Audi. Trauka pulsuojant gaza

Sukūrė Vartotojas 2014-04-16
2014-04-16 12:48
Sveiki, turiu Audi A6 C5 2.5TDI, 110kW, 99metų. Problema kaip ir visų su trauka, bet pastebėjau, kad pulsuojančiai spaudinėjant gazą trauka atsiranda. Taip pat siek tiek atsiranda trauka atleidinėjant gazo pedalą. Kaip manote kame gali būti problema?
2014-04-16 12:53
2014-04-16 12:48 rašė: Sveiki, turiu Audi A6 C5 2.5TDI, 110kW, 99metų. Problema kaip ir visų su trauka, bet pastebėjau, kad pulsuojančiai spaudinėjant gazą trauka atsiranda. Taip pat siek tiek atsiranda trauka atleidinėjant gazo pedalą. Kaip manote kame gali būti problema?
oro srauto matuokle pirmiausia ziurek
2014-04-16 12:56
Oro srauto matuoklę pakeičiau, įstatęs naują Bosh'ą.
2014-04-16 12:59
2014-04-16 12:56 rašė: Oro srauto matuoklę pakeičiau, įstatęs naują Bosh'ą.
nepagailek tuomet 50lt ir pasidaryk diagnostika, nes ten gedimu gali buti N skaicius. Pas mane tas pat buvo su 132KW 2, 5TDI, tai pakeiciau beveik viska, bet nepadejo, tad galiausiai teko parduot, nes pasidare visai buka
2014-04-16 13:19
2014-04-16 12:56 rašė: Oro srauto matuoklę pakeičiau, įstatęs naują Bosh'ą.
2014-04-16 12:59 rašė: nepagailek tuomet 50lt ir pasidaryk diagnostika, nes ten gedimu gali buti N skaicius. Pas mane tas pat buvo su 132KW 2, 5TDI, tai pakeiciau beveik viska, bet nepadejo, tad galiausiai teko parduot, nes pasidare visai buka
Bandysiu važiuot, bet kažko iš diagnostikos nesitikiu, nes seniau nieko man nerasdavo. O Jums, diagnostika ką parodė? Idomu kaip su pedalu, nes jis elektroninis..
2014-04-16 13:28
2014-04-16 12:56 rašė: Oro srauto matuoklę pakeičiau, įstatęs naują Bosh'ą.
2014-04-16 12:59 rašė: nepagailek tuomet 50lt ir pasidaryk diagnostika, nes ten gedimu gali buti N skaicius. Pas mane tas pat buvo su 132KW 2, 5TDI, tai pakeiciau beveik viska, bet nepadejo, tad galiausiai teko parduot, nes pasidare visai buka
2014-04-16 13:19 rašė: Bandysiu važiuot, bet kažko iš diagnostikos nesitikiu, nes seniau nieko man nerasdavo. O Jums, diagnostika ką parodė? Idomu kaip su pedalu, nes jis elektroninis..
pas mane diagnostika parode tik oro srauto matuokle, ja pakeiciau- situacija liko ta pati. Tuomet perziurejau visus turbinos slegio reguliatorius, pacia turbina, kompa nuresetino, EGR uzvirino, bet nepadejo, o budavo taip, kad jei pastovi uzvesta ir pradedi staigiai vaziuoti trauka lyg ir trumpam atsirasdavo arba jei po truputi spaudi gaza, bet jei nori staigiau ka aplenkti ar pajudeti is vietos tai jausmas buvo lyg kas stabdi laikytu. Cia reik ieskot meistro, kuris butu susidures su sia problema, nes is patirties galiu pasakyt, kad nuvaziavus i bet kuri servisa tik pinigus vejais metysi, o serviso pasiteisinimas visados bus, kad pakeista detale bet kokiu atveju buvo bloga
2014-04-25 15:49
2014-04-16 12:59 rašė: nepagailek tuomet 50lt ir pasidaryk diagnostika, nes ten gedimu gali buti N skaicius. Pas mane tas pat buvo su 132KW 2, 5TDI, tai pakeiciau beveik viska, bet nepadejo, tad galiausiai teko parduot, nes pasidare visai buka
2014-04-16 13:19 rašė: Bandysiu važiuot, bet kažko iš diagnostikos nesitikiu, nes seniau nieko man nerasdavo. O Jums, diagnostika ką parodė? Idomu kaip su pedalu, nes jis elektroninis..
2014-04-16 13:28 rašė: pas mane diagnostika parode tik oro srauto matuokle, ja pakeiciau- situacija liko ta pati. Tuomet perziurejau visus turbinos slegio reguliatorius, pacia turbina, kompa nuresetino, EGR uzvirino, bet nepadejo, o budavo taip, kad jei pastovi uzvesta ir pradedi staigiai vaziuoti trauka lyg ir trumpam atsirasdavo arba jei po truputi spaudi gaza, bet jei nori staigiau ka aplenkti ar pajudeti is vietos tai jausmas buvo lyg kas stabdi laikytu. Cia reik ieskot meistro, kuris butu susidures su sia problema, nes is patirties galiu pasakyt, kad nuvaziavus i bet kuri servisa tik pinigus vejais metysi, o serviso pasiteisinimas visados bus, kad pakeista detale bet kokiu atveju buvo bloga
sudas ta audi 2, 5 110kw
pats vazineju su tokia...parduoti nesinori pinigu nebeatgausiu...o dar daug neinvestavau i ja...bet su ta trauka yra ta pati beda...traukia jei letai spaudi gaza...arba dar kol saltas motoras.
bandysiu pasikeisti alsuoklio filtra 250lt ir uzdarysiu egr.dar servise vienam kalbejau turbinai sake kojele pareguliuot nes kazkas gali buti kad stringa del to ir yra taip...n gedimu gali buti...bet nera tu kas surastu ji tikslei
2014-04-25 16:00
2014-04-16 13:19 rašė: Bandysiu važiuot, bet kažko iš diagnostikos nesitikiu, nes seniau nieko man nerasdavo. O Jums, diagnostika ką parodė? Idomu kaip su pedalu, nes jis elektroninis..
2014-04-16 13:28 rašė: pas mane diagnostika parode tik oro srauto matuokle, ja pakeiciau- situacija liko ta pati. Tuomet perziurejau visus turbinos slegio reguliatorius, pacia turbina, kompa nuresetino, EGR uzvirino, bet nepadejo, o budavo taip, kad jei pastovi uzvesta ir pradedi staigiai vaziuoti trauka lyg ir trumpam atsirasdavo arba jei po truputi spaudi gaza, bet jei nori staigiau ka aplenkti ar pajudeti is vietos tai jausmas buvo lyg kas stabdi laikytu. Cia reik ieskot meistro, kuris butu susidures su sia problema, nes is patirties galiu pasakyt, kad nuvaziavus i bet kuri servisa tik pinigus vejais metysi, o serviso pasiteisinimas visados bus, kad pakeista detale bet kokiu atveju buvo bloga
2014-04-25 15:49 rašė: sudas ta audi 2, 5 110kw
pats vazineju su tokia...parduoti nesinori pinigu nebeatgausiu...o dar daug neinvestavau i ja...bet su ta trauka yra ta pati beda...traukia jei letai spaudi gaza...arba dar kol saltas motoras.
bandysiu pasikeisti alsuoklio filtra 250lt ir uzdarysiu egr.dar servise vienam kalbejau turbinai sake kojele pareguliuot nes kazkas gali buti kad stringa del to ir yra taip...n gedimu gali buti...bet nera tu kas surastu ji tikslei:lol:
ai, nejuokinkit, su savo tokiom bedom...
atsisede ir verkia forume, kad nevaziuoja, tai aisku, kaip ji jum vaziuos, jeigu jus prie pc sedit apart to, kad atgailetumet 3-5 valandas laisvalaikio, issiimtumet turba ir issiplautumet geometrija...
juokdariai.
tris metus pravazinejau, su 2, 5tdi.
parsivariau su trukusiu dirzu persirinkau galvas iskart turba issiploviau, po pusmecio dar vaziuokle visa atsirestauravau ir pamirsau kazkokias bedas, tiesa-dar purkstuka keiciau...
isukau virs 150k.km
2014-04-25 17:37
2014-04-16 12:48 rašė: Sveiki, turiu Audi A6 C5 2.5TDI, 110kW, 99metų. Problema kaip ir visų su trauka, bet pastebėjau, kad pulsuojančiai spaudinėjant gazą trauka atsiranda. Taip pat siek tiek atsiranda trauka atleidinėjant gazo pedalą. Kaip manote kame gali būti problema?
pas mane kazkas panasaus buvo tik ant benzino. tai keiciau lemdo zonda, oro srauto matuokle ir svarbiausia buvo jau ant pabaigos droseline sklende, tai galedavau issibegeti tik isleo.pakeiciau ir aina kaip vejas.arba ves kaune i a2 servisa ten audinem specializuojas, daro degnostika rankiniu budu, taip daroma kai kompas nieko nerodo.
