Apsukos virs 1 tukst,kaip atreguliuoti ,ir ar reguliuojasi :

Sukūrė Vartotojas 2012-10-07
2012-10-07 17:01
Sveiki , taigi pakeitus isminama guoli atsirado vel kita beda dabar sankaba ok, su dujom dabar problemele, kaip dujas atreguliuoti normalei dabar biski prisukau tai nelabai traukia, pries tai traukdavo gerai bet daug eme duju, dabar gal taupiau vaziuoja, ar galima taip vazineti kai mazai duju, nepakenks varykliui, beje kame beda gali buti kad apsukos 1 tukst.1, 1tukst buna, kaip kada , kaip jas numazinti, ant bendzo irgi panasei apie1 tukst kur jas pareguliuoti imanoma ? ar pats negali pasireguliuot ?
1687 / 0
2012-10-07 17:15
kaip tu reguliuoji dujas
2012-10-07 17:57
2012-10-07 17:15 pumpkin rašė: kaip tu reguliuoji dujas
Varstu reguliuojasi dujos, paprastos dujos, del netraukimo tai kad prisukau bet ar varikliui nepakenks kad mazai duju ? na man tos galios retai reikia tai geriau taupiau pavazineti, bet vat tos apsukos ir ant duju ir ant bendzo 1tukst laikosi kartais biski daugiau kaip jas numesti iki 850 ar 900 apsuku.
1687 / 0
2012-10-07 18:04
2012-10-07 17:15 pumpkin rašė: kaip tu reguliuoji dujas
2012-10-07 17:57 rašė: Varstu reguliuojasi dujos, paprastos dujos, del netraukimo tai kad prisukau bet ar varikliui nepakenks kad mazai duju ? na man tos galios retai reikia tai geriau taupiau pavazineti, bet vat tos apsukos ir ant duju ir ant bendzo 1tukst laikosi kartais biski daugiau kaip jas numesti iki 850 ar 900 apsuku.
bet tikriausiai ne tuo, kuris ant šlango
2012-10-07 18:30
2012-10-07 17:15 pumpkin rašė: kaip tu reguliuoji dujas
2012-10-07 17:57 rašė: Varstu reguliuojasi dujos, paprastos dujos, del netraukimo tai kad prisukau bet ar varikliui nepakenks kad mazai duju ? na man tos galios retai reikia tai geriau taupiau pavazineti, bet vat tos apsukos ir ant duju ir ant bendzo 1tukst laikosi kartais biski daugiau kaip jas numesti iki 850 ar 900 apsuku.
2012-10-07 18:04 pumpkin rašė: bet tikriausiai ne tuo, kuris ant šlango
su tuo varstu kur ant slangos , reguliuoju dujas, bet apsukas kaip sureguliuoti man ? kad ant bendzo noralei dirbtu neberdaug apsuku butu.dujos tai su varstu kur ant slangos reguliuojasi .
2012-10-07 18:30
20 lt ir atreguliosi tas dujas, nes susisprogdinsi, o del apsuku, jei eina junk prie kompo, parodys kiek nustatyta ir gales pagal tave pareguliuoti.
7658 / 0
2012-10-07 18:43
Va taip ir gyvenam, radom varzta ir sukinejam kaip suprantam ar kaip atrodo, o po to pasakojam, kad va dujos voztuvus degina, "eda" varikliJei jau kam idomu, tas varztas ant slangos sukinejamas tik dirbanciam normaliai karstam varikliui TIK IKISUS I DUSLE DUJU ANALIZATORIAUS ANTGALI!Tusti sukiai reguliuojami ant reduktoriaus varzteliu su uzrasu "IDLE", jei dar tokie uzrasai islike...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1687 / 0
2012-10-07 18:49
2012-10-07 17:57 rašė: Varstu reguliuojasi dujos, paprastos dujos, del netraukimo tai kad prisukau bet ar varikliui nepakenks kad mazai duju ? na man tos galios retai reikia tai geriau taupiau pavazineti, bet vat tos apsukos ir ant duju ir ant bendzo 1tukst laikosi kartais biski daugiau kaip jas numesti iki 850 ar 900 apsuku.
