Audi a4 b5 b5 b5

Sukūrė Vartotojas 2016-12-13
2016-12-13 08:36
Po kiek vaiksto vidutiniskai geros bukles a4 b5, 99-2000 metu 66 arba 81 ir ar verta moketi 2000eu uz praeito amziaus masina?
(2812 / +3)
2016-12-13 09:38
kažin kas konkrečiai ką pasakys, nuomonės skirtingos, prieš 6-7 metus pirkau 97m. 81kw tipo dar tą senesnę, mokėjau beveik tris eurų, man normaliai, o 2 eurų jeigu ale geros būklės, o jeigu dar 66, kad ir seniena, bet lyg laikysi daugiau nei kokius 5metus, o tiek tikrai ji atlaikys
2016-12-13 12:10
Aisku verta, tik savoka ''gera bukle'' kiekvienam skirtingai suprantama. Kai biudzetas mazas tai ner cia ko vaidint, reik dziaugtis kad isvis dar yra pigiu masinu kurios nekelia problemu ir padeda nusigauti is A i B :)
(2430 / +1)
2016-12-13 12:16
Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
(2430 / +1)
2016-12-13 12:33
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
Daug kas teigia, vai vazyneju ir bedu neturiu, praminu vos ne 50000km be jokiu remontu.Visa tai melas ir esu pagaves ne viena zmogu, po tokiu teiginiu nuodugniau patikrines ju automobilius rasdavau rimtu trukumu-isbelsti priekiniai sarnyrai dazniausiai buna 'papresuoti' ir ideti atgal, gumines ivores ties nutrukimo riba uzteptos stiklo klijais, priekiniu amortizatoriu apatines ivores buna prasedusios, vairo koloneles leidzia skysti bent po laseli, dyzeliai apsitepalave pro voztuvu dangtelius ir alkuninio riebokslius, daznai intercooleriai buna apsitepalave, katalizatoriai pas dauguma jau pasalinti, galiniai suportai stringa.Salone visada kazko truksta arba kazkas neveikia-klimato kontrole ne saldo, sklendziu nedaryneja, konsoliu apsvietimas ne visur dega, galiu vardinti ir vardinti.Bet blogiausias dalykas tai mazi veidrodeliai, ypac keleivio puses, kaip bereguliuotum jis neturi 'auksinio viduriuko'.Priekiniai sparnai rudyja is vidaus, tai pamatai jau tada, kai rudys kiaurai metala islenda i isore, nors isoreja atrodo, kad tik dazai pakelti ir uztenka tik pirstu bakstelt.
Daug kas su manim nesutiks, nes tai tautovezis kuriu detaliu pilna maximuose, norfoje ir turguje, kas karta uzsukdamas i tas parduotuves kazka teks nupirkti.
(2812 / +3)
2016-12-13 12:38
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
kažkaip su Tavimi linkęs paprieštarauti :D o ko taip, bratkys turi tą pasatą 66kw gal 5m. nemėgsta jis ką nors krapštyt, bet ir nereikia pakol kas, kapotą dažė ir sparną, lakas luposi, mano laužui pagridinis lb. retas gedimas buvo sankabos pagrindinis cilindrukas prakiuro ir vieną galinį suportą numečiau, ai vairo kolonkės gan silpnos ir važiuoklės ir tai kas dėl kolonėlės, nupirkęs dar tokio purvo vairo bakely nebuvau matęs, nekeistas skystis gal 100metų, o variklių krapštyt dar nereikėjo, aišku kiekvienam savo, yra ten tų smulkmenų, bet kurią dėvėtą nereikia krapštyti, nėra tokių
(2812 / +3)
2016-12-13 12:43
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
2016-12-13 12:33 Warsztat rašė:Daug kas teigia, vai vazyneju ir bedu neturiu, praminu vos ne 50000km be jokiu remontu.Visa tai melas ir esu pagaves ne viena zmogu, po tokiu teiginiu nuodugniau patikrines ju automobilius rasdavau rimtu trukumu-isbelsti priekiniai sarnyrai dazniausiai buna 'papresuoti' ir ideti atgal, gumines ivores ties nutrukimo riba uzteptos stiklo klijais, priekiniu amortizatoriu apatines ivores buna prasedusios, vairo koloneles leidzia skysti bent po laseli, dyzeliai apsitepalave pro voztuvu dangtelius ir alkuninio riebokslius, daznai intercooleriai buna apsitepalave, katalizatoriai pas dauguma jau pasalinti, galiniai suportai stringa.Salone visada kazko truksta arba kazkas neveikia-klimato kontrole ne saldo, sklendziu nedaryneja, konsoliu apsvietimas ne visur dega, galiu vardinti ir vardinti.Bet blogiausias dalykas tai mazi veidrodeliai, ypac keleivio puses, kaip bereguliuotum jis neturi 'auksinio viduriuko'.Priekiniai sparnai rudyja is vidaus, tai pamatai jau tada, kai rudys kiaurai metala islenda i isore, nors isoreja atrodo, kad tik dazai pakelti ir uztenka tik pirstu bakstelt.
