rašė:
butu pinigu kalnai butu nuvezta i servisa ir pasakyta sutvarkykit :D, bet greiciausiai ir nevairuociau tuo atveju e39 :D
2014-11-18
09:38 rašė:
Pradėk nuo "ežio", kaip minėjo, ištrauk, arba atjunk ir palik keletui dienų. Jis gal ir veikia, bet būna, kad neišjungia ventiliatoriaus. Turėjau tokią bėdą, ežio pakeitimas padėjo.
Aciu uz atsakymus visiems
Vartotojas
2014-11-18 11:48
Buvo toks atvejis, et nepamenu kuriam auto, kad padariau eksperimentą ir padėjo, tiesiog "pataikiau"atsitiktinai kas iškrauna akumą.Parkuodamas mašiną pabandžiau nerakinti iš pultelio kuris valdė centrinį su gamykline signalizaija(jei gerai pamenu).Vnz kažkas iš šitų dalykų kniso protą, nes rakinant tik rakteliu, nustojo iškraudinėti.Manau, mkad kniso protą centrinis arba signalizacija.Dar gali pamėginti visai atjungti grotuvą, jei toks yra.Ne tik snukutį nuimti, bet visai atjunt ištraukiant kabelio jungtį.
Vartotojas
2014-11-18 19:48
2014-11-18
11:48 rašė:
Buvo toks atvejis, et nepamenu kuriam auto, kad padariau eksperimentą ir padėjo, tiesiog "pataikiau"atsitiktinai kas iškrauna akumą.Parkuodamas mašiną pabandžiau nerakinti iš pultelio kuris valdė centrinį su gamykline signalizaija(jei gerai pamenu).Vnz kažkas iš šitų dalykų kniso protą, nes rakinant tik rakteliu, nustojo iškraudinėti.Manau, mkad kniso protą centrinis arba signalizacija.Dar gali pamėginti visai atjungti grotuvą, jei toks yra.Ne tik snukutį nuimti, bet visai atjunt ištraukiant kabelio jungtį.:beer:
pas mane TV tai nebent ten tuos blokus, oi erzina kai reikia tokiu dalyku jieskoti gali buti bet kas..
Vartotojas
2014-11-18 19:59
2014-11-18
11:48 rašė:
Buvo toks atvejis, et nepamenu kuriam auto, kad padariau eksperimentą ir padėjo, tiesiog "pataikiau"atsitiktinai kas iškrauna akumą.Parkuodamas mašiną pabandžiau nerakinti iš pultelio kuris valdė centrinį su gamykline signalizaija(jei gerai pamenu).Vnz kažkas iš šitų dalykų kniso protą, nes rakinant tik rakteliu, nustojo iškraudinėti.Manau, mkad kniso protą centrinis arba signalizacija.Dar gali pamėginti visai atjungti grotuvą, jei toks yra.Ne tik snukutį nuimti, bet visai atjunt ištraukiant kabelio jungtį.:beer:
2014-11-18
19:48 rašė:
pas mane TV :D tai nebent ten tuos blokus, oi erzina kai reikia tokiu dalyku jieskoti gali buti bet kas..
Darykis mases isjungeja ir viskas
Vartotojas
2014-11-18 20:41
2014-11-18
11:48 rašė:
Buvo toks atvejis, et nepamenu kuriam auto, kad padariau eksperimentą ir padėjo, tiesiog "pataikiau"atsitiktinai kas iškrauna akumą.Parkuodamas mašiną pabandžiau nerakinti iš pultelio kuris valdė centrinį su gamykline signalizaija(jei gerai pamenu).Vnz kažkas iš šitų dalykų kniso protą, nes rakinant tik rakteliu, nustojo iškraudinėti.Manau, mkad kniso protą centrinis arba signalizacija.Dar gali pamėginti visai atjungti grotuvą, jei toks yra.Ne tik snukutį nuimti, bet visai atjunt ištraukiant kabelio jungtį.:beer:
2014-11-18
19:48 rašė:
pas mane TV :D tai nebent ten tuos blokus, oi erzina kai reikia tokiu dalyku jieskoti gali buti bet kas..
tau aiskiai pasakem.. klimos blokas.. jis neprisuktas nk tik issitraukt reik.. ir EZYS.. sie du dalykai
Vartotojas
2014-11-18 20:54
2014-11-18
11:48 rašė:
Buvo toks atvejis, et nepamenu kuriam auto, kad padariau eksperimentą ir padėjo, tiesiog "pataikiau"atsitiktinai kas iškrauna akumą.Parkuodamas mašiną pabandžiau nerakinti iš pultelio kuris valdė centrinį su gamykline signalizaija(jei gerai pamenu).Vnz kažkas iš šitų dalykų kniso protą, nes rakinant tik rakteliu, nustojo iškraudinėti.Manau, mkad kniso protą centrinis arba signalizacija.Dar gali pamėginti visai atjungti grotuvą, jei toks yra.Ne tik snukutį nuimti, bet visai atjunt ištraukiant kabelio jungtį.:beer:
2014-11-18
19:48 rašė:
pas mane TV :D tai nebent ten tuos blokus, oi erzina kai reikia tokiu dalyku jieskoti gali buti bet kas..
2014-11-18
20:41 rašė:
tau aiskiai pasakem.. klimos blokas.. jis neprisuktas nk tik issitraukt reik.. ir EZYS.. sie du dalykai
sianakt va atjungiau 9 saugkili, klimos, pazesiu kaip rytoj kursis
Jūsų žinutė |
|