Audi a4 vs. passat b5

Sukūrė Vartotojas 2012-08-09
2012-08-09 22:13
Nu skelkit kas ka zinot, savo nuomones, kalbu pagrinde apie 1.9 TDI 81 kW variklius.Butu gerai kad sneketu tie kurie yra vairave ir ta ir ta :)

Kas geriau, idomu kieno pakaba paprastesne ir pigesne remontuot? kieno mazesnes kuro sanaudos (aisku priklauso nuo to kaip vaziuosi...), priziurejimas, detaliu kainos, surinkimo kokybe, salono medziagu kokybe, garso izoliacija, komfortas, trauka, ir visi kiti dalykai.

Tik nesusipykit ir nesusimuskit.
Istrauka is vienos temos "tu esi shudu shudo shudas ir p... is cia kuo greiciau nes sulauzysiu tau nosi uz tokius palyginimus kaip a4 ir passat b5"

Aciu uz nuomones.
2012-08-09 22:45
sako nesusipykit ir nesusimuskit grynas slagbaumas esi, lygini masinas su identiskomis vaziuoklemis bei varikliais ir klausi kuria pakaba pigiau remontuoti, kuris variklis geriau traukia, kurio sanaudos mazesnes...cia vienodos masinos skiriasi tik kebulas ir salonas, del kuriu pats gali apsispresti, bet lkadangi slagbaumas esi tai klausi pievu...
2012-08-09 23:15
tu esi shudu shudo shudas ir p... is cia kuo greiciau nes sulauzysiu tau nosi uz tokius palyginimus kaip a4 ir passat b5
2012-08-10 12:36
Pasat lygtai turbinos nelaiko, lygtai dar kazkas su smagraciais? audi tik vaziuokle? kazkur automobilis turi buti labiau problematiskas
2012-08-10 13:10
abu automobiliai yra tikrai identiski. jei gerai priziurimi laiko gerai. aisku islaikymas ne kaip antro golfo. kuri labiau patinka ta pirk. siam forume tiek kad ka gali paklaust, atsakymo negausi . pasisaipys veik visi, o protingu atsakymu galima sulaukt tik is keliu zmoniu
2012-08-12 12:31
imk pasata, pas ta nors vietos yra o visa kita tas pats tos pacios bedos.
2012-08-13 21:23
Techniskai masinos vienodos. Turiu audine a4 tdi 81kw, vairaves ir passata b5 tdi (bet su 66 kw). Na man asmeniskai audine labiau prie sirdies. Audines salonas kur kas grazesnis uz passato. VW salonas yra paprastas ir greitai atsibodantis. Kas del traukos, tai paemus identiskus variklius 81 kw, tai audine trauks siek tiek geriau. Passato pliusai - erdvesnis salonas, didesne bagazine, na ir geros bukles Passata lengviau bus rasti, ju turguose yra daugiau negu Audi A4. Is praktikos patarsiu, vaziuok i Kauno turgu ir ziurek abiejus variantus. Apejes visa turgu issirink geriausius variantus ir spresk jau. Tik ziurek kad variklis butu TDI paprastas, ne PD.
Va taip turi atrodyti. http://passat3b.vw-style.net/passat_bilder/VW_Passat_3b_TDi_Motor.jpg
2012-08-13 22:02
Tai jeigu PD jau 85 ir 96 kW turetu but kaip suprantu
2012-08-13 22:04
2012-08-13 21:23 rašė: Techniskai masinos vienodos. Turiu audine a4 tdi 81kw, vairaves ir passata b5 tdi (bet su 66 kw). Na man asmeniskai audine labiau prie sirdies. Audines salonas kur kas grazesnis uz passato. VW salonas yra paprastas ir greitai atsibodantis. Kas del traukos, tai paemus identiskus variklius 81 kw, tai audine trauks siek tiek geriau. Passato pliusai - erdvesnis salonas, didesne bagazine, na ir geros bukles Passata lengviau bus rasti, ju turguose yra daugiau negu Audi A4. Is praktikos patarsiu, vaziuok i Kauno turgu ir ziurek abiejus variantus. Apejes visa turgu issirink geriausius variantus ir spresk jau. Tik ziurek kad variklis butu TDI paprastas, ne PD.
Va taip turi atrodyti. http://passat3b.vw-style.net/passat_bilder/VW_Passat_3b_TDi_Motor.jpg
taurageje pigesnes masinos buna, skirtumas akivaizdus.tarkim marijampoleje ar kauno turgui tokia auto kaina 2000 euru, tai taurageje tokia pacia pasimi uz 1600 euru.tiek kad ten pagrinde is prance masinos parvarytos ir pagrindas prancuzu markes vyrauja tenai.yra ne viena aikstele atidaryta, kazkas panasaus lyg gariunai butu, ar kauno aiksteliu principu.masinu yra keli simtai pardavime nuolatos.ten tiesiog neuzvaziuoja jokie rusai ar baltariusiai, maza konkurencija, pirkeju ratas siauras, todel ir protingas kainas laiko tenai..kas liecia kauno turgus ar marijampoles, .ten yra ispustos kainos..ryskiai permoki pirkdamas tenai masina..nu bet kaip sako skonio reikalas, kam arciau, kam patogiau tas is ten ir perka..bet kad taurageje pigesnes masinos tai faktas...
2012-08-13 22:38
2012-08-13 21:23 rašė: Techniskai masinos vienodos. Turiu audine a4 tdi 81kw, vairaves ir passata b5 tdi (bet su 66 kw). Na man asmeniskai audine labiau prie sirdies. Audines salonas kur kas grazesnis uz passato. VW salonas yra paprastas ir greitai atsibodantis. Kas del traukos, tai paemus identiskus variklius 81 kw, tai audine trauks siek tiek geriau. Passato pliusai - erdvesnis salonas, didesne bagazine, na ir geros bukles Passata lengviau bus rasti, ju turguose yra daugiau negu Audi A4. Is praktikos patarsiu, vaziuok i Kauno turgu ir ziurek abiejus variantus. Apejes visa turgu issirink geriausius variantus ir spresk jau. Tik ziurek kad variklis butu TDI paprastas, ne PD.
Va taip turi atrodyti. http://passat3b.vw-style.net/passat_bilder/VW_Passat_3b_TDi_Motor.jpg