2012-10-07 18:04 pumpkin rašė: bet tikriausiai ne tuo, kuris ant šlango
2012-10-07 18:30 rašė: su tuo varstu kur ant slangos , reguliuoju dujas, bet apsukas kaip sureguliuoti man ? kad ant bendzo noralei dirbtu neberdaug apsuku butu.dujos tai su varstu kur ant slangos reguliuojasi .
varžtas ant šlango tikrai ne apsukom reguliuoti skirtis, reguliuojasi ant reduktoriaus.Šiai tikrai geriau važiuot pas dujininką, padarys, kaip turi būti
2012-10-07 20:10
2012-10-07 18:04 pumpkin rašė: bet tikriausiai ne tuo, kuris ant šlango
2012-10-07 18:30 rašė: su tuo varstu kur ant slangos , reguliuoju dujas, bet apsukas kaip sureguliuoti man ? kad ant bendzo noralei dirbtu neberdaug apsuku butu.dujos tai su varstu kur ant slangos reguliuojasi .
2012-10-07 18:49 pumpkin rašė: varžtas ant šlango tikrai ne apsukom reguliuoti skirtis, reguliuojasi ant reduktoriaus.Šiai tikrai geriau važiuot pas dujininką, padarys, kaip turi būti
as tiek dar suprantu kad varstas ant slangos tai misinio varstas o ne apsuku, del to klausiau jusu kur apsukas reguliuojasi, bet jusu kol sulaukiau atsakimo pats susiradau ant reduktoriaus varsta, ryt bandysiu apsukas numesti.o dujos jei mazai duoda kiek girdejes varikliams kenkia, ar tik pasakos ? as ta varsta prisukau nes duju norejau sumazinti bet ryt atsuksiu atgal ir viska.tuoj tik uz durniu laikot nei paklaust nei nieko
2012-10-07 20:13
2012-10-07 18:30 rašė: su tuo varstu kur ant slangos , reguliuoju dujas, bet apsukas kaip sureguliuoti man ? kad ant bendzo noralei dirbtu neberdaug apsuku butu.dujos tai su varstu kur ant slangos reguliuojasi .
2012-10-07 18:49 pumpkin rašė: varžtas ant šlango tikrai ne apsukom reguliuoti skirtis, reguliuojasi ant reduktoriaus.Šiai tikrai geriau važiuot pas dujininką, padarys, kaip turi būti
2012-10-07 20:10 rašė: as tiek dar suprantu kad varstas ant slangos tai misinio varstas o ne apsuku, del to klausiau jusu kur apsukas reguliuojasi, bet jusu kol sulaukiau atsakimo pats susiradau ant reduktoriaus varsta, ryt bandysiu apsukas numesti.o dujos jei mazai duoda kiek girdejes varikliams kenkia, ar tik pasakos ? :director: as ta varsta prisukau nes duju norejau sumazinti bet ryt atsuksiu atgal ir viska.tuoj tik uz durniu laikot :thumbdown: nei paklaust nei nieko :director:
beje kartais uzkurus ir 900 buna, kartais uzkyla, del ko taip sokineja, man ir anksciau sokinedavo kartais nors nebuvau kises ten nagu :) nes pagal jus nieko paciam negalima nei pasidaryti. nebandes niekada neismoksi, nemokejau dirziuko, sankabos isminamo pasikeist bet pamazu susizinojau kaip ten kas ir pasikeiciau ir vazineju dabar viskas ok su tais mazgais, taigi nebandes niekada neismoksi, o i servisa kiekvienas teliukas moka nuvaryti ir palikti lt.o patciam ir maloniau ir idomu
7658 / 0
2012-10-07 20:34
2012-10-07 18:49 pumpkin rašė: varžtas ant šlango tikrai ne apsukom reguliuoti skirtis, reguliuojasi ant reduktoriaus.Šiai tikrai geriau važiuot pas dujininką, padarys, kaip turi būti
2012-10-07 20:10 rašė: as tiek dar suprantu kad varstas ant slangos tai misinio varstas o ne apsuku, del to klausiau jusu kur apsukas reguliuojasi, bet jusu kol sulaukiau atsakimo pats susiradau ant reduktoriaus varsta, ryt bandysiu apsukas numesti.o dujos jei mazai duoda kiek girdejes varikliams kenkia, ar tik pasakos ? :director: as ta varsta prisukau nes duju norejau sumazinti bet ryt atsuksiu atgal ir viska.tuoj tik uz durniu laikot :thumbdown: nei paklaust nei nieko :director:
2012-10-07 20:13 rašė: beje kartais uzkurus ir 900 buna, kartais uzkyla, del ko taip sokineja, man ir anksciau sokinedavo kartais nors nebuvau kises ten nagu :) nes pagal jus nieko paciam negalima nei pasidaryti.:thumbdown: nebandes niekada neismoksi, nemokejau dirziuko, sankabos isminamo pasikeist bet pamazu susizinojau kaip ten kas ir pasikeiciau ir vazineju dabar viskas ok su tais mazgais, taigi nebandes niekada neismoksi, o i servisa kiekvienas teliukas moka nuvaryti ir palikti lt.o patciam ir maloniau ir idomu:smilewink:
Tai kokios bedos?Pasijungi duju analizatoriu ir sukineji i sveikata, tuo paciu ir ismoksiZmogau, skirk mechaniniu daliu keitima nuo kuro irangos reguliavimo!O siaip, tai sukinek kaip nori, paklausei-atsakiau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-10-07 20:51
2012-10-07 20:10 rašė: as tiek dar suprantu kad varstas ant slangos tai misinio varstas o ne apsuku, del to klausiau jusu kur apsukas reguliuojasi, bet jusu kol sulaukiau atsakimo pats susiradau ant reduktoriaus varsta, ryt bandysiu apsukas numesti.o dujos jei mazai duoda kiek girdejes varikliams kenkia, ar tik pasakos ? :director: as ta varsta prisukau nes duju norejau sumazinti bet ryt atsuksiu atgal ir viska.tuoj tik uz durniu laikot :thumbdown: nei paklaust nei nieko :director:
2012-10-07 20:13 rašė: beje kartais uzkurus ir 900 buna, kartais uzkyla, del ko taip sokineja, man ir anksciau sokinedavo kartais nors nebuvau kises ten nagu :) nes pagal jus nieko paciam negalima nei pasidaryti.:thumbdown: nebandes niekada neismoksi, nemokejau dirziuko, sankabos isminamo pasikeist bet pamazu susizinojau kaip ten kas ir pasikeiciau ir vazineju dabar viskas ok su tais mazgais, taigi nebandes niekada neismoksi, o i servisa kiekvienas teliukas moka nuvaryti ir palikti lt.o patciam ir maloniau ir idomu:smilewink:
2012-10-07 20:34 maumas rašė: Tai kokios bedos?:smoke:Pasijungi duju analizatoriu ir sukineji i sveikata, tuo paciu ir ismoksi:lol:Zmogau, skirk mechaniniu daliu keitima nuo kuro irangos reguliavimo!:lol:O siaip, tai sukinek kaip nori, paklausei-atsakiau:smoke:
su tokeis atsakimais nieko nepagelbeji klausiu kitu zmoniu, jei dujos mazai atsuktos kenkia varykliui ar tik pasakos cia ? ar atsukti i normalu, kaip ir buvo atsuktos ir buvo trauka bet ir siurbe tada , nors nezinau beje kiek dabar srebia, nes tik sendien prisukau.jei blogai varikliui atsukti reiks, gal kas tikslei zinot
2012-10-07 20:53
2012-10-07 18:30 rašė: su tuo varstu kur ant slangos , reguliuoju dujas, bet apsukas kaip sureguliuoti man ? kad ant bendzo noralei dirbtu neberdaug apsuku butu.dujos tai su varstu kur ant slangos reguliuojasi .
2012-10-07 18:49 pumpkin rašė: varžtas ant šlango tikrai ne apsukom reguliuoti skirtis, reguliuojasi ant reduktoriaus.Šiai tikrai geriau važiuot pas dujininką, padarys, kaip turi būti
2012-10-07 20:10 rašė: as tiek dar suprantu kad varstas ant slangos tai misinio varstas o ne apsuku, del to klausiau jusu kur apsukas reguliuojasi, bet jusu kol sulaukiau atsakimo pats susiradau ant reduktoriaus varsta, ryt bandysiu apsukas numesti.o dujos jei mazai duoda kiek girdejes varikliams kenkia, ar tik pasakos ? :director: as ta varsta prisukau nes duju norejau sumazinti bet ryt atsuksiu atgal ir viska.tuoj tik uz durniu laikot :thumbdown: nei paklaust nei nieko :director:
liesas misinys yra variklio zudikas. jo degimo temperatura daug aukstesne.. detonacija gali prasideti. apie pradegusius voztuvus ir "suesta" galva net nekalbu.

