audi a4 nera traukos

Sukūrė Vartotojas 2013-07-19
2013-07-19 21:08
Sweiki., turiu audi a4 1.9 tdi 81 kw., kai nusipirkau audine su trauka buvo viskas tvarkoi, bet dabar pavazinejus apie pusantru metu pradejo jau netaip traukt., kazkokia buka pasidare.snd buvo meginta pasiziuret kiek traukia tai maximum buvo apie 150km/h., vakumo slangos nekiauros., aktuatoriaus kojele vaiksto normaliai, nestringa., kuro, oro filtrai nesenai keisti., dumo isvis jokio nemeta., nors ir uzspaudi normaliai., girdisi turbos svilpimas bet kiek zinau cia delto kad nera katalizatoriaus, buvo daryta diagnostika tai klaidu neradom., kad tik farsunkes paduoda perdaug truputi kuro., dar tiesa buvo taip kad turbos slegis staiga nukrenta nuo pvz 2.3 iki 1.3., bet buvo rasta viena kiaura slanga ir pakeista o poto daugiau nebuvo jungta prie kompo., gal galit patart ka galima butu ziuret, tikrint.aciu
2013-07-19 21:30
klaidų neradom. O ką tikėjotės rast?

Didžiausia klaida esate patys, kad klaidų skanavimą vadinate diagnostika.
Diagnostika, tai variklio gyvų parametrų nuskaitymas prie apkrovos arba kitaip tariant loginimas ir tada yra matomas pilnas tikras turbinos ir OSM darbas
2013-07-19 21:30
nebuna taip kad trauka vaziuojant virs 90km/h staigiai paspaudus pedala sumazeja, tarsi turbina nebeveiktu?
2013-07-19 21:40
2013-07-19 21:30 rašė: klaidų neradom. O ką tikėjotės rast?

