BMW 530d automatas. Vibracija salone atleidus akseleratoriaus (gazo) pedalą.
Sukūrė
Vartotojas
2017-07-05
Vartotojas
2017-07-05 18:24
Sveiki ,
Problema tokia jog prie nedidelio greičio 10-20 km/h, atleidus akseleratoriaus pedalą vibruoja mašina iki tol kol visiškai sustoji , vibracija jaučiasi mašinos salone. Stovint vietoje nevibruoja . Paspaudus daugiau (greit įsibėgėjant) kažkas lyg metaliniu garsu dzingtelėjo. Gal teko kam susidurti , kas tai galėtų būti?
Ačiū, už atsakymus.
Problema tokia jog prie nedidelio greičio 10-20 km/h, atleidus akseleratoriaus pedalą vibruoja mašina iki tol kol visiškai sustoji , vibracija jaučiasi mašinos salone. Stovint vietoje nevibruoja . Paspaudus daugiau (greit įsibėgėjant) kažkas lyg metaliniu garsu dzingtelėjo. Gal teko kam susidurti , kas tai galėtų būti?
Ačiū, už atsakymus.
maumas
7658 / 0
2017-07-05 21:57
gal smagratis
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2017-07-06 09:28
2017-07-05
21:57 maumas rašė:
gal smagratis
O negali būti pvz.kardanas ar jo pakabinamas guolis(jei toksai yra), kryžmės?Arba ir viena, ir kita(smagratis+, kaip sakoma"puokštė").Neseniai buvau susidūręs su panašia problema sename mercedes, atsibodo tvarkyti, nes net reduktoriaus tvirtinimo gumos buvo suvargę, pakeičiau viską kas įmanoma bet yra dar niuansai kad būna galinis reduktorius viduje išmaltas, guolis turi laisvumo ir negali jo paveržti, dantukai turi laisvumą žodžiui nėr ko norėt kai dyzeliai po pusę limono nubildėję:lolar nepamirkšim kad pakaboje galinėje BMW"milijonas"salenblokų, išsižergę ratai ir t.t.
maumas
7658 / 0
2017-07-06 11:25
2017-07-05
21:57 maumas rašė:
gal smagratis
2017-07-06
09:28 rašė:
O negali būti pvz.kardanas ar jo pakabinamas guolis(jei toksai yra), kryžmės?Arba ir viena, ir kita(smagratis+, kaip sakoma"puokštė").Neseniai buvau susidūręs su panašia problema sename mercedes, atsibodo tvarkyti, nes net reduktoriaus tvirtinimo gumos buvo suvargę, pakeičiau viską kas įmanoma bet yra dar niuansai kad būna galinis reduktorius viduje išmaltas, guolis turi laisvumo ir negali jo paveržti, dantukai turi laisvumą žodžiui nėr ko norėt kai dyzeliai po pusę limono nubildėję:lol:Dar nepamirkšim kad pakaboje galinėje BMW"milijonas"salenblokų, išsižergę ratai ir t.t.:shocking:
kryzme lengva patikrint, kaip ir pakabinama guma.Pavasari keiciau savam maverikui senukui kryzme kainavo ar 15 eur(blue print gamintojas).Nieko nesijaute vaziuojant, bet adatinis amen buvo, jautesi laisvumas ciupinejant.Dabar kaip ikalta ta vieta.Siaip, tai jungiant begi jauciasi laisvumas, kai kryzme ar guma prie galo.Na, cia daug nepripasakosi, reikia lyst ir paciupinet.Del guminiu pakabos detaliu, tai neturetu vibracija taip letai vaziuojant persiduoti i salona.O va smagratis, tai yra kita kalba.Ypac, kai pasiziuri, kaip jis sutvertas.Ten yra kam isbyret.Jei taip, tai galo neteks ilgai laukt....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Jūsų žinutė |
|