geri tie pd motorai ir vaziuoja jau normaliai.
2012-08-13 22:46
geri kol prastesnio kuro neipili. ir siaip tu 81kw uztenka, jei jau ieskot bolido lakstymui tai kitos auto reikia.
2012-08-13 23:09
2012-08-13 22:46 rašė: geri kol prastesnio kuro neipili. ir siaip tu 81kw uztenka, jei jau ieskot bolido lakstymui tai kitos auto reikia.
Tai kad kur eina audi a4 iki 99 m vaziuoja kietai panasiai kaip 4 golfas. O kur eina nuo 99 jau jos minkstesnes. O pasatas jau geresnes klases ir minkstesnis uz a4. O seip viskas tas pats ir vaziuokle varikliai.
2012-08-13 23:16
o kaip audi A4 2, 5l 99m universalas kokie pliusai ir minusai zadu pirkti,
2012-08-13 23:20
2012-08-13 22:46 rašė: geri kol prastesnio kuro neipili. ir siaip tu 81kw uztenka, jei jau ieskot bolido lakstymui tai kitos auto reikia.
2012-08-13 23:09 rašė: Tai kad kur eina audi a4 iki 99 m vaziuoja kietai panasiai kaip 4 golfas. O kur eina nuo 99 jau jos minkstesnes. O pasatas jau geresnes klases ir minkstesnis uz a4. O seip viskas tas pats ir vaziuokle varikliai.:thumbup:
o kodel tipo pasatas geresnis vaziuokle a? jeigu ju tokia pati vaziuokle kaip audi a4 iki 1999m ar net 2001 m kol nepradejo gaminti tos naujos audi b6...nes ju niekas nesikeicia ar tu 1995m ar 2000m audi a4.viduje yra pakeitimu truputy, klimos valdymas kitoks, vairo isvaizda skiriasi, rankeneles duru isores truputi kitoks dizainas, bet esme cia ta pati bulka 1995m..
2012-08-14 16:28
2012-08-13 21:23 rašė: Techniskai masinos vienodos. Turiu audine a4 tdi 81kw, vairaves ir passata b5 tdi (bet su 66 kw). Na man asmeniskai audine labiau prie sirdies. Audines salonas kur kas grazesnis uz passato. VW salonas yra paprastas ir greitai atsibodantis. Kas del traukos, tai paemus identiskus variklius 81 kw, tai audine trauks siek tiek geriau. Passato pliusai - erdvesnis salonas, didesne bagazine, na ir geros bukles Passata lengviau bus rasti, ju turguose yra daugiau negu Audi A4. Is praktikos patarsiu, vaziuok i Kauno turgu ir ziurek abiejus variantus. Apejes visa turgu issirink geriausius variantus ir spresk jau. Tik ziurek kad variklis butu TDI paprastas, ne PD.
Va taip turi atrodyti. http://passat3b.vw-style.net/passat_bilder/VW_Passat_3b_TDi_Motor.jpg
2012-08-13 22:38 rašė: geri tie pd motorai ir vaziuoja jau normaliai.
Nu ir kas kad vaziuoja normaliai? Dumina visos, apsoliuciai VISOS, variklyje susidaro per didelis slegis, mazgai neislaiko jo, interkuleris pradeda pusti tepalus, net po dugnu matosi daugelyse. Ir to niekaip nesusitvarkyse be kapitalkes, o tendencija siu varikliu, kad tepalu pus vis daugiau ir daugiau. Rida visu standartine atsukta iki 180-240 tukstanciu. Realiai ten 400-500 tukstanciu. Beto passatus ziurejau ne uz 2000 euru, o iki ~3400, net del idomumo ir uz 4000 paziurejau, tas pats. Viena net atvariau pas meistra. Tas iskarto pasake, sau tokios nepirktu, o taisymo kaina yra visiskai kita negu TDI paprasto, kapitalke kainuoja apie 3000 litu. O jeigu koks purkstukas pareis? Tad cia jau kiekvieno zmogaus pasirinkimas, ar pirkti ta pacia masina su paprastesniu zmoniu patikrintu varikliumi su pakankamu kiekiu galios (kuria galima SAUGIAI padidinti cipuojant), arba pirkti su lepu PD varikliu, kuris turi 5 kw ir 50 NM daugiau. Nenoriu ipirsti savo nuomones kitiems, tiesiog sakau is savo ziniu, kurias gavau ieskodamas panasios masinos
2012-08-14 16:30
2012-08-13 23:16 rašė: o kaip audi A4 2, 5l 99m universalas kokie pliusai ir minusai zadu pirkti,
2.5 TDI V6 variklis - meistru nemegiamas lepus variklis. Islaikymas brangus, reikalauja daug prieziuros. Ne pats geriausias variantas :)
2012-08-14 16:34
2012-08-13 22:46 rašė: geri kol prastesnio kuro neipili. ir siaip tu 81kw uztenka, jei jau ieskot bolido lakstymui tai kitos auto reikia.
2012-08-13 23:09 rašė: Tai kad kur eina audi a4 iki 99 m vaziuoja kietai panasiai kaip 4 golfas. O kur eina nuo 99 jau jos minkstesnes. O pasatas jau geresnes klases ir minkstesnis uz a4. O seip viskas tas pats ir vaziuokle varikliai.:thumbup:
Viskas ten absoliuciai identiska vaziuokleje. Tiesiog masina masinai nelygis, galbut damusta vaziuokle buvo vienai, o kitos tvarkinga? O gal skirtingi ratai, padangos? Daug niansu gali buti
2012-08-14 16:35
2012-08-13 21:23 rašė: Techniskai masinos vienodos. Turiu audine a4 tdi 81kw, vairaves ir passata b5 tdi (bet su 66 kw). Na man asmeniskai audine labiau prie sirdies. Audines salonas kur kas grazesnis uz passato. VW salonas yra paprastas ir greitai atsibodantis. Kas del traukos, tai paemus identiskus variklius 81 kw, tai audine trauks siek tiek geriau. Passato pliusai - erdvesnis salonas, didesne bagazine, na ir geros bukles Passata lengviau bus rasti, ju turguose yra daugiau negu Audi A4. Is praktikos patarsiu, vaziuok i Kauno turgu ir ziurek abiejus variantus. Apejes visa turgu issirink geriausius variantus ir spresk jau. Tik ziurek kad variklis butu TDI paprastas, ne PD.
