automobilio iki 4500 eur pirkimas. Reikia pagalbos

Sukūrė Vartotojas 2016-12-13
2016-12-13 20:14
Sveiki, ieškau patikimo ir patogaus automobilio. Renkuosi tarp 1. Volvo s60 (domina po atnaujinimo tačiau įdomu kuo skiriasi nuo pirmtako).
2. Toyota avensis nuo 2003 metų.
3. Audi a4 b6.
4 Volswagen passat b6.
Kolkas kas ieškau dyzelio, bet benzinas taip pat domintų.

Gal būt kažkas vairuoja kažkurį iš paminėtų automobilių ir galėtų pasidalinti patirtimi
(733)
2016-12-13 20:31
2016-12-13 20:14 rašė:Sveiki, ieškau patikimo ir patogaus automobilio. Renkuosi tarp 1. Volvo s60 (domina po atnaujinimo tačiau įdomu kuo skiriasi nuo pirmtako).
2. Toyota avensis nuo 2003 metų.
3. Audi a4 b6.
4 Volswagen passat b6.
Kolkas kas ieškau dyzelio, bet benzinas taip pat domintų.

Gal būt kažkas vairuoja kažkurį iš paminėtų automobilių ir galėtų pasidalinti patirtimi:helpsmilie:
Koks tu lietuvis, jei audi nepirksi. Tave šūdais visi užmėtys, kai pamatys su volvo važiuojantį. Audi A4 2, 5tdi C5 bus pats idealiausias variantas, 110kw variklis yra geriausia, ką sukūrė audi. Pakabos remontas centus kainuoja, o ir tvarkyti beveik nereikia. Žodžiu pasaka, ne mašina. Tik nepirk jokiu būdu su 1, 9tdi, liksi kvailio vietoj, kai tave kokia moteriškė aplenks
dirbu servise 14 metu
2016-12-13 20:49
2016-12-13 20:14 rašė:Sveiki, ieškau patikimo ir patogaus automobilio. Renkuosi tarp 1. Volvo s60 (domina po atnaujinimo tačiau įdomu kuo skiriasi nuo pirmtako).
2. Toyota avensis nuo 2003 metų.
3. Audi a4 b6.
4 Volswagen passat b6.
Kolkas kas ieškau dyzelio, bet benzinas taip pat domintų.

Gal būt kažkas vairuoja kažkurį iš paminėtų automobilių ir galėtų pasidalinti patirtimi:helpsmilie:
2016-12-13 20:31 mldc rašė:Koks tu lietuvis, jei audi nepirksi. Tave šūdais visi užmėtys, kai pamatys su volvo važiuojantį. Audi A4 2, 5tdi C5 bus pats idealiausias variantas, 110kw variklis yra geriausia, ką sukūrė audi. Pakabos remontas centus kainuoja, o ir tvarkyti beveik nereikia. Žodžiu pasaka, ne mašina. Tik nepirk jokiu būdu su 1, 9tdi, liksi kvailio vietoj, kai tave kokia moteriškė aplenks
Tegul mėto, bent jau važiuosiu, o ne servise sėdėsiu o jei rimtai, kuris iš variantų būtų pigiausias eksploatuoti ar patikimiausias, nes forumuose labai skirtingai žmonės šneka.
2016-12-13 21:00
2016-12-13 20:14 rašė:Sveiki, ieškau patikimo ir patogaus automobilio. Renkuosi tarp 1. Volvo s60 (domina po atnaujinimo tačiau įdomu kuo skiriasi nuo pirmtako).
2. Toyota avensis nuo 2003 metų.
3. Audi a4 b6.
4 Volswagen passat b6.
Kolkas kas ieškau dyzelio, bet benzinas taip pat domintų.

Gal būt kažkas vairuoja kažkurį iš paminėtų automobilių ir galėtų pasidalinti patirtimi:helpsmilie:
2016-12-13 20:31 mldc rašė:Koks tu lietuvis, jei audi nepirksi. Tave šūdais visi užmėtys, kai pamatys su volvo važiuojantį. Audi A4 2, 5tdi C5 bus pats idealiausias variantas, 110kw variklis yra geriausia, ką sukūrė audi. Pakabos remontas centus kainuoja, o ir tvarkyti beveik nereikia. Žodžiu pasaka, ne mašina. Tik nepirk jokiu būdu su 1, 9tdi, liksi kvailio vietoj, kai tave kokia moteriškė aplenks
2016-12-13 20:49 rašė:Tegul mėto, bent jau važiuosiu, o ne servise sėdėsiu :smoke: o jei rimtai, kuris iš variantų būtų pigiausias eksploatuoti ar patikimiausias, nes forumuose labai skirtingai žmonės šneka.
Tai važiuok su arkliais, tikrai servise nesėdėsi. Servise TIKRAI nepamatysi nė vieno wageno ar tojotos. Jos negendančios.
Nu volvo tai da kažkas panašaus, jei dzin išvaizda ir interjeras. Visos tos auto turi savų niuansų, ir nė su viena nebus pigiau nei su kita.
2016-12-13 21:22
jei pilsi gera kura volvo s60, paskui passatas su 1.9, audi ne ir toyota ne. Beje ka galiu pasakyti apie s60 tai man mazoka vietos gale jei vairuotojas buna virs 1.80ugio. siaip kantrus auto su 2.4 120kw varikliu. i tarpa itrauk dar acordo sedana su 2.2 varikliu, kuris geras pasirinkimas bet vaziuokle standoka, bedu kaip ir nera daznu pas juos, nera tokiu gedimu kai pas avensi purkstukai, smagratis ir t.t. Siaip jei nebijai korijiecio gali paziureti i Huyndai sonata 2.0 103kw dyzeliniu varikliu, vaziuoja smagiai neblogai tikrai sukasi variklis, man paliko gera ispudi auto. Kazkaip daugiau nera ka siulyt saab 9-5 su 1.9? nezinia kaip su dalim ju kainos padorios auto neblogas bet va dalys ar ne bus roveriu paskui daliu kainos uzkeltos.
ZInoma visad yra pigus variantas uz ta suma paimti lb gero stovio vectra iki 2008 metu su 1.9 88kw, kur vienas velenelis, nera ten priburta nesamoniu kaip 110kw... tai tiek, sekmes renkantis, lb svarnbu pacios masinos stovis o ne marke (nekalbu apie france auto), pats ieskojau auto zmonai tai aplekiau puse lietuvos kol nupirkau tinkama, daug masinu sumaitotu ir perdazinetu, daug su defektais pasleptais ir t.t. kitos nesikuria prie -7 kaltina vasarine saliarka ir t.t. na zodsiu turesi vargo biski bet stengtis reikia jei nori geros auto
2016-12-13 22:05
2016-12-13 21:22 rašė:jei pilsi gera kura volvo s60, paskui passatas su 1.9, audi ne ir toyota ne. Beje ka galiu pasakyti apie s60 tai man mazoka vietos gale jei vairuotojas buna virs 1.80ugio. siaip kantrus auto su 2.4 120kw varikliu. i tarpa itrauk dar acordo sedana su 2.2 varikliu, kuris geras pasirinkimas bet vaziuokle standoka, bedu kaip ir nera daznu pas juos, nera tokiu gedimu kai pas avensi purkstukai, smagratis ir t.t. Siaip jei nebijai korijiecio gali paziureti i Huyndai sonata 2.0 103kw dyzeliniu varikliu, vaziuoja smagiai neblogai tikrai sukasi variklis, man paliko gera ispudi auto. Kazkaip daugiau nera ka siulyt saab 9-5 su 1.9? nezinia kaip su dalim ju kainos padorios auto neblogas bet va dalys ar ne bus roveriu paskui daliu kainos uzkeltos.
ZInoma visad yra pigus variantas uz ta suma paimti lb gero stovio vectra iki 2008 metu su 1.9 88kw, kur vienas velenelis, nera ten priburta nesamoniu kaip 110kw... tai tiek, sekmes renkantis, lb svarnbu pacios masinos stovis o ne marke (nekalbu apie france auto), pats ieskojau auto zmonai tai aplekiau puse lietuvos kol nupirkau tinkama, daug masinu sumaitotu ir perdazinetu, daug su defektais pasleptais ir t.t. kitos nesikuria prie -7 kaltina vasarine saliarka ir t.t. na zodsiu turesi vargo biski bet stengtis reikia jei nori geros auto
Dėkui už išsamų atsakymą reikės ir apie accord'us pasidomėti, visai priimtinas variantas. O volvo faceliftas tai tik išvaizda pakeista ar kažkas daugiau, gal būt geriau imt senesnių metų ir nesukt galvos?
2016-12-13 23:19
volvo tik pagrazintas buferiai, geresnes medziagos, gavo nauja radija kaip ir tiek, kazko daug naujo nepamatysi tik kad viskas akiai mieliau, varikliai liko tokie pat tik kw daugiau gavo. Variantas padorus, svarbu benzo neipilt i kura paskui bus problemu :)apie juos esu teigiamos, bet vat gale nepasijutau erdviaio priskiriamas vidutinei klasei
2016-12-14 12:43
Siaip volvo po facelift turi pakeitimu varikliuose. Pirmiausia tai dar pacioj pradzio face lifto dar buvo seni varikliais (su juodu dangciu), o jau mazdaug nuo 2005 metu vidurio ejo naujesni varikliai ( su sidabriniu dangciu) ir naujesni turi jau dpf filtrus, sklendes ir dar kazka tai.
Taip pat istaisyta nemazai vaikisku gedimu, kurie pasitaikydavo pirmuosiuose s60. Tokiu kaip skydelio bedos, geresnes kokybes salonai (ne taip nusitrina), kebulo dazai metalik ir taip toliau.

Ka be nupirksi vistiek reikes i servisa uzsukti, nes cia bus ne naujas auto ir bet kas bet kada gales sugesti vien del senatves ar tiesiog, kad iseikvojo savo resursa.

Patikimiausi automobiliai butu su benz varikliais.
(7372 / +3)
2016-12-14 14:59
apie volvo dyzelius http://www.scc.lt/?tema=9280
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-12-14 18:23
kiek zinau volvo pacios geriausios.
ZarachasAs
2016-12-14 22:21
2016-12-14 12:43 rašė:Siaip volvo po facelift turi pakeitimu varikliuose. Pirmiausia tai dar pacioj pradzio face lifto dar buvo seni varikliais (su juodu dangciu), o jau mazdaug nuo 2005 metu vidurio ejo naujesni varikliai ( su sidabriniu dangciu) ir naujesni turi jau dpf filtrus, sklendes ir dar kazka tai.
Taip pat istaisyta nemazai vaikisku gedimu, kurie pasitaikydavo pirmuosiuose s60. Tokiu kaip skydelio bedos, geresnes kokybes salonai (ne taip nusitrina), kebulo dazai metalik ir taip toliau.

Ka be nupirksi vistiek reikes i servisa uzsukti, nes cia bus ne naujas auto ir bet kas bet kada gales sugesti vien del senatves ar tiesiog, kad iseikvojo savo resursa.

Patikimiausi automobiliai butu su benz varikliais.
variklis tas pats klaidos skirtingos kaip ir kituose face 'lift . bet volvo gedos nedaro...
2016-12-15 09:21
Dėl Volvo tai labai keistai padaryti bent jau S60/S80 nuo 2006/7m.Apsisukimo laipsnis beveik kaip mersų, iki tol buvo ne tik taburetės bet apsisukt labai sunku gatvėse.O faceliftas visvien juoda taburetė(bent lyginant su Toyota, MB ar Subaru), labai "žemas"variklio karteris, reik stebėt kad neužlėktai ant kokio šulinuko ar kito paaukštinimo...O svarbesni dalykai tokie:dažnai ateina jie su tokia problema:būna užsikišęs suodžių filtras ir pavargę žiedai, sudilę vožtuvai.O čia jau priklauso nuo to, kas ir kaip tvarkė, sau ar pardavimui.Pasitaiko kad gudročiai sumeta naujus žiedus , vožtuvus, ir po 15k km ragučiai.pradžioj važiuoja kaip naujas...Dar mane labai užknisa kad prietaisų skydas NERODO VARIKLIO TEMPERATŪROS išskyrus vienam labai retam vokiečių rinkai gamintam ribptos seriojos varijante.Teko pavažinėt nemažai, labai keistas jausmas kai nėra temperatūros , lauko rodo, o variklio-ne, nu švedai užsigrūdinę, gal jiem pofik
2016-12-15 18:45
Po ilgų svarstymų visgi nusprendžiau rinktis tarp šių: Volswagen passat arba audi a4 b6 iš bėdos toyota avensis. Labiausiai akį traukia passeratis. Tik įdomu kaip tie 2 tdi varikliai ar tikrai tokie lepūs kaip visi šneka. Galbūt paėmus su boch purkštukais nebūtų problemų, o jei ir būtų jie pigesni negu siemens. Apie 1.9 geresni atsiliepimai tik bijau, kad 77 kw bus per mažai tokio dydžio automobiliui.
(7372 / +3)
2016-12-15 21:33
2016-12-15 18:45 rašė:Po ilgų svarstymų visgi nusprendžiau rinktis tarp šių: Volswagen passat arba audi a4 b6 iš bėdos toyota avensis. Labiausiai akį traukia passeratis. Tik įdomu kaip tie 2 tdi varikliai ar tikrai tokie lepūs kaip visi šneka. Galbūt paėmus su boch purkštukais nebūtų problemų, o jei ir būtų jie pigesni negu siemens. Apie 1.9 geresni atsiliepimai tik bijau, kad 77 kw bus per mažai tokio dydžio automobiliui. :helpsmilie:
ne i kw reikia ziuret, o i sukimo momenta.Nebent dugnais minkysi, tada-jo, pajusi kad mazokai.Pirmieji b6 pasatai turejo elektrinius rankinius, kurie tikrai ne uoga.Na, bet siais laikais tvarkoma.Del varikliu cia skaitom http://www.autogidas.lt/auto-forumas/audi-a4-b6-ar-a6-c5-d49942
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-12-15 23:09
b7ir b6 turi elektrinius rankinius, nera ten nieko blatno, remontuoja juos ir kastuoja nemilijona, variklis megtsta lb gera tepala ir reikia keisti dazniau negu rekomenduoja, beje reiktu lygi daznokai tikrinti nes purkstuku nesandarumas atskies tepala del ko tepalo siurbliui gali buti mirtis ko pasekoje ir paciam varikliui, kalbama apie 2.0 iki 2008 metu kur tokia beda yra. galios 1.9 pakanka, jei ramiai vazinesi, imti mechana geriau, dsg megdavo uzlinkt, bet zinoma iskart nupirkus tepala reiktu pakeisti del visa ko, nes neaisku ar keistas buvo kada, o jei chrienovas tepalas dezej tai ir masina nevaziuoti gali
(7372 / +3)
2016-12-15 23:23
2016-12-15 23:09 rašė:b7ir b6 turi elektrinius rankinius, nera ten nieko blatno, remontuoja juos ir kastuoja nemilijona, variklis megtsta lb gera tepala ir reikia keisti dazniau negu rekomenduoja, beje reiktu lygi daznokai tikrinti nes purkstuku nesandarumas atskies tepala del ko tepalo siurbliui gali buti mirtis ko pasekoje ir paciam varikliui, kalbama apie 2.0 iki 2008 metu kur tokia beda yra. galios 1.9 pakanka, jei ramiai vazinesi, imti mechana geriau, dsg megdavo uzlinkt, bet zinoma iskart nupirkus tepala reiktu pakeisti del visa ko, nes neaisku ar keistas buvo kada, o jei chrienovas tepalas dezej tai ir masina nevaziuoti gali
butent pirmieji gamybos metai turejo bedeliu, veliau pasitaise.Apskritai, tai jau pakankamai senos masinos.Jei perkant veikia, tai ir gerai.Vistiek ateis laikas kazka tvarkyt.Aisku jokiu budu nevazinet po 15-20tkm nekeitus tepalu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-12-16 18:17
2016-12-15 23:09 rašė:b7ir b6 turi elektrinius rankinius, nera ten nieko blatno, remontuoja juos ir kastuoja nemilijona, variklis megtsta lb gera tepala ir reikia keisti dazniau negu rekomenduoja, beje reiktu lygi daznokai tikrinti nes purkstuku nesandarumas atskies tepala del ko tepalo siurbliui gali buti mirtis ko pasekoje ir paciam varikliui, kalbama apie 2.0 iki 2008 metu kur tokia beda yra. galios 1.9 pakanka, jei ramiai vazinesi, imti mechana geriau, dsg megdavo uzlinkt, bet zinoma iskart nupirkus tepala reiktu pakeisti del visa ko, nes neaisku ar keistas buvo kada, o jei chrienovas tepalas dezej tai ir masina nevaziuoti gali
2016-12-15 23:23 maumas rašė:butent pirmieji gamybos metai turejo bedeliu, veliau pasitaise.Apskritai, tai jau pakankamai senos masinos.Jei perkant veikia, tai ir gerai.Vistiek ateis laikas kazka tvarkyt.Aisku jokiu budu nevazinet po 15-20tkm nekeitus tepalu
von is cia!
ZarachasAs
(2813 / +3)
2016-12-17 10:00
2016-12-15 09:21 rašė:Dėl Volvo tai labai keistai padaryti bent jau S60/S80 nuo 2006/7m.Apsisukimo laipsnis beveik kaip mersų, iki tol buvo ne tik taburetės bet apsisukt labai sunku gatvėse.O faceliftas visvien juoda taburetė(bent lyginant su Toyota, MB ar Subaru), labai "žemas"variklio karteris, reik stebėt kad neužlėktai ant kokio šulinuko ar kito paaukštinimo...O svarbesni dalykai tokie:dažnai ateina jie su tokia problema:būna užsikišęs suodžių filtras ir pavargę žiedai, sudilę vožtuvai.O čia jau priklauso nuo to, kas ir kaip tvarkė, sau ar pardavimui.Pasitaiko kad gudročiai sumeta naujus žiedus , vožtuvus, ir po 15k km ragučiai.pradžioj važiuoja kaip naujas...Dar mane labai užknisa kad prietaisų skydas NERODO VARIKLIO TEMPERATŪROS išskyrus vienam labai retam vokiečių rinkai gamintam ribptos seriojos varijante.Teko pavažinėt nemažai, labai keistas jausmas kai nėra temperatūros , lauko rodo, o variklio-ne, nu švedai užsigrūdinę, gal jiem pofik
:lol:
tai ką, išvis temperatūros niekur nerodo?, pvz.kažkurio opelio skyde ir nerodo, bet atskiram ekranėly, nustačius padėtį, ją parodo, kas taippat nepatogu, išeina iš krašto vnž. visko prikiša, o paprastos gan reikalingos informacijos ne
2016-12-17 17:09
2016-12-15 09:21 rašė:Dėl Volvo tai labai keistai padaryti bent jau S60/S80 nuo 2006/7m.Apsisukimo laipsnis beveik kaip mersų, iki tol buvo ne tik taburetės bet apsisukt labai sunku gatvėse.O faceliftas visvien juoda taburetė(bent lyginant su Toyota, MB ar Subaru), labai "žemas"variklio karteris, reik stebėt kad neužlėktai ant kokio šulinuko ar kito paaukštinimo...O svarbesni dalykai tokie:dažnai ateina jie su tokia problema:būna užsikišęs suodžių filtras ir pavargę žiedai, sudilę vožtuvai.O čia jau priklauso nuo to, kas ir kaip tvarkė, sau ar pardavimui.Pasitaiko kad gudročiai sumeta naujus žiedus , vožtuvus, ir po 15k km ragučiai.pradžioj važiuoja kaip naujas...Dar mane labai užknisa kad prietaisų skydas NERODO VARIKLIO TEMPERATŪROS išskyrus vienam labai retam vokiečių rinkai gamintam ribptos seriojos varijante.Teko pavažinėt nemažai, labai keistas jausmas kai nėra temperatūros , lauko rodo, o variklio-ne, nu švedai užsigrūdinę, gal jiem pofik
:lol:
2016-12-17 10:00 algis rašė:tai ką, išvis temperatūros niekur nerodo?, pvz.kažkurio opelio skyde ir nerodo, bet atskiram ekranėly, nustačius padėtį, ją parodo, kas taippat nepatogu, išeina iš krašto vnž. visko prikiša, o paprastos gan reikalingos informacijos ne
buna, kad nerodo. mano asconoje irgi nerodo. rodykle nukrito zemyn.
ZarachasAs

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku