Vartotojas
2010-03-05 15:04
Žiūriu sau kokį automobilį iki 3000eu, tik dyzelinį ir tik Vokišką. Šiuo metu turiu seat toledo 1, 9D esu pratęs prie nedidelių eksplotacijos kaštų, todėl norėčiau vėl kažko panašaus, ekonomiško, nebrangiai išlaikomo auto. Orientuojuosi į sedaną, ne didesniu kaip 2, 5 dyzeliniu varikliu, labai traukia MB E klases, ačkarikas, bet kogero netelpu į savo turimų pinigėliu rėmus. Na klausiu protingų žmonių kas gali ką pasiulyti, šiai dienai optimaliausią variantą.
Vartotojas
2010-03-06 09:55
Neatsiras protingų pasiūlymų?
Vartotojas
2010-03-06 10:10
Ekonomiška, labai perkama, nedaug kainuoja išlaikymas- Opel Astra nuo 1999m. , turiu pardavimui tikrai geros buklės Fiat STilo 2002m 3600Eu Benzinas.
Vartotojas
2010-03-06 11:22
Astra manau ne tas lygis, ji net ne sedanas. Jeigu zmogus iesko varikliu iki 2.5 litro tai dar nereiskia kad jims nori 1.7D variklio. Aj tiesa yra ir 2.0D varikliu.. bet masina per maza... Mano manymu jis nori didesnio. Apie Fiata negali buti nei kalbos, tuo labiau, kad ji net ne vokiskas. Jei butu mano valia imciau gal Mercedes-Benz C220 su 2.2 arba C250 su dyzeliniai varikliais, arba kaip pats minejai E klases su pvz 2.2 dyzeliniu varikliu, i kaina manau tilptum, kiek zinai BMW 525tds nelabai kam tike, o audi a6 2.5TDI kazin ar noretum... Na kas dar pasatas gal koks.. Siaip labai vykes modelis yra BMW 530D, bet jau ir kaina nuo 3500eu
Vartotojas
2010-03-06 14:18
Astra visai nedomina, nebent omega kokia, naujesniu varikliu 2, 2 dyzeliniu, bet jų kaina irgi didesne. Toliau, C klasės MB, nelabai kažkaip traukia, jis man atrodo mažas gana. BMW juk išlaikymas nepigus, juolab 3, 0 l. variklio, plius kokia draudimo kaina, todel sakiau, kad ne didesniu kaip 2, 5 varikliu. Kažkaip krypstu link B5 pasato 1, 9TDI kaina įkandama, nors girdėjau važiuoklės niekam tikusios, del MB E klasės, už tokius pinigus, jau pavargęs tik išeina sake vienas žmogus. Šiaip kaip tie MB varikliai 2, 2? kantrūs ar problemiai?
Vartotojas
2010-03-06 15:07
Kažkaip nelabai tikiu, kad c4 važiuoklės remontas brangesnis už audi a6 cepelino. Taigi c4 ten viskas primityviai, pats gali pasitvarkyti, na nebent quattro, tuose dalykuose aš visai nesigaudau. Šeip pinigai nestebūklingi, bet tokiu metu nesimėto bilekur, ir nesinori nusipirkus gailėtis, ir kišti pinigus, kad važinėti galėtum. Jei nerasiu E klases MB padoraus, manau pirksiu pasata, nėra iš ko daugiau rinktis.
Vartotojas
2010-03-06 15:35
Dėl rudžiu neimu į galvą, patvarkyti išorę galima nesunkiai, svarbu gabaritai veiktų nepriekaištingai t.y. važiuoklė, motoras, elektronika. Šiaip pasatas priimtinesnis 1, 9 varikliu, paprasti jie, patvarus, ekonomiški, o a6 tam c4 kėbule gal ir nieko visai, jų netgi yra 1, 9 tdi ar geriau 2, 5tdi? ir jei geriau 2, 5, tai kodėl konkrečiai?
