Vartotojas
2009-07-16 08:17
Noriu pirkti audi a8 1995-1997metu, kas turit galit pasakyt ju pliusus ir minusus, su kokiu varikliu geriausia pirkti ir t.t.
Vartotojas
2009-07-16 16:35
Nusipirko kaimynas a8 1997 metu 4.2 v8 benza automata uz 14000 , db jis y ja sukises 13000 LT .Keite viska.Labai nevykus masina A8 yra tokiu metu ...
Vartotojas
2009-07-16 19:14
tavo kaimynas nusipirko gelda nuvalkiota, tai nereiskia kad a8 nevikes modelis
Vartotojas
2009-07-17 15:34
yra labiau byranciu automobiliu, yra maziau byranciu automobiliu, bet visi jie byra. O siaip viskas priklauso, kaip su masina buvo elgtasi pries ja perkant
Vartotojas
2009-07-20 19:05
man neidomu kieno kaimynas, mama ar mociute turi, as klausiu zmoniu kurie turi ir zino kaip viskas istikro yra
Vartotojas
2009-07-20 21:00
a8 tikrai geras ir superinis auto limuzino klase vaziuokle ledine ir kebulas nerudijantis pirk ir pamatysi kad masina yra cool
Vartotojas
2009-07-21 03:46
A8 imk tik dyzeline
Vartotojas
2009-07-21 19:13
2009-07-21
03:46 rašė:
A8 imk tik dyzeline :)
aha arba elektrine
Vartotojas
2009-09-12 21:42
kodel tik dyzeline?
Vartotojas
2009-09-13 11:17
o todel kad a8 benzino neisersi....
Vartotojas
2009-09-13 11:33
kdl neisersi?kas cia tokio jai 4.2 suwalgo +- 20l...galardo, jai pats neturi pinigu nereiskia kad ir kiti neturi, yra zmoniu kurie gali ishlajkyt tokias auto, beabejo sanaudos atrodo bajsios pereejus nuo vw lupo dizelio...pasistatai tiesiogines dujas ir rami galva
Vartotojas
2009-09-13 12:46
Geriau imk audi v8 naujesniu metu, laikys tikrai gerai jei priziuresi ir nemushi ir ims tiek pat.
Vartotojas
2009-09-13 16:11
A8 1997 metu , 4.2 benzas automatas ima 30 L benzo 100km o vaziuojant ant duju , 32L / 100km Taip kad su benzu brangokai vazinet
Vartotojas
2009-09-13 16:48
cia trbut vilniuje per didziausius kamscius ir prie kievkeino sviesoforo dugnais sapudziant....
Vartotojas
2009-09-13 18:29
Cia gal zmogus norejo pasireikst kad jis tuos 100km atbulas vaziuoja arba visos lemdos ir oro srauto matuokles mirusios ;D
Vartotojas
2009-09-13 21:14
Taip , tai a8 oro srauto matuokle nuejus O jos kaina 1000lt , ar 1000 euru , tiksliai nzn
Vartotojas
2009-09-13 22:49
700-1000lt, kaip rasi
Vartotojas
2009-09-29 20:45
Noreciau pirkt a8 su 2, 8 l varikliu, ka geriausiai imt, quattro ar tik su prekiu varomu.Gal kas zinot daugiau apie tokia A8, noreciau suzinot pliusus ir minusus.IS ANKSTO ACIU!
Vartotojas
2009-09-30 16:00
pasakysiu taip vaziuokles remontas kainuoja kosminius pinigus, jeigu tavo pajamos i men virsija 3500lt gali pirkt bet jeigu ne tai susilaikyt patarciau, jeigu imi su 2.8l imti geriau ne quattro nes kam metyt papildomus pinigus galines pakabos remonutui? 2.8l bumeris smagesnis uz audine IMHO
Vartotojas
2009-09-30 17:07
cia ne i tema, bet turiu nissan maxima 3litru automata, kokias patartumet deti dujas?
Vartotojas
2009-10-03 09:24
O kiek pvz kainuoja vaziuokles remontas A8?ir kas daugiau kainuoja, detales ar pats remontas servise?as kiek zinau dabar visu naujesniu masinu remontas kainuoja kosminius pinigus, nebent su bulka vazinet su ja as dabar ir vazineju.bet ji nuo senumo genda, paketti viena detale jau ziuri vel kazka keist reikia, tiesiog pagalvojus nematau prasmes kisti i ja pinigus, nes cia nei komforto nera nei brabangos...
Vartotojas
2009-10-05 21:39
nekainuoja tos a8 pakabos remontas kosminiu pinigu, pakanka 2 kartus i metus pataisyt-parestaurot ir viskas bus OK.Visa pakaba ten pakeist servize kainuoja apie 2000lt.Bet gi nekeiti visko iskart nekeiti.Viena karta palikes meistrui sumokesi apie 500-700 lt.ir puse metu ramiai vazineji.kas turejo ar turi tokia pasakis ta pati.
Vartotojas
2009-10-06 00:40
nuvalkiotos tos audi a8, c4 padidintas kebulas, pasiimk geriau bmw7. nepykit bet cia mano ir turbut daugelio kitu nuomone, o tie kurie nesutinka pardavineja savo ceskes padidintais kebulais ir sako audi a8 jega.
Vartotojas
2009-10-06 00:41
Vartotojas
2009-10-07 20:30
bene 7 tikrai geriau
Vartotojas
2009-10-07 22:56
2009-10-06
00:40 rašė:
nuvalkiotos tos audi a8, c4 padidintas kebulas, pasiimk geriau bmw7. nepykit bet cia mano ir turbut daugelio kitu nuomone, o tie kurie nesutinka pardavineja savo ceskes padidintais kebulais ir sako audi a8 jega.:p
aga, o bmw7 tai prailgintas bmw5 o bmw5 tai padidinta kregzde t.y.taburete iseina kad bmsas7 taburete, beveik kaip golfas
Vartotojas
2009-10-11 00:42
arturas8861 as zinau kas turi a8 su visa subirejusia vaziuokle ir sutiktu duot 2000lt jei visa pakaba pakeist naujom dalim, varom uzrodysi toki servisa kaina kiek virsys 2000lt suma dengi tu ok?
Vartotojas
2009-10-11 20:52
2009-10-11
00:42 rašė:
arturas8861 as zinau kas turi a8 su visa subirejusia vaziuokle ir sutiktu duot 2000lt jei visa pakaba pakeist naujom dalim, varom uzrodysi toki servisa kaina kiek virsys 2000lt suma dengi tu ok?
cia vilniuj nzn.is kokio tu miesto, tarkim is vlnGal zinai kur yra taip vadinamas olandu ziedas prie jo konservu fabrikos teritorijoj yra toks servisas "semasta" tipo uab ar kazkas panasaus.taip saraga bet dirba zmogus su patirtym.zino ka daro.gali drasiai ten vaziuot ir paklaust del ydomumo kiek tai kainuos, Aisku tanagroj sumokesi gal 5.000 lt. pora tkskt.mokesi tik uz tai kad masyna kabo ant keltuvo As turejau a6 98m.su ligiai tokia pat pakaba , man remontas kainavo tiek kiek rasiau , o kur tu remontuojasi nzn.gali moket nors ir 10.000, ir skirtumo tau nedengsiu
Vartotojas
2009-11-13 13:11
Sveiki kiek suvalgo audi a8 (S8-paket) 2, 8 V6 30V (5V)? Ir seip A8 2.8 priekinai varantys ratai, sanaudos? tik noreciau kad atrasytutie kurie turi ar yra tureje audi a8 ir tikrai zino, aciu O bmw ar audi kiekvienam savo skonis man asmeniskai nieko gero is to bmw barska tarska jej netvarko vaziuokles o audi esat girdeje kada tarska?
Vartotojas
2009-11-13 13:37
--------------------------------------------------------------------------------
2.8 V6 30 vožtuvų – 193 AG, degalų įpuršk. sistema
2.8 su mechan. pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1510 kg, maks. 2110 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.
Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius; tepalas 5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic ME 7.1”. Baterija 70/92 Ah, generatorius 120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 11 l.
Transmisija: (priek. pavara), dinaminės stabilizacijos sistema (ESP). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.5; II. 1.94; III. 1.23; IV. 0.94; V. 0.79; atbulinė eiga 3.44; pagr. pavara 3.89.
Važiuoklė: erdvinis laikantysis lengvo lydinio rėmas, priekiniai ir galiniai porėmiai; priek. pakaba su 4 svirtimis, apatinės ir viršut. skers. svirtys, užpak. - su trapecinėmis svirtimis, išilg. svirtys, išilg. trauklės; cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (visi stabdžiai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 80 l; padangos 225/60 R 16, ratlankis 7 J.
Matmenys: bazė 288 cm, vėžė 159.5/158.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 12.3 m, bagažinė 525 kub.dm, ilgis 503.5 cm, plotis 188 cm, aukštis 144 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 236 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 40.3 km/h; 0-100 km/h 8.4 s; specifinis svoris 10.6 kg/kW (7.8 kg/AG); sąnaudos EU 7.4/14.2 l/100 km.
2.8 su automat. 5 laipsnių pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1560 kg, maks. 2160 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.
Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius; tepalas 5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic ME 7.1”. Baterija 70/92 Ah, generatorius 120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 11 l.
Transmisija: (priek. pavara), dinaminės stabilizacijos sistema (ESP). 5 laipsnių automat. pavarų dėžė ZF “Tiptronic”: I. 3.67; II. 2; III. 1.41; IV. 1; V. 0.74; atbulinė eiga 4.1; pagr. pavara 3.29.
Važiuoklė: erdvinis laikantysis lengvo lydinio rėmas, priekiniai ir galiniai porėmiai; priek. pakaba su 4 svirtimis, apatinės ir viršut. skers. svirtys, užpak. - su trapecinėmis svirtimis, išilg. svirtys, išilg. trauklės; cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (visi stabdžiai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 80 l; padangos 225/60 R 16, ratlankis 7 J.
Matmenys: bazė 288 cm, vėžė 159.5/158.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 12.3 m, bagažinė 525 kub.dm, ilgis 503.5 cm, plotis 188 cm, aukštis 144 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 233 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 40.3 km/h; 0-100 km/h 9.9 s; specifinis svoris 10.6 kg/kW (7.8 kg/AG); sąnaudos EU 7.5/16.2 l/100 km.
2.8 quattro su mechan. pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1580 kg, maks. 2180 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.
Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius; tepalas 5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic ME 7.1”. Baterija 70/92 Ah, generatorius 120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 11 l.
Transmisija: (nuolat. visų ratų pavara), tarpašinis diferenc. “Torsen”; dinaminės stabilizacijos sistema (ESP). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.5; II. 1.94; III. 1.3; IV. 0.94; V. 0.79; atbulinė eiga 3.44; pagr. pavara 4.11.
Važiuoklė: erdvinis laikantysis lengvo lydinio rėmas, priekiniai ir galiniai porėmiai; priek. pakaba su 4 svirtimis, apatinės ir viršut. skers. svirtys, užpak. - su trapecinėmis svirtimis, išilg. svirtys, išilg. trauklės; cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (visi stabdžiai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 80 l; padangos 225/60 R 16, ratlankis 7 J.
Matmenys: bazė 288 cm, vėžė 159.5/158.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 12.3 m, bagažinė 525 kub.dm, ilgis 503.5 cm, plotis 188 cm, aukštis 144 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 235 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 40.3 km/h; 0-100 km/h 8.5 s; specifinis svoris 10.6 kg/kW (7.8 kg/AG); sąnaudos EU 8.4/15.7 l/100 km.
2.8 quattro su automat. 5 laipsnių pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1635 kg, maks. 2235 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.
Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius; tepalas 5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic ME 7.1”. Baterija 70/92 Ah, generatorius 120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 11 l.
Transmisija: (nuolat. visų ratų pavara), tarpašinis diferenc. “Torsen”; dinaminės stabilizacijos sistema (ESP). 5 laipsnių pavarų dėžė ZF “Tiptronic”: I. 3.67; II. 2; III. 1.41; IV. 1; V. 0.74; atbulinė eiga 4.1; pagr. pavara 3.29.
Važiuoklė: erdvinis laikantysis lengvo lydinio rėmas, priekiniai ir galiniai porėmiai; priek. pakaba su 4 svirtimis, apatinės ir viršut. skers. svirtys, užpak. - su trapecinėmis svirtimis, išilg. svirtys, išilg. trauklės; cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (visi stabdžiai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 80 l; padangos 225/60 R 16, ratlankis 7 J.
Matmenys: bazė 288 cm, vėžė 159.5/158.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 12.3 m, bagažinė 525 kub.dm, ilgis 503.5 cm, plotis 188 cm, aukštis 144 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 232 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 40.3 km/h; 0-100 km/h 10.1 s; specifinis svoris 10.6 kg/kW (7.8 kg/AG); sąnaudos EU 8.4/17.4 l/100 km.