Daug kas su manim nesutiks, nes tai tautovezis kuriu detaliu pilna maximuose, norfoje ir turguje, kas karta uzsukdamas i tas parduotuves kazka teks nupirkti.
daug ką lb. logiškai ir teisingai parašei, nors kai kurių minėtų dalykų nera pas mane, o kas dėl veidrodėlio, uždėjau anglą ir matomumas geras ir vaizdas kaip normalios auto
2016-12-13 14:35
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
2016-12-13 12:33 Warsztat rašė:Daug kas teigia, vai vazyneju ir bedu neturiu, praminu vos ne 50000km be jokiu remontu.Visa tai melas ir esu pagaves ne viena zmogu, po tokiu teiginiu nuodugniau patikrines ju automobilius rasdavau rimtu trukumu-isbelsti priekiniai sarnyrai dazniausiai buna 'papresuoti' ir ideti atgal, gumines ivores ties nutrukimo riba uzteptos stiklo klijais, priekiniu amortizatoriu apatines ivores buna prasedusios, vairo koloneles leidzia skysti bent po laseli, dyzeliai apsitepalave pro voztuvu dangtelius ir alkuninio riebokslius, daznai intercooleriai buna apsitepalave, katalizatoriai pas dauguma jau pasalinti, galiniai suportai stringa.Salone visada kazko truksta arba kazkas neveikia-klimato kontrole ne saldo, sklendziu nedaryneja, konsoliu apsvietimas ne visur dega, galiu vardinti ir vardinti.Bet blogiausias dalykas tai mazi veidrodeliai, ypac keleivio puses, kaip bereguliuotum jis neturi 'auksinio viduriuko'.Priekiniai sparnai rudyja is vidaus, tai pamatai jau tada, kai rudys kiaurai metala islenda i isore, nors isoreja atrodo, kad tik dazai pakelti ir uztenka tik pirstu bakstelt.
Daug kas su manim nesutiks, nes tai tautovezis kuriu detaliu pilna maximuose, norfoje ir turguje, kas karta uzsukdamas i tas parduotuves kazka teks nupirkti.
Eiliniai gedimai, kurie mūsų keliais pavažinėjus net garantinei naujai mašiai po pirmųjų 50t km ar dar anksčiau prasdeda, mūsų keleliai tai tikra bekelė, bandymų poligonas, labiau tinkamas ne lengvom mašinom o tankams .Todėl visiškai tas pats, kokią tu bepaimsi ar audi ar kaip mano toyotą9dar garantinė sum kasko draudimu), arba žmonos naują Subaru -mūsų extrimalių explotavimo sąlygų neatlaiko nei subarai nei toyotas nei mersai, o kai kurie modeliai net pradeda rūdyti garantinio laikotarpio metu, nes pribarstyta druskos su salietra, taip kad nereikia daryt iš musės dramblio.neperseniausiai su draudimu ginčijausi nes nenorėjo man žalos kasko atlyginti, sugadinti du ratlankiai ir pramuštos padangos tai ratlankių apmokėt nenori, sutinka tik padangas"padengti", pagal juos ratlankius aš pats apibrozdyti ir sulenkt galėjau bemontuodamas ar besiparkuodamas, nebe duobė kelye kalta o atseit aš patspažėkit kas vyskta LT geležinkeliuose, tai pas kelininkus dar baisiesni rekalai.
(2812 / +3)
2016-12-13 16:02
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
2016-12-13 12:33 Warsztat rašė:Daug kas teigia, vai vazyneju ir bedu neturiu, praminu vos ne 50000km be jokiu remontu.Visa tai melas ir esu pagaves ne viena zmogu, po tokiu teiginiu nuodugniau patikrines ju automobilius rasdavau rimtu trukumu-isbelsti priekiniai sarnyrai dazniausiai buna 'papresuoti' ir ideti atgal, gumines ivores ties nutrukimo riba uzteptos stiklo klijais, priekiniu amortizatoriu apatines ivores buna prasedusios, vairo koloneles leidzia skysti bent po laseli, dyzeliai apsitepalave pro voztuvu dangtelius ir alkuninio riebokslius, daznai intercooleriai buna apsitepalave, katalizatoriai pas dauguma jau pasalinti, galiniai suportai stringa.Salone visada kazko truksta arba kazkas neveikia-klimato kontrole ne saldo, sklendziu nedaryneja, konsoliu apsvietimas ne visur dega, galiu vardinti ir vardinti.Bet blogiausias dalykas tai mazi veidrodeliai, ypac keleivio puses, kaip bereguliuotum jis neturi 'auksinio viduriuko'.Priekiniai sparnai rudyja is vidaus, tai pamatai jau tada, kai rudys kiaurai metala islenda i isore, nors isoreja atrodo, kad tik dazai pakelti ir uztenka tik pirstu bakstelt.
Daug kas su manim nesutiks, nes tai tautovezis kuriu detaliu pilna maximuose, norfoje ir turguje, kas karta uzsukdamas i tas parduotuves kazka teks nupirkti.
2016-12-13 14:35 rašė:Eiliniai gedimai, kurie mūsų keliais pavažinėjus net garantinei naujai mašiai po pirmųjų 50t km ar dar anksčiau prasdeda, mūsų keleliai tai tikra bekelė, bandymų poligonas, labiau tinkamas ne lengvom mašinom o tankams .Todėl visiškai tas pats, kokią tu bepaimsi ar audi ar kaip mano toyotą9dar garantinė sum kasko draudimu), arba žmonos naują Subaru -mūsų extrimalių explotavimo sąlygų neatlaiko nei subarai nei toyotas nei mersai, o kai kurie modeliai net pradeda rūdyti garantinio laikotarpio metu, nes pribarstyta druskos su salietra, taip kad nereikia daryt iš musės dramblio.neperseniausiai su draudimu ginčijausi nes nenorėjo man žalos kasko atlyginti, sugadinti du ratlankiai ir pramuštos padangos tai ratlankių apmokėt nenori, sutinka tik padangas"padengti", pagal juos ratlankius aš pats apibrozdyti ir sulenkt galėjau bemontuodamas ar besiparkuodamas, nebe duobė kelye kalta o atseit aš pats:lol:pažėkit kas vyskta LT geležinkeliuose, tai pas kelininkus dar baisiesni rekalai.:drink:
o, Tamsta tai turite Mašinas, nebereikalo rašau iš didžiosios, ne taip kaip aš laužus parduodant juos, nieko negaučiau, o perkant kažkokią naujasnių metų, jau bus mažiausiai pumpadūzas, ar comonrailas, sudėtingumo prikišta, o pakolkas šito dar nenoriu :D
2016-12-13 18:10
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
jumoristas.jei nuperki lauza, ir vazineji-taip, genda.jei sutvarkai iskarto-vazineji ilgai ilgai, be jokiu gedimu.variklio gedimus gali aplamai pamirsti, kapota atidarinesi nebent lemputei pakeist, a, dar juk tepalus keist reikia:(...vaziuokle-jei sutvarkyt normaliom detalem-40 000km apie ja uzmirsk.kebulai cinkuoti...ka dar?:).elektronikos neperdaug, tai ir gedimu is tos puses nesitikek...tai kas ten genda, a?
2016-12-13 18:53
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
2016-12-13 18:10 rašė::lol:jumoristas:lol:.jei nuperki lauza, ir vazineji-taip, genda:lol:.jei sutvarkai iskarto-vazineji ilgai ilgai, be jokiu gedimu.variklio gedimus gali aplamai pamirsti, kapota atidarinesi nebent lemputei pakeist, a, dar juk tepalus keist reikia:(...vaziuokle-jei sutvarkyt normaliom detalem-40 000km apie ja uzmirsk.kebulai cinkuoti...ka dar?:).elektronikos neperdaug, tai ir gedimu is tos puses nesitikek...tai kas ten genda, a?
Tik klausimas ar verta nupirkus sukišt į tokį laužą pusę mašinos kainos jos "sutvarkymui".
Atgyvenęs automobilis.
(2430 / +1)
2016-12-13 19:05
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
2016-12-13 12:38 algis rašė:kažkaip su Tavimi linkęs paprieštarauti :D o ko taip, bratkys turi tą pasatą 66kw gal 5m. nemėgsta jis ką nors krapštyt, bet ir nereikia pakol kas, kapotą dažė ir sparną, lakas luposi, mano laužui pagridinis lb. retas gedimas buvo sankabos pagrindinis cilindrukas prakiuro ir vieną galinį suportą numečiau, ai vairo kolonkės gan silpnos ir važiuoklės ir tai kas dėl kolonėlės, nupirkęs dar tokio purvo vairo bakely nebuvau matęs, nekeistas skystis gal 100metų, o variklių krapštyt dar nereikėjo, aišku kiekvienam savo, yra ten tų smulkmenų, bet kurią dėvėtą nereikia krapštyti, nėra tokių
Nepyk, bet tokiais dalykais jau senokai nebetikiu.Duotu man ta passata, tai rasciau tiek defektu, kad butu nelaimingas nusipirkes ji.Jei nekreipti demesio i tepalo prasisunkima, pavargusias ivores, paplysusias amortizatoriu apsaugas, surudyjusi variklio balki, nulauzytas ir medsraigciais prisuktas plastmases-tuomet taip, automobilis neturi defektu, ledas.
(2430 / +1)
2016-12-13 19:18
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
2016-12-13 18:10 rašė::lol:jumoristas:lol:.jei nuperki lauza, ir vazineji-taip, genda:lol:.jei sutvarkai iskarto-vazineji ilgai ilgai, be jokiu gedimu.variklio gedimus gali aplamai pamirsti, kapota atidarinesi nebent lemputei pakeist, a, dar juk tepalus keist reikia:(...vaziuokle-jei sutvarkyt normaliom detalem-40 000km apie ja uzmirsk.kebulai cinkuoti...ka dar?:).elektronikos neperdaug, tai ir gedimu is tos puses nesitikek...tai kas ten genda, a?
Lauzas kainuoja 1100eu? Tarkim 1.8 benzinas ne turbo, daugiau 200000km galvutes tarpine nelaiko, 1.6 benzinas isvis tragedija is aliuminio-be priezasties itrunka cilindro gilze, kuri beje yra vientisas lydinys su bloku ir ji nesikeicia.Laimes kudikiai tie, kuriems uzteko tik tarpine po galvute pasikeisti.Normaliom detalem sakai?Apatiniai bumerangai po 37 eu uz vnt yra nenormali kaina?Jie net menesio nelaiko, atsiranda sarnyru laisvumas ir anksciau minetos gumines ivores praseda.Cinkuotas kebulas?Cinko dulkes nera cinkuotas kebulas, nusikelk plastikus dengiancius slenkscius ir bamperius (A4 B5) , skyles po jomis garantuotos.Geras 66 kW dyzelis?Ju dazniausi defektai: 1 turbina. 2 siurblys. 3 generatorius. 4 intercooleris, ji pratrina kiaurai jo paties gamyklinis defuzorius.
Elektronikos neperdaug?Naxrena reikalingas komforto blokas elektriniams langams?Jis genda oi kaip daznai, ypac atejus dregniems orams. Is 10 auto 8-niuose klimato kontrole su defektu kurio salinimas kainuoja ne 10eu.
Slamstas visiskas.
(2430 / +1)
2016-12-13 19:25
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
2016-12-13 18:10 rašė::lol:jumoristas:lol:.jei nuperki lauza, ir vazineji-taip, genda:lol:.jei sutvarkai iskarto-vazineji ilgai ilgai, be jokiu gedimu.variklio gedimus gali aplamai pamirsti, kapota atidarinesi nebent lemputei pakeist, a, dar juk tepalus keist reikia:(...vaziuokle-jei sutvarkyt normaliom detalem-40 000km apie ja uzmirsk.kebulai cinkuoti...ka dar?:).elektronikos neperdaug, tai ir gedimu is tos puses nesitikek...tai kas ten genda, a?
Uz masina atidaviau 1100eu ir per pusmeti sudejau 600eu.Dziaugiuosi atsikrates, nes viskas vel po truputi lenda, uzdaras ratas.
(2812 / +3)
2016-12-13 20:12
2016-12-13 12:16 Warsztat rašė:Nerekomenduoju pirkti nei audi nei passat b5.Tai niekam tike automobiliai.Juose nuolat kazkas genda.
2016-12-13 18:10 rašė::lol:jumoristas:lol:.jei nuperki lauza, ir vazineji-taip, genda:lol:.jei sutvarkai iskarto-vazineji ilgai ilgai, be jokiu gedimu.variklio gedimus gali aplamai pamirsti, kapota atidarinesi nebent lemputei pakeist, a, dar juk tepalus keist reikia:(...vaziuokle-jei sutvarkyt normaliom detalem-40 000km apie ja uzmirsk.kebulai cinkuoti...ka dar?:).elektronikos neperdaug, tai ir gedimu is tos puses nesitikek...tai kas ten genda, a?
