bedos del cipavimo

Sukūrė Vartotojas 2013-03-13
2013-03-13 11:25
Sveiki,

uzcipavo man vimotoje bmw e46 3l tdi, uz menesio nusisuko sankaba, rekomendavo savo drauga, kuris tvarko sankabas, anas pridare nesamoniu, paeme 1000 lt ir nieko nesutaise, tai ar galima pasitiketi tais visais cipuotojais? ismano kaip tik paimt pinigus o kas toliau bus jiems neidomu.....
2013-03-13 11:58
2013-03-13 11:25 rašė: Sveiki,

uzcipavo man vimotoje bmw e46 3l tdi, uz menesio nusisuko sankaba, rekomendavo savo drauga, kuris tvarko sankabas, anas pridare nesamoniu, paeme 1000 lt ir nieko nesutaise, tai ar galima pasitiketi tais visais cipuotojais? ismano kaip tik paimt pinigus o kas toliau bus jiems neidomu.....
Kiek kw sukele??? Normalu, kad nusisuko sankaba, ypač jei jau į pabaigą buvo. Kaip galėjo paimt pinigus ir nieko nepadaryt? Turėjo pakeist sankabos komplektą.
2013-03-13 11:58
na visu pirma , pirma kart girdziu kad yra tokie 3L TDI !! :D
antra tai ai po cipavimo pastovei drozi, nenuostabu kad numire sankaba, bet po cipavimo reiktu statytis sankaba rimtesne.
o trecia nereikia moket pinigu jai nepadaro darbo, vaziuok atgal , ramiai pasikalbek, kad uz darba sumokeai, o bedos nedingo... jai nesileis i kalbas, teks bartis :D
2013-03-13 12:00
O tau kas nors su sautuvu grasino ir liepe cipuot? tai kiek kw dabar po cipavimo? turbut tavo sankaba jau prie pabaigos buvo, nebent ten daxuja tos galios uzkilo, bet kokiu atveju, jie uz tavo sankaba neatsako, taigi savo noru cipavai
2013-03-13 12:25
Kol greiciau suvoksi kad su galia viskas greiciau devesi, tai lengviau gyvent bus. didzioji daugumos daliu yra paskaiciuotos butent vienom apkrovom, o tu jas padidinai. sankaba tai tik pradzia, neuzilgo bus turbina. Kaip grozis reikalauja auku, taip ir cia, kazkas turi aukotis is mechanizmu. ypac tokie smagraciai genda net be cipu. jei normaliai padrozi auto uzlaikydamas sankaba, ir ate. vat benzo sankabos siuo atveju geriau - pigiau pakeist.
1757 / 0
2013-03-13 12:30
o prie ko cia programuotojai? biski nesuprantu klausimo. juk cia kiekvieno laisve rinktis pas ka taisysi, tau rekomendavo, bet juk neverte ten vaziuoti.
You serious?
2013-03-13 12:40
2013-03-13 12:25 rašė: Kol greiciau suvoksi kad su galia viskas greiciau devesi, tai lengviau gyvent bus. didzioji daugumos daliu yra paskaiciuotos butent vienom apkrovom, o tu jas padidinai. sankaba tai tik pradzia, neuzilgo bus turbina. Kaip grozis reikalauja auku, taip ir cia, kazkas turi aukotis is mechanizmu. ypac tokie smagraciai genda net be cipu. jei normaliai padrozi auto uzlaikydamas sankaba, ir ate. vat benzo sankabos siuo atveju geriau - pigiau pakeist.
su cipavamu viskas yra tvarkoj, taip dauguma detaliu yra apkraunamos labiau, bet jai vazyneji normaliai, o ne prie kekvieno sviesaforo su visais tampais laiko tos detales :)
2013-03-13 13:14
2013-03-13 12:25 rašė: Kol greiciau suvoksi kad su galia viskas greiciau devesi, tai lengviau gyvent bus. didzioji daugumos daliu yra paskaiciuotos butent vienom apkrovom, o tu jas padidinai. sankaba tai tik pradzia, neuzilgo bus turbina. Kaip grozis reikalauja auku, taip ir cia, kazkas turi aukotis is mechanizmu. ypac tokie smagraciai genda net be cipu. jei normaliai padrozi auto uzlaikydamas sankaba, ir ate. vat benzo sankabos siuo atveju geriau - pigiau pakeist.
2013-03-13 12:40 rašė: su cipavamu viskas yra tvarkoj, taip dauguma detaliu yra apkraunamos labiau, bet jai vazyneji normaliai, o ne prie kekvieno sviesaforo su visais tampais laiko tos detales :)
Tai kam cipuoti jeigu ramiai vazineji ;) nepaminejau, bet butent apkrovos metu detales devesi cipuoto labiau negu necipuotu, ta norejau pasakyt :)
2013-03-13 13:19
aš prieš cipavimus nebent pora kw
2013-03-13 15:39
2013-03-13 11:25 rašė: Sveiki,

uzcipavo man vimotoje bmw e46 3l tdi, uz menesio nusisuko sankaba, rekomendavo savo drauga, kuris tvarko sankabas, anas pridare nesamoniu, paeme 1000 lt ir nieko nesutaise, tai ar galima pasitiketi tais visais cipuotojais? ismano kaip tik paimt pinigus o kas toliau bus jiems neidomu.....
cipuotojus butu galima kaltinti nebent jei jie butu pridirbe kazka su varikliu - pradeges voztuvas, prapusta tarpine pvz del blogo tiuno. jie prie sankabos nelindo, ja turejai pasirupinti pats - pasidometi iki kiek Nm ji laikys.

jei sumokejai 1000lt ir problema nedingo - vaziuok atgal. nematau kuo del to kalti "cipuotojai". del to, kad rekomendavo?
2013-03-13 15:40
2013-03-13 13:19 rašė: aš prieš cipavimus nebent pora kw
reiskia kalbi ne i tema
2013-03-13 15:42
2013-03-13 13:19 rašė: aš prieš cipavimus nebent pora kw
2013-03-13 15:40 rašė: reiskia kalbi ne i tema
viskas kas ne stock tas nesveika masinai.
2013-03-13 15:42
2013-03-13 12:25 rašė: Kol greiciau suvoksi kad su galia viskas greiciau devesi, tai lengviau gyvent bus. didzioji daugumos daliu yra paskaiciuotos butent vienom apkrovom, o tu jas padidinai. sankaba tai tik pradzia, neuzilgo bus turbina. Kaip grozis reikalauja auku, taip ir cia, kazkas turi aukotis is mechanizmu. ypac tokie smagraciai genda net be cipu. jei normaliai padrozi auto uzlaikydamas sankaba, ir ate. vat benzo sankabos siuo atveju geriau - pigiau pakeist.
pakeisti gal ir pigiau.. deti sportini sankabos komplekta, kuris atlaikytu daugiau Nm - abejoju..
2013-03-13 15:46
2013-03-13 13:19 rašė: aš prieš cipavimus nebent pora kw
2013-03-13 15:40 rašė: reiskia kalbi ne i tema
2013-03-13 15:42 rašė: viskas kas ne stock tas nesveika masinai.
"viskas" yra labai platus terminas. laisvas ismetimas ypac turbiniam motorui yra daug sveikiau nei stockinis ismetimas prikimstas katalizatoriu ir rezonatoriu. su laisvu ismetimu duju temperatura buna zemesne ir tai labai teigiamai itakoja turbinos gyvenimo trukme.
cia tik vienas pavyzdys..
2013-03-13 15:48
2013-03-13 15:40 rašė: reiskia kalbi ne i tema
2013-03-13 15:42 rašė: viskas kas ne stock tas nesveika masinai.
2013-03-13 15:46 rašė: "viskas" yra labai platus terminas. laisvas ismetimas ypac turbiniam motorui yra daug sveikiau nei stockinis ismetimas prikimstas katalizatoriu ir rezonatoriu. su laisvu ismetimu duju temperatura buna zemesne ir tai labai teigiamai itakoja turbinos gyvenimo trukme.
cia tik vienas pavyzdys..
na o sanaudos ir pan?
2013-03-13 15:51
is patirties. laiko tos sankabos ir po cipavimo. amzino nieko nera. buvo gerai pasidevejus dasidejo daugiau nm ir dabaige ta sankaba. o uz 1000lt keramikine jau iseitu.
2013-03-13 15:54
2013-03-13 15:42 rašė: viskas kas ne stock tas nesveika masinai.
2013-03-13 15:46 rašė: "viskas" yra labai platus terminas. laisvas ismetimas ypac turbiniam motorui yra daug sveikiau nei stockinis ismetimas prikimstas katalizatoriu ir rezonatoriu. su laisvu ismetimu duju temperatura buna zemesne ir tai labai teigiamai itakoja turbinos gyvenimo trukme.
cia tik vienas pavyzdys..
2013-03-13 15:48 rašė: na o sanaudos ir pan?
prie ko cia sanaudos ir sveikata? jei nezinojai riebesnis misinys varikliui yra sveikiau nei liesas..

