audiA6 2,5132KW NETRAUKIA

Sukūrė Vartotojas 2012-02-05
2012-02-05 20:36
nusipirkau ka tik audi a6 99m.2, 5lt cipuota su 132kw atseit , cipuota jau vokietijoje su dokumetais yra popieriai, variklis dirba kaip laikrodukas kuriasi be jokiu problemu , .... problema kad man mazoka traukos lygtai kaip 132kw. turetu buti , buvau pas diagnostikoj jokiu klaidu nerodo viskas tvarkoje , katalizatorius jau ispjautas , nez. ka dar ziuret turetu tikrai geriau bekt , dar kai ysibega po biski tai vaziuoja normaliai , o kai ti uzmyzint gazo nori gazas ant dugno permeti kad ir pavara zemesnia nelupa kaip noretusi apsukos lygtai kyla bet netraukia vistiek , gal taip turi buti, nz. GAL KAM YR PANACIAI BUVE , KA DAR GALIMA BUTU PASITIKRINT , KAD KOMPAS JOKIU KLAIDU NEMETA
2012-02-05 20:44
o tai pries perkant nekilo ideja... na nezinau... pavaziuot su ja?
2012-02-05 20:53
nu perkant jauciau ir kad traukos truksta , bet meciau gali buti katolikas panestas ar taip ant kompo parodys gal oro srauto matuoklis ar kas panaciai , ner hujaviau kai nerodo ant kompo gedimu o mehaniskai kas yr
2012-02-05 20:53
nu perkant jauciau ir kad traukos truksta , bet meciau gali buti katolikas panestas ar taip ant kompo parodys gal oro srauto matuoklis ar kas panaciai , ner hujaviau kai nerodo ant kompo gedimu o mehaniskai kas yr
2012-02-06 09:39
supyle medaus kol vaziuoja vaziuoja, palauk islys dar. tie varikliai problematiski, o jei dar cipuota tai ten matyt gyvos vietos viduj nebera...
2012-02-06 10:05
Pasiusk toliau visus diagnostinius kompiuterastus ir cipuoklius su tokiom gerom kaip jie giriasi programom.Kartais ju kompas net nemato kad oro srauto matuoklis dirba nepilnu pajegumu, rodo tik kai isvis neveikia.Antra vertus, gali nerodyti EGR klaidos nes jis siame variklyje paprastas, be elektroninio daviklio ir valdymo......Visdelto pamegink istraukt visai oro srauto matuokli, jei trauka nepabloges reiskia jis prastai veikia.Kiti tiketini varijantai, kad vietoje 110kvv permestas 132kw variklis, o ECU liko nuo seno 110kw engino, dar blogiau jei originalus 132kw motoras(gali buti ir taip)taciau sukeistas mechanas vietoj automato o kompas "nori"triptroniko .Siais mano paminetais atvejais 200% tokie simptomai kaip Tavo.Jei jau tikrai yra cipavimo dokumentai, tai dar tiketina kad nepavyko perprogramuoti ir Tavo masinos ECU yra parasciausiai sugadintas arba degimo kampas numustas.....Nors as patarciau paprasciausiai pradziai pamatuoti kompresija cilindruose, yra vieta kur nepriklausomai nuo priejimo uz cilindra tik 20 litu.Jei su kmpresija bus viskas ciki-piki tai teliks tie kiti atvejai
2012-02-06 11:11
2012-02-06 10:05 rašė: Pasiusk toliau visus diagnostinius kompiuterastus ir cipuoklius su tokiom gerom kaip jie giriasi programom.Kartais ju kompas net nemato kad oro srauto matuoklis dirba nepilnu pajegumu, rodo tik kai isvis neveikia.Antra vertus, gali nerodyti EGR klaidos nes jis siame variklyje paprastas, be elektroninio daviklio ir valdymo.....:beer:.Visdelto pamegink istraukt visai oro srauto matuokli, jei trauka nepabloges reiskia jis prastai veikia.Kiti tiketini varijantai, kad vietoje 110kvv permestas 132kw variklis, o ECU liko nuo seno 110kw engino, dar blogiau jei originalus 132kw motoras(gali buti ir taip)taciau sukeistas mechanas vietoj automato o kompas "nori"triptroniko .Siais mano paminetais atvejais 200% tokie simptomai kaip Tavo.Jei jau tikrai yra cipavimo dokumentai, tai dar tiketina kad nepavyko perprogramuoti ir Tavo masinos ECU yra parasciausiai sugadintas arba degimo kampas numustas.....Nors as patarciau paprasciausiai pradziai pamatuoti kompresija cilindruose, yra vieta kur nepriklausomai nuo priejimo uz cilindra tik 20 litu.Jei su kmpresija bus viskas ciki-piki tai teliks tie kiti atvejai
vat sitas atvejis man labiau tiketinas, kad is auto i mechana perdaryta. Cia tada tikru tikriausiai butu netraukos priezastis. tada belieka vesti pas rirmtus el. dyzelistus kurie daro tokias programas uzsimerke ir perdaris kazka, arba keisti deze i automata.
3586 / 0
2012-02-06 11:16
2012-02-06 10:05 rašė: Pasiusk toliau visus diagnostinius kompiuterastus ir cipuoklius su tokiom gerom kaip jie giriasi programom.Kartais ju kompas net nemato kad oro srauto matuoklis dirba nepilnu pajegumu, rodo tik kai isvis neveikia.Antra vertus, gali nerodyti EGR klaidos nes jis siame variklyje paprastas, be elektroninio daviklio ir valdymo.....:beer:.Visdelto pamegink istraukt visai oro srauto matuokli, jei trauka nepabloges reiskia jis prastai veikia.Kiti tiketini varijantai, kad vietoje 110kvv permestas 132kw variklis, o ECU liko nuo seno 110kw engino, dar blogiau jei originalus 132kw motoras(gali buti ir taip)taciau sukeistas mechanas vietoj automato o kompas "nori"triptroniko .Siais mano paminetais atvejais 200% tokie simptomai kaip Tavo.Jei jau tikrai yra cipavimo dokumentai, tai dar tiketina kad nepavyko perprogramuoti ir Tavo masinos ECU yra parasciausiai sugadintas arba degimo kampas numustas.....Nors as patarciau paprasciausiai pradziai pamatuoti kompresija cilindruose, yra vieta kur nepriklausomai nuo priejimo uz cilindra tik 20 litu.Jei su kmpresija bus viskas ciki-piki tai teliks tie kiti atvejai
teisingai tu cia suskaldei
2012-02-06 11:32
seip tai istraukus oro srauto matuokli nebent labai labai ryskiai kaskas darosi tik tada gali sakyt kad jis amen nes nzn kaip konkreciai siame auto bet priezasciu gali buti N be norm diagnostikos ... burimas o del automato tai jo cia gali buti ir teko matyti kiek bedu po tokiu nesam buna
2012-02-06 11:50
nu audike patikekit jei kuriasi prie 28 salcio ir nesunkiai isbuvus kelias dienas nekurta , tai tikrai kompresija puiki tiketina , sakau gal kur nors ora pasaliny gaudo , yr man buve perehode audi 2, 5 85kw slangoj kaskokia skylute buvo rade , ytrukima , ir netrauke sutvarkiau ledas , ar gali buti kas sitoj panasiai , automatas tikrai neperdarytas 100procentu , kazi kur kaune butu galima pasidaryt rimtesne diagnostika tokiom audi masinom ir kazi skirtumas nuo 110 kw ir 132kw ar ryskus skirtumas turi buti ant traukos jaustis . .......isanksto dekoju uz atsakymus ir patarimus

Jūsų žinutė