Didžiausia klaida esate patys, kad klaidų skanavimą vadinate diagnostika.
Diagnostika, tai variklio gyvų parametrų nuskaitymas prie apkrovos arba kitaip tariant loginimas ir tada yra matomas pilnas tikras turbinos ir OSM darbas
tai ir buvo tikrinta prie apkrovos., pasijungem kompa ir vazinejant ziurejom visus parametrus., tai kad tik turbos slegis ar kaip ji pavadint nesilaike staigiai nukrysdavo nuo 2.3 iki 1.3 ir kad visos farsunkes buvo pliuse tipo kad kuro per daug paduoda
2013-07-19 21:41
nuo kada mechaninės šito variklio forsunkės matomos per ECU ?
2013-07-19 21:48
2013-07-19 21:30 rašė: nebuna taip kad trauka vaziuojant virs 90km/h staigiai paspaudus pedala sumazeja, tarsi turbina nebeveiktu?
nu ne., bet kokiu greiciu vaziuojant uzspaudus staigiau ji is karto buka buna, o poto lyg ir nori isibeget bet sunkiai
2013-07-19 21:51
2013-07-19 21:41 rašė: nuo kada mechaninės šito variklio forsunkės matomos per ECU ?
as pats prie kompo nesedejau ir neziurejau ka rodo gyvi parametrai, man pasake kad farsunkes yra pliuse del kuro., pagal ka nusprende tai as nesigylinau
2013-07-19 21:52
iš kokio miesto esi?
2013-07-19 21:56
2013-07-19 21:52 rašė: iš kokio miesto esi?
visagino...
2013-07-19 21:58
2013-07-19 21:30 rašė: nebuna taip kad trauka vaziuojant virs 90km/h staigiai paspaudus pedala sumazeja, tarsi turbina nebeveiktu?
2013-07-19 21:48 rašė: nu ne., bet kokiu greiciu vaziuojant uzspaudus staigiau ji is karto buka buna, o poto lyg ir nori isibeget bet sunkiai
yra ten toks vakumelis situose varikliuose, kuris slegi reguliuoja, jo neparodo jokia diagnostika, naujas kainavo pries pora metu 150lt, kiek dabar nezinau.. Turejau tokia pacia beda ir skodoj octavia ir passat b5 ir golf IV, vienas meistriukas be jokiu diagnostiku pirma karta pasiule ji pasikeist ir bedos isnyko... Siaip gana daznas atvejis, kad ji reik keist, tai nusimanantis meistras apie 1, 9 tdi tau parodys kur jis yra, o patikrint ji paprasta: isemi ir puti per viena gala, jei praputi kiaurai - jis blogas...
2013-07-19 21:59
2013-07-19 21:30 rašė: nebuna taip kad trauka vaziuojant virs 90km/h staigiai paspaudus pedala sumazeja, tarsi turbina nebeveiktu?
2013-07-19 21:48 rašė: nu ne., bet kokiu greiciu vaziuojant uzspaudus staigiau ji is karto buka buna, o poto lyg ir nori isibeget bet sunkiai
2013-07-19 21:58 rašė: yra ten toks vakumelis situose varikliuose, kuris slegi reguliuoja, jo neparodo jokia diagnostika, naujas kainavo pries pora metu 150lt, kiek dabar nezinau.. Turejau tokia pacia beda ir skodoj octavia ir passat b5 ir golf IV, vienas meistriukas be jokiu diagnostiku pirma karta pasiule ji pasikeist ir bedos isnyko... Siaip gana daznas atvejis, kad ji reik keist, tai nusimanantis meistras apie 1, 9 tdi tau parodys kur jis yra, o patikrint ji paprasta: isemi ir puti per viena gala, jei praputi kiaurai - jis blogas...
gal zinai kaip jisai vadinasi?
2013-07-19 22:01
2013-07-19 21:52 rašė: iš kokio miesto esi?
2013-07-19 21:56 rašė: visagino...
parašiau Jums asmeninę žinutę kur kreiptis
2013-07-19 22:02
2013-07-19 21:30 rašė: nebuna taip kad trauka vaziuojant virs 90km/h staigiai paspaudus pedala sumazeja, tarsi turbina nebeveiktu?
2013-07-19 21:48 rašė: nu ne., bet kokiu greiciu vaziuojant uzspaudus staigiau ji is karto buka buna, o poto lyg ir nori isibeget bet sunkiai
2013-07-19 21:58 rašė: yra ten toks vakumelis situose varikliuose, kuris slegi reguliuoja, jo neparodo jokia diagnostika, naujas kainavo pries pora metu 150lt, kiek dabar nezinau.. Turejau tokia pacia beda ir skodoj octavia ir passat b5 ir golf IV, vienas meistriukas be jokiu diagnostiku pirma karta pasiule ji pasikeist ir bedos isnyko... Siaip gana daznas atvejis, kad ji reik keist, tai nusimanantis meistras apie 1, 9 tdi tau parodys kur jis yra, o patikrint ji paprasta: isemi ir puti per viena gala, jei praputi kiaurai - jis blogas...
tas vožtuvas tarp meistrų vadinamas N75
2013-07-19 22:05
2013-07-19 21:48 rašė: nu ne., bet kokiu greiciu vaziuojant uzspaudus staigiau ji is karto buka buna, o poto lyg ir nori isibeget bet sunkiai
2013-07-19 21:58 rašė: yra ten toks vakumelis situose varikliuose, kuris slegi reguliuoja, jo neparodo jokia diagnostika, naujas kainavo pries pora metu 150lt, kiek dabar nezinau.. Turejau tokia pacia beda ir skodoj octavia ir passat b5 ir golf IV, vienas meistriukas be jokiu diagnostiku pirma karta pasiule ji pasikeist ir bedos isnyko... Siaip gana daznas atvejis, kad ji reik keist, tai nusimanantis meistras apie 1, 9 tdi tau parodys kur jis yra, o patikrint ji paprasta: isemi ir puti per viena gala, jei praputi kiaurai - jis blogas...
2013-07-19 21:59 rašė: gal zinai kaip jisai vadinasi?
pasitikslinsiu ir paeasysiu ryt arba poryt kaip jis tiksliai vadinasi.. stovi variklio prieky, keleivio pusej
2013-07-19 22:08
2013-07-19 21:52 rašė: iš kokio miesto esi?
2013-07-19 21:56 rašė: visagino...
2013-07-19 22:01 rašė: parašiau Jums asmeninę žinutę kur kreiptis
dekui
2013-07-19 22:17
2013-07-19 21:58 rašė: yra ten toks vakumelis situose varikliuose, kuris slegi reguliuoja, jo neparodo jokia diagnostika, naujas kainavo pries pora metu 150lt, kiek dabar nezinau.. Turejau tokia pacia beda ir skodoj octavia ir passat b5 ir golf IV, vienas meistriukas be jokiu diagnostiku pirma karta pasiule ji pasikeist ir bedos isnyko... Siaip gana daznas atvejis, kad ji reik keist, tai nusimanantis meistras apie 1, 9 tdi tau parodys kur jis yra, o patikrint ji paprasta: isemi ir puti per viena gala, jei praputi kiaurai - jis blogas...
2013-07-19 21:59 rašė: gal zinai kaip jisai vadinasi?
2013-07-19 22:05 rašė: pasitikslinsiu ir paeasysiu ryt arba poryt kaip jis tiksliai vadinasi.. stovi variklio prieky, keleivio pusej
juk pasake N75, dar kitaip vadinamas turbinos slegio valdymo solenoidu
2013-07-19 22:19
labai panašus į N75 yra šalia ir kitas vožtuvas, kuris atsakingas už EGR valdymą
2013-07-19 22:29
2013-07-19 22:19 rašė: labai panašus į N75 yra šalia ir kitas vožtuvas, kuris atsakingas už EGR valdymą
pas mane EGR atjungtas
2013-07-19 22:51
pas mane paty tokia pati problema, tas N75 voztuvas turi 3 jungtis tai per kuria pust? jis visada kiauriai prasipucia, kazka maisot :)
2013-07-19 22:58
2013-07-19 22:51 rašė: pas mane paty tokia pati problema, tas N75 voztuvas turi 3 jungtis tai per kuria pust? jis visada kiauriai prasipucia, kazka maisot :)
per ta kuris ziuri i kita puse nei kiti du neturetu pustis
2013-07-19 23:10
tipo jei per sita puti negali pustis is kitu dvieju isejimu? pas mane meta klaida intake monifold preasure 1.9tdi 81kw a4
2013-07-23 16:38
na ka problema kaip ir ispresta , siandien buvo patikrintos farsunkes is ju dvi buvo blogos tai pakeistos buvo kitom ir taip pat buvo pakeista oro srauto matuokle., tai dabar su trauka viskas tvarkoi:)

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti