B4 sankabos(?) beda

Sukūrė Vartotojas 2013-03-03
2013-03-03 22:09
Sveiki, iškilo tokia problema. Pavažiavau atgal ir norėjau pradėti važiuoti į priekį , bet bandant įjungti pirmą bėgi jis buvo lyg įkaltas. Nesijungė ir likę bėgiai. Užgesinus, visi bėgiai jungiasi be pašalinių garsų. Prieš tą įvykį nebuvo bėdų, nei su pavarų dėže, nei su sankaba. Kas keisčiausia, kad neužvestam varikliui ijungus bėgį ir vedant variklį automobilis nori ristis į prieki nors sankaba įminti. Vis dėlto sunkia įmetus pirmą bėgį , kiti taip pat įsijungia(važiuojant), bet reikia pastangų. Sankaba nebuksuoja/nepraslysta, automobilis bėgėjasi kaip ir seniau. Kas galėtų būti kaltas, dėl šio gedimo? Automobilis audi 80 b4 1, 9tdi 94m.
2013-03-03 22:18
2013-03-03 22:09 rašė:Sveiki, iškilo tokia problema. Pavažiavau atgal ir norėjau pradėti važiuoti į priekį , bet bandant įjungti pirmą bėgi jis buvo lyg įkaltas. Nesijungė ir likę bėgiai. Užgesinus, visi bėgiai jungiasi be pašalinių garsų. Prieš tą įvykį nebuvo bėdų, nei su pavarų dėže, nei su sankaba. Kas keisčiausia, kad neužvestam varikliui ijungus bėgį ir vedant variklį automobilis nori ristis į prieki nors sankaba įminti. Vis dėlto sunkia įmetus pirmą bėgį , kiti taip pat įsijungia(važiuojant), bet reikia pastangų. Sankaba nebuksuoja/nepraslysta, automobilis bėgėjasi kaip ir seniau. Kas galėtų būti kaltas, dėl šio gedimo? Automobilis audi 80 b4 1, 9tdi 94m.
o pedalas kaip vaiksto? sunkiai, lengvai minasi ar kaip? nors ten skirtumo didelio nejausi, spyruokle yra kuri atmeta pedala atgal..
(1687)
2013-03-03 22:18
Problema sankaboje.Jei pedalas normalus, problema gali būti su guoliu, šakute, cilindro štoku.
2013-03-03 22:18
pedalas nepakito, vaikšto kaip ir seniau
2013-03-03 22:19
2013-03-03 22:18 pumpkin rašė:Problema sankaboje.Jei pedalas normalus, problema gali būti su guoliu, šakute, cilindro štoku.
neisretina sankabos kaip sakant...lygu tam kad begi jungtum visai neprisiliezdamas prie pedalo sankabos..
2013-03-03 22:22
va va ir jausmas toks, kad neįspausta sankaba
2013-03-03 22:25
2013-03-03 22:22 rašė:va va ir jausmas toks, kad neįspausta sankaba:thumbup:
ziurek gal trosas isikabino sankabos..o jei ne, tada belieka griaut viska, lysti i vidurius..pirma isoriskai apsiziurek gal rasi ka suluzus..
(1746 / +3)
2013-03-03 22:26
tai is pradziu pabandyk nuorint, jei yra oro, tai bedos ieskok cilindriuke kazkokiam
(1687)
2013-03-03 22:27
2013-03-03 22:22 rašė:va va ir jausmas toks, kad neįspausta sankaba:thumbup:
2013-03-03 22:25 rašė:ziurek gal trosas isikabino sankabos..o jei ne, tada belieka griaut viska, lysti i vidurius..pirma isoriskai apsiziurek gal rasi ka suluzus..
Ten atrodo hidraulinė sankaba, ir pedalas laisvai vaikščiotų.
2013-03-03 22:28
Supratau, ačiū
2013-03-03 22:53
Jai pedalas nepakites, tai bus koks diskatorius, ar net sankabos diskas pasibaiges. nieko išsiardysi per pusdieni ir pamatysi :)
2013-03-04 07:18
o galima kažkaip prasisukti be dinamometrinio rakto?
2013-03-04 08:43
jei hidrauline bandai nuorinti, jei trosas ziuri kaip juo reikalai, jei viskas isoriskai ok, imi deze ir ziuri kame reples siaip realiausiai hidraulinis cilindriukas, nes kitu atveju pedalas nesiminkytu
(2774 / +3)
2013-03-04 13:03
2013-03-04 07:18 rašė:o galima kažkaip prasisukti be dinamometrinio rakto?:helpsmilie:
o kam tau tas dinamometras, juk ne galva versi, nereik te jo, o sankaba hidrauline o ne trosu
2013-03-04 15:33
2013-03-04 08:43 rašė:jei hidrauline bandai nuorinti, jei trosas ziuri kaip juo reikalai, jei viskas isoriskai ok, imi deze ir ziuri kame reples :thumbup: siaip realiausiai hidraulinis cilindriukas, nes kitu atveju pedalas nesiminkytu
o kaip ta cilindriuka patikrint? Isoriskai nesimato jokiu skyscio nutekejimu.
2013-03-04 15:55
2013-03-03 22:09 rašė:Sveiki, iškilo tokia problema. Pavažiavau atgal ir norėjau pradėti važiuoti į priekį , bet bandant įjungti pirmą bėgi jis buvo lyg įkaltas. Nesijungė ir likę bėgiai. Užgesinus, visi bėgiai jungiasi be pašalinių garsų. Prieš tą įvykį nebuvo bėdų, nei su pavarų dėže, nei su sankaba. Kas keisčiausia, kad neužvestam varikliui ijungus bėgį ir vedant variklį automobilis nori ristis į prieki nors sankaba įminti. Vis dėlto sunkia įmetus pirmą bėgį , kiti taip pat įsijungia(važiuojant), bet reikia pastangų. Sankaba nebuksuoja/nepraslysta, automobilis bėgėjasi kaip ir seniau. Kas galėtų būti kaltas, dėl šio gedimo? Automobilis audi 80 b4 1, 9tdi 94m.
mats pats buvo su mk3- golf 3. tik uzgesinus galedavau ijunkt begi, uzkurus labai sunkei, arba visai ne. galvoaju cilindriukas pedalo, pakeiciau, nepadejo, tada pakeiciau prie grieciu diezes kur yra cilindriukas irgi nepadejo , galiausiai isardziau, ir buvo islukusi spiruokle is diskatoriaus. pakeitus diskatoriu viskas susitvarke , veltuj keiciau cilindriukus ant kuriu buvo sumoketa 250 lt. aisku prie to pacio is isminama guoli pakeiciau .
2013-03-04 20:03
buna kitaiski sankabos diskai ten kur spranzinos eina isluzineja metalas, ir nuolauzos turbut i diskatoriu pakliuvo del to nenuspaudzia jo. geriausia prasuki deze siek tiek ir paziuri. jei diskatorius dar geras tj tik diska reik pasikeist ir nuolauzas isrinkt kad dar ko nors nesuvarytu vel. nauajs diskas apie 120-130, deveto nelabai kas nori atskirai parduot, arba praso 100lt tai geriau jau naujas. dar ir isminamaji guoli geriau nauja idet prie to pacio isardzius.
2013-03-04 20:14
su dinamometru geriau sankabos varztus uzverzinet nes ten eina ligtais 12.5 mn stiprumo ar pan.
(2774 / +3)
2013-03-04 21:49
2013-03-04 20:14 rašė:su dinamometru geriau sankabos varztus uzverzinet nes ten eina ligtais 12.5 mn stiprumo ar pan.
nu tas tai jo, bet apie 12 nm mazoka, turiu kataloga beskes, tai diskatoriu reik uzverzt tuos varztus 22nm jega, jei nori tiksliai, da ten zvaigzdukes ar seskanciai turetu but
(1687)
2013-03-04 22:02
normaliai užverži ir tiek.aišku, jei bijai neprisukti ar persukti, tai gali ir su dinamometriniu, tik išsiaiškink , kiek ten turi būt
2013-03-04 22:15
ant kiekvieno varsto buna parasyta kiek sukti.

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku