Šiuo metu, nuspaudus sankabos pedalą, vibracija automobilyje dingsta. Esant ant laisvų apsukų, pavyzdžiui, stovint vietoje, automobilis dreba. Kartais sunkiau įsijungia 1 pavara, bet ne visada. Važiuojant taip pat jaučiasi tokia kaip ir vibracija, teko domėtis, kad čia grynai smagračio problema.
Mechaninė pavarų dėžė.
Taip pat nuspaudus apie 3-4cm sankabos pedalą, jaučiasi kaip mušimasis į kojos pėdą (išminamasis guolis pareina?)
Kokios gali būti tolimesnės problemos, ar čia jau požymiai, kad būtina keisti smagratį su sankabą? Galbūt dar galima nuvažiuoti nemažą atstumą? Teko girdėti, jog galima nuvažiuoti papildomus 200 tūkst. km, tačiau kartais gandai lieka gandais, norėtųsi pasitikslinti.
Visgi šios išlaidos sudarytų nemažą sumą, tai norėtųsi sužinoti kiek įmanoma daugiau informacijos. Galbūt reikėtų rinktis naudota komplektą, o ne pirkti naują?
pas mane A3 2.0 tdi 04metu.Simptomai-blogai jungdavosi pirma, ypac po ilgo vaziavimo pastoviu greiciu ir sustojus pvz ant pervazos.Gal is kokio trecio ar penkto kartoAtbulinis jundavosi kaip ir gerai, bet isjungt oi kaip nelengvai.Isardzius radom drozles byrancias is smagracio.Pakeitem smagrati su visa sankaba ir isminimo guoliu.Kainavo LUK apie 400 su trupucui.SACHS butu tempes apie 500.Darbo ikainiai-atskirai.Pasakos, kad dar vaziuosi kazkokius mistinius 200tkm.Per ta baladojima, dar deze suesi.