Vartotojas
2010-03-06 15:47
Na aišku, man irgi labiau pripažintinas 1, 9, jau viskas žinoma apie jį. Realiai už kiek tikėtis paimti tvarkingą galima? ir Marijos Žemėj važinėtą ieškoti ar iš Vokietijos? Čia konkrečiai A6 1, 9 senam kėbule.
Vartotojas
2010-03-06 21:26
siandien kaip tik buvau Kauno autoturguj. Tai gera radau audi a6 96metu 1.9TDI. Tai prase 2900euru. Buvo tikrai verta demesio. daugiau tai man priimtinu variantu neraudau su 1.9TDI varikliu.
Vartotojas
2010-03-06 21:30
nezinau tau ar patinka opeliai. Bet siulyciau Opel Omega nuo 2000m, 2.2 dyzeliuka. Geras varikliukas ir labai komfortiska masina
Vartotojas
2010-03-07 12:15
Omega visai nieko, teko vairuoti tikrai labai komfortiška auto. Bet ten buvo senuoju 2, 5TDS varikliu, tai kuro sąnaudos nenormalios. Kiek žinau šitų naujų 2, 2 variklių sąnaudos nesmaugiant yra padorios 6-7ltr. Tačiau grįžkim prie to, kad šiai dienai negaliu sau leisti daugiau nei 3000eu, o omega minėta omega į šiuos rėmus nelabai telpa. Vakar vietoi buvau b5 pasatą apžiūrėti, na granata vairuotojo pusės bilda jau, elektra vietomis stringa, variklis ok, kėbulas taip pat tvarkingas, bet nuo kainos nei 1lt nenuleidžia, t.y. 2600eu ir taškas. Nuspręndžiau palaukti dar, ir dairytis a6, arba radus tvarkingą b5 pasatą nusipirkti.
Vartotojas
2010-03-08 13:49
taiva, kad su tom auto, tai kaip loterija. Arba gera nusipirksi, arba bedu maisa. Patarciau labai ziuret kebula, nes jau mano draugams pasitaike, kai nusipirko auto, kuri pasirode buvo suviryta is dvieju daliu.... Tai zinai jiems buvo kaip spjuvis i veida.
Butu smagu, kad nusipirktai kokia omega, bet aisku, siais laikais viskas i pinigus atsiremia. Siaip tai galiu tau 100proc garantuot, kad pirk Audi a6 1.9TDI senesniam kebule. Reiks dar tau paieskoti, nes su tokiu varikliu, nedaznai pasitaiko, daugiausia dabar pritemta su 2.5. Tik tiek galiu pasakyti, privalumai: gerai islaiko verte, komfortiska, taupi ir svarbiausia, kad bus ekploatacija pigesne, negu 2.5TDI variklio. Tai tiek, neskubek, rasi savo auto. Sekmes.
Butu smagu, kad nusipirktai kokia omega, bet aisku, siais laikais viskas i pinigus atsiremia. Siaip tai galiu tau 100proc garantuot, kad pirk Audi a6 1.9TDI senesniam kebule. Reiks dar tau paieskoti, nes su tokiu varikliu, nedaznai pasitaiko, daugiausia dabar pritemta su 2.5. Tik tiek galiu pasakyti, privalumai: gerai islaiko verte, komfortiska, taupi ir svarbiausia, kad bus ekploatacija pigesne, negu 2.5TDI variklio. Tai tiek, neskubek, rasi savo auto. Sekmes.
Vartotojas
2010-03-08 15:01
Pats pries keleta menesiu turejau ir vazinejau A6 1.9tdi (c4 kebulu). Ka galiu pasakyt - kaip tokios klases masinos islaikymas pavydetinai pigus, detales visada rasi bet kokioj parduotuvej, pakaba, variklis priziurint rupesciu tikrai nekels. Man tik asmeniskai truko siek tiek galios, vis delto auto nelengvas, o galios tik 66kw... Jei ieskosi A6 1, 9tdi atkreipk demesi i greiciu deze, nes butent ji gali sukelti nemalonumu.
Vartotojas
2010-03-08 16:15
a6(c4)kebule tai manau kad tikrai mazokas variklis 1.9 tikrai bus mazai tau jo. imk 2.5 103kw
Vartotojas
2010-03-08 16:55
Tai, kad persėsiu iš paprasto 1, 9D, kur teyra 50kw, tai man ir 66kw trauka atrodo super pagal paprastą dyzelį, ir juk galima šiuos variklius čipuoti, gausis ~80+ kw, be to perku automobilį ne dėl lakstymo, išaugau iš to amžiaus, man svarbiausia būtų ekonomiškas, pigiai eksplotuojamas, o 2, 5 variklio, jau vien diržus pasikeisti, kiek kainuoja. Spėjau įsitikinti, kad šis a6 modelis retesnis, jau spėjau pora pasatų apžiūrėti, na o audi, dar neteko čiupinėti 1, 9 varikliu, o 2, 5 varikliu jų pilna, tik spėk rinktis. Tai tiek...
Vartotojas
2010-03-08 17:06
66 kw mazai bus, masina sveria daug. tarkim pilna bagazine+5 zmones tai isvis sunkiai pajudesi o 2.5 tau 7-8 ims dyzeliuko ir trauka gera bus.
Vartotojas
2010-03-08 17:19
Imk 2, 5 ir nesigailesi, dirzu pakeitimas nedaug kainuoja i 800lt itilpsi o jei imsi 66kw ir dar cipuosi tai brangiau gausis negu tas 2, 5 su dirzu pakeitimais. Ir del skyvo nemanau kad problemu bus. Tiem varikliam yra tik viena beda stabdziu vakumas barska bet tai netrugdo vaziuoti.
Vartotojas
2010-03-08 17:20
Man gi nereikia tos traukos, užteks kiek yra, neužteks, čipą pataupę įsidėsim, ne trauka visu pirma galvoje turėtų būti, tamsta arba uždirbate šiai dienai daug, arba dar neiššikęs vaikiško šūdo (svarbu graži ir traukia, viska kita poch**i). Pvz darbe tenka važinėti kartais Galaxy 1, 9tdi 66kw, ten gi pakrautas ir su vairuotoju jis gerokai virš 2 tonų sveria, važiuoju ir viskas tvarkoje man ten. Tiktai pačiam nepatinka minivenai, kvailas įsitikinimas galbūt.
Vartotojas
2010-03-08 17:30
matau kad esi uzsiciklines ant 1.9 ir tau atrodo kad 2.5 tai jau pasaulio pabaiga jau geriau galingesnis variklis negu persilpnas....pagalvok kokiam varikliuj yra lengviau ar 66kw ar 103kw?
Vartotojas
2010-03-08 17:32
2010-03-08
17:19 rašė:
Imk 2, 5 ir nesigailesi, dirzu pakeitimas nedaug kainuoja i 800lt itilpsi o jei imsi 66kw ir dar cipuosi tai brangiau gausis negu tas 2, 5 su dirzu pakeitimais. Ir del skyvo nemanau kad problemu bus. Tiem varikliam yra tik viena beda stabdziu vakumas barska bet tai netrugdo vaziuoti.
O čipas kiek kainuoja? 100eu 1, 9 varikliui. Tai ne, tas pats kas diržų pakeitimas min 800lt juolab, kad automobilis perkamas ne metams laiko, o važiuoju tikrai nemažai. Na, bet pasikartosiu, jei pirkčiau auto dėl trauko, net nesiginčindamas imčiau tą 2, 5, o dabar man reikia ekonomijos, ir nebrangaus išlaikymo.
Vartotojas
2010-03-08 17:33
dar dadejus pora simtiniu manau iseitu omega 2.2dti paimti, kuri siuo atvejiu gerokai lenkia audine ir patvarumu ir vaziavimo komfortu, gal kiek sanaudos didesnes bus
martysz
311 / 0
2010-03-08 18:09
Mano manymu imciau VW passat b5 sedana, 85kw ar 81kw Islaikymas tikrai nera brangus, o ir kuro valgo labai mazai
Vartotojas
2010-03-08 18:12
2010-03-08
18:09 martysz rašė:
Mano manymu imciau VW passat b5 sedana, 85kw ar 81kw :) Islaikymas tikrai nera brangus, o ir kuro valgo labai mazai :)
geras variklis 81kw, daugiau gerumo ten kaip ir nera...
Vartotojas
2010-03-08 18:19
Tad patarciau imti a4 bus is ko rinktis ir variklis tas pats 1, 9 tdi geru metu paimsi uz tokia suma ir vargo nematysi.
Vartotojas
2010-03-08 18:21
2010-03-08
18:19 rašė:
Tad patarciau imti a4 bus is ko rinktis ir variklis tas pats 1, 9 tdi geru metu paimsi uz tokia suma ir vargo nematysi.
jo, po seat toledo, puikus zingznis aliumke
Vartotojas
2010-03-08 18:53
o kaip tu manai 1.9 jeigu pasiimsi kiek sutaupysi lyginant su 2.5? cia apie a6 kalbu, 2.5-103kw? del dirzu keitimo kainos didziausias tau minusas?
Vartotojas
2010-03-08 20:45
Ir nereik man tokios turet, kad galima butu patart zmogui, kuris nori pigios eksplotacijos.
Nei byra, nei ka opeliai, subaru, mersai kai kurie, o visai kitai daugumai iki patvarios vaziuokles gana tolokai, is aliuminiu audi-vw yra viena nepatvariausiu, gal net ir pati paciausia...
Nei byra, nei ka opeliai, subaru, mersai kai kurie, o visai kitai daugumai iki patvarios vaziuokles gana tolokai, is aliuminiu audi-vw yra viena nepatvariausiu, gal net ir pati paciausia...
Vartotojas
2010-03-08 20:47
bent jau uz mokama suma butu atitinkamas komfortas ir vaziavimo malonumas, taciau yra visiskai kitaip ir mokedamas didelius pinigus jos islaikymui, gauni spyga.
Vartotojas
2010-03-08 20:52
nejuokink pasaulio, apie sita vaziuokle aiskinta ir isiaiskinta jau seniai, lietuvoje tai nepasiteisines reikalas.
Vartotojas
2010-03-08 20:52
tipo audiniu vaziuokles nelaiko ? nu seip priklauso kokio stovio nusiperki masina seip audiniu vaziuokle labai paprasta ir gerai laiko. Tai jei neturi nieko ir nesakyk.
Vartotojas
2010-03-08 20:54
Va butent, po vokietijos "stikla" tai puikus pasirinkimas, del ko ten ir nebuvo didesniu bedu, del jos nepatvarumo
Vartotojas
2010-03-08 20:56
2010-03-08
20:52 rašė:
tipo audiniu vaziuokles nelaiko ? nu seip priklauso kokio stovio nusiperki masina seip audiniu vaziuokle labai paprasta ir gerai laiko. Tai jei neturi nieko ir nesakyk.
Pradedan bulkom ir simtinem kuo tolyn iki 2001m ir naujesnes a4 pasirodymo visas patvarumas ejo zemyn t.y. prastyn.
Pasirodzius naujesniai a4 su kiek patobulinta aliumine pakaba, patvarumas pagerejo, bet pakabos kaina isliko didele.
Pasirodzius naujesniai a4 su kiek patobulinta aliumine pakaba, patvarumas pagerejo, bet pakabos kaina isliko didele.
Vartotojas
2010-03-08 21:00
Taip, kad kolegos neburkit is kavos tirsciu, apie sita vaziuokle seniai jau pridiskutuota iki negaliu, du dalykai aiskus, patvarumas prastas, o ir komforto truksta lietuvoje vazinejant.
Si tema ne apie tai, norit padiskutuot pakurkit nauja tema, galesim pasiginciti.
Si tema ne apie tai, norit padiskutuot pakurkit nauja tema, galesim pasiginciti.
Vartotojas
2010-03-08 21:02
Na, galiu skirti 3000eu automobiliui labai aiškiai tai pasakiau. Tad netaupysiu dar, nebent atsirastų kaip sakant "ledinis" variantas omegos ar MB, tuomet galbūt dasidėčiau. Plius pasidėjęs lyčnų pinigėlių pradžiai, tepalai, filtrai, ir t.t... Ir nusprendęs jau, kad imsiu passatą arba audi a6 1, 9 varikliu, jokių 2, 5. Čia jau principo reikalas, vieniem reikia, kad trauktų gerai užmynus pėdalą, man pakanka, kad būtų ekonomija, ir pigi eksplotacija, nei aš lakstau, nei lenkyniauju su pacanais sankryžose. Kaip kažkas siūlė a4 audi, apart gero 1, 9 variklio, daugiau nieko gero joje nematau, ir dar vietos labai maža.
Vartotojas
2010-03-08 21:06
2010-03-08
21:02 rašė:
Na, galiu skirti 3000eu automobiliui labai aiškiai tai pasakiau. Tad netaupysiu dar, nebent atsirastų kaip sakant "ledinis" variantas omegos ar MB, tuomet galbūt dasidėčiau. Plius pasidėjęs lyčnų pinigėlių pradžiai, tepalai, filtrai, ir t.t... Ir nusprendęs jau, kad imsiu passatą arba audi a6 1, 9 varikliu, jokių 2, 5. Čia jau principo reikalas, vieniem reikia, kad trauktų gerai užmynus pėdalą, man pakanka, kad būtų ekonomija, ir pigi eksplotacija, nei aš lakstau, nei lenkyniauju su pacanais sankryžose. Kaip kažkas siūlė a4 audi, apart gero 1, 9 variklio, daugiau nieko gero joje nematau, ir dar vietos labai maža.
Na tarkim vistiek atsidejas ant dirzu keitimo?
Manau taip, tada pagalvok, jog perkant omega, mb e to daryti nereikia ir stai tau 250e
Manau taip, tada pagalvok, jog perkant omega, mb e to daryti nereikia ir stai tau 250e
Vartotojas
2010-03-08 21:07
Beje, merso ir omegos pakabos, netik kad komfortiskos, patvarios, bet ir salyginai nebrangios eksplotuoti
Vartotojas
2010-03-08 21:22
Geriau jau tvarkingas, gyvas dyzelinis pasatas, arba audinė, nors ir senesnių metų negu užvaikytas MB, ar pavargus Omega. Na būkim biedni, bet teisingi, MB tvarkingo visapusiškai nenupirksi už 3k eur + - tie 250 eur nieko nereiškia, apie omegą tas pats. Nupirkti gali lengvai, bet kas iš to, kad kiši pinigus po to....
Vartotojas
2010-03-08 21:31
2010-03-08
21:22 rašė:
Geriau jau tvarkingas, gyvas dyzelinis pasatas, arba audinė, nors ir senesnių metų negu užvaikytas MB, ar pavargus Omega. Na būkim biedni, bet teisingi, MB tvarkingo visapusiškai nenupirksi už 3k eur + - tie 250 eur nieko nereiškia, apie omegą tas pats. Nupirkti gali lengvai, bet kas iš to, kad kiši pinigus po to....
Saliarka aplamai sunkiau gauti neuzvaikyta.Mersa uzvaikyti norint tikrai reikia pasistengti, nes suka 800.000km be didesniu problemu.
Aisku ledini gaut, jau reikes ilgiau paieskoti ir pirmo pirstu durto nepirkti, taciau viskas imanoma, ypac jei norai nebus per dideli, koki 2.9td dizeliuka tikria imanoma rasti neuaikyta uz 3.200e tarkim.
Omegos taip pat, patvarumo klausimu manau reiktu ilgokai paieskoti kazko tokio, kieno vaziuokle tokia elementari, pigi, patvari ir komfortiska, varikliai ne stebuklas, bet puse milijono be vargo suka.
Teke vaziuoti paziureti pusmeti atgal tokiu apie 5, tai 3 is ju tikrai neblogos bukles buvo, be kazkokiu didesniu trukumu ar panasiai, tada uz 4000e jau ir su daug privalumu rades buvau, tad siuo metu paieskojus tikrai rastum
Aisku ledini gaut, jau reikes ilgiau paieskoti ir pirmo pirstu durto nepirkti, taciau viskas imanoma, ypac jei norai nebus per dideli, koki 2.9td dizeliuka tikria imanoma rasti neuaikyta uz 3.200e tarkim.
Omegos taip pat, patvarumo klausimu manau reiktu ilgokai paieskoti kazko tokio, kieno vaziuokle tokia elementari, pigi, patvari ir komfortiska, varikliai ne stebuklas, bet puse milijono be vargo suka.
Teke vaziuoti paziureti pusmeti atgal tokiu apie 5, tai 3 is ju tikrai neblogos bukles buvo, be kazkokiu didesniu trukumu ar panasiai, tada uz 4000e jau ir su daug privalumu rades buvau, tad siuo metu paieskojus tikrai rastum
Vartotojas
2010-03-08 21:50
Manau stipriai nustebtum, kad audi ar passata kainuoja brangiau islaikyti... o beje ir apie patvaruma reiktu nepamirsti.
Vartotojas
2010-03-08 21:52
Audi\vw islaikymas buvo pigesnis iki 1996m, paskui kaina tapo vienoa, tik vat patvarumas slubuoja
Vartotojas
2010-03-08 21:55
Neatsibodo cia vienam diskutuot?zmogus jau gi nusprende pirk pasata arba audi
Vartotojas
2010-03-08 21:57
2010-03-08
21:55 rašė:
Neatsibodo cia vienam diskutuot?zmogus jau gi nusprende pirk pasata arba audi:D
Atsibosta kvaila zmoniu isitikinima skaityt...
Vartotojas
2010-03-08 21:58
O zmogus dar nenusipirko, todel niekada ne velu persigalvoti
Vartotojas
2010-03-08 22:06
scooter79: Tu pats kokia auto vairuoji? Ar esi kandęs MB?? Aš pats 1, 9 dyzelinius variklius eksplotuoju 6 metai, prieš, tai buvo 1, 6D ir dar seniau benzininė viena auto. Žinau pagrindines bėdas šių variklių esu su jomis susidūręs, nors iš tikrųjų ne daug jų ir esu turėjęs kas liečia motorą, va todėl ir užsiciklinęs aš prie jo. Tikrai nesakau, kad prastas tas 2, 5 variklis, tik toks įsitikinimas yra, ir prisirišimas prie šitų 1, 9 variklių. Na ir ne vienas perekūpas pasakęs yra, kad MB už 3k eu gyvo nenupirksiu.
Vartotojas
2010-03-08 22:12
ydomiai mastai kad 2.5 skirtas pacanams prie sankryzu lakstyti ir jis tau neekonomiskas labai? kad dirzus kainuoja keliais simtais daugiau pakeisti? juokas ima is taves
Vartotojas
2010-03-08 22:16
2010-03-08
22:06 rašė:
scooter79: Tu pats kokia auto vairuoji? Ar esi kandęs MB?? Aš pats 1, 9 dyzelinius variklius eksplotuoju 6 metai, prieš, tai buvo 1, 6D ir dar seniau benzininė viena auto. Žinau pagrindines bėdas šių variklių esu su jomis susidūręs, nors iš tikrųjų ne daug jų ir esu turėjęs kas liečia motorą, va todėl ir užsiciklinęs aš prie jo. Tikrai nesakau, kad prastas tas 2, 5 variklis, tik toks įsitikinimas yra, ir prisirišimas prie šitų 1, 9 variklių. Na ir ne vienas perekūpas pasakęs yra, kad MB už 3k eu gyvo nenupirksiu.
Vairavau 2 mersus, ir ateityje tikrai dar vairuosiu, aplamai teko tureti apie 10 autombiliu(italu, vokieciu, francu), apie kiekviena jau plius minus susidares bendra nuomone esu ir tikrai galiu papasakoti.
Tiesiog nemegstu kada zmones kisa savo nuomone, turedami ar priesiska nusistatyma ar del ziniu stokos, nors yra tikrai neteisus, o paskui kitus kvailiais vadina.
Tie laikai, kada lietuviu liaudies vezimai savo nepatvaruma atpirkdavo detaliu pigumu baigesi, daugumos nauju masinu ar tai bmw ar mb ar vw kainos beveik identiskos, tad manau lieka kiti kriterijai
Tiesiog nemegstu kada zmones kisa savo nuomone, turedami ar priesiska nusistatyma ar del ziniu stokos, nors yra tikrai neteisus, o paskui kitus kvailiais vadina.
Tie laikai, kada lietuviu liaudies vezimai savo nepatvaruma atpirkdavo detaliu pigumu baigesi, daugumos nauju masinu ar tai bmw ar mb ar vw kainos beveik identiskos, tad manau lieka kiti kriterijai
Vartotojas
2010-03-08 22:19
2010-03-08
22:12 rašė:
ydomiai mastai kad 2.5 skirtas pacanams prie sankryzu lakstyti:D ir jis tau neekonomiskas labai?:) kad dirzus kainuoja keliais simtais daugiau pakeisti?:):D juokas ima is taves
Tu man parodyk kur aš parašiau, kad 2, 5 pacanų variklis? Tik rašiau, kad nelenktyniauju su pacanais sankryžose, ir man nereikalingas tas 2, 5 variklis, dėl traukos. Gerai, jei tu uždirbi daug, jei išvis dirbi, o ne tėvelių išlaikytinis esi, ir gali sau leisti tvaryti auto servisuose, bet yra žmonės kurie išgyvena ne pačius geriausius laikus, kaip ir aš, ir negaliu sau leisti keisti diržus už ~1000lt. Todėl man priimtinesnis yra 1, 9 variklis, visais atvžvilgiais. Tai tiek....
Vartotojas
2010-03-08 22:19
cia gi ir yra forumas kad zmones reikstu savo nuomones o kaip sakant kiek zmoniu tiek ir nuomoniu
Vartotojas
2010-03-08 22:23
2010-03-08
22:19 rašė:
cia gi ir yra forumas kad zmones reikstu savo nuomones o kaip sakant kiek zmoniu tiek ir nuomoniu:D:D:D
tai taip, bet savo kvailo isitikinimo nereikia per visus galus kisti, ir dar irodyneti, kad esi teisus...
Vartotojas
2010-03-08 22:26
is teveliu negyvenu jau senai... o kokia kaina butu 1.9 dirzu keitimas?be dirzu kokie dar atzvilgiai kad 1.9 geriau?mano nuomone yra kad visada geriau galingesnis variklis, pvz turejau pries pora metu omega 2.0 ecoteka 100kw tai tikrai buvo persilpnas variklis tokiai karvei, o draugas turejo 2.5 skirtumas buvo tikrai didelis o kuro atzvilgiu panasu, tai tiek
Jūsų žinutė |
|