Vartotojas
2015-04-16 14:03
Sveiki norejau paklaust ka geriau pirkt bmw 5klases ar audi a6 burbula?ka geriau?ir kodel?
Vartotojas
2015-04-16 14:12
zinoma audi.. kasmet restauruoti vaziuokle.. varikli dar 2.5 tdi v6 isvis antra ant daliu pasiimti.. kuro sanaudos kaip 3.0d o trauka kaip 1.9 66kw
Vartotojas
2015-04-16 14:16
2.5tdi nejimciau.
Vartotojas
2015-04-16 14:17
o jaigu imtum 1.9 96kw.. tai purkstukai komplektas 150eur jaigu randi.. stabdziu pompa liga. kondicionieriaus siurblys liga.. nu nemasina o liga.. tad.. pasiemi 2000eur pasiemi 530d dar paaukoji 500-1000eur iki ledinio stovio atkelimo.. ir eksplotuoji ir zvengi is audi a6
Vartotojas
2015-04-16 14:35
2015-04-16
14:03 rašė:
Sveiki norejau paklaust ka geriau pirkt bmw 5klases ar audi a6 burbula?ka geriau?ir kodel?
Jei jau nežinai ko nori tai gal geriau su dviraciu vazinek
Vartotojas
2015-04-16 14:39
2015-04-16
14:17 rašė:
o jaigu imtum 1.9 96kw.. tai purkstukai komplektas 150eur jaigu randi.. stabdziu pompa liga. kondicionieriaus siurblys liga.. nu nemasina o liga.. :) tad.. pasiemi 2000eur pasiemi 530d dar paaukoji 500-1000eur iki ledinio stovio atkelimo.. ir eksplotuoji ir zvengi is audi a6 :)
Matos kur bmw fano postai
Vartotojas
2015-04-16 14:39
zmogus paklause as atsakiau kas mano kad klystu tegu prabyla
Vartotojas
2015-04-16 14:41
2015-04-16
14:39 rašė:
zmogus paklause as atsakiau :) kas mano kad klystu tegu prabyla :)
Palaukim audi fanuDD
Vartotojas
2015-04-16 14:45
BMW daugiau komforto, geresne trauka, del išvaizdos nieko negaliu sakyt kiekvieno skonis skirtingas, a apie audi tai jei jimt tai tik su 1, 9 varikliu ir 81kw, traukos užteks aišku ne bmw 135kw, bet uztat galesi bet kokia salerka pilt, variklio remontas centus kainuos, o ir remuontuot nereiks dažnai. Žoždziu tava vietoj jimčiau BMW 3.0d ir ramus, arba jei nemegsti dyzeliu tai benza 2, 5 ir dujas det tiesiogines.
Vartotojas
2015-04-16 14:47
metu nera, a6 burbulas? kas per chuine? tema sukurta sudui pamalt.
Vartotojas
2015-04-16 14:49
2015-04-16
14:47 rašė:
metu nera, a6 burbulas? kas per chuine? tema sukurta sudui pamalt.
c5 burbulas kitos tikrai netiks
Vartotojas
2015-04-16 14:59
liga zinau kas yra uztai kad .. a6 isardes padaliam. tai kaip isproteje del turbinu kondicionieriu siurblu.. dangteliu.. pompu ir purkstuku tai is viso..
Vartotojas
2015-04-16 15:26
Geriausias pavyzdys, nusiperki vieną slyvą 2, 9D kaip mgarazas, pamatai kad byra viskas iš eilės, tada tėvams atsibosta kas savaitę bašliuoti ir mgaražui nuperka antrą tokią pat slyvą, is kurios po truputi geras dalis permetineja, o kai jau geru nelieka-stumia ta nučiulptą nuograužą uz geros kaina per skelbimus ir vel perka kita.Taip su dviem-trim pastoviai ir važinėja.mgaraze, užpisai su savo propaganda.Pats vazineji su laužu, kuriam reanimuoti pastoviai dar du donorai reikalingi dalims.Kadangi dar pakankamai žalias esi, tai pasakysiu ko laukt ateityje is to 2, 9D ir e39(is esmes ir e46).Šios mašinos gamintos išskirtinai turtuoliams, o ne vos gala su galu suduriantiems rytu europos senu masinu vairuotojams(priešingai nei Audi/VW kurios skirtos skurdžiajam ir viduriniajam sluoksniui), ir savaime pats modelis pagamintas taip, kad ji remontuoti labai brangu, ir jis specialiai pagamintas trapiai, kad nuolat šertum koncerna pirkdamas dalis.Nekalbekim apie galines pakabos remonta, kuris nuolat reikalingas ir kainuoja naujom dalim nuo 600 euro(galima kasmet restauuoti, jei nera kas veikti)ir kitas smulkmenas kaip aušinimo sistemos problemos, OSM ir kruva kitu smulkmenu, pvz sklendes.Pagrindine beda E39 2, 9D variklio ta, kad jis neapskaiciuotas bent kiek agresyvesniam važiavimui, jau nekalbant apie aršų, agresyvų vairavimą, tokiu stilium vairuojant galima iškart opirkti dar porą mašinų donorų, nes nelaiko blokas ir alkūninis.Plonos seinelės tarp cilindrų, plonasieniai blokai-šitų variklių brokas.Tiesiog skyla blokas tarp cilindrų arba link išorės.Perkant E39 2, 9D 142 ar 135kw reikia iškaro pirkti ir antrą dauztą donorą, kitaip maitinsi autoservisus ir parduotuves.Čia aš paminėjau tik kokius 40% nuolat pasitaikančių ydingų gedimų.Bet toliau dar yra visos analogiškos bėdos, kurios atsiranda nuo netvarkingos eksploatacijos kaip ir Audi varikliuose.Pvz Vš TDI 110kw gamintojas kategoriskai draude pilti prasta tepala(butina sintetini ir ji keisti laiku, butinai gamintojas rekomenduodavo vaziuoti tik pašildžius variklį, nes dėl silpnoko tepalo siurblio, galvutės velenėliams permažai tepimo)Deje, dunduliai to daryti nemokedavo, todel V6 TDI 110kw variklis tapo JŲ SIAUBU.Va tokiems dunduliams patarčiau mamai posijonu slėptis ir pasiskaityt apie variklius prieš perkant mašyinas.Tačiau 2, 9D galioja tas ats, tik išdyla alkūninis, ne vien veleniukai galvosepavažinės smarkiau šaltu varikliu žiemą prie -20 po 10km i darba i atgal, ir chana.Nuo 2000-10men visuose audi V6TDI varikliuose buvo montuojamas papildomas tepalo siurblys, pakeisti tepimo kanaliukai veleneliuse, todel apie tai kaip reikia pirkti antra V6TDI gali vaikams ir bobutems papasakoti.Todel tau tata ir nupirko antra o gal dar ir 3-cia e39 kad neknistum nei tu jam nei jis tau proto, kai atsitiks visas grazumas to dyzelinio variklio didziausias siurprizas-
užlinks kuro siurblys ir teks keisti visą variklį, nes
sutruksta siurblio spyruokles ir pradeda viska drozlem kimst, po to stringa siurblys, traukia grandinę, toliiau pasakot, ar jau tapo aiskiau apie e39/46 slyvukus 2, 9 dyzelius?
Jei nori rinto BMW pirk benzinini, nes visi iki vieno dyzeliai skirti diedukams ramiam vairavimui.
Netgi sedevras 740 dyzelis
užlinks kuro siurblys ir teks keisti visą variklį, nes
sutruksta siurblio spyruokles ir pradeda viska drozlem kimst, po to stringa siurblys, traukia grandinę, toliiau pasakot, ar jau tapo aiskiau apie e39/46 slyvukus 2, 9 dyzelius?
Jei nori rinto BMW pirk benzinini, nes visi iki vieno dyzeliai skirti diedukams ramiam vairavimui.
Netgi sedevras 740 dyzelis
Vartotojas
2015-04-16 15:33
2015-04-16
15:26 rašė:
Geriausias pavyzdys, nusiperki vieną slyvą 2, 9D kaip mgarazas, pamatai kad byra viskas iš eilės, tada tėvams atsibosta kas savaitę bašliuoti ir mgaražui nuperka antrą tokią pat slyvą, is kurios po truputi geras dalis permetineja, o kai jau geru nelieka-stumia ta nučiulptą nuograužą uz geros kaina per skelbimus ir vel perka kita.Taip su dviem-trim pastoviai ir važinėja.mgaraze, užpisai su savo propaganda.Pats vazineji su laužu, kuriam reanimuoti pastoviai dar du donorai reikalingi dalims.Kadangi dar pakankamai žalias esi, tai pasakysiu ko laukt ateityje is to 2, 9D ir e39(is esmes ir e46).Šios mašinos gamintos išskirtinai turtuoliams, o ne vos gala su galu suduriantiems rytu europos senu masinu vairuotojams(priešingai nei Audi/VW kurios skirtos skurdžiajam ir viduriniajam sluoksniui), ir savaime pats modelis pagamintas taip, kad ji remontuoti labai brangu, ir jis specialiai pagamintas trapiai, kad nuolat šertum koncerna pirkdamas dalis.Nekalbekim apie galines pakabos remonta, kuris nuolat reikalingas ir kainuoja naujom dalim nuo 600 euro(galima kasmet restauuoti, jei nera kas veikti)ir kitas smulkmenas kaip aušinimo sistemos problemos, OSM ir kruva kitu smulkmenu, pvz sklendes.Pagrindine beda E39 2, 9D variklio ta, kad jis neapskaiciuotas bent kiek agresyvesniam važiavimui, jau nekalbant apie aršų, agresyvų vairavimą, tokiu stilium vairuojant galima iškart opirkti dar porą mašinų donorų, nes nelaiko blokas ir alkūninis.Plonos seinelės tarp cilindrų, plonasieniai blokai-šitų variklių brokas.Tiesiog skyla blokas tarp cilindrų arba link išorės.Perkant E39 2, 9D 142 ar 135kw reikia iškaro pirkti ir antrą dauztą donorą, kitaip maitinsi autoservisus ir parduotuves.Čia aš paminėjau tik kokius 40% nuolat pasitaikančių ydingų gedimų.Bet toliau dar yra visos analogiškos bėdos, kurios atsiranda nuo netvarkingos eksploatacijos kaip ir Audi varikliuose.Pvz Vš TDI 110kw gamintojas kategoriskai draude pilti prasta tepala(butina sintetini ir ji keisti laiku, butinai gamintojas rekomenduodavo vaziuoti tik pašildžius variklį, nes dėl silpnoko tepalo siurblio, galvutės velenėliams permažai tepimo)Deje, dunduliai to daryti nemokedavo, todel V6 TDI 110kw variklis tapo JŲ SIAUBU.Va tokiems dunduliams patarčiau mamai posijonu slėptis ir pasiskaityt apie variklius prieš perkant mašyinas.Tačiau 2, 9D galioja tas ats, tik išdyla alkūninis, ne vien veleniukai galvosepavažinės smarkiau šaltu varikliu žiemą prie -20 po 10km i darba i atgal, ir chana.Nuo 2000-10men visuose audi V6TDI varikliuose buvo montuojamas papildomas tepalo siurblys, pakeisti tepimo kanaliukai veleneliuse, todel apie tai kaip reikia pirkti antra V6TDI gali vaikams ir bobutems papasakoti.Todel tau tata ir nupirko antra o gal dar ir 3-cia e39 kad neknistum nei tu jam nei jis tau proto, kai atsitiks visas grazumas to dyzelinio variklio didziausias siurprizas-
užlinks kuro siurblys ir teks keisti visą variklį, nes
sutruksta siurblio spyruokles ir pradeda viska drozlem kimst, po to stringa siurblys, traukia grandinę, toliiau pasakot, ar jau tapo aiskiau apie e39/46 slyvukus 2, 9 dyzelius?
Jei nori rinto BMW pirk benzinini, nes visi iki vieno dyzeliai skirti diedukams ramiam vairavimui.
Netgi sedevras 740 dyzelis
:lol:
užlinks kuro siurblys ir teks keisti visą variklį, nes
sutruksta siurblio spyruokles ir pradeda viska drozlem kimst, po to stringa siurblys, traukia grandinę, toliiau pasakot, ar jau tapo aiskiau apie e39/46 slyvukus 2, 9 dyzelius?
Jei nori rinto BMW pirk benzinini, nes visi iki vieno dyzeliai skirti diedukams ramiam vairavimui.
Netgi sedevras 740 dyzelis
:lol:
prabilo audi fanas
Vartotojas
2015-04-16 15:37
idomu kaip dakare.. kaip drifte neuzlinksta taip greitai tie 3.0d dar idomiau kad varikliai 3.0d po 100-150eur kainuoja.. jaigu jei butu tokei gaidziai kaip v6 audi .. tai kainuotu 300eur ir daugiau.. sklendes visiems salina nes velniom nereikalingi.. pas mane irgi pasalinta.. rida 650t km ir jokiu tepalu valgymu ar pan.. pilu castrol 5v40 long life.. ir apie apie mane geriau patyletum pacuk kuris nk nenumanai.. tik tevelio audine v6...
Vartotojas
2015-04-16 15:44
2015-04-16
15:26 rašė:
Geriausias pavyzdys, nusiperki vieną slyvą 2, 9D kaip mgarazas, pamatai kad byra viskas iš eilės, tada tėvams atsibosta kas savaitę bašliuoti ir mgaražui nuperka antrą tokią pat slyvą, is kurios po truputi geras dalis permetineja, o kai jau geru nelieka-stumia ta nučiulptą nuograužą uz geros kaina per skelbimus ir vel perka kita.Taip su dviem-trim pastoviai ir važinėja.mgaraze, užpisai su savo propaganda.Pats vazineji su laužu, kuriam reanimuoti pastoviai dar du donorai reikalingi dalims.Kadangi dar pakankamai žalias esi, tai pasakysiu ko laukt ateityje is to 2, 9D ir e39(is esmes ir e46).Šios mašinos gamintos išskirtinai turtuoliams, o ne vos gala su galu suduriantiems rytu europos senu masinu vairuotojams(priešingai nei Audi/VW kurios skirtos skurdžiajam ir viduriniajam sluoksniui), ir savaime pats modelis pagamintas taip, kad ji remontuoti labai brangu, ir jis specialiai pagamintas trapiai, kad nuolat šertum koncerna pirkdamas dalis.Nekalbekim apie galines pakabos remonta, kuris nuolat reikalingas ir kainuoja naujom dalim nuo 600 euro(galima kasmet restauuoti, jei nera kas veikti)ir kitas smulkmenas kaip aušinimo sistemos problemos, OSM ir kruva kitu smulkmenu, pvz sklendes.Pagrindine beda E39 2, 9D variklio ta, kad jis neapskaiciuotas bent kiek agresyvesniam važiavimui, jau nekalbant apie aršų, agresyvų vairavimą, tokiu stilium vairuojant galima iškart opirkti dar porą mašinų donorų, nes nelaiko blokas ir alkūninis.Plonos seinelės tarp cilindrų, plonasieniai blokai-šitų variklių brokas.Tiesiog skyla blokas tarp cilindrų arba link išorės.Perkant E39 2, 9D 142 ar 135kw reikia iškaro pirkti ir antrą dauztą donorą, kitaip maitinsi autoservisus ir parduotuves.Čia aš paminėjau tik kokius 40% nuolat pasitaikančių ydingų gedimų.Bet toliau dar yra visos analogiškos bėdos, kurios atsiranda nuo netvarkingos eksploatacijos kaip ir Audi varikliuose.Pvz Vš TDI 110kw gamintojas kategoriskai draude pilti prasta tepala(butina sintetini ir ji keisti laiku, butinai gamintojas rekomenduodavo vaziuoti tik pašildžius variklį, nes dėl silpnoko tepalo siurblio, galvutės velenėliams permažai tepimo)Deje, dunduliai to daryti nemokedavo, todel V6 TDI 110kw variklis tapo JŲ SIAUBU.Va tokiems dunduliams patarčiau mamai posijonu slėptis ir pasiskaityt apie variklius prieš perkant mašyinas.Tačiau 2, 9D galioja tas ats, tik išdyla alkūninis, ne vien veleniukai galvosepavažinės smarkiau šaltu varikliu žiemą prie -20 po 10km i darba i atgal, ir chana.Nuo 2000-10men visuose audi V6TDI varikliuose buvo montuojamas papildomas tepalo siurblys, pakeisti tepimo kanaliukai veleneliuse, todel apie tai kaip reikia pirkti antra V6TDI gali vaikams ir bobutems papasakoti.Todel tau tata ir nupirko antra o gal dar ir 3-cia e39 kad neknistum nei tu jam nei jis tau proto, kai atsitiks visas grazumas to dyzelinio variklio didziausias siurprizas-
užlinks kuro siurblys ir teks keisti visą variklį, nes
sutruksta siurblio spyruokles ir pradeda viska drozlem kimst, po to stringa siurblys, traukia grandinę, toliiau pasakot, ar jau tapo aiskiau apie e39/46 slyvukus 2, 9 dyzelius?
Jei nori rinto BMW pirk benzinini, nes visi iki vieno dyzeliai skirti diedukams ramiam vairavimui.
Netgi sedevras 740 dyzelis
:lol:
užlinks kuro siurblys ir teks keisti visą variklį, nes
sutruksta siurblio spyruokles ir pradeda viska drozlem kimst, po to stringa siurblys, traukia grandinę, toliiau pasakot, ar jau tapo aiskiau apie e39/46 slyvukus 2, 9 dyzelius?
Jei nori rinto BMW pirk benzinini, nes visi iki vieno dyzeliai skirti diedukams ramiam vairavimui.
Netgi sedevras 740 dyzelis
:lol:
ai dar apie v6 tavo ismyletus.. kaip del grandiniu sokinejimu ? nuo kauno redek ant begio ir persoka grandine.. o tas papildomas tepo siurblys tiek ir padeda.. .. bet neesme v6 galios nekazka.. patvarumas tuolabiau.. kuro sanaudos negeriau nei 3.0d .. varikliu dalys ir kainos nesveikos.. o dar jaigu reiktu kazka paremontuoti tam v6 tai isvis kaina nuo 150eur prasideda.
Vartotojas
2015-04-16 15:52
2015-04-16
15:26 rašė:
Geriausias pavyzdys, nusiperki vieną slyvą 2, 9D kaip mgarazas, pamatai kad byra viskas iš eilės, tada tėvams atsibosta kas savaitę bašliuoti ir mgaražui nuperka antrą tokią pat slyvą, is kurios po truputi geras dalis permetineja, o kai jau geru nelieka-stumia ta nučiulptą nuograužą uz geros kaina per skelbimus ir vel perka kita.Taip su dviem-trim pastoviai ir važinėja.mgaraze, užpisai su savo propaganda.Pats vazineji su laužu, kuriam reanimuoti pastoviai dar du donorai reikalingi dalims.Kadangi dar pakankamai žalias esi, tai pasakysiu ko laukt ateityje is to 2, 9D ir e39(is esmes ir e46).Šios mašinos gamintos išskirtinai turtuoliams, o ne vos gala su galu suduriantiems rytu europos senu masinu vairuotojams(priešingai nei Audi/VW kurios skirtos skurdžiajam ir viduriniajam sluoksniui), ir savaime pats modelis pagamintas taip, kad ji remontuoti labai brangu, ir jis specialiai pagamintas trapiai, kad nuolat šertum koncerna pirkdamas dalis.Nekalbekim apie galines pakabos remonta, kuris nuolat reikalingas ir kainuoja naujom dalim nuo 600 euro(galima kasmet restauuoti, jei nera kas veikti)ir kitas smulkmenas kaip aušinimo sistemos problemos, OSM ir kruva kitu smulkmenu, pvz sklendes.Pagrindine beda E39 2, 9D variklio ta, kad jis neapskaiciuotas bent kiek agresyvesniam važiavimui, jau nekalbant apie aršų, agresyvų vairavimą, tokiu stilium vairuojant galima iškart opirkti dar porą mašinų donorų, nes nelaiko blokas ir alkūninis.Plonos seinelės tarp cilindrų, plonasieniai blokai-šitų variklių brokas.Tiesiog skyla blokas tarp cilindrų arba link išorės.Perkant E39 2, 9D 142 ar 135kw reikia iškaro pirkti ir antrą dauztą donorą, kitaip maitinsi autoservisus ir parduotuves.Čia aš paminėjau tik kokius 40% nuolat pasitaikančių ydingų gedimų.Bet toliau dar yra visos analogiškos bėdos, kurios atsiranda nuo netvarkingos eksploatacijos kaip ir Audi varikliuose.Pvz Vš TDI 110kw gamintojas kategoriskai draude pilti prasta tepala(butina sintetini ir ji keisti laiku, butinai gamintojas rekomenduodavo vaziuoti tik pašildžius variklį, nes dėl silpnoko tepalo siurblio, galvutės velenėliams permažai tepimo)Deje, dunduliai to daryti nemokedavo, todel V6 TDI 110kw variklis tapo JŲ SIAUBU.Va tokiems dunduliams patarčiau mamai posijonu slėptis ir pasiskaityt apie variklius prieš perkant mašyinas.Tačiau 2, 9D galioja tas ats, tik išdyla alkūninis, ne vien veleniukai galvosepavažinės smarkiau šaltu varikliu žiemą prie -20 po 10km i darba i atgal, ir chana.Nuo 2000-10men visuose audi V6TDI varikliuose buvo montuojamas papildomas tepalo siurblys, pakeisti tepimo kanaliukai veleneliuse, todel apie tai kaip reikia pirkti antra V6TDI gali vaikams ir bobutems papasakoti.Todel tau tata ir nupirko antra o gal dar ir 3-cia e39 kad neknistum nei tu jam nei jis tau proto, kai atsitiks visas grazumas to dyzelinio variklio didziausias siurprizas-
užlinks kuro siurblys ir teks keisti visą variklį, nes
sutruksta siurblio spyruokles ir pradeda viska drozlem kimst, po to stringa siurblys, traukia grandinę, toliiau pasakot, ar jau tapo aiskiau apie e39/46 slyvukus 2, 9 dyzelius?
Jei nori rinto BMW pirk benzinini, nes visi iki vieno dyzeliai skirti diedukams ramiam vairavimui.
Netgi sedevras 740 dyzelis
:lol:
užlinks kuro siurblys ir teks keisti visą variklį, nes
sutruksta siurblio spyruokles ir pradeda viska drozlem kimst, po to stringa siurblys, traukia grandinę, toliiau pasakot, ar jau tapo aiskiau apie e39/46 slyvukus 2, 9 dyzelius?
Jei nori rinto BMW pirk benzinini, nes visi iki vieno dyzeliai skirti diedukams ramiam vairavimui.
Netgi sedevras 740 dyzelis
:lol:
2015-04-16
15:44 rašė:
ai dar apie v6 tavo ismyletus.. kaip del grandiniu sokinejimu ? nuo kauno redek ant begio ir persoka grandine.. o tas papildomas tepo siurblys tiek ir padeda.. .. :) bet neesme v6 galios nekazka.. patvarumas tuolabiau.. kuro sanaudos negeriau nei 3.0d .. varikliu dalys ir kainos nesveikos.. o dar jaigu reiktu kazka paremontuoti tam v6 tai isvis kaina nuo 150eur prasideda.
vienareiksmiskai lyginant siuos du modelius- bmw geriau, o kita skonio reikalas. V6 110kw tiek v6 132kw byra, o kainos remonto kosmines lyginant su automobilio kaina.
Vartotojas
2015-04-16 15:55
Nu ziuriu cia bimbalistu vaiku prisirinke Ir kuom tas e39 530D ypatingas? Aš dabar vairuoju A6 C5 1.9TDI 81kw.Ir ta jusu numilėtini 530D padėjau iki 200km/h nebepasivyjo Tai blet galvokit galva ne šikna.Tas 1.9 TDi tokiu parametru variklis nelabai nusileidžia tam jusu 530D Ir aplamai BMW gamina varikliu su dideliu litražu ir 6 cilindrais ir jokio tolko kaip sakoma.
P.S Pas mane variklis, o ne lavonas kaip pas dauguma
Ir dar jei nenori but išvadintas keliu gaideliu nepirk BMW
P.S Pas mane variklis, o ne lavonas kaip pas dauguma
Ir dar jei nenori but išvadintas keliu gaideliu nepirk BMW
Vartotojas
2015-04-16 15:59
2015-04-16
15:55 rašė:
Nu ziuriu cia bimbalistu vaiku prisirinke :lol: Ir kuom tas e39 530D ypatingas? :lol: Aš dabar vairuoju A6 C5 1.9TDI 81kw.Ir ta jusu numilėtini 530D padėjau iki 200km/h nebepasivyjo :lol: Tai blet galvokit galva ne šikna.Tas 1.9 TDi tokiu parametru variklis nelabai nusileidžia tam jusu 530D :lol: Ir aplamai BMW gamina varikliu su dideliu litražu ir 6 cilindrais ir jokio tolko kaip sakoma.
P.S Pas mane variklis, o ne lavonas kaip pas dauguma :lol:
Ir dar jei nenori but išvadintas keliu gaideliu nepirk BMW :smoke::lol::lol:
P.S Pas mane variklis, o ne lavonas kaip pas dauguma :lol:
Ir dar jei nenori but išvadintas keliu gaideliu nepirk BMW :smoke::lol::lol:
tai kad dabar adines keliu gaideliais vadinami bus labiau.. nes pats katik ant save pastumiai 200km o bmw nesivijo.. nes turbut suprato kad su gaideliais ner ko prasidet....
Vartotojas
2015-04-16 15:59
2015-04-16
15:55 rašė:
Nu ziuriu cia bimbalistu vaiku prisirinke :lol: Ir kuom tas e39 530D ypatingas? :lol: Aš dabar vairuoju A6 C5 1.9TDI 81kw.Ir ta jusu numilėtini 530D padėjau iki 200km/h nebepasivyjo :lol: Tai blet galvokit galva ne šikna.Tas 1.9 TDi tokiu parametru variklis nelabai nusileidžia tam jusu 530D :lol: Ir aplamai BMW gamina varikliu su dideliu litražu ir 6 cilindrais ir jokio tolko kaip sakoma.
P.S Pas mane variklis, o ne lavonas kaip pas dauguma :lol:
Ir dar jei nenori but išvadintas keliu gaideliu nepirk BMW :smoke::lol::lol:
P.S Pas mane variklis, o ne lavonas kaip pas dauguma :lol:
Ir dar jei nenori but išvadintas keliu gaideliu nepirk BMW :smoke::lol::lol:
butu idomu paziuret kaip tavo audi padaro bmw 530. pats turejau tokia a6 1, 9tdi 81kw automata + cipas, noredamas neaplenksi nei 2, 5tds nei 530d jei jie bent kiek gyvi
Vartotojas
2015-04-16 16:02
cia nebeliko ka komentuoti.. nes argumentu jokiu.. o tik pasakymai bmwus gaideliais vadina.. ir ale netraukia.. ir variliai nelaiko .. is oro lauzti argumentai o tikslaus nieko..
Vartotojas
2015-04-16 16:05
Patikrines servize savo audi kompresija kaip naujo motoro, o cia kliedit jus jeigu bmw zenkliukas tai jau +200kw
Vartotojas
2015-04-16 16:06
Bendradarbis turi 530D, purkstukus 3 pakeite per 2 metus tai irgi sakyciau nepigu
Vartotojas
2015-04-16 16:07
530D kuro siurbliai irgi ne stebuklas
Vartotojas
2015-04-16 16:08
2015-04-16
16:06 rašė:
Bendradarbis turi 530D, purkstukus 3 pakeite per 2 metus tai irgi sakyciau nepigu :D
3purksus is 6 .. 15m senumo masinai .. cia sakai brangu ? tai gal per 2 metus 12prukstuku pakeite sakytum.. du kart po 6 tada sakyciau kazkas negerai..
Vartotojas
2015-04-16 16:08
2015-04-16
16:07 rašė:
530D kuro siurbliai irgi ne stebuklas
atrestauruoji viena karta ir pamirsti.. ilgam ilgam.....
Vartotojas
2015-04-16 16:09
nu dar kokiu argumentu idomu pasakysit
Vartotojas
2015-04-16 16:10
Tai jau pas ji buvo keisti pries tai kiti 3 buvo keisti
Vartotojas
2015-04-16 16:12
Jeigu nusipirksi BMW , ,Vazinesi kaip ponas su ubago tarba"
Bet kaip ponas tikrai nevazinesi
Bet kaip ponas tikrai nevazinesi
Vartotojas
2015-04-16 16:12
2015-04-16
16:12 rašė:
Jeigu nusipirksi BMW , ,Vazinesi kaip ponas su ubago tarba" :lol:
Bet kaip ponas tikrai nevazinesi :lol:
Bet kaip ponas tikrai nevazinesi :lol:
am ka protingesnio sugalvotum o ne vaiku svaisciojimus...
Vartotojas
2015-04-16 16:13
Ir dar ziema is kiemo su tuo bimbalu neisvaziuosi
Vartotojas
2015-04-16 16:14
2015-04-16
16:02 rašė:
cia nebeliko ka komentuoti.. nes argumentu jokiu.. o tik pasakymai bmwus gaideliais vadina.. ir ale netraukia.. ir variliai nelaiko .. is oro lauzti argumentai o tikslaus nieko..
O pas tave tai dahuja argumentu, kiekvienam poste: bnv zjbs, o audzi ne, o vat bnv zjbs! Jau uzpiso skaityt kaip tu gyri savo tuos lavonus dizelinius, eilinis keliu gaidelis krv. Nulipk nuo bnv bybio, nes jau akys skauda nuo tavo briedo kiekvienam poste.
Vartotojas
2015-04-16 16:16
2015-04-16
16:02 rašė:
cia nebeliko ka komentuoti.. nes argumentu jokiu.. o tik pasakymai bmwus gaideliais vadina.. ir ale netraukia.. ir variliai nelaiko .. is oro lauzti argumentai o tikslaus nieko..
2015-04-16
16:14 rašė:
O pas tave tai dahuja argumentu, kiekvienam poste: bnv zjbs, o audzi ne, o vat bnv zjbs! Jau uzpiso skaityt kaip tu gyri savo tuos lavonus dizelinius, eilinis keliu gaidelis krv. Nulipk nuo bnv bybio, nes jau akys skauda nuo tavo briedo kiekvienam poste.
dar vienas genijus mazvaikis.. argumentai kuom bmw gaidys kuom ta audi zjbs ? as zmogui issakau visus audines trukumus ir bmw trukumus.. tai sakai vistiek bmw blogiau zu audi ?
Vartotojas
2015-04-16 16:17
mldc, tau visiskai pritariu
Vartotojas
2015-04-16 16:17
Taip, bmw uz AUDI blogiau
Vartotojas
2015-04-16 16:19
as isvis geriau sakyciau.. nei bmw nei audi.. o opel vectra c kokia
Vartotojas
2015-04-16 16:21
2015-04-16
16:17 rašė:
Taip, bmw uz AUDI blogiau :smoke:
isdestyk kuom
Vartotojas
2015-04-16 16:21
jei bmw geresne uz audi tai kodel daugiau perkamas net opelis uz bmw?
Vartotojas
2015-04-16 16:22
Laimingai keliu ereli
Vartotojas
2015-04-16 16:25
sudas BMW ir AUDI jei jie lavonai, jei abu geri auto tai kiekvienam pagal skoni, man patinka AUDI labiau kaip marke del quattro senosios sistemos, bet patinka tik senesnes iki audi a6 c4 kebulo. BMW patinka tik keli modeliai tarp ju nera 5 klase. O tik 3 chuliganas, 6 senolis ar 8 kuriu Lietuvoj nebematyti. O taip tai dauguma auto yra patvaresni ar ekonomiskesni uz abu nurodytus, a6 c5 niekam tikus dauguma zino, sitas variantas su v6 nevykes, bmw gal ir vykes bet tik bmw megejui
Vartotojas
2015-04-16 16:25
2015-04-16
16:21 rašė:
jei bmw geresne uz audi tai kodel daugiau perkamas net opelis uz bmw? :lol:
yra tam tirki tautos isitikinimai kad audi ir vw labai geros.. nors ju gerumas baigesi turbut ties passatu b3 ir audi c4 .. bmw gerumai baigiasi nezn tiek kuom.. bet turbut ties e39.. na esme automobiliu varikliai ir ju patvarumas..
Vartotojas
2015-04-16 16:26
2015-04-16
16:22 rašė:
Laimingai keliu ereli :lol:
man panasesnis tu i laido ereli..
Vartotojas
2015-04-16 16:35
2015-04-16
16:25 rašė:
sudas BMW ir AUDI jei jie lavonai, jei abu geri auto tai kiekvienam pagal skoni, man patinka AUDI labiau kaip marke del quattro senosios sistemos, bet patinka tik senesnes iki audi a6 c4 kebulo. BMW patinka tik keli modeliai tarp ju nera 5 klase. O tik 3 chuliganas, 6 senolis ar 8 kuriu Lietuvoj nebematyti. O taip tai dauguma auto yra patvaresni ar ekonomiskesni uz abu nurodytus, a6 c5 niekam tikus dauguma zino, sitas variantas su v6 nevykes, bmw gal ir vykes bet tik bmw megejui:thumbup:
tame ir esme.. kad tarp bmw ir audi.. yra bmw labiau vykes.. viskas tame ir pasakyta
Vartotojas
2015-04-16 16:37
2015-04-16
16:25 rašė:
sudas BMW ir AUDI jei jie lavonai, jei abu geri auto tai kiekvienam pagal skoni, man patinka AUDI labiau kaip marke del quattro senosios sistemos, bet patinka tik senesnes iki audi a6 c4 kebulo. BMW patinka tik keli modeliai tarp ju nera 5 klase. O tik 3 chuliganas, 6 senolis ar 8 kuriu Lietuvoj nebematyti. O taip tai dauguma auto yra patvaresni ar ekonomiskesni uz abu nurodytus, a6 c5 niekam tikus dauguma zino, sitas variantas su v6 nevykes, bmw gal ir vykes bet tik bmw megejui:thumbup:
2015-04-16
16:35 rašė:
tame ir esme.. kad tarp bmw ir audi.. yra bmw labiau vykes.. viskas tame ir pasakyta :)
Tu sakyk ka nori ir kaip nori, bet taip nera
Vartotojas
2015-04-16 16:41
2015-04-16
16:25 rašė:
sudas BMW ir AUDI jei jie lavonai, jei abu geri auto tai kiekvienam pagal skoni, man patinka AUDI labiau kaip marke del quattro senosios sistemos, bet patinka tik senesnes iki audi a6 c4 kebulo. BMW patinka tik keli modeliai tarp ju nera 5 klase. O tik 3 chuliganas, 6 senolis ar 8 kuriu Lietuvoj nebematyti. O taip tai dauguma auto yra patvaresni ar ekonomiskesni uz abu nurodytus, a6 c5 niekam tikus dauguma zino, sitas variantas su v6 nevykes, bmw gal ir vykes bet tik bmw megejui:thumbup:
2015-04-16
16:35 rašė:
tame ir esme.. kad tarp bmw ir audi.. yra bmw labiau vykes.. viskas tame ir pasakyta :)
2015-04-16
16:37 rašė:
Tu sakyk ka nori ir kaip nori, bet taip nera :lol:
tu cia vienintelis tokios nuomones
Vartotojas
2015-04-16 16:42
2015-04-16
16:25 rašė:
sudas BMW ir AUDI jei jie lavonai, jei abu geri auto tai kiekvienam pagal skoni, man patinka AUDI labiau kaip marke del quattro senosios sistemos, bet patinka tik senesnes iki audi a6 c4 kebulo. BMW patinka tik keli modeliai tarp ju nera 5 klase. O tik 3 chuliganas, 6 senolis ar 8 kuriu Lietuvoj nebematyti. O taip tai dauguma auto yra patvaresni ar ekonomiskesni uz abu nurodytus, a6 c5 niekam tikus dauguma zino, sitas variantas su v6 nevykes, bmw gal ir vykes bet tik bmw megejui:thumbup:
2015-04-16
16:35 rašė:
tame ir esme.. kad tarp bmw ir audi.. yra bmw labiau vykes.. viskas tame ir pasakyta :)
as siaip nerasiau kad labiau vykes BMW yra, tik parasiau kad BMW megejui jis labiau vykes, kaip ir audi megejui audi geresnis, nies cia kvailas issitikinimas, taip kaip vieniems salciute atrodo protinga kitiems ne cia diskusija nieko verta turejau audi patiko, bmw nenoriu nes kuriu noriu nera geru ir vazineciau pora kart i metus, nes netinkama auto mano poreikiams, tam lieka tik patvarus auto su mazai elektros, nes tiek kiek man turi tarnauti audi subyretu po pusmecio, o bmw pirma diena iklimtu kur laukuose, tad cia is mano darzines pastebejimas. O jus galite toliau tiskutuoti, tik nuomone isreiskiau kokie abieju modeliu auto dar verti savo vardo
Vartotojas
2015-04-16 17:05
ai dar ka gera sukure bmw tai xdrive bet ne idrive
Vartotojas
2015-04-16 17:13
Vistiek Quattro pasizymi didesniu pravazumu
Vartotojas
2015-04-16 17:17
2015-04-16
17:13 rašė:
Vistiek Quattro pasizymi didesniu pravazumu :smoke:
TaIP bet užtat Dezes audiniu labai gerai laiko ir kainuoja nedaug kabutėse
Vartotojas
2015-04-16 17:31
Esme tokia - tikriausiai nei vienas is jusu niekada nevairuosite naujo Audi ar BMW automobilio (nes salone jis kainuoja daugiau nei vertas jusu namas ir sodo namelis Sabakstynu sodu gatveje), todel visos jusu diskusijos yra paremtos patirtimi perkant 3000eur vertes ismestinius nurasytus lauzus i kuriuos perekupai prikiso atrabotkes, issime viska kas dar normaliai veike ir pardave jums. Jauciu jei cia butu Fiat ir Hondos fanu, tai ir tie sioje "diskusijoje" stumtu ant Audi ir BMW fanu, nes juk reikia kazkaip itikinti ir pateisinti save nusipirkus kazkokia slyva kuria leido nusipirkti kisene.
Jūsų žinutė |
|