2016-12-13 19:18 Warsztat rašė:Lauzas kainuoja 1100eu? Tarkim 1.8 benzinas ne turbo, daugiau 200000km galvutes tarpine nelaiko, 1.6 benzinas isvis tragedija is aliuminio-be priezasties itrunka cilindro gilze, kuri beje yra vientisas lydinys su bloku ir ji nesikeicia.Laimes kudikiai tie, kuriems uzteko tik tarpine po galvute pasikeisti.Normaliom detalem sakai?Apatiniai bumerangai po 37 eu uz vnt yra nenormali kaina?Jie net menesio nelaiko, atsiranda sarnyru laisvumas ir anksciau minetos gumines ivores praseda.Cinkuotas kebulas?Cinko dulkes nera cinkuotas kebulas, nusikelk plastikus dengiancius slenkscius ir bamperius (A4 B5) , skyles po jomis garantuotos.Geras 66 kW dyzelis?Ju dazniausi defektai: 1 turbina. 2 siurblys. 3 generatorius. 4 intercooleris, ji pratrina kiaurai jo paties gamyklinis defuzorius.
Elektronikos neperdaug?Naxrena reikalingas komforto blokas elektriniams langams?Jis genda oi kaip daznai, ypac atejus dregniems orams. Is 10 auto 8-niuose klimato kontrole su defektu kurio salinimas kainuoja ne 10eu.
Slamstas visiskas.
jau diskusija užvirė :D kas dėl variklių dyzelinių 66, 81 b-4pasatas, (jis išvis lb. skriaudžiamas 81kw), b5 du pasatai, a4 dvi, dvi b-4 !!! šitos išvis senienos, čia mano ir giminių, kas žino kiek tie visi laužai praėję, bet visų turbinos nekeistos, (jau kitokiom turbos amžinos?....) jokios galvos neimtos, kas dėl intercolerių dviem keitėm, vienam po smūgio, kitas tiksliai pratrintas buvo, o pvz. mano jis kaip naujas, tarpinės vožtuvų dangčių tiesa praleidžia, bet nevisų, siurbliai nekeisti, generatoriai taip, dviem keitėm, bet vėl gi kieeek jos praėję, ką kitiem modeliam jie amžini? nemanau, va kas b5pasatų centriniai tas Š gabalas komforto, retai kuri rakinasi normaliai, vandeny jie, tai TIKRA tiesa, a4tų vakuminiai jie veikia gerai, mano po bamperiais ar slenksčiais super, o kitos a4 Š..., iš Švedijos ji, vnž. primaliau, bet dar žiūrint ant kokios užšoksi, bratkys japonkę turėjo, o varge, kitas pežą, nu nx......... :D
(2430 / +1)
2016-12-13 20:20
2016-12-13 18:10 rašė::lol:jumoristas:lol:.jei nuperki lauza, ir vazineji-taip, genda:lol:.jei sutvarkai iskarto-vazineji ilgai ilgai, be jokiu gedimu.variklio gedimus gali aplamai pamirsti, kapota atidarinesi nebent lemputei pakeist, a, dar juk tepalus keist reikia:(...vaziuokle-jei sutvarkyt normaliom detalem-40 000km apie ja uzmirsk.kebulai cinkuoti...ka dar?:).elektronikos neperdaug, tai ir gedimu is tos puses nesitikek...tai kas ten genda, a?
2016-12-13 19:18 Warsztat rašė:Lauzas kainuoja 1100eu? Tarkim 1.8 benzinas ne turbo, daugiau 200000km galvutes tarpine nelaiko, 1.6 benzinas isvis tragedija is aliuminio-be priezasties itrunka cilindro gilze, kuri beje yra vientisas lydinys su bloku ir ji nesikeicia.Laimes kudikiai tie, kuriems uzteko tik tarpine po galvute pasikeisti.Normaliom detalem sakai?Apatiniai bumerangai po 37 eu uz vnt yra nenormali kaina?Jie net menesio nelaiko, atsiranda sarnyru laisvumas ir anksciau minetos gumines ivores praseda.Cinkuotas kebulas?Cinko dulkes nera cinkuotas kebulas, nusikelk plastikus dengiancius slenkscius ir bamperius (A4 B5) , skyles po jomis garantuotos.Geras 66 kW dyzelis?Ju dazniausi defektai: 1 turbina. 2 siurblys. 3 generatorius. 4 intercooleris, ji pratrina kiaurai jo paties gamyklinis defuzorius.