Va taip turi atrodyti. http://passat3b.vw-style.net/passat_bilder/VW_Passat_3b_TDi_Motor.jpg
2012-08-13 22:38 rašė: geri tie pd motorai ir vaziuoja jau normaliai.
2012-08-14 16:28 rašė: Nu ir kas kad vaziuoja normaliai? Dumina visos, apsoliuciai VISOS, variklyje susidaro per didelis slegis, mazgai neislaiko jo, interkuleris pradeda pusti tepalus, net po dugnu matosi daugelyse. Ir to niekaip nesusitvarkyse be kapitalkes, o tendencija siu varikliu, kad tepalu pus vis daugiau ir daugiau. Rida visu standartine atsukta iki 180-240 tukstanciu. Realiai ten 400-500 tukstanciu. Beto passatus ziurejau ne uz 2000 euru, o iki ~3400, net del idomumo ir uz 4000 paziurejau, tas pats. Viena net atvariau pas meistra. Tas iskarto pasake, sau tokios nepirktu, o taisymo kaina yra visiskai kita negu TDI paprasto, kapitalke kainuoja apie 3000 litu. O jeigu koks purkstukas pareis? Tad cia jau kiekvieno zmogaus pasirinkimas, ar pirkti ta pacia masina su paprastesniu zmoniu patikrintu varikliumi su pakankamu kiekiu galios (kuria galima SAUGIAI padidinti cipuojant), arba pirkti su lepu PD varikliu, kuris turi 5 kw ir 50 NM daugiau. Nenoriu ipirsti savo nuomones kitiems, tiesiog sakau is savo ziniu, kurias gavau ieskodamas panasios masinos :beer:
ka cia sneki vejus tai nezinau, kiek pazystamu turi su pd motorais pasatus ir visiems normaliai vaziuoja jie be jokiu problemu. kaip tik su 81kw kiek pirke pasatu ir a4 visiems problemos su trauka.
2012-08-14 16:37
2012-08-13 22:46 rašė: geri kol prastesnio kuro neipili. ir siaip tu 81kw uztenka, jei jau ieskot bolido lakstymui tai kitos auto reikia.
2012-08-13 23:09 rašė: Tai kad kur eina audi a4 iki 99 m vaziuoja kietai panasiai kaip 4 golfas. O kur eina nuo 99 jau jos minkstesnes. O pasatas jau geresnes klases ir minkstesnis uz a4. O seip viskas tas pats ir vaziuokle varikliai.:thumbup:
2012-08-13 23:20 rašė: o kodel tipo pasatas geresnis vaziuokle a? jeigu ju tokia pati vaziuokle kaip audi a4 iki 1999m ar net 2001 m kol nepradejo gaminti tos naujos audi b6...nes ju niekas nesikeicia ar tu 1995m ar 2000m audi a4.viduje yra pakeitimu truputy, klimos valdymas kitoks, vairo isvaizda skiriasi, rankeneles duru isores truputi kitoks dizainas, bet esme cia ta pati bulka 1995m..
isbandyta ne karta pasatas b5 ir b5 plius tai galiu pasakyk atrodo kita masina, nors vaziuokles tos pacios aliumas o tik 2 metu skirtumas.
2012-08-14 16:44
2012-08-13 22:38 rašė: geri tie pd motorai ir vaziuoja jau normaliai.
2012-08-14 16:28 rašė: Nu ir kas kad vaziuoja normaliai? Dumina visos, apsoliuciai VISOS, variklyje susidaro per didelis slegis, mazgai neislaiko jo, interkuleris pradeda pusti tepalus, net po dugnu matosi daugelyse. Ir to niekaip nesusitvarkyse be kapitalkes, o tendencija siu varikliu, kad tepalu pus vis daugiau ir daugiau. Rida visu standartine atsukta iki 180-240 tukstanciu. Realiai ten 400-500 tukstanciu. Beto passatus ziurejau ne uz 2000 euru, o iki ~3400, net del idomumo ir uz 4000 paziurejau, tas pats. Viena net atvariau pas meistra. Tas iskarto pasake, sau tokios nepirktu, o taisymo kaina yra visiskai kita negu TDI paprasto, kapitalke kainuoja apie 3000 litu. O jeigu koks purkstukas pareis? Tad cia jau kiekvieno zmogaus pasirinkimas, ar pirkti ta pacia masina su paprastesniu zmoniu patikrintu varikliumi su pakankamu kiekiu galios (kuria galima SAUGIAI padidinti cipuojant), arba pirkti su lepu PD varikliu, kuris turi 5 kw ir 50 NM daugiau. Nenoriu ipirsti savo nuomones kitiems, tiesiog sakau is savo ziniu, kurias gavau ieskodamas panasios masinos :beer:
2012-08-14 16:35 rašė: ka cia sneki vejus tai nezinau, kiek pazystamu turi su pd motorais pasatus ir visiems normaliai vaziuoja jie be jokiu problemu. kaip tik su 81kw kiek pirke pasatu ir a4 visiems problemos su trauka.
Apeik kelis kartus Lietuvos turgus, apziurek Passatus su PD varikliais, tada sakyk. As ir nesakau, kad jie blogai vaziuoja, ilisk po kapotu, apziurek varikkli is apacios, apziurek dugna tada sakyk kas ir kaip. O kas del 81 kw problemom su trauka, tai pats esu susidures ir issiaiskines, dazna ju problemele - uzsikimses katalizatorius, ir del to kai jungi 4 arba 5 begi ir paspaudziant gaza, turbina pradeda stipriai pusti, o dujos negali iseiti pro katalizatoriu, susidaro didelis slegis turbinoje ir kompas automatiskai jungia servisini rezima. Cia yra viskas pigiai tvarkoma, tad nezinok nesakyk. O zinios pagristos nuogirdom ir pletkem - yra absoliuciai neaktualios.
2012-08-14 16:56
2012-08-14 16:28 rašė: Nu ir kas kad vaziuoja normaliai? Dumina visos, apsoliuciai VISOS, variklyje susidaro per didelis slegis, mazgai neislaiko jo, interkuleris pradeda pusti tepalus, net po dugnu matosi daugelyse. Ir to niekaip nesusitvarkyse be kapitalkes, o tendencija siu varikliu, kad tepalu pus vis daugiau ir daugiau. Rida visu standartine atsukta iki 180-240 tukstanciu. Realiai ten 400-500 tukstanciu. Beto passatus ziurejau ne uz 2000 euru, o iki ~3400, net del idomumo ir uz 4000 paziurejau, tas pats. Viena net atvariau pas meistra. Tas iskarto pasake, sau tokios nepirktu, o taisymo kaina yra visiskai kita negu TDI paprasto, kapitalke kainuoja apie 3000 litu. O jeigu koks purkstukas pareis? Tad cia jau kiekvieno zmogaus pasirinkimas, ar pirkti ta pacia masina su paprastesniu zmoniu patikrintu varikliumi su pakankamu kiekiu galios (kuria galima SAUGIAI padidinti cipuojant), arba pirkti su lepu PD varikliu, kuris turi 5 kw ir 50 NM daugiau. Nenoriu ipirsti savo nuomones kitiems, tiesiog sakau is savo ziniu, kurias gavau ieskodamas panasios masinos :beer:
2012-08-14 16:35 rašė: ka cia sneki vejus tai nezinau, kiek pazystamu turi su pd motorais pasatus ir visiems normaliai vaziuoja jie be jokiu problemu. kaip tik su 81kw kiek pirke pasatu ir a4 visiems problemos su trauka.
2012-08-14 16:44 rašė: Apeik kelis kartus Lietuvos turgus, apziurek Passatus su PD varikliais, tada sakyk. As ir nesakau, kad jie blogai vaziuoja, ilisk po kapotu, apziurek varikkli is apacios, apziurek dugna tada sakyk kas ir kaip. O kas del 81 kw problemom su trauka, tai pats esu susidures ir issiaiskines, dazna ju problemele - uzsikimses katalizatorius, ir del to kai jungi 4 arba 5 begi ir paspaudziant gaza, turbina pradeda stipriai pusti, o dujos negali iseiti pro katalizatoriu, susidaro didelis slegis turbinoje ir kompas automatiskai jungia servisini rezima. Cia yra viskas pigiai tvarkoma, tad nezinok nesakyk. O zinios pagristos nuogirdom ir pletkem - yra absoliuciai neaktualios.
Pd warykliai is saves yra geresni nei senieji tdi, patvaresni ir t.t, kodel pvz kai bombina dyzeli viska deda nuo pd?visus vidurius ir pan.PD blogybe tiek viena-purkstukai, bet ir tai nera ten taip baisu...nesuges gy jie iskart ir nesuges iskart visi...srote vieno kaina 400lt, naujas 900lt. O ka ten sakei del 81kw netraukimo, del katalizatoriaus, tai cia absurdas, pas juos beda kintamos geometrijos turbinoje, uzsinese ta kintama geometrija, turbina pradeda perpust ir kompas meta avarini rezima, tai siuo atveju reik valyt turbina...o dar gali but ir visokie davykliai kalti, tokie kaip n75 ir t.t. O siaip ar passatas ar a4, tai ta pati masina, skyriasi surinkimo kokybe , audi naudai, tik aiksu priklauso nuo metu, jai lyginsi audi 95, o passata b5+, tai jau passatas geresnis ir malonesnis bus.o passatas tik erdvesnis, nes a4oi gale sedintiems zmonems vietos mazoka, passate uztenka.
2012-08-14 17:08
2012-08-14 16:35 rašė: ka cia sneki vejus tai nezinau, kiek pazystamu turi su pd motorais pasatus ir visiems normaliai vaziuoja jie be jokiu problemu. kaip tik su 81kw kiek pirke pasatu ir a4 visiems problemos su trauka.
2012-08-14 16:44 rašė: Apeik kelis kartus Lietuvos turgus, apziurek Passatus su PD varikliais, tada sakyk. As ir nesakau, kad jie blogai vaziuoja, ilisk po kapotu, apziurek varikkli is apacios, apziurek dugna tada sakyk kas ir kaip. O kas del 81 kw problemom su trauka, tai pats esu susidures ir issiaiskines, dazna ju problemele - uzsikimses katalizatorius, ir del to kai jungi 4 arba 5 begi ir paspaudziant gaza, turbina pradeda stipriai pusti, o dujos negali iseiti pro katalizatoriu, susidaro didelis slegis turbinoje ir kompas automatiskai jungia servisini rezima. Cia yra viskas pigiai tvarkoma, tad nezinok nesakyk. O zinios pagristos nuogirdom ir pletkem - yra absoliuciai neaktualios.
2012-08-14 16:56 rašė: Pd warykliai is saves yra geresni nei senieji tdi, patvaresni ir t.t, kodel pvz kai bombina dyzeli viska deda nuo pd?visus vidurius ir pan.PD blogybe tiek viena-purkstukai, bet ir tai nera ten taip baisu...nesuges gy jie iskart ir nesuges iskart visi...srote vieno kaina 400lt, naujas 900lt. O ka ten sakei del 81kw netraukimo, del katalizatoriaus, tai cia absurdas, pas juos beda kintamos geometrijos turbinoje, uzsinese ta kintama geometrija, turbina pradeda perpust ir kompas meta avarini rezima, tai siuo atveju reik valyt turbina...o dar gali but ir visokie davykliai kalti, tokie kaip n75 ir t.t. O siaip ar passatas ar a4, tai ta pati masina, skyriasi surinkimo kokybe , audi naudai, tik aiksu priklauso nuo metu, jai lyginsi audi 95, o passata b5+, tai jau passatas geresnis ir malonesnis bus.o passatas tik erdvesnis, nes a4oi gale sedintiems zmonems vietos mazoka, passate uztenka.
Islaikimo atzvilgiu paprastas TDI pranasesnis. O del tu problemu su trauka, tai juk ta pati pasakei, juk del uzsikimsto katalizatoriaus, turbinos mentes daugiau uzsinesa ir pradeda perputineti, susidaro didesnis slegis ir jungiasi avarinis rezimas. Isjungi ijungi varikli ir vel viskas gerai. Pataisyk jeigu neteisus.
2012-08-14 17:17
2012-08-14 16:44 rašė: Apeik kelis kartus Lietuvos turgus, apziurek Passatus su PD varikliais, tada sakyk. As ir nesakau, kad jie blogai vaziuoja, ilisk po kapotu, apziurek varikkli is apacios, apziurek dugna tada sakyk kas ir kaip. O kas del 81 kw problemom su trauka, tai pats esu susidures ir issiaiskines, dazna ju problemele - uzsikimses katalizatorius, ir del to kai jungi 4 arba 5 begi ir paspaudziant gaza, turbina pradeda stipriai pusti, o dujos negali iseiti pro katalizatoriu, susidaro didelis slegis turbinoje ir kompas automatiskai jungia servisini rezima. Cia yra viskas pigiai tvarkoma, tad nezinok nesakyk. O zinios pagristos nuogirdom ir pletkem - yra absoliuciai neaktualios.
2012-08-14 16:56 rašė: Pd warykliai is saves yra geresni nei senieji tdi, patvaresni ir t.t, kodel pvz kai bombina dyzeli viska deda nuo pd?visus vidurius ir pan.PD blogybe tiek viena-purkstukai, bet ir tai nera ten taip baisu...nesuges gy jie iskart ir nesuges iskart visi...srote vieno kaina 400lt, naujas 900lt. O ka ten sakei del 81kw netraukimo, del katalizatoriaus, tai cia absurdas, pas juos beda kintamos geometrijos turbinoje, uzsinese ta kintama geometrija, turbina pradeda perpust ir kompas meta avarini rezima, tai siuo atveju reik valyt turbina...o dar gali but ir visokie davykliai kalti, tokie kaip n75 ir t.t. O siaip ar passatas ar a4, tai ta pati masina, skyriasi surinkimo kokybe , audi naudai, tik aiksu priklauso nuo metu, jai lyginsi audi 95, o passata b5+, tai jau passatas geresnis ir malonesnis bus.o passatas tik erdvesnis, nes a4oi gale sedintiems zmonems vietos mazoka, passate uztenka.
2012-08-14 17:08 rašė: Islaikimo atzvilgiu paprastas TDI pranasesnis. O del tu problemu su trauka, tai juk ta pati pasakei, juk del uzsikimsto katalizatoriaus, turbinos mentes daugiau uzsinesa ir pradeda perputineti, susidaro didesnis slegis ir jungiasi avarinis rezimas. Isjungi ijungi varikli ir vel viskas gerai. Pataisyk jeigu neteisus.
Dabar teisignai kalbi, bet ne tik del katalizatoriaus taip buna, prastas degimas, prastas kuras, myzantis purkstukai..siaip katalizatorius ant 1.9tdi retokai uzsikemsa, nelinke dumint sitie varykliai, jeigu viskas ok su jais.cia ne senas 2.5tdi 5cil, kur is gamyklos jau dumijo kazkiek.
O del paprastumo, tai ok senas tdi paprastesnis, bet PD daug malonesnis, tyliau dirba, traukia tikrai geriau ir elastingesnis tas varyklis.tik kad tie pd valgo daugiau kuro.
2012-08-14 17:25
2012-08-14 16:56 rašė: Pd warykliai is saves yra geresni nei senieji tdi, patvaresni ir t.t, kodel pvz kai bombina dyzeli viska deda nuo pd?visus vidurius ir pan.PD blogybe tiek viena-purkstukai, bet ir tai nera ten taip baisu...nesuges gy jie iskart ir nesuges iskart visi...srote vieno kaina 400lt, naujas 900lt. O ka ten sakei del 81kw netraukimo, del katalizatoriaus, tai cia absurdas, pas juos beda kintamos geometrijos turbinoje, uzsinese ta kintama geometrija, turbina pradeda perpust ir kompas meta avarini rezima, tai siuo atveju reik valyt turbina...o dar gali but ir visokie davykliai kalti, tokie kaip n75 ir t.t. O siaip ar passatas ar a4, tai ta pati masina, skyriasi surinkimo kokybe , audi naudai, tik aiksu priklauso nuo metu, jai lyginsi audi 95, o passata b5+, tai jau passatas geresnis ir malonesnis bus.o passatas tik erdvesnis, nes a4oi gale sedintiems zmonems vietos mazoka, passate uztenka.
2012-08-14 17:08 rašė: Islaikimo atzvilgiu paprastas TDI pranasesnis. O del tu problemu su trauka, tai juk ta pati pasakei, juk del uzsikimsto katalizatoriaus, turbinos mentes daugiau uzsinesa ir pradeda perputineti, susidaro didesnis slegis ir jungiasi avarinis rezimas. Isjungi ijungi varikli ir vel viskas gerai. Pataisyk jeigu neteisus.
2012-08-14 17:17 rašė: Dabar teisignai kalbi, bet ne tik del katalizatoriaus taip buna, prastas degimas, prastas kuras, myzantis purkstukai..siaip katalizatorius ant 1.9tdi retokai uzsikemsa, nelinke dumint sitie varykliai, jeigu viskas ok su jais.cia ne senas 2.5tdi 5cil, kur is gamyklos jau dumijo kazkiek.
O del paprastumo, tai ok senas tdi paprastesnis, bet PD daug malonesnis, tyliau dirba, traukia tikrai geriau ir elastingesnis tas varyklis.tik kad tie pd valgo daugiau kuro.
Sutinku, bet jis daugiau dumija uz paprasta TDI is mano pastebejimu, na ir paprasta galima uzcipuoti ir iseis tas ant to.
2012-08-14 17:42
2012-08-14 17:08 rašė: Islaikimo atzvilgiu paprastas TDI pranasesnis. O del tu problemu su trauka, tai juk ta pati pasakei, juk del uzsikimsto katalizatoriaus, turbinos mentes daugiau uzsinesa ir pradeda perputineti, susidaro didesnis slegis ir jungiasi avarinis rezimas. Isjungi ijungi varikli ir vel viskas gerai. Pataisyk jeigu neteisus.
2012-08-14 17:17 rašė: Dabar teisignai kalbi, bet ne tik del katalizatoriaus taip buna, prastas degimas, prastas kuras, myzantis purkstukai..siaip katalizatorius ant 1.9tdi retokai uzsikemsa, nelinke dumint sitie varykliai, jeigu viskas ok su jais.cia ne senas 2.5tdi 5cil, kur is gamyklos jau dumijo kazkiek.
O del paprastumo, tai ok senas tdi paprastesnis, bet PD daug malonesnis, tyliau dirba, traukia tikrai geriau ir elastingesnis tas varyklis.tik kad tie pd valgo daugiau kuro.
2012-08-14 17:25 rašė: Sutinku, bet jis daugiau dumija uz paprasta TDI is mano pastebejimu, na ir paprasta galima uzcipuoti ir iseis tas ant to.
del dumu, tai viskas priklauso nuo bukles.Pagal teorija tai pd turi maziau dumint, nes atitinka jau kita Euro standarta nei TDI.o jai kalbet apie cipavimus, tai ta pati pd galima uzcipuot irgi, su maziau pasekmniu, nes ten jau viskas tvirciau ir laiko geriau, kad ir ta pati sankaba ar smagratis.Viskas remiasi i finansus, yra pinigu perki PD, nera pinigu perki TDI.Jai lygint grinai pvz 81kw ir pd 96 ar 74 ar 85, tai remonto atzvilgiu tas ant to ir iseina.PD-purkstukai, 81kw turbina, siurblys, smagratis(cia pagrindines bedas vardiju), o pd neturi jau situ bedu.as sakyciau taip, turi 10k lt, perki tdi, turi 16k lt, perki pd, pries menesi nupirkom passata 74kw, sedanas, 2002m, autopilotas, borto pc, parktronikai, klima, kondiske ir pan, ta praejo iskart, dumu jokiu ner, jungiau savo kompa, nko blogo nemaciau, dazytos tik vienos durys.traukia tikrai gerai.o buwo ieskota apie 3men, utena, kaunas, mariampole ir pan apvaziuotos, vln visi skelbimai ziureti, visos uzmustos , nesvarbu ar 12k ar 16k lt...o su sita vaziuos ir vaziuos zmogus:)
2012-08-14 17:47
2012-08-14 17:17 rašė: Dabar teisignai kalbi, bet ne tik del katalizatoriaus taip buna, prastas degimas, prastas kuras, myzantis purkstukai..siaip katalizatorius ant 1.9tdi retokai uzsikemsa, nelinke dumint sitie varykliai, jeigu viskas ok su jais.cia ne senas 2.5tdi 5cil, kur is gamyklos jau dumijo kazkiek.
O del paprastumo, tai ok senas tdi paprastesnis, bet PD daug malonesnis, tyliau dirba, traukia tikrai geriau ir elastingesnis tas varyklis.tik kad tie pd valgo daugiau kuro.
2012-08-14 17:25 rašė: Sutinku, bet jis daugiau dumija uz paprasta TDI is mano pastebejimu, na ir paprasta galima uzcipuoti ir iseis tas ant to.
2012-08-14 17:42 rašė: del dumu, tai viskas priklauso nuo bukles.Pagal teorija tai pd turi maziau dumint, nes atitinka jau kita Euro standarta nei TDI.o jai kalbet apie cipavimus, tai ta pati pd galima uzcipuot irgi, su maziau pasekmniu, nes ten jau viskas tvirciau ir laiko geriau, kad ir ta pati sankaba ar smagratis.Viskas remiasi i finansus, yra pinigu perki PD, nera pinigu perki TDI.Jai lygint grinai pvz 81kw ir pd 96 ar 74 ar 85, tai remonto atzvilgiu tas ant to ir iseina.PD-purkstukai, 81kw turbina, siurblys, smagratis(cia pagrindines bedas vardiju), o pd neturi jau situ bedu.as sakyciau taip, turi 10k lt, perki tdi, turi 16k lt, perki pd, pries menesi nupirkom passata 74kw, sedanas, 2002m, autopilotas, borto pc, parktronikai, klima, kondiske ir pan, ta praejo iskart, dumu jokiu ner, jungiau savo kompa, nko blogo nemaciau, dazytos tik vienos durys.traukia tikrai gerai.o buwo ieskota apie 3men, utena, kaunas, mariampole ir pan apvaziuotos, vln visi skelbimai ziureti, visos uzmustos , nesvarbu ar 12k ar 16k lt...o su sita vaziuos ir vaziuos zmogus:)
Irgi ziurejau FL passatus, gal tik viena normalesni radau, bet visas buvo atpidarasantas, variklis, kebulas, tai daug itarimu kilo ir nuejau salin.
2012-11-07 15:19
2012-08-14 17:17 rašė: Dabar teisignai kalbi, bet ne tik del katalizatoriaus taip buna, prastas degimas, prastas kuras, myzantis purkstukai..siaip katalizatorius ant 1.9tdi retokai uzsikemsa, nelinke dumint sitie varykliai, jeigu viskas ok su jais.cia ne senas 2.5tdi 5cil, kur is gamyklos jau dumijo kazkiek.
O del paprastumo, tai ok senas tdi paprastesnis, bet PD daug malonesnis, tyliau dirba, traukia tikrai geriau ir elastingesnis tas varyklis.tik kad tie pd valgo daugiau kuro.
2012-08-14 17:25 rašė: Sutinku, bet jis daugiau dumija uz paprasta TDI is mano pastebejimu, na ir paprasta galima uzcipuoti ir iseis tas ant to.
2012-08-14 17:42 rašė: del dumu, tai viskas priklauso nuo bukles.Pagal teorija tai pd turi maziau dumint, nes atitinka jau kita Euro standarta nei TDI.o jai kalbet apie cipavimus, tai ta pati pd galima uzcipuot irgi, su maziau pasekmniu, nes ten jau viskas tvirciau ir laiko geriau, kad ir ta pati sankaba ar smagratis.Viskas remiasi i finansus, yra pinigu perki PD, nera pinigu perki TDI.Jai lygint grinai pvz 81kw ir pd 96 ar 74 ar 85, tai remonto atzvilgiu tas ant to ir iseina.PD-purkstukai, 81kw turbina, siurblys, smagratis(cia pagrindines bedas vardiju), o pd neturi jau situ bedu.as sakyciau taip, turi 10k lt, perki tdi, turi 16k lt, perki pd, pries menesi nupirkom passata 74kw, sedanas, 2002m, autopilotas, borto pc, parktronikai, klima, kondiske ir pan, ta praejo iskart, dumu jokiu ner, jungiau savo kompa, nko blogo nemaciau, dazytos tik vienos durys.traukia tikrai gerai.o buwo ieskota apie 3men, utena, kaunas, mariampole ir pan apvaziuotos, vln visi skelbimai ziureti, visos uzmustos , nesvarbu ar 12k ar 16k lt...o su sita vaziuos ir vaziuos zmogus:)
1. Siaip PD 85kW ir ne PD 81 kW turbinos identiskos... kodai tie patys, apie kokiu bedu nebuvima kalbam? Uzsikerta geometrija ir PD ir 81 kW, taip kad PD jau gaunasi daug brangesnis islaikymas.

