audi a4 b5 1,8 92 kw

Sukūrė mykolas199 2019-01-05
2019-01-05 21:29
Sveiki, susiduriau su tokia problema, važiodamas pastebėjau , kad prietaisu skydelyje sparčiai pradėjo kilti temperatūra , sustojau ir atidariau kapotą, po atidarymo pradėjo kilti garai tai buvo lašantis antifrizas ant įkaitusio variklio, suskilo detalė jungianti varikli ir aušinimo sistema {ps. visas antifirizas išbėgo}. Pakeičiau šia detalę antifrizas savo vietoje, tačiau dbr jis užverda, o pečiukas nepučia karšto oro. Gali buti termostatas ar čia kitur problema , kaip sužinuoti kame reikalas?
(484 / +1)
2019-01-06 01:39
Galejo nusisukti pompos sparnuote todel ir uzkaito, del to galejo trukti tas sujungimas.Taip pat po gero uzkaitimo galejo prapusti tatrpine po galva.Reikia atjungus nuo peciuko zarna ziureti ar bando cirkuliuoti ausinimas, jei ne tikrinti pompa.Uzkurus padirbus kokias2-3 minutes ziureti ar nekieteja ausinimo zarnos.Jei palieka kietos problema su tarpine.
(2410 / +1)
2019-01-06 09:23
Ar cirkuoliuoja skystis pamatyti galima issipletimo bakelyje atsukus kamsti, is ploniausios zarneles turi teketi srove antifrizo, ant laisvu apsuku tos sroves gali nesimatyt, reiktu siek tiek pakelti apsuku(tik nedaryk to ant karsto motoro).Itariu, kad tau nusprogo plastikine detale (flansas) kuri jau pakeitei, ta dalis itrunka nuo senatves ir cia nera tragedija.Tau teliko nuorinti ausinimo sistema ir tai yra paprasta, tiesiog spaudynek zarnas, nesyla pecius-spaudynek peciaus zarnas kol pajausi, kad syla.Bet pradziai isitikink, kad vyksta cirkuliacija.
(2725 / +3)
2019-01-06 09:50
beveik ne į temą, kam dėt trišakius (flanšus) metalinius, kurie senuose modeliuose eidavo ir keisti niekad nereikėjo, kad galima nulipyt iš plastmasės, kuruos reikia gan dažnai keisti, vnž. detalių pirkimai vyksta..........
(2410 / +1)
2019-01-06 10:15
Cia dar neviskas, ju karterio ventiliacija susideda is plastikinio flanso ir plastikiniu jungciu su vamzdeliais kurie sudetingai keiciasi del riboto priejimo prie ju, jie trukineja vos ne kas kiekviena ziema, tada visas motoras buna apsisikes tepalais ir apsukos nestabilios ant laisvu sukiu nes pasiurbia oro.
2019-01-06 11:09
2019-01-06 09:23 Warsztat rašė:Ar cirkuoliuoja skystis pamatyti galima issipletimo bakelyje atsukus kamsti, is ploniausios zarneles turi teketi srove antifrizo, ant laisvu apsuku tos sroves gali nesimatyt, reiktu siek tiek pakelti apsuku(tik nedaryk to ant karsto motoro).Itariu, kad tau nusprogo plastikine detale (flansas) kuri jau pakeitei, ta dalis itrunka nuo senatves ir cia nera tragedija.Tau teliko nuorinti ausinimo sistema ir tai yra paprasta, tiesiog spaudynek zarnas, nesyla pecius-spaudynek peciaus zarnas kol pajausi, kad syla.Bet pradziai isitikink, kad vyksta cirkuliacija.
Atsukus kamšti cirkuliacija vyksta, temperatūra 90 laiko, bet pecius nepučia karšto oro.
Iškilo dar vienas klausimas, ar galiu bandyti pats važiuti iki serfiso? 20 km?
(7216 / +3)
2019-01-06 11:27
2019-01-06 09:50 algis rašė:beveik ne į temą, kam dėt trišakius (flanšus) metalinius, kurie senuose modeliuose eidavo ir keisti niekad nereikėjo, kad galima nulipyt iš plastmasės, kuruos reikia gan dažnai keisti, vnž. detalių pirkimai vyksta..........
metalas pasikeite i plastika jau labai seniai.pradedant nuo trecio golfo gal.As beskei ne viena ju keiciau.Sunkiausiai suzinot detales numeri, po to ji susirast ir nusipirkt nera taip sunku..Tamsta nepatenkintas PROGRESU?:DKazkur buvau rades visa audi 80 B4 ausinimo ir karterio ventiliacijos sistema paberta ir su numeriais, tai i parde vaiksciodavau isdidziai pakeles galva:DTurint sena tranta priverstas buti isradingu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(2725 / +3)
2019-01-06 12:30
2019-01-06 09:50 algis rašė:beveik ne į temą, kam dėt trišakius (flanšus) metalinius, kurie senuose modeliuose eidavo ir keisti niekad nereikėjo, kad galima nulipyt iš plastmasės, kuruos reikia gan dažnai keisti, vnž. detalių pirkimai vyksta..........
2019-01-06 11:27 maumas rašė:metalas pasikeite i plastika jau labai seniai.pradedant nuo trecio golfo gal.As beskei ne viena ju keiciau.Sunkiausiai suzinot detales numeri, po to ji susirast ir nusipirkt nera taip sunku..Tamsta nepatenkintas PROGRESU?:DKazkur buvau rades visa audi 80 B4 ausinimo ir karterio ventiliacijos sistema paberta ir su numeriais, tai i parde vaiksciodavau isdidziai pakeles galva:DTurint sena tranta priverstas buti isradingu:director:
tiksliai neaišku kas ir kaip ten, bet pvz. pakeitęs termostatą, nes reikia išleisti antifrizą, supylęs jį, kaip minėjo paminkau kažkiek šlanges, o po to aukštom apsukom ir žemom pavarom nulekiu kokius 5km ir per pečių jau eina atifrizas, tipo jau pradeda šildyt.
(2725 / +3)
2019-01-06 12:38
2019-01-06 09:50 algis rašė:beveik ne į temą, kam dėt trišakius (flanšus) metalinius, kurie senuose modeliuose eidavo ir keisti niekad nereikėjo, kad galima nulipyt iš plastmasės, kuruos reikia gan dažnai keisti, vnž. detalių pirkimai vyksta..........
2019-01-06 11:27 maumas rašė:metalas pasikeite i plastika jau labai seniai.pradedant nuo trecio golfo gal.As beskei ne viena ju keiciau.Sunkiausiai suzinot detales numeri, po to ji susirast ir nusipirkt nera taip sunku..Tamsta nepatenkintas PROGRESU?:DKazkur buvau rades visa audi 80 B4 ausinimo ir karterio ventiliacijos sistema paberta ir su numeriais, tai i parde vaiksciodavau isdidziai pakeles galva:DTurint sena tranta priverstas buti isradingu:director:
nu progresas irgi turi ribas, pvz. kitas atvejis dvimasis smagratis, taip pat varikliai ;serga; šia liga, ir oho kokius nemenkus pinigus liaudis deda pirkdami kitą, matomai paprastas per ilgai laiko :D ten ale vibracijų nėra ir visa kita, bet ir nuo paprasto niekas neatsitinka
2019-01-06 14:13
2019-01-05 21:29 mykolas1993 rašė:Sveiki, susiduriau su tokia problema, važiodamas pastebėjau , kad prietaisu skydelyje sparčiai pradėjo kilti temperatūra , sustojau ir atidariau kapotą, po atidarymo pradėjo kilti garai tai buvo lašantis antifrizas ant įkaitusio variklio, suskilo detalė jungianti varikli ir aušinimo sistema {ps. visas antifirizas išbėgo}. Pakeičiau šia detalę antifrizas savo vietoje, tačiau dbr jis užverda, o pečiukas nepučia karšto oro. Gali buti termostatas ar čia kitur problema , kaip sužinuoti kame reikalas?
Siandien ir vel pabandziau uzvest , viskas gerai, zarneles visos minkstos, uzvedinejau su atidarytu antifrizo kamsciu ir po kurio laiko antifrizas uzverda, bet temperatura 90 . Peciukas pucia salta ora
(1706 / +2)
2019-01-06 14:25
2019-01-05 21:29 mykolas1993 rašė:Sveiki, susiduriau su tokia problema, važiodamas pastebėjau , kad prietaisu skydelyje sparčiai pradėjo kilti temperatūra , sustojau ir atidariau kapotą, po atidarymo pradėjo kilti garai tai buvo lašantis antifrizas ant įkaitusio variklio, suskilo detalė jungianti varikli ir aušinimo sistema {ps. visas antifirizas išbėgo}. Pakeičiau šia detalę antifrizas savo vietoje, tačiau dbr jis užverda, o pečiukas nepučia karšto oro. Gali buti termostatas ar čia kitur problema , kaip sužinuoti kame reikalas?
2019-01-06 14:13 mykolas1993 rašė:Siandien ir vel pabandziau uzvest , viskas gerai, zarneles visos minkstos, uzvedinejau su atidarytu antifrizo kamsciu ir po kurio laiko antifrizas uzverda, bet temperatura 90 . Peciukas pucia salta ora
yra oro sistemoje, reikia nuorint
(2725 / +3)
2019-01-06 14:52
keista, skystis verda, o rodo tik 90c. gal ten burbulai oro eina, šiaip termometrą į bakelį įdėt ir aišku būtų kokia tmp. tikra
(484 / +1)
2019-01-06 18:27
Atjunk viena slanga kur eina i peciuka, turetu buti po valytuvu pastmasem pajungimas ir ziurek ar pasiduoda antifrizas pagazavus ar ne.Reikia praorinti ta vieta, jei neprades silti pakelus apsukas tikrink pompa, jei pompa gera tada panasu i tarpine galvos
(7216 / +3)
2019-01-06 20:52
2019-01-06 09:50 algis rašė:beveik ne į temą, kam dėt trišakius (flanšus) metalinius, kurie senuose modeliuose eidavo ir keisti niekad nereikėjo, kad galima nulipyt iš plastmasės, kuruos reikia gan dažnai keisti, vnž. detalių pirkimai vyksta..........
2019-01-06 11:27 maumas rašė:metalas pasikeite i plastika jau labai seniai.pradedant nuo trecio golfo gal.As beskei ne viena ju keiciau.Sunkiausiai suzinot detales numeri, po to ji susirast ir nusipirkt nera taip sunku..Tamsta nepatenkintas PROGRESU?:DKazkur buvau rades visa audi 80 B4 ausinimo ir karterio ventiliacijos sistema paberta ir su numeriais, tai i parde vaiksciodavau isdidziai pakeles galva:DTurint sena tranta priverstas buti isradingu:director:
2019-01-06 12:38 algis rašė:nu progresas irgi turi ribas, pvz. kitas atvejis dvimasis smagratis, taip pat varikliai ;serga; šia liga, ir oho kokius nemenkus pinigus liaudis deda pirkdami kitą, matomai paprastas per ilgai laiko :D ten ale vibracijų nėra ir visa kita, bet ir nuo paprasto niekas neatsitinka
dvimasis smagratis sugalvotas del dvieju dalyku.Pirmas, jau galima vazinet ne normaliai atleodinejant sankaba, bet belekaip, kas budinga botanikam ir merginoms.Viskas vyksta zymiai minksciau.Antra-galima atpiginti deziu gamyba, nes nebereikia tokiu "neuzmusamu" dantraciu gamint:)Tai pasiteisina pratempt garantini grojant linksmai muzikai.Veliau kai kam buna ir letas marsas, ta prasme su dudomis:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku