Vartotojas
2010-12-09 19:41
Taigi noriu paklaust ar galima atjungti galinius ratus ar visada visi 4 varantys ??
Vartotojas
2010-12-09 20:28
nuimk kardana ir nevarys
Vartotojas
2010-12-11 18:41
2010-12-09
19:41 rašė:
Taigi noriu paklaust ar galima atjungti galinius ratus ar visada visi 4 varantys ??
o kam tau ji atjunginet?
Vartotojas
2010-12-11 18:58
jej nera rankeneles mechanines ar elektronines tai neimanoma, nebent nuimk kardana
Vartotojas
2010-12-11 19:15
Bent modeli parasytum kam ten zadi ta gala atjungineti, ar mb ar bmw..
Vartotojas
2010-12-11 20:34
nuemus kardana isvis nevaziuos, reikia ir greiciu dezes nuo priekiu varomos. o kokiais tikslais nori atjungti gala?
Vartotojas
2010-12-11 20:39
2010-12-09
19:41 rašė:
Taigi noriu paklaust ar galima atjungti galinius ratus ar visada visi 4 varantys ??
na ne 4 varantisvaro vienas priekio ir vienas galo
pumpkin
1687 / 0
2010-12-11 20:39
2010-12-11
20:34 rašė:
nuemus kardana isvis nevaziuos, reikia ir greiciu dezes nuo priekiu varomos. o kokiais tikslais nori atjungti gala?
Čia priklauso nuo automobilio.Audi nevažiuos, Opelis važiuos, Nors žiemą visi galvotų , kaip tą galą pajungti, o ne atjungti
Vartotojas
2010-12-11 20:54
2010-12-09
19:41 rašė:
Taigi noriu paklaust ar galima atjungti galinius ratus ar visada visi 4 varantys ??
2010-12-11
20:39 rašė:
na ne 4 varantis:)varo vienas priekio ir vienas galo
Pirma kart girdziu tokia baika...
Vartotojas
2010-12-11 20:57
2010-12-09
19:41 rašė:
Taigi noriu paklaust ar galima atjungti galinius ratus ar visada visi 4 varantys ??
2010-12-11
20:39 rašė:
na ne 4 varantis:)varo vienas priekio ir vienas galo
2010-12-11
20:54 rašė:
Pirma kart girdziu tokia baika...
kokia?
zaliasas
66 / 0
2010-12-11 21:02
pralinksminot visi.
NO KIA
Vartotojas
2010-12-11 21:02
2010-12-11
20:39 rašė:
na ne 4 varantis:)varo vienas priekio ir vienas galo
2010-12-11
20:54 rašė:
Pirma kart girdziu tokia baika...
2010-12-11
20:57 rašė:
kokia?
Kad po viena rata varo.. Biski placiau gal galima? Kiek zinau tiltuose yra reduktoriai, planitarkes su satelitais ir sukimo momentas perduodamas visiem ratam vienodai..
Vartotojas
2010-12-11 21:02
2010-12-09
19:41 rašė:
Taigi noriu paklaust ar galima atjungti galinius ratus ar visada visi 4 varantys ??
2010-12-11
20:39 rašė:
na ne 4 varantis:)varo vienas priekio ir vienas galo
2010-12-11
20:54 rašė:
Pirma kart girdziu tokia baika...
cia ne baika o taip yra. pvz pas mane yra dar diff knopke ja ijungus galiniai ratai sukasi abu vienodai, bet nuo 30km/h kazkur atsijungia automatiskai
Vartotojas
2010-12-11 21:04
2010-12-11
20:54 rašė:
Pirma kart girdziu tokia baika...
2010-12-11
20:57 rašė:
kokia?
2010-12-11
21:02 rašė:
Kad po viena rata varo.. Biski placiau gal galima? Kiek zinau tiltuose yra reduktoriai, planitarkes su satelitais ir sukimo momentas perduodamas visiem ratam vienodai..
tai pasidomek truputi daugiau ir suzinosi
Vartotojas
2010-12-11 21:05
2010-12-11
20:39 rašė:
na ne 4 varantis:)varo vienas priekio ir vienas galo
2010-12-11
20:54 rašė:
Pirma kart girdziu tokia baika...
2010-12-11
21:02 rašė:
cia ne baika o taip yra. pvz pas mane yra dar diff knopke ja ijungus galiniai ratai sukasi abu vienodai, bet nuo 30km/h kazkur atsijungia automatiskai
Tas diff yra reduktoriaus blokavimas..
Vartotojas
2010-12-11 21:07
2010-12-11
20:57 rašė:
kokia?
2010-12-11
21:02 rašė:
Kad po viena rata varo.. Biski placiau gal galima? Kiek zinau tiltuose yra reduktoriai, planitarkes su satelitais ir sukimo momentas perduodamas visiem ratam vienodai..
2010-12-11
21:04 rašė:
tai pasidomek truputi daugiau ir suzinosi:)
Jei baloj jusu audi buksuoja po viena rata, tai dar nereiskia, kad jos kiti ratai nevaromi..
Vartotojas
2010-12-11 21:17
2010-12-11
21:02 rašė:
Kad po viena rata varo.. Biski placiau gal galima? Kiek zinau tiltuose yra reduktoriai, planitarkes su satelitais ir sukimo momentas perduodamas visiem ratam vienodai..
2010-12-11
21:04 rašė:
tai pasidomek truputi daugiau ir suzinosi:)
2010-12-11
21:07 rašė:
Jei baloj jusu audi buksuoja po viena rata, tai dar nereiskia, kad jos kiti ratai nevaromi..
jo jo varomi visi 4 visada
Vartotojas
2010-12-11 21:18
2010-12-11
20:54 rašė:
Pirma kart girdziu tokia baika...
2010-12-11
21:02 rašė:
cia ne baika o taip yra. pvz pas mane yra dar diff knopke ja ijungus galiniai ratai sukasi abu vienodai, bet nuo 30km/h kazkur atsijungia automatiskai
2010-12-11
21:05 rašė:
Tas diff yra reduktoriaus blokavimas..
gerai kad pasakei
zaliasas
66 / 0
2010-12-11 21:35
Kur matet audi su blokuojamais tiltais?
NO KIA
Vartotojas
2010-12-11 21:40
2010-12-11
21:04 rašė:
tai pasidomek truputi daugiau ir suzinosi:)
2010-12-11
21:07 rašė:
Jei baloj jusu audi buksuoja po viena rata, tai dar nereiskia, kad jos kiti ratai nevaromi..
2010-12-11
21:17 rašė:
jo jo varomi visi 4 visada :lol::lol::lol:
Pilnai 4varomi tampa, tik sublokavus tiltus. Bet as noriu pasakyt, kad visi ratai yra varomi ir be blokuotes, o tai kad nesisukantys ratai sukimba gerai su danga ir visa jega perduodama kitiem, kurie prasciau sukibia su danga, todel vyksta ju prabuksavimas.. Tam ir yra blokuote..
pumpkin
1687 / 0
2010-12-11 21:46
2010-12-11
21:35 zaliasas rašė:
Kur matet audi su blokuojamais tiltais?
ubagėj blokuojasi
zaliasas
66 / 0
2010-12-11 21:47
Tiltas blokuojasi tik visureigiuose ir tai dazniausiai tik galinis. Is lengvu tai Galu varomi MB BMW volvo pagaminti siaurieciams.
NO KIA
Vartotojas
2010-12-11 21:51
2010-12-11
21:47 zaliasas rašė:
Tiltas blokuojasi tik visureigiuose ir tai dazniausiai tik galinis. Is lengvu tai Galu varomi MB BMW volvo pagaminti siaurieciams.
Yra ir audiniu su galinio tilto blokavimu.. Kaip minejau, salone knopke diff tam reikalui..
zaliasas
66 / 0
2010-12-11 22:21
2010-12-11
21:47 zaliasas rašė:
Tiltas blokuojasi tik visureigiuose ir tai dazniausiai tik galinis. Is lengvu tai Galu varomi MB BMW volvo pagaminti siaurieciams.
2010-12-11
21:51 rašė:
Yra ir audiniu su galinio tilto blokavimu.. Kaip minejau, salone knopke diff tam reikalui..
diff, tai ijungiamas gal.tiltas , tik jokiu budu neblokuojamas.kaip kazkas minejo prie 30km\h atsijungia. Nemaisykit snapso su alum
NO KIA
giedzka
1757 / 0
2010-12-11 22:30
apie quattro , AWD yra atskira tema, ten viskas lb aiskiai issaiskinta
You serious?
zaliasas
66 / 0
2010-12-11 22:38
2010-12-11
22:30 giedzka rašė:
apie quattro , AWD yra atskira tema, ten viskas lb aiskiai issaiskinta
teisingai.
NO KIA
Vartotojas
2010-12-11 22:45
zaliasas tu nieko nezinai apie audi.
Pas mane yra audi 80 quattro ir typ 85 ir galima sublokuoti centrini diffa ko pasekoje sublokuojami abu tiltai ir galini kai galiniai ratai sublokuojami 100 proc.
Pas mane yra audi 80 quattro ir typ 85 ir galima sublokuoti centrini diffa ko pasekoje sublokuojami abu tiltai ir galini kai galiniai ratai sublokuojami 100 proc.
zaliasas
66 / 0
2010-12-11 22:53
2010-12-11
22:45 rašė:
zaliasas tu nieko nezinai apie audi.
Pas mane yra audi 80 quattro ir typ 85 ir galima sublokuoti centrini diffa ko pasekoje sublokuojami abu tiltai ir galini kai galiniai ratai sublokuojami 100 proc.
Pas mane yra audi 80 quattro ir typ 85 ir galima sublokuoti centrini diffa ko pasekoje sublokuojami abu tiltai ir galini kai galiniai ratai sublokuojami 100 proc.
gi sakiau nemaisyk snabes su alum
NO KIA
Vartotojas
2010-12-11 23:06
2010-12-11
22:45 rašė:
zaliasas tu nieko nezinai apie audi.
Pas mane yra audi 80 quattro ir typ 85 ir galima sublokuoti centrini diffa ko pasekoje sublokuojami abu tiltai ir galini kai galiniai ratai sublokuojami 100 proc.
Pas mane yra audi 80 quattro ir typ 85 ir galima sublokuoti centrini diffa ko pasekoje sublokuojami abu tiltai ir galini kai galiniai ratai sublokuojami 100 proc.
2010-12-11
22:53 zaliasas rašė:
gi sakiau nemaisyk snabes su alum :beer:
čia tu kašką maišai.. ant audi b2, c3 galima blokuoti tiek galini tiltą, tiek centrinį 100proc. tai vieninteliai lengvieji auto kuriuose yra toia sistema daugiau tokiu auto nebuvo.
giedzka
1757 / 0
2010-12-11 23:07
taciau galios paskirstymas neublokavus tiltu ant audi yra 40/60 (galim sakyt cituoju overboosted is vienos temos) kas nera visada labai gerai
You serious?
Vartotojas
2010-12-11 23:16
2010-12-11
23:07 giedzka rašė:
taciau galios paskirstymas neublokavus tiltu ant audi yra 40/60 (galim sakyt cituoju overboosted is vienos temos) kas nera visada labai gerai
vieninteles tikros quattro buvo B2 typ 81-85 visos kitos meeešlas prikimštas elektronikos.
Vartotojas
2010-12-12 10:42
blokojasi pas ubages 81-84m.bet daznai ta blokiruote neveikia, kas turi tegu pabando ant sauso asfalto ijungt, kol tiesiai vaziosi nejusi bet ant posukiu tai siaubas, tiltai uzsiblokoja ir toks jausmas kad tuoj masina suluz pusiauo atsijungia nuo 30 ar 40km/h pas perehodus b2 ir toliau.O nuemus kardana vazios tik uzsiblokavus ratus, bet tuo nesu bandes , nes seisejo kardano nuimt
Vartotojas
2010-12-12 10:45
perehodus b2 nuo 84m.**
Vartotojas
2010-12-12 19:27
2010-12-11
21:47 zaliasas rašė:
Tiltas blokuojasi tik visureigiuose ir tai dazniausiai tik galinis. Is lengvu tai Galu varomi MB BMW volvo pagaminti siaurieciams.
2010-12-11
21:51 rašė:
Yra ir audiniu su galinio tilto blokavimu.. Kaip minejau, salone knopke diff tam reikalui..
pats nemaisyk diff ijungus galinis tiltas blokuojasi ir atsijungia automatiskai nuo 30 ar35km/h
Vartotojas
2010-12-12 19:33
http://www.audiklubas.com/forumas/index.php/topic, 9807.0.html galite pasidometi
Vartotojas
2010-12-12 19:36
Sugalvok tu man... kai pusto sninga ratus jam reikia atjunginet MLDC!!!!
Vartotojas
2010-12-12 19:50
kolkas diff knopkes neteke panaudoti dar ir taip visur isvaziuoja be blokavimo galinio tilto
Vartotojas
2010-12-12 20:07
2010-12-12
19:50 rašė:
kolkas diff knopkes neteke panaudoti dar ir taip visur isvaziuoja be blokavimo galinio tilto
Turiu tau idomu klausyma.. Kaip supratau turi audine.. Koks pas tave motoras ir vaziuojant 100km/h, kokias rodo apsukas variklis? Nu ta prasme, ar jis labiau kaukia, nei butu su iprastine pav.deze..
Vartotojas
2010-12-12 20:11
2010-12-12
19:50 rašė:
kolkas diff knopkes neteke panaudoti dar ir taip visur isvaziuoja be blokavimo galinio tilto
2010-12-12
20:07 rašė:
Turiu tau idomu klausyma.. Kaip supratau turi audine.. Koks pas tave motoras ir vaziuojant 100km/h, kokias rodo apsukas variklis? Nu ta prasme, ar jis labiau kaukia, nei butu su iprastine pav.deze..
vaziuojant 100 apsuku rodo netoli 3000, begiai trumpi pas ja, variklis 2.8
Vartotojas
2010-12-12 20:20
2010-12-12
19:50 rašė:
kolkas diff knopkes neteke panaudoti dar ir taip visur isvaziuoja be blokavimo galinio tilto
2010-12-12
20:07 rašė:
Turiu tau idomu klausyma.. Kaip supratau turi audine.. Koks pas tave motoras ir vaziuojant 100km/h, kokias rodo apsukas variklis? Nu ta prasme, ar jis labiau kaukia, nei butu su iprastine pav.deze..
2010-12-12
20:11 rašė:
vaziuojant 100 apsuku rodo netoli 3000, begiai trumpi pas ja, variklis 2.8
Mazdaug taip ir galvojau.. Tai ir kuro muset pasijama nemazai.. Variklis galingas, galet but ir ilgesni begiai.. Kazkada turejau golfa synchro 1, 8L, tai ten irgi apie 3000stk sukos, ryjo bledina..
Vartotojas
2010-12-12 20:28
2010-12-12
20:07 rašė:
Turiu tau idomu klausyma.. Kaip supratau turi audine.. Koks pas tave motoras ir vaziuojant 100km/h, kokias rodo apsukas variklis? Nu ta prasme, ar jis labiau kaukia, nei butu su iprastine pav.deze..
2010-12-12
20:11 rašė:
vaziuojant 100 apsuku rodo netoli 3000, begiai trumpi pas ja, variklis 2.8
2010-12-12
20:20 rašė:
Mazdaug taip ir galvojau.. Tai ir kuro muset pasijama nemazai.. Variklis galingas, galet but ir ilgesni begiai.. Kazkada turejau golfa synchro 1, 8L, tai ten irgi apie 3000stk sukos, ryjo bledina..
kai visi ratai varantys daro kad butu ant jegos daugiau. truksta 6 begio duju mieste 16 kazkur
Vartotojas
2010-12-12 20:38
2010-12-12
20:11 rašė:
vaziuojant 100 apsuku rodo netoli 3000, begiai trumpi pas ja, variklis 2.8
2010-12-12
20:20 rašė:
Mazdaug taip ir galvojau.. Tai ir kuro muset pasijama nemazai.. Variklis galingas, galet but ir ilgesni begiai.. Kazkada turejau golfa synchro 1, 8L, tai ten irgi apie 3000stk sukos, ryjo bledina..
2010-12-12
20:28 rašė:
kai visi ratai varantys daro kad butu ant jegos daugiau. truksta 6 begio:) duju mieste 16 kazkur
Klausyk, o gal apie Subarus dar zinai, ten irgi tokia pati esme, kaip audinej? Nu pvz, su 2ltr varikliu, kokiom apsukom jis ten suktusi.. Nes tas 6 begio "ieskojimas", tai mane nervina.. Arba pvz, yra audi 200 turbo, ten pas ja ant spidiko 260.. Tai kokiom apsukom variklis sukas, ne abejoju, kad kokius 240km/h paima..
Vartotojas
2010-12-12 22:17
2010-12-12
20:20 rašė:
Mazdaug taip ir galvojau.. Tai ir kuro muset pasijama nemazai.. Variklis galingas, galet but ir ilgesni begiai.. Kazkada turejau golfa synchro 1, 8L, tai ten irgi apie 3000stk sukos, ryjo bledina..
2010-12-12
20:28 rašė:
kai visi ratai varantys daro kad butu ant jegos daugiau. truksta 6 begio:) duju mieste 16 kazkur
2010-12-12
20:38 rašė:
Klausyk, o gal apie Subarus dar zinai, ten irgi tokia pati esme, kaip audinej? Nu pvz, su 2ltr varikliu, kokiom apsukom jis ten suktusi.. Nes tas 6 begio "ieskojimas", tai mane nervina..:director: Arba pvz, yra audi 200 turbo, ten pas ja ant spidiko 260.. Tai kokiom apsukom variklis sukas, ne abejoju, kad kokius 240km/h paima..
apie subaru tai nzn nieko. ir apie audi 200 tas pats, paciam ydomu pasidare
Vartotojas
2010-12-13 19:25
Subarikose kiekvienam ratui tenka po 25% galios arba 50/50 .Nera blokiruotes bet yra paletintojas jaigu sumanitum patraukti traukini
giedzka
1757 / 0
2010-12-13 19:30
2010-12-13
19:25 rašė:
Subarikose kiekvienam ratui tenka po 25% galios:thumbup: arba 50/50 .Nera blokiruotes bet yra paletintojas jaigu sumanitum patraukti traukini:lol::lol:
mldc
You serious?
Vartotojas
2010-12-13 21:05
2010-12-13
19:25 rašė:
Subarikose kiekvienam ratui tenka po 25% galios:thumbup: arba 50/50 .Nera blokiruotes bet yra paletintojas jaigu sumanitum patraukti traukini:lol::lol:
Va taip va, poto sankabos daugumai buna numirusios..
Vartotojas
2010-12-18 16:02
2010-12-11
21:35 zaliasas rašė:
Kur matet audi su blokuojamais tiltais?
kaip tu issivaizduoji blokuojamas tiltas?
Vartotojas
2010-12-18 16:06
audi 100 quattro 85-87 turi 100% tarpasini ir 100% galini diferencialus.
Vartotojas
2010-12-18 16:08
pamirsau parasyt blokuojamus 100%
zaliasas
66 / 0
2011-01-08 23:42
nu kaoi ziemuzear jau zinom kas yra blokiruote ir kas yra 50\60 perdavimas ?
NO KIA
Jūsų žinutė |
|