2. Pasatas B5 ir A4 B5 vaziuokles ne identiskos, bet panasios. A6 C5 ir Pasato B5 identiskos.

3. Nors viena tiesa parasete, kad pasatas ervesnis, taciau salono apdaila prastesnes kokybes (priklausomai nuo metu).

4. Del patvarumo: "bombina" paprastus TDI detalemis nuo PD (turba, iejimo kolikas, intercooleris ir kt), paprasciausiai tik todel, kad nera daugiau is kur paimti didesnio nasumo (nasumas ir patvarumas skirtingi dalykai) turbinos ir kitu agregatu, nes paprasti 1.9 TDI galingiausi tik 81 kW, o PD 1.9 TDI galingiausi gamykliniai 118 kW.

Tai tiek butu jeigu trumpai.
2012-11-10 13:37
2012-08-14 17:25 rašė: Sutinku, bet jis daugiau dumija uz paprasta TDI is mano pastebejimu, na ir paprasta galima uzcipuoti ir iseis tas ant to.
2012-08-14 17:42 rašė: del dumu, tai viskas priklauso nuo bukles.Pagal teorija tai pd turi maziau dumint, nes atitinka jau kita Euro standarta nei TDI.o jai kalbet apie cipavimus, tai ta pati pd galima uzcipuot irgi, su maziau pasekmniu, nes ten jau viskas tvirciau ir laiko geriau, kad ir ta pati sankaba ar smagratis.Viskas remiasi i finansus, yra pinigu perki PD, nera pinigu perki TDI.Jai lygint grinai pvz 81kw ir pd 96 ar 74 ar 85, tai remonto atzvilgiu tas ant to ir iseina.PD-purkstukai, 81kw turbina, siurblys, smagratis(cia pagrindines bedas vardiju), o pd neturi jau situ bedu.as sakyciau taip, turi 10k lt, perki tdi, turi 16k lt, perki pd, pries menesi nupirkom passata 74kw, sedanas, 2002m, autopilotas, borto pc, parktronikai, klima, kondiske ir pan, ta praejo iskart, dumu jokiu ner, jungiau savo kompa, nko blogo nemaciau, dazytos tik vienos durys.traukia tikrai gerai.o buwo ieskota apie 3men, utena, kaunas, mariampole ir pan apvaziuotos, vln visi skelbimai ziureti, visos uzmustos , nesvarbu ar 12k ar 16k lt...o su sita vaziuos ir vaziuos zmogus:)
2012-11-07 15:19 rašė: 1. Siaip PD 85kW ir ne PD 81 kW turbinos identiskos... kodai tie patys, apie kokiu bedu nebuvima kalbam? Uzsikerta geometrija ir PD ir 81 kW, taip kad PD jau gaunasi daug brangesnis islaikymas.

2. Pasatas B5 ir A4 B5 vaziuokles ne identiskos, bet panasios. A6 C5 ir Pasato B5 identiskos.

3. Nors viena tiesa parasete, kad pasatas ervesnis, taciau salono apdaila prastesnes kokybes (priklausomai nuo metu).

4. Del patvarumo: "bombina" paprastus TDI detalemis nuo PD (turba, iejimo kolikas, intercooleris ir kt), paprasciausiai tik todel, kad nera daugiau is kur paimti didesnio nasumo (nasumas ir patvarumas skirtingi dalykai) turbinos ir kitu agregatu, nes paprasti 1.9 TDI galingiausi tik 81 kW, o PD 1.9 TDI galingiausi gamykliniai 118 kW.

Tai tiek butu jeigu trumpai.
96kw turbina jau netokia, kaip pas 81:)as bednrai apie pd kalbejau.Laikymo atzvilgiu vaziuokles identiskos, o ir vienos auto dalis, kitai galima statyt, a4 ir b5 passato skyriasi tik vairo koloneles, cia kaip jus ir minejot, b5 passato kolonele tokia pat kaip a6c5.O kalbant apie patvaruma ir pan, as velgi tiesa rasiau:)Rimtai bombinant dyzeli, deda PD vidurius(pd viduriai=stumokliai, kartais blokas, as tai turejau omeny:)as nekalbejau apie eilini pacipavima ar purkstuku keitima...yra lietuvoj gal 2 rimti projektai panasus..taigi, visur rasiau tiesa, o jau kaip jus supratot as nezinau, bet apie sitas masina zinau nuo a iki z:)ir ka bombina ir kaip bombina ir kas kada ejo, ir kokios dalys ir t.t, taigi neperspjausit:D
2012-11-14 21:39
2012-08-14 17:42 rašė: del dumu, tai viskas priklauso nuo bukles.Pagal teorija tai pd turi maziau dumint, nes atitinka jau kita Euro standarta nei TDI.o jai kalbet apie cipavimus, tai ta pati pd galima uzcipuot irgi, su maziau pasekmniu, nes ten jau viskas tvirciau ir laiko geriau, kad ir ta pati sankaba ar smagratis.Viskas remiasi i finansus, yra pinigu perki PD, nera pinigu perki TDI.Jai lygint grinai pvz 81kw ir pd 96 ar 74 ar 85, tai remonto atzvilgiu tas ant to ir iseina.PD-purkstukai, 81kw turbina, siurblys, smagratis(cia pagrindines bedas vardiju), o pd neturi jau situ bedu.as sakyciau taip, turi 10k lt, perki tdi, turi 16k lt, perki pd, pries menesi nupirkom passata 74kw, sedanas, 2002m, autopilotas, borto pc, parktronikai, klima, kondiske ir pan, ta praejo iskart, dumu jokiu ner, jungiau savo kompa, nko blogo nemaciau, dazytos tik vienos durys.traukia tikrai gerai.o buwo ieskota apie 3men, utena, kaunas, mariampole ir pan apvaziuotos, vln visi skelbimai ziureti, visos uzmustos , nesvarbu ar 12k ar 16k lt...o su sita vaziuos ir vaziuos zmogus:)
2012-11-07 15:19 rašė: 1. Siaip PD 85kW ir ne PD 81 kW turbinos identiskos... kodai tie patys, apie kokiu bedu nebuvima kalbam? Uzsikerta geometrija ir PD ir 81 kW, taip kad PD jau gaunasi daug brangesnis islaikymas.

2. Pasatas B5 ir A4 B5 vaziuokles ne identiskos, bet panasios. A6 C5 ir Pasato B5 identiskos.

3. Nors viena tiesa parasete, kad pasatas ervesnis, taciau salono apdaila prastesnes kokybes (priklausomai nuo metu).

4. Del patvarumo: "bombina" paprastus TDI detalemis nuo PD (turba, iejimo kolikas, intercooleris ir kt), paprasciausiai tik todel, kad nera daugiau is kur paimti didesnio nasumo (nasumas ir patvarumas skirtingi dalykai) turbinos ir kitu agregatu, nes paprasti 1.9 TDI galingiausi tik 81 kW, o PD 1.9 TDI galingiausi gamykliniai 118 kW.

Tai tiek butu jeigu trumpai.
2012-11-10 13:37 rašė: 96kw turbina jau netokia, kaip pas 81:)as bednrai apie pd kalbejau.Laikymo atzvilgiu vaziuokles identiskos, o ir vienos auto dalis, kitai galima statyt, a4 ir b5 passato skyriasi tik vairo koloneles, cia kaip jus ir minejot, b5 passato kolonele tokia pat kaip a6c5.O kalbant apie patvaruma ir pan, as velgi tiesa rasiau:)Rimtai bombinant dyzeli, deda PD vidurius(pd viduriai=stumokliai, kartais blokas, as tai turejau omeny:)as nekalbejau apie eilini pacipavima ar purkstuku keitima...yra lietuvoj gal 2 rimti projektai panasus..taigi, visur rasiau tiesa, o jau kaip jus supratot as nezinau, bet apie sitas masina zinau nuo a iki z:)ir ka bombina ir kaip bombina ir kas kada ejo, ir kokios dalys ir t.t, taigi neperspjausit:D
Ne tik vairo kolonėlė skiriasi, skiriasi dar 2 svirtys kurios tokios pačios pas A6C5.

Kad dėtų stūmoklius nuo PD į paprastą TDI tikrai neteko girdėti, už tai pagarba šiems projekto sumanytojams (aš jau tokiu atveju variklį keisčiau į PD, nebent paprastas TDI vistiek lieka ekonomiškesnis už PD ir po "bombinimo"). Ir kiek kW gavo?
2013-02-14 11:29
Priekines vaziuokles a4 b5 ir passato b5 ir a6 c5 identiskos, tik a8 skiriasi priekyje pora svirciu ir a4 b6 dar siek tiek pakeistos. A4 ir passato ar a6 skiriasi galine vaziuokle. A4 gale spyruokle dedasi ant amortiko, o pasate ir a6 atskirai. Kas del PD daliu i TDI, tai geresni ir tvirtesni visuriai yra tik 96kw PD, nes jie jau standarte atlaiko kaip min 310Nm, o 74kw ir 85kw PD blokai su viduriais yra praktiskai identiskas senuju TDI. O bombinti TDI dedant PD vidurius verta del to, kad TDI motora tinkamai paruosus galima sukti iki +6000rpm, o vat PD to nesugeba
1829 / 0
2013-02-14 11:51
2013-02-14 11:29 falk3n rašė: Priekines vaziuokles a4 b5 ir passato b5 ir a6 c5 identiskos, tik a8 skiriasi priekyje pora svirciu ir a4 b6 dar siek tiek pakeistos. A4 ir passato ar a6 skiriasi galine vaziuokle. A4 gale spyruokle dedasi ant amortiko, o pasate ir a6 atskirai. Kas del PD daliu i TDI, tai geresni ir tvirtesni visuriai yra tik 96kw PD, nes jie jau standarte atlaiko kaip min 310Nm, o 74kw ir 85kw PD blokai su viduriais yra praktiskai identiskas senuju TDI. O bombinti TDI dedant PD vidurius verta del to, kad TDI motora tinkamai paruosus galima sukti iki +6000rpm, o vat PD to nesugeba :smilewink:
zinove, kaip gali but a4 ir a6 identiskos vaziuokles but?a4 ir pasato tai tikrai identiskos, pas a6 ilgesnes traukes, pas a8 dar ilgesnes, ir a4 ir a8 tik tuo ir skiriasi
1829 / 0
2013-02-14 16:13
2013-02-14 11:29 falk3n rašė: Priekines vaziuokles a4 b5 ir passato b5 ir a6 c5 identiskos, tik a8 skiriasi priekyje pora svirciu ir a4 b6 dar siek tiek pakeistos. A4 ir passato ar a6 skiriasi galine vaziuokle. A4 gale spyruokle dedasi ant amortiko, o pasate ir a6 atskirai. Kas del PD daliu i TDI, tai geresni ir tvirtesni visuriai yra tik 96kw PD, nes jie jau standarte atlaiko kaip min 310Nm, o 74kw ir 85kw PD blokai su viduriais yra praktiskai identiskas senuju TDI. O bombinti TDI dedant PD vidurius verta del to, kad TDI motora tinkamai paruosus galima sukti iki +6000rpm, o vat PD to nesugeba :smilewink:
2013-02-14 11:51 wagen rašė: zinove, kaip gali but a4 ir a6 identiskos vaziuokles but?a4 ir pasato tai tikrai identiskos, pas a6 ilgesnes traukes, pas a8 dar ilgesnes, ir a4 ir a8 tik tuo ir skiriasi
rašė: ..
pas mane a8, pas broli a4, principas tas pats, salenblokai kaikurie vienodi, bet pacios traukes skiriasi...pas tave ne nuo a4, tai esi tikras kad ideta nuo a6?
2013-02-14 16:47
su a4 vaziuoti maloniau ir salonas geresnis, bet b5 isvaizda man labiau patiko cia jau skonio reikalas, nu seip a4 vertesne.
1829 / 0
2013-02-14 16:51
2013-02-14 16:47 rašė: su a4 vaziuoti maloniau ir salonas geresnis, bet b5 isvaizda man labiau patiko cia jau skonio reikalas, nu seip a4 vertesne.
as taves neabai supratau....su a4 maloniau vaziuot?argumentuok....jei tu lyginai a4 su pilnu salonu ir paprasciausia b5, tai gal, bet....pasatas siek tiek didesnis ir sunkesnis, todel jis tikrai maloniau vaziuoja, o apie vertinguma tai cia irgi labai didelis klaustukas

Jūsų žinutė