Vartotojas
2012-02-13 01:00
Turiu a6 su multitronic pavaru deze ir ji subirus, kaip manot, geriau remontuot sita ar det mechanine? Man asmeniskai mechanine labiau patinka gal si deze turi kokiu pliusu? patarkit
Vartotojas
2012-02-13 08:02
Geriau ne peprasidek, triptronikas gan lengvai remontuojamas, priejimas prie valdymo bloko(smegenu)ir filtro paprastas, per apacia net dezes neisardzius, nepamainomas dalykas mieste kamsciuose palyginus su mechanu.AUtomatas apskritai visais atzvilgiais patogiau, ypac vazinejantis mieste.Pasikeisti i 6 ar 5 pavaru mechanine galima.Bet tai nebebus tik deziu pakeitimo vietomis darbas.Turesi rasti tinkama mechana pagal gamyklos nurodymus(kodus), sukeisi vietom, pedalams skyles bus jau gamykloje padarytos, pasikrapstysi su gazo valdymu.Bet masina visviena normaliai nebevaziuos.Mechano 6 saibu privalumas butu nebent tai, kad lygiame kelyje ims maziau kuro, ir mieste trumputi taupuai vaziuotu.Bet iki to dar dau dadu turetum paadaryti kad auto vaziuotu taip kaip turi vaziuot.Vien tik permetus deze ji vaziuos mazdau kaip koks 1, 0 3 ciindru dyzelis.
Vartotojas
2012-02-13 08:59
2012-02-13
08:02 rašė:
Geriau ne peprasidek, triptronikas gan lengvai remontuojamas, priejimas prie valdymo bloko(smegenu)ir filtro paprastas, per apacia net dezes neisardzius, nepamainomas dalykas mieste kamsciuose palyginus su mechanu.AUtomatas apskritai visais atzvilgiais patogiau, ypac vazinejantis mieste.Pasikeisti i 6 ar 5 pavaru mechanine galima.Bet tai nebebus tik deziu pakeitimo vietomis darbas.Turesi rasti tinkama mechana pagal gamyklos nurodymus(kodus), sukeisi vietom, pedalams skyles bus jau gamykloje padarytos, pasikrapstysi su gazo valdymu.Bet masina visviena normaliai nebevaziuos.Mechano 6 saibu privalumas butu nebent tai, kad lygiame kelyje ims maziau kuro, ir mieste trumputi taupuai vaziuotu.Bet iki to dar dau dadu turetum paadaryti kad auto vaziuotu taip kaip turi vaziuot.Vien tik permetus deze ji vaziuos mazdau kaip koks 1, 0 3 ciindru dyzelis.:lol:
skaityt ismok, tu kaip visad i pievas... taigi zmogus klausia apie multitronik o ne tiptronic...
Vartotojas
2012-02-13 09:19
2012-02-13
08:02 rašė:
Geriau ne peprasidek, triptronikas gan lengvai remontuojamas, priejimas prie valdymo bloko(smegenu)ir filtro paprastas, per apacia net dezes neisardzius, nepamainomas dalykas mieste kamsciuose palyginus su mechanu.AUtomatas apskritai visais atzvilgiais patogiau, ypac vazinejantis mieste.Pasikeisti i 6 ar 5 pavaru mechanine galima.Bet tai nebebus tik deziu pakeitimo vietomis darbas.Turesi rasti tinkama mechana pagal gamyklos nurodymus(kodus), sukeisi vietom, pedalams skyles bus jau gamykloje padarytos, pasikrapstysi su gazo valdymu.Bet masina visviena normaliai nebevaziuos.Mechano 6 saibu privalumas butu nebent tai, kad lygiame kelyje ims maziau kuro, ir mieste trumputi taupuai vaziuotu.Bet iki to dar dau dadu turetum paadaryti kad auto vaziuotu taip kaip turi vaziuot.Vien tik permetus deze ji vaziuos mazdau kaip koks 1, 0 3 ciindru dyzelis.:lol:
2012-02-13
08:59 rašė:
skaityt ismok, tu kaip visad i pievas... taigi zmogus klausia apie multitronik o ne tiptronic...
koks hren skirtumas kiekvienas gamintojas ja skirtingai wadina o esme ta pati. Isskyrus sporttronika.
