Vartotojas
2014-10-23 13:01
Nuvaziuoju per menesi apie 1000km, 100km- apie 7-8l benzino sudeginu. Kazkaip nors benzinas ir pinga, bet kisene labai tusteja.
lapinas
253 / 0
2014-10-23 13:09
Perki dyzeli ir nematai problemu
maumas
7655 / 0
2014-10-23 13:11
2014-10-23
13:09 lapinas rašė:
Perki dyzeli ir nematai problemu
Tai cia dyzelis "for free"?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
backarn
433 / 0
2014-10-23 13:20
Jeigu pasikeistu i 66kw turinty b5 ir piltu rusiska dyzely manau tikrai pigiau butu negu su benzu.
Vartotojas
2014-10-23 13:24
Nu tai bet daba yra benzinine masina. Jei parduosiu krisiu i dideli minusa, nes viska tvarkiausi sau, nieks nepirks uz 8k. Klausimas ar uz 5k dar parduociau, nes vis del to sedanas
lapinas
253 / 0
2014-10-23 16:27
2014-10-23
13:20 backarn rašė:
Jeigu pasikeistu i 66kw turinty b5 ir piltu rusiska dyzely manau tikrai pigiau butu negu su benzu.
su dyzeliu is kalonkes pigiau negu su benzu is kalonkes
Vartotojas
2014-10-23 16:43
2014-10-23
13:24 rašė:
Nu tai bet daba yra benzinine masina. Jei parduosiu krisiu i dideli minusa, nes viska tvarkiausi sau, nieks nepirks uz 8k. Klausimas ar uz 5k dar parduociau, nes vis del to sedanas
jūs prieš pirkdami mašinas mąstykite ką perkate ir ko jums reikia
Vartotojas
2014-10-23 17:05
2014-10-23
13:01 rašė:
Nuvaziuoju per menesi apie 1000km, 100km- apie 7-8l benzino sudeginu. Kazkaip nors benzinas ir pinga, bet kisene labai tusteja.
Paprastas dalykasili etanoli ir nesuki sau galvos.Jame yra dalis benzino, realiai varikliui nekenkia.Jau sutaupysi, gausis panasiai kaip dyzeliu vaziuojant.O jei rimciau, tai gali susimontiti etanolio modifikatoriu, keicianti purkstuku atsidarymo intervala ir t.t.Ne karve kainuoja, kiekviename didmiestyje galima susitvarkyti.Nereik nei duju nei dyzelio.Tik neaisku ar tavo mieste isvis yra degalinese to etanoio.
Vartotojas
2014-10-23 19:59
2014-10-23
13:01 rašė:
Nuvaziuoju per menesi apie 1000km, 100km- apie 7-8l benzino sudeginu. Kazkaip nors benzinas ir pinga, bet kisene labai tusteja.
2014-10-23
17:05 rašė:
Paprastas dalykas:pili etanoli ir nesuki sau galvos.Jame yra dalis benzino, realiai varikliui nekenkia.Jau sutaupysi, gausis panasiai kaip dyzeliu vaziuojant.O jei rimciau, tai gali susimontiti etanolio modifikatoriu, keicianti purkstuku atsidarymo intervala ir t.t.Ne karve kainuoja, kiekviename didmiestyje galima susitvarkyti.Nereik nei duju nei dyzelio.Tik neaisku ar tavo mieste isvis yra degalinese to etanoio.
Tai Kaune E85 tai yra, bet tai kiek man variklis laikys ir kuro sanaudos padides speju, jug ne grynas benzinas
Vartotojas
2014-10-23 20:00
2014-10-23
13:24 rašė:
Nu tai bet daba yra benzinine masina. Jei parduosiu krisiu i dideli minusa, nes viska tvarkiausi sau, nieks nepirks uz 8k. Klausimas ar uz 5k dar parduociau, nes vis del to sedanas
2014-10-23
16:43 rašė:
jūs prieš pirkdami mašinas mąstykite ką perkate ir ko jums reikia
Tai jug visko gyvenime nutinka, keiciasi planai, atsiranda darbas ir pan.
Vartotojas
2014-10-23 20:19
rašė:
..
O tai ne kas deda isduoda sertifikata kad dujos idetos?
Vartotojas
2014-10-23 20:23
2014-10-23
13:24 rašė:
Nu tai bet daba yra benzinine masina. Jei parduosiu krisiu i dideli minusa, nes viska tvarkiausi sau, nieks nepirks uz 8k. Klausimas ar uz 5k dar parduociau, nes vis del to sedanas
kad sedanai siaip brangesni uz katafalkus. bet ne tame esme, pas tave benzas ir dar 1.6 nekoks variantas, daug negautum, tai dek dujas ir vazinek, tikrai atsipirks.
Vartotojas
2014-10-23 20:29
2014-10-23
13:01 rašė:
Nuvaziuoju per menesi apie 1000km, 100km- apie 7-8l benzino sudeginu. Kazkaip nors benzinas ir pinga, bet kisene labai tusteja.
2014-10-23
17:05 rašė:
Paprastas dalykas:pili etanoli ir nesuki sau galvos.Jame yra dalis benzino, realiai varikliui nekenkia.Jau sutaupysi, gausis panasiai kaip dyzeliu vaziuojant.O jei rimciau, tai gali susimontiti etanolio modifikatoriu, keicianti purkstuku atsidarymo intervala ir t.t.Ne karve kainuoja, kiekviename didmiestyje galima susitvarkyti.Nereik nei duju nei dyzelio.Tik neaisku ar tavo mieste isvis yra degalinese to etanoio.
2014-10-23
19:59 rašė:
Tai Kaune E85 tai yra, bet tai kiek man variklis laikys ir kuro sanaudos padides speju, jug ne grynas benzinas
Jokio skirtumo varikliui, dar sveikiau.Gamyklose kai daro specialiai Etanoliui tai nieks nesiskiria tik puskstuku valdymas ir dar kelios smulkemeles.Keletas mano draugu nuolat pila tik etanoli rimtom benzininem auto vokietijoje ir svedijoje .Ir ne i siaip eilines masinas, o i pvz evo, morgan ir pan.Asmeniskai pyliau etanolim i Dacia Duster 1, 6L ~1, 5 metu, tiesa tik uzvedimui nes buvo su gamyklinem dujom.Kadangi skiestas su benzu, jis ir per speigus neblogai vedasi ir nedetonuoja saltame motore.Dar keletui esu pyles ilgesni laika(bet tos buvo projektines masinos).Gali deti dujas, jei nereikes atsarginio rato.Nes balionas bagazineje sedane netinka.turetum montuoti i atsarginio rato vieta, o tada suktum galva kur deti atsarg.rata.Vnz jei ir isimesi dujas visviena gali drasiai pilt E85.Padides nezymiai sanaudos, bet ne tiek, kad neapsimoketu.
autoa8
35 / 0
2014-10-23 21:26
Žinoma kad dujas dėti apsimoka žymiai pigiau nei ant bendzo o baliona gali dėti pagal sėdyne ir atsarginis ratas vietoje ir vietos užteks daug kas dedasi aš net y audi a6 98metų turiu dujes įsidėjas balionas pagal sėdyne ir vietos pilnai užtenka ir pigiau važinėju
Vartotojas
2014-10-23 21:38
2014-10-23
21:26 autoa8 rašė:
Žinoma kad dujas dėti apsimoka žymiai pigiau nei ant bendzo o baliona gali dėti pagal sėdyne ir atsarginis ratas vietoje ir vietos užteks daug kas dedasi aš net y audi a6 98metų turiu dujes įsidėjas balionas pagal sėdyne ir vietos pilnai užtenka ir pigiau važinėju
Bet dabar dar vienas klausimas, kokias deti?