griztant prie pavyzdzio apie ismetima - su laisvu ismetimu sanaudos sumazeja. bent jau man sumazejo kai as isemiau abu katalizatorius ir vietoj ju pastaciau didesnio niametro vamzdi nuo turbos iki pirmo rezonatoriaus.

aisku laisvas ismetimas daromas tam, kad galima butu pakelti boosta, o su boostu sanaudos kyla, bet jei jos rupetu niekas varikliu tiuningu galiai neuzsiimtu.
2013-03-13 15:56
2013-03-13 15:51 rašė: is patirties. laiko tos sankabos ir po cipavimo. amzino nieko nera. buvo gerai pasidevejus dasidejo daugiau nm ir dabaige ta sankaba. o uz 1000lt keramikine jau iseitu.
o jos ilgiau tarnauja ir stovint auto nesideformuos per keletą metų? del veikimo trinciai tai suprantama kad efektyvesne.
2013-03-13 15:59
2013-03-13 15:51 rašė: is patirties. laiko tos sankabos ir po cipavimo. amzino nieko nera. buvo gerai pasidevejus dasidejo daugiau nm ir dabaige ta sankaba. o uz 1000lt keramikine jau iseitu.
gerai tau tada.. man neiseitu. pats diskas keramikinis nera brangus, bet diskatorius jam pritaikytas yra brangus.
konkreciai man kainuoja
diskas - 450lt,
diskatorius, priklausomai nuo kietumo nuo 1000lt (340Nm) iki 1500lt (640Nm).
cia benzininei.
2013-03-13 15:59
2013-03-13 15:51 rašė: is patirties. laiko tos sankabos ir po cipavimo. amzino nieko nera. buvo gerai pasidevejus dasidejo daugiau nm ir dabaige ta sankaba. o uz 1000lt keramikine jau iseitu.
2013-03-13 15:56 rašė: o jos ilgiau tarnauja ir stovint auto nesideformuos per keletą metų? del veikimo trinciai tai suprantama kad efektyvesne.
ilgai, nesideformuoja. mano draugas jau 2 metai su tokia vazineja. minusas - astriai kabinasi, mieste sunkiau vaziuoti
2013-03-13 16:06
2013-03-13 12:25 rašė: Kol greiciau suvoksi kad su galia viskas greiciau devesi, tai lengviau gyvent bus. didzioji daugumos daliu yra paskaiciuotos butent vienom apkrovom, o tu jas padidinai. sankaba tai tik pradzia, neuzilgo bus turbina. Kaip grozis reikalauja auku, taip ir cia, kazkas turi aukotis is mechanizmu. ypac tokie smagraciai genda net be cipu. jei normaliai padrozi auto uzlaikydamas sankaba, ir ate. vat benzo sankabos siuo atveju geriau - pigiau pakeist.
ne tai, kad devejimasis, tiesiog visos dalys turi savo ribas.. pvz sankabos turi tam tikra Nm skaiciu, kuri perzengus atsiranda tikimybe, kad ji praslys.. turbinos turi aseles greicio riba kuria perzengus pradeda neuztekti guoliu tepimo/ausinimo.. taip pat jos turi paduodamo oro kiekio efektyvumo riba.. t.y. isejus is efektyvios zonos keliant slegi paduodamo oro kiekio beveik nepadaugeja.