Vartotojas
2012-02-13 11:17
2012-02-13
08:02 rašė:
Geriau ne peprasidek, triptronikas gan lengvai remontuojamas, priejimas prie valdymo bloko(smegenu)ir filtro paprastas, per apacia net dezes neisardzius, nepamainomas dalykas mieste kamsciuose palyginus su mechanu.AUtomatas apskritai visais atzvilgiais patogiau, ypac vazinejantis mieste.Pasikeisti i 6 ar 5 pavaru mechanine galima.Bet tai nebebus tik deziu pakeitimo vietomis darbas.Turesi rasti tinkama mechana pagal gamyklos nurodymus(kodus), sukeisi vietom, pedalams skyles bus jau gamykloje padarytos, pasikrapstysi su gazo valdymu.Bet masina visviena normaliai nebevaziuos.Mechano 6 saibu privalumas butu nebent tai, kad lygiame kelyje ims maziau kuro, ir mieste trumputi taupuai vaziuotu.Bet iki to dar dau dadu turetum paadaryti kad auto vaziuotu taip kaip turi vaziuot.Vien tik permetus deze ji vaziuos mazdau kaip koks 1, 0 3 ciindru dyzelis.:lol:
2012-02-13
08:59 rašė:
skaityt ismok, tu kaip visad i pievas... taigi zmogus klausia apie multitronik o ne tiptronic...
Ech...mokytojau gal pats nors karta is emes kanors zmogui patartum kai rimta problema sau uzsibreze uzuot kitus gydes.Pvz ka daryt kad pakeitus mechana i automata arba triptronic/multitronic viskas suktusi kaip turi.Gi nevaziuos normaliai, bus kaip kaliosas.100%
Vartotojas
2012-02-14 13:13
2012-02-13
08:02 rašė:
Geriau ne peprasidek, triptronikas gan lengvai remontuojamas, priejimas prie valdymo bloko(smegenu)ir filtro paprastas, per apacia net dezes neisardzius, nepamainomas dalykas mieste kamsciuose palyginus su mechanu.AUtomatas apskritai visais atzvilgiais patogiau, ypac vazinejantis mieste.Pasikeisti i 6 ar 5 pavaru mechanine galima.Bet tai nebebus tik deziu pakeitimo vietomis darbas.Turesi rasti tinkama mechana pagal gamyklos nurodymus(kodus), sukeisi vietom, pedalams skyles bus jau gamykloje padarytos, pasikrapstysi su gazo valdymu.Bet masina visviena normaliai nebevaziuos.Mechano 6 saibu privalumas butu nebent tai, kad lygiame kelyje ims maziau kuro, ir mieste trumputi taupuai vaziuotu.Bet iki to dar dau dadu turetum paadaryti kad auto vaziuotu taip kaip turi vaziuot.Vien tik permetus deze ji vaziuos mazdau kaip koks 1, 0 3 ciindru dyzelis.:lol:
taip ir nesupratau ar geras tas multitronic? ir kokios [roblemos iskiltu norint pakeist i mechanine?
Vartotojas
2012-02-22 12:34
2012-02-13
08:02 rašė:
Geriau ne peprasidek, triptronikas gan lengvai remontuojamas, priejimas prie valdymo bloko(smegenu)ir filtro paprastas, per apacia net dezes neisardzius, nepamainomas dalykas mieste kamsciuose palyginus su mechanu.AUtomatas apskritai visais atzvilgiais patogiau, ypac vazinejantis mieste.Pasikeisti i 6 ar 5 pavaru mechanine galima.Bet tai nebebus tik deziu pakeitimo vietomis darbas.Turesi rasti tinkama mechana pagal gamyklos nurodymus(kodus), sukeisi vietom, pedalams skyles bus jau gamykloje padarytos, pasikrapstysi su gazo valdymu.Bet masina visviena normaliai nebevaziuos.Mechano 6 saibu privalumas butu nebent tai, kad lygiame kelyje ims maziau kuro, ir mieste trumputi taupuai vaziuotu.Bet iki to dar dau dadu turetum paadaryti kad auto vaziuotu taip kaip turi vaziuot.Vien tik permetus deze ji vaziuos mazdau kaip koks 1, 0 3 ciindru dyzelis.:lol:
2012-02-14
13:13 rašė:
taip ir nesupratau ar geras tas multitronic? ir kokios [roblemos iskiltu norint pakeist i mechanine?
problema perreguliot kompa. tas pats kaip cipavimas gaunasi tik nekeliant galios.
Vartotojas
2012-02-22 12:43
nieko gero tas multitronic, bet kaip sako qvatrinis net negalvok apie keitima deze, o geriau keisk i tokia pat arba tvarkyk..pakeist tai pakeisi bet patikek paskui kiek bedu su kompu, pravodkem ir kitais s.... tikrai nesutaupysi tiek ant kuro pakeites kiek nervu sugadinsi, o jei ne pats keistum tai dar ir kruva pinigu
Vartotojas
2012-03-05 09:45
O gal kas zinot gera meistra, kuris galetu man perdet i mechanine pavaru deze?
dainiusbutkus
1 / 0
2014-12-06 17:02
2012-02-13
01:00 rašė:
Turiu a6 su multitronic pavaru deze ir ji subirus, kaip manot, geriau remontuot sita ar det mechanine? Man asmeniskai mechanine labiau patinka :) gal si deze turi kokiu pliusu? patarkit :)
turiu audi a6 2004 19 dyzelis deze tel 860127202
Jūsų žinutė |
|