Elektronikos neperdaug?Naxrena reikalingas komforto blokas elektriniams langams?Jis genda oi kaip daznai, ypac atejus dregniems orams. Is 10 auto 8-niuose klimato kontrole su defektu kurio salinimas kainuoja ne 10eu.
Slamstas visiskas.
2016-12-13 20:12 algis rašė:jau diskusija užvirė :D kas dėl variklių dyzelinių 66, 81 b-4pasatas, (jis išvis lb. skriaudžiamas 81kw), b5 du pasatai, a4 dvi, dvi b-4 !!! šitos išvis senienos, čia mano ir giminių, kas žino kiek tie visi laužai praėję, bet visų turbinos nekeistos, (jau kitokiom turbos amžinos?....) jokios galvos neimtos, kas dėl intercolerių dviem keitėm, vienam po smūgio, kitas tiksliai pratrintas buvo, o pvz. mano jis kaip naujas, tarpinės vožtuvų dangčių tiesa praleidžia, bet nevisų, siurbliai nekeisti, generatoriai taip, dviem keitėm, bet vėl gi kieeek jos praėję, ką kitiem modeliam jie amžini? nemanau, va kas b5pasatų centriniai tas Š gabalas komforto, retai kuri rakinasi normaliai, vandeny jie, tai TIKRA tiesa, a4tų vakuminiai jie veikia gerai, mano po bamperiais ar slenksčiais super, o kitos a4 Š..., iš Švedijos ji, vnž. primaliau, bet dar žiūrint ant kokios užšoksi, bratkys japonkę turėjo, o varge, kitas pežą, nu nx......... :D
Zodziu, jei patenkinti tai valio.As antra karta nepirkciau ir kitiems nerekomenduoju.
2016-12-13 20:34
neverta moketi 2000euru uz audi a4, nebent tai butu numyletas auto su nauja pakaba, variklio aptarnavimu ir kitais niuansais, taip tai neverta. Uz tokia kainagalima ir geresniu masinu siai dienai nupirkt (misija sunki, bet imanoma)
2017-01-21 16:24
Uz tuos pinigus iseina padorus avensis.Padarai gera antikorozini ir vazineji su kibiru.Kantri masinyte, elektronika nesipi..., variklis traukia puikiai, pakaba neluzta, tik stabilizatoriu traukes ir gumos.Turiu 6 metai, baigia suput, bet is technines puses viskas normaliai.Turiu ir a4, neseniai, dar nelenda galai, tik granata vidine i pabaiga, dreba uzmetus gazo.Mokejau 1350, parvezta is vok, neplauta, nevalyta ir vairuotojo durys palenktos
2017-02-26 19:05
gal kas žinot kas galetu buti Audi a4 b5 1.9 tdi 81kw. uzkuri masina ir paduodi gazo iki 4k apsuku ir masina uzgęsta tada bandai kurt, toks jausmas lyg nebebutu kompresijos, palauki kokias 5min ir vel uzsikuria. kas galetu buti?
(733)
2017-02-26 19:30
2017-02-26 19:05 rašė::helpsmilie: gal kas žinot kas galetu buti Audi a4 b5 1.9 tdi 81kw. uzkuri masina ir paduodi gazo iki 4k apsuku ir masina uzgęsta tada bandai kurt, toks jausmas lyg nebebutu kompresijos, palauki kokias 5min ir vel uzsikuria. kas galetu buti? :helpsmilie:
Eilinė situacija, mašinom taip būna, bet lengvai pataisoma. Užkurk variklį ir ant gazo kažką paremk, kad apsukos būtų apie 2000-3000, atkabink oro filtrą ir į tą skylę kur traukia orą supilk 1l vandens, tada po 30s dar 3l. Variklio žiedus atlaisvins ir variklis atsigaus. Sėkmės.
dirbu servise 14 metu
2017-02-26 22:20
kazin ar kas paskutinio komentatoriaus zodziai s yra pasinaudojes, noreciau suzinot iar padejo :D nes nu mano logika neturetu padet, bet visko buna :D kas su ta audine darosi per tas 5 minutes negrieba, ar kosti kas vyksta? kura paduoda? apsuku daviklis gal uzkaites bludina ir gesta del to, kazkokie pozymiai konkreciau sunku cia turint kristolini rutuli :D

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku