Vartotojas
2015-06-02 09:49
Sveiki. Ot man klausimas toks iskilo. Kaip galima pakelti paprasto atmosferinio variklio galia? Sport filtras zinau kad nieko nepakeis tik pagerins variklio "kvepavima", bet ir tai tik tada jei bus jam deze ir pns.. Kaip del ismetimo sistemos? Kolektoriu? Ar jie duoda kazkokiu rezultatu? Ka dar galima butu padaryti?
Anksciau domedavausi tik dyzeliais tai apie benzininius nelabai daug zinau )
Anksciau domedavausi tik dyzeliais tai apie benzininius nelabai daug zinau )
Vartotojas
2015-06-02 10:01
astresni veleneliai, lengvintas smagratis, kaltiniai stumokliai, droselines sklendes isiurbime vietoj kolektoriaus.. turbo komporesorius.. ismetimo kolektorius .. galvvos angu didinimas tiek ismetimo tiek isiubimo.. kietesnes spiruokles voztuvu.. ir programavimas... visa sita padarius gal ir isspausi 10proc
maumas
7658 / 0
2015-06-02 10:22
2015-06-02
10:01 rašė:
astresni veleneliai, lengvintas smagratis, kaltiniai stumokliai, droselines sklendes isiurbime vietoj kolektoriaus.. turbo komporesorius.. ismetimo kolektorius .. galvvos angu didinimas tiek ismetimo tiek isiubimo.. kietesnes spiruokles voztuvu.. ir programavimas... visa sita padarius gal ir isspausi 10proc :)
tai kaip is ziguliuku 1.6 varikliu ispausdavo 160ag?Tiesa, apie ekonomiskuma ir resursa-kita kalba.Autotechnika, Kaunas, Asigalio 6.Dirba ir dabar, na gal dar.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2015-06-02 10:26
2015-06-02
10:01 rašė:
astresni veleneliai, lengvintas smagratis, kaltiniai stumokliai, droselines sklendes isiurbime vietoj kolektoriaus.. turbo komporesorius.. ismetimo kolektorius .. galvvos angu didinimas tiek ismetimo tiek isiubimo.. kietesnes spiruokles voztuvu.. ir programavimas... visa sita padarius gal ir isspausi 10proc :)
2015-06-02
10:22 maumas rašė:
tai kaip is ziguliuku 1.6 varikliu ispausdavo 160ag?Tiesa, apie ekonomiskuma ir resursa-kita kalba.Autotechnika, Kaunas, Asigalio 6.Dirba ir dabar, na gal dar.
na dar weberio karbiuratoriai priduodavo
giedzka
1757 / 0
2015-06-02 10:28
2015-06-02
10:01 rašė:
astresni veleneliai, lengvintas smagratis, kaltiniai stumokliai, droselines sklendes isiurbime vietoj kolektoriaus.. turbo komporesorius.. ismetimo kolektorius .. galvvos angu didinimas tiek ismetimo tiek isiubimo.. kietesnes spiruokles voztuvu.. ir programavimas... visa sita padarius gal ir isspausi 10proc :)
Su tokiais modais gausi jau ne 10 proc galios.. Sport filtras ir laisvas ismetimas gal ir duos efekto, na max 3 dienom. Visu pirma apie koki varikli apskritai snekama, reiktu pradeti nuo to. Isiurbimo ir ismetimo kolektoriu portinimas taip pat subtilus dalykas, nereikia persistengti.
You serious?
Vartotojas
2015-06-02 10:42
Kalba eina apie BMW M52B25 ar M52B20. Variklis nera gal is paciu geriausiu bet man kebulas sudaro didziausia reiksme, tai yra e34. Perkamas jis bus taip ar taip, tiesiog idomu ar bent verta apie tai galwoti ar pamirsti ;D nes turbo projekto nedarysiu, viduriu irgi kolkas neplanuoju dar keist. Idomu ar galima lengvesniais budais kazka padaryti
Vartotojas
2015-06-02 10:51
2015-06-02
10:42 rašė:
Kalba eina apie BMW M52B25 ar M52B20. Variklis nera gal is paciu geriausiu bet man kebulas sudaro didziausia reiksme, tai yra e34. Perkamas jis bus taip ar taip, tiesiog idomu ar bent verta apie tai galwoti ar pamirsti ;D nes turbo projekto nedarysiu, viduriu irgi kolkas neplanuoju dar keist. Idomu ar galima lengvesniais budais kazka padaryti :)
Tada mažink svorį: mesk sėdynes lauk, zapaskę, dėk kaltinius ratus, išmesk bakelius, padaryk tiesų išmetimą,
Vartotojas
2015-06-02 11:18
Į pusę bako benzo įpilk kokius 10l žibalo ir 5l acetono, jei nori traukos. Visi tie filtrai ir išmetimai yra vaikų žaidimas, naudos neduodantis.
Vartotojas
2015-06-02 11:45
2015-06-02
10:42 rašė:
Kalba eina apie BMW M52B25 ar M52B20. Variklis nera gal is paciu geriausiu bet man kebulas sudaro didziausia reiksme, tai yra e34. Perkamas jis bus taip ar taip, tiesiog idomu ar bent verta apie tai galwoti ar pamirsti ;D nes turbo projekto nedarysiu, viduriu irgi kolkas neplanuoju dar keist. Idomu ar galima lengvesniais budais kazka padaryti :)
525i e34 turejau.. ir driftinau siektiek.. patarimas toks.. islengvini kebula kiek imanoma.. zinoma geriausia i e30 kraut ta varikli.. o siaip tai 2.5 tvarkingo variklio uztenka pradziai... dar del drifto ar traukos ar nm. padetu greiciu deze jai detum nuo 2.0 .. reduktorius geriau stock uzvirintas... priekyje raudonas spiruokles tvarkingu amortiku. galia standartines spiruokles trumpinto storinto stock amortikai.. masine prie kelio bus prilipus stabili puikiai valdoma.. del galios is m50b25 nk ten neprispausi... geriau m54b30 170kw del iskarto bet siaip kebului sitam tinka v8 4.0i vairklis.. arba i e30 e36 dedi m54b30 6cil..
Vartotojas
2015-06-02 18:28
ismetimas, isiurbimas, portininmas, agresyvus paskirstymo velenai, programavimas - degimo kampas ankstinamas aukstam oktanui. turbo projektas butu pigiau ir apciuopiamiau.
kaltiniai stumokliai nlb ka duos, jie daugiau turbiniam reikalingi, kad atlaikytu karsti, atmosferiniams reikia hypereutectiniu, o ne kaltiniu. ir aisku auksto suspaudimo laipsnio.
kaltiniai stumokliai nlb ka duos, jie daugiau turbiniam reikalingi, kad atlaikytu karsti, atmosferiniams reikia hypereutectiniu, o ne kaltiniu. ir aisku auksto suspaudimo laipsnio.
Jūsų žinutė |
|