--------------------------------------------------------------------------------
2.8 V6 30 vožtuvų – 193 AG, degalų įpuršk. sistema
2.8 su mechan. pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1510 kg, maks. 2110 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.
Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius; tepalas 5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic ME 7.1”. Baterija 70/92 Ah, generatorius 120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 11 l.
Transmisija: (priek. pavara), dinaminės stabilizacijos sistema (ESP). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.5; II. 1.94; III. 1.23; IV. 0.94; V. 0.79; atbulinė eiga 3.44; pagr. pavara 3.89.
Važiuoklė: erdvinis laikantysis lengvo lydinio rėmas, priekiniai ir galiniai porėmiai; priek. pakaba su 4 svirtimis, apatinės ir viršut. skers. svirtys, užpak. - su trapecinėmis svirtimis, išilg. svirtys, išilg. trauklės; cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (visi stabdžiai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 80 l; padangos 225/60 R 16, ratlankis 7 J.
Matmenys: bazė 288 cm, vėžė 159.5/158.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 12.3 m, bagažinė 525 kub.dm, ilgis 503.5 cm, plotis 188 cm, aukštis 144 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 236 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 40.3 km/h; 0-100 km/h 8.4 s; specifinis svoris 10.6 kg/kW (7.8 kg/AG); sąnaudos EU 7.4/14.2 l/100 km.
2.8 su automat. 5 laipsnių pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1560 kg, maks. 2160 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.
Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius; tepalas 5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic ME 7.1”. Baterija 70/92 Ah, generatorius 120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 11 l.
Transmisija: (priek. pavara), dinaminės stabilizacijos sistema (ESP). 5 laipsnių automat. pavarų dėžė ZF “Tiptronic”: I. 3.67; II. 2; III. 1.41; IV. 1; V. 0.74; atbulinė eiga 4.1; pagr. pavara 3.29.
Važiuoklė: erdvinis laikantysis lengvo lydinio rėmas, priekiniai ir galiniai porėmiai; priek. pakaba su 4 svirtimis, apatinės ir viršut. skers. svirtys, užpak. - su trapecinėmis svirtimis, išilg. svirtys, išilg. trauklės; cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (visi stabdžiai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 80 l; padangos 225/60 R 16, ratlankis 7 J.
Matmenys: bazė 288 cm, vėžė 159.5/158.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 12.3 m, bagažinė 525 kub.dm, ilgis 503.5 cm, plotis 188 cm, aukštis 144 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 233 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 40.3 km/h; 0-100 km/h 9.9 s; specifinis svoris 10.6 kg/kW (7.8 kg/AG); sąnaudos EU 7.5/16.2 l/100 km.
2.8 quattro su mechan. pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1580 kg, maks. 2180 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.
Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius; tepalas 5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic ME 7.1”. Baterija 70/92 Ah, generatorius 120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 11 l.
Transmisija: (nuolat. visų ratų pavara), tarpašinis diferenc. “Torsen”; dinaminės stabilizacijos sistema (ESP). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.5; II. 1.94; III. 1.3; IV. 0.94; V. 0.79; atbulinė eiga 3.44; pagr. pavara 4.11.
Važiuoklė: erdvinis laikantysis lengvo lydinio rėmas, priekiniai ir galiniai porėmiai; priek. pakaba su 4 svirtimis, apatinės ir viršut. skers. svirtys, užpak. - su trapecinėmis svirtimis, išilg. svirtys, išilg. trauklės; cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (visi stabdžiai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 80 l; padangos 225/60 R 16, ratlankis 7 J.
Matmenys: bazė 288 cm, vėžė 159.5/158.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 12.3 m, bagažinė 525 kub.dm, ilgis 503.5 cm, plotis 188 cm, aukštis 144 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 235 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 40.3 km/h; 0-100 km/h 8.5 s; specifinis svoris 10.6 kg/kW (7.8 kg/AG); sąnaudos EU 8.4/15.7 l/100 km.
2.8 quattro su automat. 5 laipsnių pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1635 kg, maks. 2235 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsnių (82.5x86.4 mm), 2771 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.6:1; 142 kW (193 AG) esant 6000 aps./min; 51.2 kW/l (69.7 AG/l); 280 Nm (28.5 kgm) esant 3200 aps./min, benzinas 98.
Variklio konstrukcija: 5 vožtuvai cilindrui V tipo; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas/grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalo radiatorius; tepalas 5 l; elektron. degalų įpuršk. sistema ”Bosch Motronic ME 7.1”. Baterija 70/92 Ah, generatorius 120 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris 11 l.
Transmisija: (nuolat. visų ratų pavara), tarpašinis diferenc. “Torsen”; dinaminės stabilizacijos sistema (ESP). 5 laipsnių pavarų dėžė ZF “Tiptronic”: I. 3.67; II. 2; III. 1.41; IV. 1; V. 0.74; atbulinė eiga 4.1; pagr. pavara 3.29.
Važiuoklė: erdvinis laikantysis lengvo lydinio rėmas, priekiniai ir galiniai porėmiai; priek. pakaba su 4 svirtimis, apatinės ir viršut. skers. svirtys, užpak. - su trapecinėmis svirtimis, išilg. svirtys, išilg. trauklės; cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (visi stabdžiai aušinami), ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 80 l; padangos 225/60 R 16, ratlankis 7 J.
Matmenys: bazė 288 cm, vėžė 159.5/158.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 12.3 m, bagažinė 525 kub.dm, ilgis 503.5 cm, plotis 188 cm, aukštis 144 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 232 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 40.3 km/h; 0-100 km/h 10.1 s; specifinis svoris 10.6 kg/kW (7.8 kg/AG); sąnaudos EU 8.4/17.4 l/100 km.
--------------------------------------------------------------------------------
Vartotojas
2009-11-13 16:24
bet ir prirase
Vartotojas
2009-11-14 17:46
Iskur ce istraukej o pats esi turejas A8 ar turi
Vartotojas
2009-11-14 21:32
primeskit kiek zmones kisa tuos binbalus viosur kur tik ka paskatisi siulo tik binbala pirkt kitos nepirkit pirkit binbala . zmones tu binbalu jau atsikande yra ir nieks nebenori ju pirkt tai db tie zmones nebegali ju atsikratit ir kisa juos visur kur tik galima gal pasiseks koki asileli apgaut . nepikit bet tokia ta teisibe
audi pakaba tikrai gali susitvarkit uz 2000 lt tik reik zinot kur tvarkitis
audi pakaba tikrai gali susitvarkit uz 2000 lt tik reik zinot kur tvarkitis
Vartotojas
2009-11-26 17:19
TUOJ AS VISA TIESA APIE AUDI A8 PAPASAKOSIU, pats turiu a8 longa 2001 m. 4.2 v8 su taskine brc iranga, kuro sanaudos yra:
PO MIESTA BENZINO 14-16 ltr/100km, Duju 15-17 ltr/100 km:
UZMIESTIJE BENZINO 10-11 ltr/100 km duju 10-12 ltr/100 km vaziuojant 160 km/h, vaziuojant vienodu greiciu 130 km/h sunaudoja apie 9-10 benzino, o duju 9-11 , vaziuokle gan tvirta, priklauso kur vazenesi, kainos detaliu pigesnes nei 7 klases BMW, vaziukle irgi tvirtesne, turejau pries tai simiora tai bedu turejau du kartus per metus keiciau sake, nes geresne duobele ir ji gauna mikro deformacija ir eda ivores lb jau parketine vaziuokle, dar ir su elektronika daug bedu , vaziawimas kietesnis nei su a8, zodziu vazinejuosi su a8 jau kokius metus, bet dar tik keiciau stabdziu diskus, vaziavimas prilygsta plaukimui, labai gera garso izoliacija, tik jai kas pirksit patys geiausiai nusiseke varikliai is benzininiu yra 4.2, patobulinta ju versija ejo nuo 2000 m. nu o draugeklis turi 3.7 tai degalu jam po miesta paima daugiau nei man, na o 2.8 yra nelabai nusiseke, turiu a6 99m 2.8 tai jau galva keiciau, degalu sanaudos kazkur po miesta benzo 14-15 ltr/100 km, o uzmieti tai 12 ima, na o is dyzeliniu 2.5 tdi, BET... jei jis senesnis negu 98 nepatarciau jo pirkt nes jau buna gerai patampyti, o seip jei as pirkciau dyzeline astunke, o tai po benzininio nelabai tiketina tik 3.3 tdi arba 4.0 tdi bet man iseitu brangiau vaziuot negu su dujomis, nes jug nepilsi rusisko, ir plius patys varikiai ir ju dalys zymiai brangesnes negu benzininio, ir benzininiai ne tokie kaprizingi, tai va ka patarciau dar, tai pirkti nesenesne nei 98, ir jei isnesa kisene tai pasieskokit LONG, vaziavimas malonesnis, ir vietos daugiau, tvarkinga a8 prasideda nuo 18 000 lt. na, o a8 LONG prasideda nuo 20 000, o as preis metus uz savaji amerikietiska tai apie 28 000 paklojau, paemiau leda, tiek vaziuoklei tiek visomis prasmemis, dar dejau dujas BRC uz 4500lt su dviem reduktoriais, kiti deda viena sutaupo 500 lt. bet vaziuojant greciau ne taip sudega ir smirda, netraukia, geraisia su 2 reduktoriais, nu o tos pigesnes duju yrangos tai nk gero pas manes simioras buwo 4.0 dejau uz 3500. tai nk gero problemos su nevienodu duju padavimu, ziema sunkiai vedes, kazkas matyt kompui, o brc tai jau metai o jokiu broblemu, ir tarukai taip kaip ant benzo, dar pas tu astunkiu nuo 2000 yra gerai, tai kad ne vienas vakumininkas valdo viska tai yra ( centrini, sediniu pripumpavima bei ju reguliavima) na o pas senesniu nei 99m lygtais visa ta valde vienas vakuminkas, galu gale iseidavo taip kad nks nebeveikdavo, o cia jei sugestu sedyne nors lb mazai tiketina, veiktu centrinis, lb gerai kad kiekviena sedine turi savo vakumini siurbli. Sekmes ieskant
PO MIESTA BENZINO 14-16 ltr/100km, Duju 15-17 ltr/100 km:
UZMIESTIJE BENZINO 10-11 ltr/100 km duju 10-12 ltr/100 km vaziuojant 160 km/h, vaziuojant vienodu greiciu 130 km/h sunaudoja apie 9-10 benzino, o duju 9-11 , vaziuokle gan tvirta, priklauso kur vazenesi, kainos detaliu pigesnes nei 7 klases BMW, vaziukle irgi tvirtesne, turejau pries tai simiora tai bedu turejau du kartus per metus keiciau sake, nes geresne duobele ir ji gauna mikro deformacija ir eda ivores lb jau parketine vaziuokle, dar ir su elektronika daug bedu , vaziawimas kietesnis nei su a8, zodziu vazinejuosi su a8 jau kokius metus, bet dar tik keiciau stabdziu diskus, vaziavimas prilygsta plaukimui, labai gera garso izoliacija, tik jai kas pirksit patys geiausiai nusiseke varikliai is benzininiu yra 4.2, patobulinta ju versija ejo nuo 2000 m. nu o draugeklis turi 3.7 tai degalu jam po miesta paima daugiau nei man, na o 2.8 yra nelabai nusiseke, turiu a6 99m 2.8 tai jau galva keiciau, degalu sanaudos kazkur po miesta benzo 14-15 ltr/100 km, o uzmieti tai 12 ima, na o is dyzeliniu 2.5 tdi, BET... jei jis senesnis negu 98 nepatarciau jo pirkt nes jau buna gerai patampyti, o seip jei as pirkciau dyzeline astunke, o tai po benzininio nelabai tiketina tik 3.3 tdi arba 4.0 tdi bet man iseitu brangiau vaziuot negu su dujomis, nes jug nepilsi rusisko, ir plius patys varikiai ir ju dalys zymiai brangesnes negu benzininio, ir benzininiai ne tokie kaprizingi, tai va ka patarciau dar, tai pirkti nesenesne nei 98, ir jei isnesa kisene tai pasieskokit LONG, vaziavimas malonesnis, ir vietos daugiau, tvarkinga a8 prasideda nuo 18 000 lt. na, o a8 LONG prasideda nuo 20 000, o as preis metus uz savaji amerikietiska tai apie 28 000 paklojau, paemiau leda, tiek vaziuoklei tiek visomis prasmemis, dar dejau dujas BRC uz 4500lt su dviem reduktoriais, kiti deda viena sutaupo 500 lt. bet vaziuojant greciau ne taip sudega ir smirda, netraukia, geraisia su 2 reduktoriais, nu o tos pigesnes duju yrangos tai nk gero pas manes simioras buwo 4.0 dejau uz 3500. tai nk gero problemos su nevienodu duju padavimu, ziema sunkiai vedes, kazkas matyt kompui, o brc tai jau metai o jokiu broblemu, ir tarukai taip kaip ant benzo, dar pas tu astunkiu nuo 2000 yra gerai, tai kad ne vienas vakumininkas valdo viska tai yra ( centrini, sediniu pripumpavima bei ju reguliavima) na o pas senesniu nei 99m lygtais visa ta valde vienas vakuminkas, galu gale iseidavo taip kad nks nebeveikdavo, o cia jei sugestu sedyne nors lb mazai tiketina, veiktu centrinis, lb gerai kad kiekviena sedine turi savo vakumini siurbli. Sekmes ieskant
Vartotojas
2009-11-26 17:37
dar dauguma zmoniu pabijo pirkt LONGA, nes galvoja, gad kita vaziuokle, o is tikro tai viskas tas pats, tik galines dureles skiriasi yra didesnes, dar vienas dalykas dauguma long yra amerikietiski, aisku kad jie bus dauzti kazkada, bet jug dauguma automobiliu yra buve dauzti vieni daugaiu kiti maziau, bet vienas dalykas yra geras, kad a8 yra aliumine ir jei ji butu lb maklta jos neapsimoketu remontuot nes virinimas argonu brangus ir sunkiau twarkyt kebula, o ir automobilio kaina panasi labiau dauzto ir maziau dauzto tad pardawejas renkasi maziau dauzta, o pwz kai auto yra gelezinis tai labiau tiketina kad jis bus sumaltas
Vartotojas
2009-11-26 17:44
ir dar reiketu susimastyt prie perkant katik parwaryta auto, viskas bus isslepta visos jos smulkios bedeles, bus daug pridaryta broko, geriau imt is Lietuvos, nes jau buna patikrinta, ir wisos tos smulkios bedeles, ir brokai buis pasalinti, bet ir tai reik imt Lietuvoje vazineta kokius 2 m. dar priklauso kas vazinejos, ir kaip, kad ir toje Vokietijoje buna parvaro tiek priminkitas, kad ir Lietuvoje sunku butu rast tai va papasakojau viska ka daug maz reiktu zinot perkant ar tai a8 ar tai kita
Vartotojas
2009-11-26 17:48
2009-11-14
21:32 rašė:
primeskit kiek zmones kisa tuos binbalus viosur kur tik ka paskatisi siulo tik binbala pirkt kitos nepirkit pirkit binbala . zmones tu binbalu jau atsikande yra ir nieks nebenori ju pirkt tai db tie zmones nebegali ju atsikratit ir kisa juos visur kur tik galima gal pasiseks koki asileli apgaut . nepikit bet tokia ta teisibe :D
audi pakaba tikrai gali susitvarkit uz 2000 lt tik reik zinot kur tvarkitis
audi pakaba tikrai gali susitvarkit uz 2000 lt tik reik zinot kur tvarkitis
ir as astsikandau tu bimbalu, irgi nkm nepatariu ju pirkt, kaina ziauriai ju krenta, pirkau uz 20 000 lt simiora 99m, turejau pries 2 metus kazkur, o pardaviau tai uz 13 000 ir tai sunkiai kol pardaviau
Vartotojas
2009-11-26 17:55
svajoju dar turet corrado, nu blim kaip man jos patinka
Vartotojas
2009-11-26 23:23
puiki masina tin neimk lauzo papigiai kurioj warikliis is tepalu abgrauzinesi jai pirkt a8 tai tik 4.2 ar 3.3 bet aisku 3.3 metai nuo99 o tik neimk 2.5 nes validoli valgisi kai reikies taisit bet pagal kisene kiekwienam jai 4.2 ar 3.7benza tai pilsi maziausiai mieste 15l uzmiesti 10l bet tik quatrro nes limuzino klasie su priekiu tai gaidis
Vartotojas
2009-11-28 11:19
corade pries sekdamas pasakas ir savo asmeninius įspūdžius atsidaryk Audi gamyklini kataloga ir pamatysi kad dyzelinė A8 tiek ryja, aisku jei ji QUATTRO.Jei sapnuojasi ir noretum kad taip butu, tai tik sapnais ir lieka(arba Tavo asmenine nuomone)realiai-fantazijos.Ne Tu vienas šitą konstruktorių klaidą turėjai, bloigiausias dalykas tas, kad kaip ir Subaru, taip ir AQ visą laiką sukimo momentas paskirstomas abiems tiltams.
Vartotojas
2009-11-29 16:22
corrado, tai triochalu triochalas. nusipaiste tai visiskai apie ta vezima a8. bumerio kainos tikrai pigesnes. pirma pasidomek, tada erezijas skleisk. tevas turejo a8, tai is po jos bumeris tikrai daug geresnis.
Vartotojas
2009-11-29 18:08
kaskam ir 15 ltr. A8 su 4.2 valgo mieste, turbut nakti vazinejant kai masinu nera ir sviesoforai neveikia.
Vartotojas
2009-11-29 19:54
MANO DRAUGELIS NUPIRKO 3.3DIZEDLI TAI STUMOKLIS SUDEGE KAZKUO:/
Vartotojas
2009-11-29 20:59
a cia ne tas pats variklis a8 2, 5tdi kaip pas a6 2, 5tdi v6 ?
Vartotojas
2009-11-29 21:07
ne nu Corado "specas" nusisauk su savo zioniomis.o 2.5 tdi yra bent keletas skirtingu varikliu...
Vartotojas
2009-11-30 12:01
2009-11-29
16:22 rašė:
corrado, tai triochalu triochalas. nusipaiste tai visiskai apie ta vezima a8. bumerio kainos tikrai pigesnes. pirma pasidomek, tada erezijas skleisk. tevas turejo a8, tai is po jos bumeris tikrai daug geresnis.
sejp jej nematai ce forumo tema neapie tavo ta bumeri....
Vartotojas
2009-11-30 20:22
2009-11-29
16:22 rašė:
corrado, tai triochalu triochalas. nusipaiste tai visiskai apie ta vezima a8. bumerio kainos tikrai pigesnes. pirma pasidomek, tada erezijas skleisk. tevas turejo a8, tai is po jos bumeris tikrai daug geresnis.
tu bachureli, geriau meistru pasiteirauk, ir kas yra turejes bumeri, o ne sawo fanizma BMW skleisk
Vartotojas
2009-11-30 20:31
2009-11-28
11:19 rašė:
corade pries sekdamas pasakas ir savo asmeninius įspūdžius atsidaryk Audi gamyklini kataloga ir pamatysi kad dyzelinė A8 tiek ryja, aisku jei ji QUATTRO.Jei sapnuojasi ir noretum kad taip butu, tai tik sapnais ir lieka(arba Tavo asmenine nuomone)realiai-fantazijos.Ne Tu vienas šitą konstruktorių klaidą turėjai, bloigiausias dalykas tas, kad kaip ir Subaru, taip ir AQ visą laiką sukimo momentas paskirstomas abiems tiltams.
tai nori pasakyt, kad as nzn kiek mano auto ryja, nu aisku jai butu nekeiciami tepalai, visad pedalas ligi dugno, prasta deze ir seni metai tai ir ir rytu, bet twarkingai vaziuojant, priziurint automobili, turint gera duju yranga as isitenku po miesta i 16-17 ltr/ vaziuoju nrml nestabdau eismo, nelygink visureigio su sedanu, visureigis visad daugiau suvalgys
Vartotojas
2009-11-30 20:36
2009-11-29
18:08 rašė:
kaskam ir 15 ltr. A8 su 4.2 valgo mieste, turbut nakti vazinejant kai masinu nera ir sviesoforai neveikia. :D
kieno twarkinga masina, tas ir itelpa i 15 ltr ir diena jei ka, matai nemaisyk 4.2 220 kw su 228 kw, tos naujesnes kartos maziau valgo nei senikes kompas geriau suderintas taupumo atzvilgiu
Vartotojas
2009-11-30 20:45
2009-11-29
16:22 rašė:
corrado, tai triochalu triochalas. nusipaiste tai visiskai apie ta vezima a8. bumerio kainos tikrai pigesnes. pirma pasidomek, tada erezijas skleisk. tevas turejo a8, tai is po jos bumeris tikrai daug geresnis.
tokia ta a8 ten ir tebuwo nk pries tuos bumerius neturiu, bet kas geriau tai geriau nebuk mazas vaikas, turiu BWM tai reiskia BMW db geriausias, turiu MERSEDES mersedes db geriausias, atsizvelk i detaliu kainas, atsizvelk i vaziuokles atsparuma, ir dar atsizvelk i tai ka sako meistrai, nu ne tie pacaneliai kur tipo viska zino, bet nezino, o tie kurie turi patiri, nk nesakau kad BMW nemaloni masina, bet pats turejau, ir pajauciau skirtuma tarp a8 ir BMW a8 (long) smarkiai lenkia BMW 7 klase
Jūsų žinutė |
|