ir taip toliau.. pries tiuninant bet koki varikli reikia zinoti jo daliu ribas.
2013-03-13 16:07
2013-03-13 15:51 rašė: is patirties. laiko tos sankabos ir po cipavimo. amzino nieko nera. buvo gerai pasidevejus dasidejo daugiau nm ir dabaige ta sankaba. o uz 1000lt keramikine jau iseitu.
2013-03-13 15:56 rašė: o jos ilgiau tarnauja ir stovint auto nesideformuos per keletą metų? del veikimo trinciai tai suprantama kad efektyvesne.
2013-03-13 15:59 rašė: ilgai, nesideformuoja. mano draugas jau 2 metai su tokia vazineja. minusas - astriai kabinasi, mieste sunkiau vaziuoti
kabyna labai gerai. dryfte pats gazas. kasdienyneje auto keramika butu neitema.
2013-03-13 16:12
2013-03-13 15:56 rašė: o jos ilgiau tarnauja ir stovint auto nesideformuos per keletą metų? del veikimo trinciai tai suprantama kad efektyvesne.
2013-03-13 15:59 rašė: ilgai, nesideformuoja. mano draugas jau 2 metai su tokia vazineja. minusas - astriai kabinasi, mieste sunkiau vaziuoti
2013-03-13 16:07 rašė: kabyna labai gerai. dryfte pats gazas. kasdienyneje auto keramika butu neitema.
kartais nera iseities tik detis keramika.
be to, keramikiniai diskai buna ir su spyruoklem ir be ju, taip par ju buna 3, 4 ir 6 "sparneliu".

6 "sparneliu" su spyruoklem visai neblogai vaziuojasi ir gatveje - tik reikia priprasti.
kasdieninei, netiunintai masinai aisku, kad neverta deti keramikos yra dar kevlariniai ir carboniniai diskai, jie laiko geriau nei stockines sankabos, nekabina taip astriai kaip keramika, bet jos yra kazkiek brangesnes uz ja
2013-03-21 11:58
Nekuriant naujos temos norėjau čia paklausti. Nusipirkau mašiną su čipuotu varikliu ir galvoju gal jį geriau išimti kad mašina ilgiau laikytų ar palikti? Kokios jūsų nuomonės?
3586 / 0
2013-03-21 12:02
2013-03-21 11:58 rašė: Nekuriant naujos temos norėjau čia paklausti. Nusipirkau mašiną su čipuotu varikliu ir galvoju gal jį geriau išimti kad mašina ilgiau laikytų ar palikti? Kokios jūsų nuomonės?
kaip tu jy zadi isimti ir zinai ka reiskia zodis chip?
2013-03-21 12:06
2013-03-21 11:58 rašė: Nekuriant naujos temos norėjau čia paklausti. Nusipirkau mašiną su čipuotu varikliu ir galvoju gal jį geriau išimti kad mašina ilgiau laikytų ar palikti? Kokios jūsų nuomonės?
2013-03-21 12:02 assas rašė: kaip tu jy zadi isimti ir zinai ka reiskia zodis chip?
Taip žinau ką reiškia ir aižku aš pats to nedarysiu. Varyčiau pas meistrus kurie tai supranta.
2013-03-21 12:09
2013-03-21 11:58 rašė: Nekuriant naujos temos norėjau čia paklausti. Nusipirkau mašiną su čipuotu varikliu ir galvoju gal jį geriau išimti kad mašina ilgiau laikytų ar palikti? Kokios jūsų nuomonės?
nesidraskyk su masina ir nereiks pinigu ismest programuotojams

Jūsų žinutė