Vartotojas
2014-10-23 22:16
2014-10-23
21:26 autoa8 rašė:
Žinoma kad dujas dėti apsimoka žymiai pigiau nei ant bendzo o baliona gali dėti pagal sėdyne ir atsarginis ratas vietoje ir vietos užteks daug kas dedasi aš net y audi a6 98metų turiu dujes įsidėjas balionas pagal sėdyne ir vietos pilnai užtenka ir pigiau važinėju
2014-10-23
21:38 rašė:
Bet dabar dar vienas klausimas, kokias deti?
nekoks variantas aplamai, tas 1.6.Galios mazai, kuro ima daug.Deti tik tiesiogines.Paprastos - ne koks pasirinkimas.
Vartotojas
2014-10-23 22:38
paprasta dujų įranga bus hemarojus, o ne važiavimas, o geresnė įranga pravažiuojant į metus 12000 km ilgai ir nuobodžiai atsipirkinės
Vartotojas
2014-10-23 22:41
neklaidinkit zmogaus bebejo kad verta pats pasiskaiciuok kiek dujos kiek bendzas plius 1 litras nedaugiau suvartos , ne vienas pazystamas turi ir dziaugesi i tokius variklius isideja dujes ir vazineja po 4-6 metelius ant duju su 1.6 74 kw dar nei vienas kiek zinau neturejo jokiu bedu nei su dujom nei su varikliu tik pagal jaus laiku keice tepalus ir kartu su jeis zvakes ir varo vargo nemato
Vartotojas
2014-10-23 23:15
2014-10-23
22:41 rašė:
neklaidinkit zmogaus bebejo kad verta pats pasiskaiciuok kiek dujos kiek bendzas plius 1 litras nedaugiau suvartos , ne vienas pazystamas turi ir dziaugesi i tokius variklius isideja dujes ir vazineja po 4-6 metelius ant duju su 1.6 74 kw dar nei vienas kiek zinau neturejo jokiu bedu nei su dujom nei su varikliu tik pagal jaus laiku keice tepalus ir kartu su jeis zvakes ir varo vargo nemato
pazistami ir visos kitos bobutes...pats turejai?ne?tad nenusisnekek, nko ten gero visiskai, dusulys.Nematau, kuo ten dziaugtis
Vartotojas
2014-10-23 23:25
turejau tik 1.8 92 kw ir trauka turejau su dujom ta pace . tad klausimas taves pacio mokslininke jei zmogui turimu 74 kw pakanka ir isidejes dujes jie niekur nedinks ir tau nedejoje kad jam tu 74 kw maza kokios ce tu matai bedas ? jis tau ne del traukos trukumo klausima iskele o del duju kuriam zmogui bus pigiau vazineti ir kurios nera joks blogis
Vartotojas
2014-10-24 01:15
2014-10-23
22:38 rašė:
paprasta dujų įranga bus hemarojus, o ne važiavimas, o geresnė įranga pravažiuojant į metus 12000 km ilgai ir nuobodžiai atsipirkinės
O gal tu skaičiuot išmok?
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
Vartotojas
2014-10-24 08:35
2014-10-23
22:38 rašė:
paprasta dujų įranga bus hemarojus, o ne važiavimas, o geresnė įranga pravažiuojant į metus 12000 km ilgai ir nuobodžiai atsipirkinės
2014-10-24
01:15 rašė:
O gal tu skaičiuot išmok? :thumbup:
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
Neapsimoka dėl dviejų dalykų:atgyvenčs trantas, dabar jau gėda baltiems žmonėms su tokiais važinėti, o po metų priduot į metalą ar šrotą kam jis reikalingas?Nebent kaip atsarginis auto , jei šeimoje yra išeiginis, kasdienis ir atsarginis įvairiems atvejams.Tačiau tokiu atveju juolabiau į tokią senieną neverta montuoti LPG.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
Vartotojas
2014-10-24 09:01
2014-10-23
22:38 rašė:
paprasta dujų įranga bus hemarojus, o ne važiavimas, o geresnė įranga pravažiuojant į metus 12000 km ilgai ir nuobodžiai atsipirkinės
2014-10-24
01:15 rašė:
O gal tu skaičiuot išmok? :thumbup:
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
2014-10-24
08:35 rašė:
Neapsimoka dėl dviejų dalykų:atgyvenčs trantas, dabar jau gėda baltiems žmonėms su tokiais važinėti, o po metų priduot į metalą ar šrotą kam jis reikalingas?Nebent kaip atsarginis auto , jei šeimoje yra išeiginis, kasdienis ir atsarginis įvairiems atvejams.Tačiau tokiu atveju juolabiau į tokią senieną neverta montuoti LPG.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS:lol::lol::lol:
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
:smilewink:
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau :lol::lol::lol:
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu:thumbup:, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS:lol::lol::lol:
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
:smilewink:
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau :lol::lol::lol:
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu:thumbup:, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
teisybe pasakei.sanaudos 12-15 ltr tikrai bus, jei lievos dujos.vargas tokia auto.Reikia pastoviai laikyti aukstas apsukas, kad normaliai eitu.Ko pasekoje ir sanaudos gaunasi dideles
Vartotojas
2014-10-24 09:14
2014-10-23
22:38 rašė:
paprasta dujų įranga bus hemarojus, o ne važiavimas, o geresnė įranga pravažiuojant į metus 12000 km ilgai ir nuobodžiai atsipirkinės
2014-10-24
01:15 rašė:
O gal tu skaičiuot išmok? :thumbup:
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
2014-10-24
08:35 rašė:
Neapsimoka dėl dviejų dalykų:atgyvenčs trantas, dabar jau gėda baltiems žmonėms su tokiais važinėti, o po metų priduot į metalą ar šrotą kam jis reikalingas?Nebent kaip atsarginis auto , jei šeimoje yra išeiginis, kasdienis ir atsarginis įvairiems atvejams.Tačiau tokiu atveju juolabiau į tokią senieną neverta montuoti LPG.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS:lol::lol::lol:
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
:smilewink:
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau :lol::lol::lol:
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu:thumbup:, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS:lol::lol::lol:
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
:smilewink:
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau :lol::lol::lol:
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu:thumbup:, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
Virgis85 rašai teisybę, bet biški "paryškini spalvas" . Lietuvoj žmonės dar ilgai važinės su 15 metų mašinom. O kas liečia dujas tai jeigu žmogus įtelpa į 8 ltr. benzo tai dujų 13 ltr tikrai nereiks. Matomai ir važinėja ekonomiškai tad dujos per pora metų atsipirks(įskaitant kasmetinę papildomą priežiūrą, o jos suma kaip dyzeliniai mašinai tikriausia).
Asmeniškai aš geriau pirkčiau mašiną su dujom, bet jeigu mašina tikrai tvarkinga galima ir įsidėti
Manau vidurkis gausis koks 10 ltr dujų plius benzo, visai neblogai
Tik nedėkit "šlanginių" dujų
Asmeniškai aš geriau pirkčiau mašiną su dujom, bet jeigu mašina tikrai tvarkinga galima ir įsidėti
Manau vidurkis gausis koks 10 ltr dujų plius benzo, visai neblogai
Tik nedėkit "šlanginių" dujų
Vartotojas
2014-10-24 09:42
2014-10-24
01:15 rašė:
O gal tu skaičiuot išmok? :thumbup:
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
Gera įranga 4 cil. motorui 1, 5k kainuoja.
12k km prasukti su benzinu (8l/100km) po (tarkim) 4, 6lt/l kainuoja 4, 4 tūkst. LTL.
12k km su dujom (9l/100km) po (tarkim) 2, 3lt/l PLIUS 1litru benzino/100km užkurimams ir pnš. kainuoja 3k tūkst. LTL.
Išvada: Po metų (12k km) dujų įranga atsiperka.
2014-10-24
08:35 rašė:
Neapsimoka dėl dviejų dalykų:atgyvenčs trantas, dabar jau gėda baltiems žmonėms su tokiais važinėti, o po metų priduot į metalą ar šrotą kam jis reikalingas?Nebent kaip atsarginis auto , jei šeimoje yra išeiginis, kasdienis ir atsarginis įvairiems atvejams.Tačiau tokiu atveju juolabiau į tokią senieną neverta montuoti LPG.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS:lol::lol::lol:
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
:smilewink:
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau :lol::lol::lol:
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu:thumbup:, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS:lol::lol::lol:
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
:smilewink:
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau :lol::lol::lol:
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu:thumbup:, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
2014-10-24
09:14 rašė:
Virgis85 rašai teisybę, bet biški "paryškini spalvas" :). Lietuvoj žmonės dar ilgai važinės su 15 metų mašinom. O kas liečia dujas tai jeigu žmogus įtelpa į 8 ltr. benzo tai dujų 13 ltr tikrai nereiks. Matomai ir važinėja ekonomiškai tad dujos per pora metų atsipirks(įskaitant kasmetinę papildomą priežiūrą, o jos suma kaip dyzeliniai mašinai tikriausia).
Asmeniškai aš geriau pirkčiau mašiną su dujom, bet jeigu mašina tikrai tvarkinga galima ir įsidėti :thumbup:
Manau vidurkis gausis koks 10 ltr dujų plius benzo, visai neblogai :drink:
Tik nedėkit "šlanginių" dujų :director:
Asmeniškai aš geriau pirkčiau mašiną su dujom, bet jeigu mašina tikrai tvarkinga galima ir įsidėti :thumbup:
Manau vidurkis gausis koks 10 ltr dujų plius benzo, visai neblogai :drink:
Tik nedėkit "šlanginių" dujų :director:
Ne tiksliai išsireiškiau, ne metuose esmė, o modelio įdomume.Jei modelis charakteriu, turi "sielą", tai toks vertingas visom prasmėm ir atsikratyti gaila...Highline ar S, R-line syncro 2, 8 ar kitoks įdomus varijantas, gal būtų įdomu į jį investuoti ir smagu važinėtis nors 30 metų.Ir šiaip pilna visoj Europoj senu mašiniukų, kai prižiūrimi, tai ir "laiko"amžinai.O senienos man net labai patinka.Bet tik turintys charakterį, beveidžiai pilki modeliai man ne prie dūšios, nesvarbu ar naujas iš salono ar 15 metu.
Vartotojas
2014-10-24 12:44
2014-10-24
08:35 rašė:
Neapsimoka dėl dviejų dalykų:atgyvenčs trantas, dabar jau gėda baltiems žmonėms su tokiais važinėti, o po metų priduot į metalą ar šrotą kam jis reikalingas?Nebent kaip atsarginis auto , jei šeimoje yra išeiginis, kasdienis ir atsarginis įvairiems atvejams.Tačiau tokiu atveju juolabiau į tokią senieną neverta montuoti LPG.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS:lol::lol::lol:
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
:smilewink:
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau :lol::lol::lol:
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu:thumbup:, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
Teoriškai, turėtų pigti Lietuvoje visas kuras, nes pigs NG dėl to kad Spalio 27d startuoja didžiausias Europoje gamtinių dujų tanklaivis-terminalas HHI(Hyundai Heavy Industries).Bet matot, kadangi tokia provincija esame, ir CNG(natūraliom gamtinėm)varomų auto galima ant pirštų suskaičiuoti, oriešingai nei kitose šalyse, tai kaži kaip tą pigimą pajusime, bet turėtų mažėti kainos ir kito kuro.
Pagrindinis dalykas, dėl kurio nelabai apsimoka, tai kad sedane bagažinė ankštoka, o kai joje dar bus LPG balionas arba voliosis "zapaskė", tai iš bagažinės teliks pavadinimas.
Rūpesčių kalnas, perdarinėt dokumentus, mokėti už tai, dar klausimas kokią pigiausią įrangą pavyks susidėti ir kiek ją reguliuosi jei bus lenkiški purkštukai ir pvz lietuviškas kompas EGS:lol::lol::lol:
Jei tai būtų kokių 2008m auto, kitas reikalas
:smilewink:
Kadangi trasoje sis kibiras pakankamasi taupus(telpa i 6L jei vaziuosi 90km/h), tai
patarciau savininkui nusipirkti taupia dyzeline masinyte is tvarkingu zmoniu, pvz koki maziuka Peugeot arba seat, nors ir citroen saxo ,
investuot tuos pinigelius i ekonomines klases mazyli, negu kist i duju iranga is kurios apciuopiamos naudos nedaug.
Mieste sitie pasatai del silpno sukimo momento ir tokiu pat kaip 1, 8L redujktoriaus su bei analogisku su 1, 8varikliu pavaru dezes perdavimu yra tikri apsirijeliai, ir sunkiai telpa i 12-13L(info is volkswagen.de, ne as sugalvojau :lol::lol::lol:
Neapskaiciuoti deramai perdavimai ir skysti Nm, tai yra sito modelio beda, o ne kilowatu trukumas.Yra N auto su 1, 6 varikliais su geresniais Nm ir smagiau vaziuojanciu:thumbup:, sitam reikia vos ne 4000RTpm kad suktusi normaliai, tai kur tu mieste tiek prispaudysi-ir pilasi upes benzo.
Esme, kad idejus dujas i toki kaliosa, ju ris kibirais ir nebus efektyvu, nes variklis nuolat perkrautas.
2014-10-24
09:14 rašė:
Virgis85 rašai teisybę, bet biški "paryškini spalvas" :). Lietuvoj žmonės dar ilgai važinės su 15 metų mašinom. O kas liečia dujas tai jeigu žmogus įtelpa į 8 ltr. benzo tai dujų 13 ltr tikrai nereiks. Matomai ir važinėja ekonomiškai tad dujos per pora metų atsipirks(įskaitant kasmetinę papildomą priežiūrą, o jos suma kaip dyzeliniai mašinai tikriausia).
Asmeniškai aš geriau pirkčiau mašiną su dujom, bet jeigu mašina tikrai tvarkinga galima ir įsidėti :thumbup:
Manau vidurkis gausis koks 10 ltr dujų plius benzo, visai neblogai :drink:
Tik nedėkit "šlanginių" dujų :director:
Asmeniškai aš geriau pirkčiau mašiną su dujom, bet jeigu mašina tikrai tvarkinga galima ir įsidėti :thumbup:
Manau vidurkis gausis koks 10 ltr dujų plius benzo, visai neblogai :drink:
Tik nedėkit "šlanginių" dujų :director:
2014-10-24
09:42 rašė:
Ne tiksliai išsireiškiau, ne metuose esmė, o modelio įdomume.Jei modelis charakteriu, turi "sielą", tai toks vertingas visom prasmėm ir atsikratyti gaila...Highline ar S, R-line syncro 2, 8 ar kitoks įdomus varijantas, gal būtų įdomu į jį investuoti ir smagu važinėtis nors 30 metų.Ir šiaip pilna visoj Europoj senu mašiniukų, kai prižiūrimi, tai ir "laiko"amžinai.O senienos man net labai patinka.Bet tik turintys charakterį, beveidžiai pilki modeliai man ne prie dūšios, nesvarbu ar naujas iš salono ar 15 metu.
Jūsų žinutė |
|