2014-04-28 10:05
2014-04-16 12:48 rašė: Sveiki, turiu Audi A6 C5 2.5TDI, 110kW, 99metų. Problema kaip ir visų su trauka, bet pastebėjau, kad pulsuojančiai spaudinėjant gazą trauka atsiranda. Taip pat siek tiek atsiranda trauka atleidinėjant gazo pedalą. Kaip manote kame gali būti problema?
2014-04-25 17:37 rašė: pas mane kazkas panasaus buvo tik ant benzino. tai keiciau lemdo zonda, oro srauto matuokle ir svarbiausia buvo jau ant pabaigos droseline sklende, tai galedavau issibegeti tik isleo.pakeiciau ir aina kaip vejas.arba ves kaune i a2 servisa ten audinem specializuojas, daro degnostika rankiniu budu, taip daroma kai kompas nieko nerodo.
atjungiau oro srauto matuokle iskart kitas efektas...
dabar reikia alsuoklio filtra pakeisti issivalyti turba ir tada jauciu eis kaip priklauso
2014-09-22 17:05
Pas mane ta pati problema ir auto toks pat lygiai. Turbina buvo nuimta ir nuvežta į turbinų centrą Vilniuje .Ten jai padarė profilaktiką tačiau trauka nepagerėjo...:(
2014-09-22 17:43
2014-09-22 17:05 rašė: Pas mane ta pati problema ir auto toks pat lygiai. Turbina buvo nuimta ir nuvežta į turbinų centrą Vilniuje .Ten jai padarė profilaktiką tačiau trauka nepagerėjo...:(
Pirmiausia reikia daryti diagnostika su Bosch rimta iranga Audi arba VW cetruose ar bent jau ten kur yra Bocsh, pvz Ukmerges g Tanagra.Bet kita vertus daugybe dalyku gali buti kuriu nemanau kad parodys, ne apie turba kalbu.Gali but paprasciausias dalykas-uzskises galinis duslintuvo rezonatorius arba kitas, tai pvz atsitinka jei sugriuva pertvareles ir pa.Arba gali buti uzsikises katalizatorius.Tubininiam varikliui labai svarbu kas butu idealus ismetimas.Va toodel gali tik is leto isibegeti, nes kur tau vaziuos kai turbai suktis trukdo priespriesine atatranka.Ir N kitu dalyku, uzsioksidaves interkuleris ar kuriame nors vamzdyje bent 0, 5mm trukimas, vaakume gali but pakirmijimu ten, kur niekad nepagalvotum, ypac reik gerai apziureti kur sunkus priejimas zarnas ten, kur prie pat variklio arba lieciasi prie variklio.Purkstukas ir dug kitu dalyku pasitaiko...

Bet paprasciausias varijantas tai butinai pradziai kompresija pamatuoti, taip apsidraudziant, kad nemesite i bala pinigu
2014-09-22 17:55
2014-09-22 17:05 rašė: Pas mane ta pati problema ir auto toks pat lygiai. Turbina buvo nuimta ir nuvežta į turbinų centrą Vilniuje .Ten jai padarė profilaktiką tačiau trauka nepagerėjo...:(
2014-09-22 17:43 rašė: Pirmiausia reikia daryti diagnostika su Bosch rimta iranga Audi arba VW cetruose ar bent jau ten kur yra Bocsh, pvz Ukmerges g Tanagra.Bet kita vertus daugybe dalyku gali buti kuriu nemanau kad parodys, ne apie turba kalbu.Gali but paprasciausias dalykas-uzskises galinis duslintuvo rezonatorius arba kitas, tai pvz atsitinka jei sugriuva pertvareles ir pa.Arba gali buti uzsikises katalizatorius.Tubininiam varikliui labai svarbu kas butu idealus ismetimas.Va toodel gali tik is leto isibegeti, nes kur tau vaziuos kai turbai suktis trukdo priespriesine atatranka.Ir N kitu dalyku, uzsioksidaves interkuleris ar kuriame nors vamzdyje bent 0, 5mm trukimas, vaakume gali but pakirmijimu ten, kur niekad nepagalvotum, ypac reik gerai apziureti kur sunkus priejimas zarnas ten, kur prie pat variklio arba lieciasi prie variklio.Purkstukas ir dug kitu dalyku pasitaiko...

Bet paprasciausias varijantas tai butinai pradziai kompresija pamatuoti, taip apsidraudziant, kad nemesite i bala pinigu
Manyčiau , kad jei su kompresija būtų blogai tai prastai pasileistų variklis žiemą...?
2014-09-22 21:40
2014-09-22 17:05 rašė: Pas mane ta pati problema ir auto toks pat lygiai. Turbina buvo nuimta ir nuvežta į turbinų centrą Vilniuje .Ten jai padarė profilaktiką tačiau trauka nepagerėjo...:(
2014-09-22 17:43 rašė: Pirmiausia reikia daryti diagnostika su Bosch rimta iranga Audi arba VW cetruose ar bent jau ten kur yra Bocsh, pvz Ukmerges g Tanagra.Bet kita vertus daugybe dalyku gali buti kuriu nemanau kad parodys, ne apie turba kalbu.Gali but paprasciausias dalykas-uzskises galinis duslintuvo rezonatorius arba kitas, tai pvz atsitinka jei sugriuva pertvareles ir pa.Arba gali buti uzsikises katalizatorius.Tubininiam varikliui labai svarbu kas butu idealus ismetimas.Va toodel gali tik is leto isibegeti, nes kur tau vaziuos kai turbai suktis trukdo priespriesine atatranka.Ir N kitu dalyku, uzsioksidaves interkuleris ar kuriame nors vamzdyje bent 0, 5mm trukimas, vaakume gali but pakirmijimu ten, kur niekad nepagalvotum, ypac reik gerai apziureti kur sunkus priejimas zarnas ten, kur prie pat variklio arba lieciasi prie variklio.Purkstukas ir dug kitu dalyku pasitaiko...

Bet paprasciausias varijantas tai butinai pradziai kompresija pamatuoti, taip apsidraudziant, kad nemesite i bala pinigu
2014-09-22 17:55 rašė: Manyčiau , kad jei su kompresija būtų blogai tai prastai pasileistų variklis žiemą...?
Nereikia ten jokiu stebuklingu diagnostiku, reikia suprasti skaiciukus kuriuos rodo langeliuose.Pilnai uztenka vag com pasivazinejus koki 10 mim nesunkiai galima nustatyti gedima.
2014-09-22 22:09
2014-09-22 17:05 rašė: Pas mane ta pati problema ir auto toks pat lygiai. Turbina buvo nuimta ir nuvežta į turbinų centrą Vilniuje .Ten jai padarė profilaktiką tačiau trauka nepagerėjo...:(
2014-09-22 17:43 rašė: Pirmiausia reikia daryti diagnostika su Bosch rimta iranga Audi arba VW cetruose ar bent jau ten kur yra Bocsh, pvz Ukmerges g Tanagra.Bet kita vertus daugybe dalyku gali buti kuriu nemanau kad parodys, ne apie turba kalbu.Gali but paprasciausias dalykas-uzskises galinis duslintuvo rezonatorius arba kitas, tai pvz atsitinka jei sugriuva pertvareles ir pa.Arba gali buti uzsikises katalizatorius.Tubininiam varikliui labai svarbu kas butu idealus ismetimas.Va toodel gali tik is leto isibegeti, nes kur tau vaziuos kai turbai suktis trukdo priespriesine atatranka.Ir N kitu dalyku, uzsioksidaves interkuleris ar kuriame nors vamzdyje bent 0, 5mm trukimas, vaakume gali but pakirmijimu ten, kur niekad nepagalvotum, ypac reik gerai apziureti kur sunkus priejimas zarnas ten, kur prie pat variklio arba lieciasi prie variklio.Purkstukas ir dug kitu dalyku pasitaiko...

Bet paprasciausias varijantas tai butinai pradziai kompresija pamatuoti, taip apsidraudziant, kad nemesite i bala pinigu
2014-09-22 17:55 rašė: Manyčiau , kad jei su kompresija būtų blogai tai prastai pasileistų variklis žiemą...?
Na taip, sunkiai.Ir dar ji nevienoda butu , nes krenta dazniausia nevienodai cilindruose, tad ir negraziai dirbtu .

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti