BMW e39 2003m Automatas.

Sukūrė Vartotojas 2014-02-27
2014-02-27 01:10
Sveiki.turiu pora klausymeliu.sukeliant stagiai apsukas mazdaug iki 3k~, poto staigiai atleidziu pedala, apsukos krenta iki 1, 7k ~~ pasidaro Neutralas, tada pasigirsta jausmas kaip trukteli kazkas uz kazko kazkur. :D siaip pries 3-4men mazdaug keista deze uz 2500euro Vokietyjoje atrodo neturetu pareiti.beto kitas klausymas, sunku perdaryti is automato i mechana?
2014-02-27 07:54
Iš kur neturėtų pareiti, iš Vokietijos?Prašote moralinio palaikymo, ar koks tikslas čio posto, iš serijos viltis durnių motina?Čia aišku kad suvargęs nuo tepalo nekeitimo arba diskeliai perkatę.
2014-02-27 09:42
2014-02-27 01:10 rašė: Sveiki.turiu pora klausymeliu.sukeliant stagiai apsukas mazdaug iki 3k~, poto staigiai atleidziu pedala, apsukos krenta iki 1, 7k ~~ pasidaro Neutralas, tada pasigirsta jausmas kaip trukteli kazkas uz kazko kazkur. :D siaip pries 3-4men mazdaug keista deze uz 2500euro Vokietyjoje atrodo neturetu pareiti.beto kitas klausymas, sunku perdaryti is automato i mechana?
Reitų pavažiuoti tada spręstume, beto, visviena tik išardžius visas smulkmenas pamatytume.Jei yra noro susitvarkyti rašyk į PM.Bet ne Klaipėdoj.
2014-02-27 10:27
pas mane taspats.. tik kad kartais taip buna kartais nebuna.. nesuprasi.. as manau cia smegenys maisosi jai..
2014-02-27 10:31
dar plius cipuota pas mane.. rauna is vietos stipriai.. kiek su kitais vaziavau pas visus svelniai jokiu staigumu nera..
2014-02-27 10:47
2014-02-27 10:31 rašė: dar plius cipuota pas mane.. rauna is vietos stipriai.. kiek su kitais vaziavau pas visus svelniai jokiu staigumu nera..
Norint pamatyt nuo ko radėti reikia skirt finansu kaip minimum išleisti kiek išeina tepalo, nuimti automato"karterį", filtrą.Jau vien tepalas daug pasakys.Matuojant gali rodyti skaidrų tepalo atspalvį, o išleidus gali paaiškėt kad ten smala susidarius, kad filtrui nekas ir t.t.Net filtrai būna keletos tipų(tankumo)bent man yra pasitaike.Kažkada su MB G klasse 3, 0 diesel trijų pavarų automate buvo tokių pasiožiavimų, tai su jais nuvažiavome virš 60k toki ir atidavem turguje.Gal keistas sutapimas, bet dyzeliu aut.dezese dazniau visokiu smulkmenu bun.
2014-02-27 11:50
2014-02-27 10:31 rašė: dar plius cipuota pas mane.. rauna is vietos stipriai.. kiek su kitais vaziavau pas visus svelniai jokiu staigumu nera..
2014-02-27 10:47 rašė: Norint pamatyt nuo ko radėti reikia skirt finansu kaip minimum išleisti kiek išeina tepalo, nuimti automato"karterį", filtrą.Jau vien tepalas daug pasakys.Matuojant gali rodyti skaidrų tepalo atspalvį, o išleidus gali paaiškėt kad ten smala susidarius, kad filtrui nekas ir t.t.Net filtrai būna keletos tipų(tankumo)bent man yra pasitaike.Kažkada su MB G klasse 3, 0 diesel trijų pavarų automate buvo tokių pasiožiavimų, tai su jais nuvažiavome virš 60k toki ir atidavem turguje.Gal keistas sutapimas, bet dyzeliu aut.dezese dazniau visokiu smulkmenu bun.
kaip ieskot problemu zinom.. bet butu gerai gal kas buvo susidures ir isprendes sia beda butu gerai zinot ka padare :)
2014-02-27 11:58
ir beto.. kad mokejai 2500eur.. tai nereiskia kad leva deze negalejai gaut :) dabar dezes gamina tiepatys fufleku gamintojai kaip ir audinem :/ tai uztj cia tokios peivos :)
2014-02-27 12:05
2014-02-27 01:10 rašė: Sveiki.turiu pora klausymeliu.sukeliant stagiai apsukas mazdaug iki 3k~, poto staigiai atleidziu pedala, apsukos krenta iki 1, 7k ~~ pasidaro Neutralas, tada pasigirsta jausmas kaip trukteli kazkas uz kazko kazkur. :D siaip pries 3-4men mazdaug keista deze uz 2500euro Vokietyjoje atrodo neturetu pareiti.beto kitas klausymas, sunku perdaryti is automato i mechana?
Pirma jungiat komp.diagnostika ant pavaru dezes(ziurit klaidas), jei nekiestas teplas tai tuo paciu pasikeiciat ir plius filtra, jei nepades antra plaunamas mechatonikas, reikia tikrint tarpines bukle tarp ploksciu, isiemus tikrinami solenoidai, jeigu sukietejusios gumeles reikia tuo paciu pakeisti visas tarpines, kad neturetu itakos tepalo slegio padavimui .
2014-02-27 12:11
2014-02-27 01:10 rašė: Sveiki.turiu pora klausymeliu.sukeliant stagiai apsukas mazdaug iki 3k~, poto staigiai atleidziu pedala, apsukos krenta iki 1, 7k ~~ pasidaro Neutralas, tada pasigirsta jausmas kaip trukteli kazkas uz kazko kazkur. :D siaip pries 3-4men mazdaug keista deze uz 2500euro Vokietyjoje atrodo neturetu pareiti.beto kitas klausymas, sunku perdaryti is automato i mechana?
2014-02-27 12:05 rašė: Pirma jungiat komp.diagnostika ant pavaru dezes(ziurit klaidas), jei nekiestas teplas tai tuo paciu pasikeiciat ir plius filtra, jei nepades antra plaunamas mechatonikas, reikia tikrint tarpines bukle tarp ploksciu, isiemus tikrinami solenoidai, jeigu sukietejusios gumeles reikia tuo paciu pakeisti visas tarpines, kad neturetu itakos tepalo slegio padavimui .
ir tai viskas kastuotu ?? tarkim ka isvardinai :)
2014-02-27 12:17
2014-02-27 01:10 rašė: Sveiki.turiu pora klausymeliu.sukeliant stagiai apsukas mazdaug iki 3k~, poto staigiai atleidziu pedala, apsukos krenta iki 1, 7k ~~ pasidaro Neutralas, tada pasigirsta jausmas kaip trukteli kazkas uz kazko kazkur. :D siaip pries 3-4men mazdaug keista deze uz 2500euro Vokietyjoje atrodo neturetu pareiti.beto kitas klausymas, sunku perdaryti is automato i mechana?
2014-02-27 12:05 rašė: Pirma jungiat komp.diagnostika ant pavaru dezes(ziurit klaidas), jei nekiestas teplas tai tuo paciu pasikeiciat ir plius filtra, jei nepades antra plaunamas mechatonikas, reikia tikrint tarpines bukle tarp ploksciu, isiemus tikrinami solenoidai, jeigu sukietejusios gumeles reikia tuo paciu pakeisti visas tarpines, kad neturetu itakos tepalo slegio padavimui .
2014-02-27 12:11 rašė: ir tai viskas kastuotu ?? tarkim ka isvardinai :)
Tai turi padeti, jeigu visas pavaras ijungia ir ne visa laika meta i neutrala, jeigu nebeisijungia pavaros i virsu gali but pagrindinis disku blokas sudeges.
2014-02-27 12:18
2014-02-27 01:10 rašė: Sveiki.turiu pora klausymeliu.sukeliant stagiai apsukas mazdaug iki 3k~, poto staigiai atleidziu pedala, apsukos krenta iki 1, 7k ~~ pasidaro Neutralas, tada pasigirsta jausmas kaip trukteli kazkas uz kazko kazkur. :D siaip pries 3-4men mazdaug keista deze uz 2500euro Vokietyjoje atrodo neturetu pareiti.beto kitas klausymas, sunku perdaryti is automato i mechana?
2014-02-27 12:05 rašė: Pirma jungiat komp.diagnostika ant pavaru dezes(ziurit klaidas), jei nekiestas teplas tai tuo paciu pasikeiciat ir plius filtra, jei nepades antra plaunamas mechatonikas, reikia tikrint tarpines bukle tarp ploksciu, isiemus tikrinami solenoidai, jeigu sukietejusios gumeles reikia tuo paciu pakeisti visas tarpines, kad neturetu itakos tepalo slegio padavimui .
2014-02-27 12:11 rašė: ir tai viskas kastuotu ?? tarkim ka isvardinai :)
Detales kainuotu apie 600lt+diagnostika, +darbas pagal serviso ikainius.
2014-02-27 12:25
2014-02-27 10:31 rašė: dar plius cipuota pas mane.. rauna is vietos stipriai.. kiek su kitais vaziavau pas visus svelniai jokiu staigumu nera..
2014-02-27 10:47 rašė: Norint pamatyt nuo ko radėti reikia skirt finansu kaip minimum išleisti kiek išeina tepalo, nuimti automato"karterį", filtrą.Jau vien tepalas daug pasakys.Matuojant gali rodyti skaidrų tepalo atspalvį, o išleidus gali paaiškėt kad ten smala susidarius, kad filtrui nekas ir t.t.Net filtrai būna keletos tipų(tankumo)bent man yra pasitaike.Kažkada su MB G klasse 3, 0 diesel trijų pavarų automate buvo tokių pasiožiavimų, tai su jais nuvažiavome virš 60k toki ir atidavem turguje.Gal keistas sutapimas, bet dyzeliu aut.dezese dazniau visokiu smulkmenu bun.
2014-02-27 11:50 rašė: kaip ieskot problemu zinom.. bet butu gerai gal kas buvo susidures ir isprendes sia beda butu gerai zinot ka padare :)
Taigi zinai kaip ieskoti problemu.Cia ju tikrai niekas neiskas.Sakai nori, kad kaskas kas susidures tau uz tave paaiskintu ir padarytu.Nejuokink zmogau.Pripazink is neturejimo ka veikt rasineji paistaiis tuscio i kiaura.Cia tas pats jei klasutum turedamas sveicariska laikrodi ant savo rankos, pasakykite kodel jis stringa.Beto, rimtose masinose visas automato bedas rodo pats borto kompas.Bent pagrindines problem tikrai rodo, ir nebutina jokiu dignostiku.Nebent sena lupena, neturinti normalaus kompo.Speedas teisinghai sako, bet aiskiai akyse rimtu apratu ne nemates.Pavyzdziui, pghaetone ir A8 iskart uzsidega borto kompe:automatines transmisijos valdymo bloko problema, arba tarkim hidr.oil pomp problem, arba unknown transmission problem.O kad ardyti reikia, turbut ir pats supranti.As uz Tave neisardysiu.
2014-02-27 12:33
2014-02-27 12:05 rašė: Pirma jungiat komp.diagnostika ant pavaru dezes(ziurit klaidas), jei nekiestas teplas tai tuo paciu pasikeiciat ir plius filtra, jei nepades antra plaunamas mechatonikas, reikia tikrint tarpines bukle tarp ploksciu, isiemus tikrinami solenoidai, jeigu sukietejusios gumeles reikia tuo paciu pakeisti visas tarpines, kad neturetu itakos tepalo slegio padavimui .
2014-02-27 12:11 rašė: ir tai viskas kastuotu ?? tarkim ka isvardinai :)
2014-02-27 12:18 rašė: Detales kainuotu apie 600lt+diagnostika, +darbas pagal serviso ikainius.
Jei gali parasyk kokius kontaktus prasau.Atvesiu tau keleta masinu tvarkyti, is ansko dekingas.Ir veliau butu daugiau panasiu varijantu.Je tikrai tokios kainos.Net nezinojau kad buna tokiu kainu.Gal cia pacioje Klaipedoje?
2014-02-27 12:53
Klausiu neveltui.. jaigu tokia pati beda zmogui kaip ir man.. reiskais nevien tik mum.. ir kas jau tvarkes jau zinos kas buvo ... deziu yra visokiu.. neklausiu kas kitom dezem buna.. butent sitai idomu.. kad koks meistrelis nepriburtu nesamoniu.. nes deziu meistro patikimo neturiu.. tai visi pasipelnyt megsta siais laikais..
2014-02-27 12:59
2014-02-27 12:11 rašė: ir tai viskas kastuotu ?? tarkim ka isvardinai :)
2014-02-27 12:18 rašė: Detales kainuotu apie 600lt+diagnostika, +darbas pagal serviso ikainius.
2014-02-27 12:33 rašė: Jei gali parasyk kokius kontaktus prasau.Atvesiu tau keleta masinu tvarkyti, is ansko dekingas.Ir veliau butu daugiau panasiu varijantu.Je tikrai tokios kainos.Net nezinojau kad buna tokiu kainu.Gal cia pacioje Klaipedoje?
600 cia tik pavyzdys, min metaline tarpine gali apie 350kainuot, tepalai su filtrais 200lt, solenoidu rinkinys apie 1000lt.
2014-02-27 13:00
2014-02-27 12:11 rašė: ir tai viskas kastuotu ?? tarkim ka isvardinai :)
2014-02-27 12:18 rašė: Detales kainuotu apie 600lt+diagnostika, +darbas pagal serviso ikainius.
2014-02-27 12:33 rašė: Jei gali parasyk kokius kontaktus prasau.Atvesiu tau keleta masinu tvarkyti, is ansko dekingas.Ir veliau butu daugiau panasiu varijantu.Je tikrai tokios kainos.Net nezinojau kad buna tokiu kainu.Gal cia pacioje Klaipedoje?
Neberemontuoju automatu.Dirbau servise kazkada, BMW atstovybeje.
2014-02-27 13:11
2014-02-27 12:18 rašė: Detales kainuotu apie 600lt+diagnostika, +darbas pagal serviso ikainius.
2014-02-27 12:33 rašė: Jei gali parasyk kokius kontaktus prasau.Atvesiu tau keleta masinu tvarkyti, is ansko dekingas.Ir veliau butu daugiau panasiu varijantu.Je tikrai tokios kainos.Net nezinojau kad buna tokiu kainu.Gal cia pacioje Klaipedoje?
2014-02-27 12:59 rašė: 600 cia tik pavyzdys, min metaline tarpine gali apie 350kainuot, tepalai su filtrais 200lt, solenoidu rinkinys apie 1000lt.
nu va aisku apie ka kalba :)
2014-02-27 13:17
2014-02-27 12:53 rašė: Klausiu neveltui.. jaigu tokia pati beda zmogui kaip ir man.. reiskais nevien tik mum.. ir kas jau tvarkes jau zinos kas buvo ... deziu yra visokiu.. neklausiu kas kitom dezem buna.. butent sitai idomu.. kad koks meistrelis nepriburtu nesamoniu.. nes deziu meistro patikimo neturiu.. tai visi pasipelnyt megsta siais laikais..
Viską suprantu, tai parašyk kokio tipo, ar paprastas, ar triptronikas, o skirtingų neitin pasitaiko, mersų gal būna sudėtingesnių, bet bmw o jolabiau audi, vw daugumoj tos pačios.Draugas ankčiau buvo susidūręs pats tampiau jį kelisyk syk servisan, tai remontavo X5 paliko arti 3k .Bet tai nebuvo 100% visos dėžės kapitalkė, tik dalinis rem.Sakau iš patirties, dažnai net patys meistrai tik per kelis kart padaro, o kartais nedadaro, jei sukiša naudotas ar kitaiskas dalis pardavimui, laiko kažkiek, po vėl...
2014-02-27 13:19
2014-02-27 12:53 rašė: Klausiu neveltui.. jaigu tokia pati beda zmogui kaip ir man.. reiskais nevien tik mum.. ir kas jau tvarkes jau zinos kas buvo ... deziu yra visokiu.. neklausiu kas kitom dezem buna.. butent sitai idomu.. kad koks meistrelis nepriburtu nesamoniu.. nes deziu meistro patikimo neturiu.. tai visi pasipelnyt megsta siais laikais..
2014-02-27 13:17 rašė: Viską suprantu, tai parašyk kokio tipo, ar paprastas, ar triptronikas, o skirtingų neitin pasitaiko, mersų gal būna sudėtingesnių, bet bmw o jolabiau audi, vw daugumoj tos pačios.Draugas ankčiau buvo susidūręs pats tampiau jį kelisyk syk servisan, tai remontavo X5 paliko arti 3k .Bet tai nebuvo 100% visos dėžės kapitalkė, tik dalinis rem.Sakau iš patirties, dažnai net patys meistrai tik per kelis kart padaro, o kartais nedadaro, jei sukiša naudotas ar kitaiskas dalis pardavimui, laiko kažkiek, po vėl...
Jiagu supranti tai nevartyk kad rasineju nesamones is neturejimo ka veikt :) pas mae 530d 01, automatas. tripronikas yra.. bet tai pas visus yra..
2014-02-27 15:57
2014-02-27 12:53 rašė: Klausiu neveltui.. jaigu tokia pati beda zmogui kaip ir man.. reiskais nevien tik mum.. ir kas jau tvarkes jau zinos kas buvo ... deziu yra visokiu.. neklausiu kas kitom dezem buna.. butent sitai idomu.. kad koks meistrelis nepriburtu nesamoniu.. nes deziu meistro patikimo neturiu.. tai visi pasipelnyt megsta siais laikais..
2014-02-27 13:17 rašė: Viską suprantu, tai parašyk kokio tipo, ar paprastas, ar triptronikas, o skirtingų neitin pasitaiko, mersų gal būna sudėtingesnių, bet bmw o jolabiau audi, vw daugumoj tos pačios.Draugas ankčiau buvo susidūręs pats tampiau jį kelisyk syk servisan, tai remontavo X5 paliko arti 3k .Bet tai nebuvo 100% visos dėžės kapitalkė, tik dalinis rem.Sakau iš patirties, dažnai net patys meistrai tik per kelis kart padaro, o kartais nedadaro, jei sukiša naudotas ar kitaiskas dalis pardavimui, laiko kažkiek, po vėl...
Cia tai nieko vienam mersui virs 2002 berods metu tai reikejo varikli imt lauk, deze atjunge , po to sutvarke varikli pajunge atgak ir vsio nebeina, sako, kad nepataisoma tipo dezes kompas uzsitrumpino akumo klemos nenuemus jungiant, tad dabar zada mechana det
2014-02-27 15:59
2014-02-27 12:53 rašė: Klausiu neveltui.. jaigu tokia pati beda zmogui kaip ir man.. reiskais nevien tik mum.. ir kas jau tvarkes jau zinos kas buvo ... deziu yra visokiu.. neklausiu kas kitom dezem buna.. butent sitai idomu.. kad koks meistrelis nepriburtu nesamoniu.. nes deziu meistro patikimo neturiu.. tai visi pasipelnyt megsta siais laikais..
2014-02-27 13:17 rašė: Viską suprantu, tai parašyk kokio tipo, ar paprastas, ar triptronikas, o skirtingų neitin pasitaiko, mersų gal būna sudėtingesnių, bet bmw o jolabiau audi, vw daugumoj tos pačios.Draugas ankčiau buvo susidūręs pats tampiau jį kelisyk syk servisan, tai remontavo X5 paliko arti 3k .Bet tai nebuvo 100% visos dėžės kapitalkė, tik dalinis rem.Sakau iš patirties, dažnai net patys meistrai tik per kelis kart padaro, o kartais nedadaro, jei sukiša naudotas ar kitaiskas dalis pardavimui, laiko kažkiek, po vėl...
2014-02-27 15:57 rašė: Cia tai nieko vienam mersui virs 2002 berods metu tai reikejo varikli imt lauk, deze atjunge , po to sutvarke varikli pajunge atgak ir vsio nebeina, sako, kad nepataisoma tipo dezes kompas uzsitrumpino akumo klemos nenuemus jungiant, tad dabar zada mechana det:lol::lol:
2014-02-27 16:00
isdalies ir as mechana noreciau.. bent vaziuociau kokiu noriu begiu o ne nesamones junginetu :D
2014-02-27 16:01
Kai atsibosta su trip tronicu varau.. bet ir tas uzpjauna gryba ciut gazo perdaug ir meta zemesni begi :D
2014-02-27 16:02
prie 50 su 4 begiu neimanoma vaziuot.. meta vis 3.. o norit 4 begiu vaziuot reik 60-70 min vaziuot :) tai mieste ir vazineju stebiu ar mentai netiharina :D
2014-02-28 01:17
Na jo jus cia rimta tema padaret :D na va sian visa diena testavau, nebuvo jokiu problemu, persijungineja viskas svelniai, (be to pas manes taip pat cipuotas.)Tik kaip variklis nebuvo uzsiles virs raudonos strelkos pora kartu automatiskai ant neutralo suzemino, pasijaute.

Jūsų žinutė