pagirtina, kad nori ismokti, bet, kaip ir sake, be "analizatoriaus" tu neismoksi nieko.
mano pirmas "analizatorius"
2012-10-07 20:53
o geriau taip. tiesa cia irgi sena foto.. dabar dar geresni varianta radau
2012-10-07 21:24
2012-10-07 20:53 rašė: o geriau taip. tiesa cia irgi sena foto.. dabar dar geresni varianta radau:thumbup:
Aisku reiks rytoj atstatyti dujas, nes esu girdejes jei su prisuktom vazineji ir sueda varikli, reiks atsukti kiek buvo, o jei perdaug tada kas blogai buna?, beje tu cia pats ant laptopo turi programa? ir gali reguliuoti apsukas ? ir kur tokiu analizatoriu buna pirkti, ar geriau pas dujininkus nuvesti kad sureguliuotu, bet kodel sokineja man apsukos kartais 1.1 tukst kartais 900 apsuku kartais vel maziau?
2012-10-07 21:33
2012-10-07 20:53 rašė: o geriau taip. tiesa cia irgi sena foto.. dabar dar geresni varianta radau:thumbup:
2012-10-07 21:24 rašė: Aisku :shocking: reiks rytoj atstatyti dujas, nes esu girdejes jei su prisuktom vazineji ir sueda varikli, reiks atsukti kiek buvo, o jei perdaug tada kas blogai buna?, beje tu cia pats ant laptopo turi programa? ir gali reguliuoti apsukas ? ir kur tokiu analizatoriu buna pirkti, ar geriau pas dujininkus nuvesti kad sureguliuotu, bet kodel sokineja man apsukos kartais 1.1 tukst kartais 900 apsuku kartais vel maziau?
su sita programa negali, ji tik irasineja duomenis - riebuma, apsukas, oro kieki, purkstuku "apkrova" ir slegi isiurbimo kolektoriuje.. po to perziuri pravaziaves ir pariebini kur buna per liesa. turiu kita programke su kuria galima laisvas reguliuoti.. ir visus kitus variklio darbo parametrus keisti keisti.

ziurint kiek per riebus.. truputi riebesnis tikrai nera blogai.. jei per daug riebus itariu gali pradeti kauptis dujos karteryje ir per ismetima saudyti.. ir trauka aisku pradeda blogeti kai per riebus misinys.

sokineti gali del blogo misinio riebumo.. jei aisku niekur oro netraukia.
geriau vesk pas dujininkus, nes pigiausias analizatorius kainuoja apie $200.

as sita naudoju
http://www.innovatemotorsports.com/xcart/product.php?productid=16235&cat=262&page=1
gal ir pigesniu galima rasti, bet nedaug pigesniu..
2012-10-07 21:47
2012-10-07 20:53 rašė: o geriau taip. tiesa cia irgi sena foto.. dabar dar geresni varianta radau:thumbup:
2012-10-07 21:24 rašė: Aisku :shocking: reiks rytoj atstatyti dujas, nes esu girdejes jei su prisuktom vazineji ir sueda varikli, reiks atsukti kiek buvo, o jei perdaug tada kas blogai buna?, beje tu cia pats ant laptopo turi programa? ir gali reguliuoti apsukas ? ir kur tokiu analizatoriu buna pirkti, ar geriau pas dujininkus nuvesti kad sureguliuotu, bet kodel sokineja man apsukos kartais 1.1 tukst kartais 900 apsuku kartais vel maziau?
2012-10-07 21:33 rašė: su sita programa negali, ji tik irasineja duomenis - riebuma, apsukas, oro kieki, purkstuku "apkrova" ir slegi isiurbimo kolektoriuje.. po to perziuri pravaziaves ir pariebini kur buna per liesa. turiu kita programke su kuria galima laisvas reguliuoti.. ir visus kitus variklio darbo parametrus keisti keisti.

ziurint kiek per riebus.. truputi riebesnis tikrai nera blogai.. jei per daug riebus itariu gali pradeti kauptis dujos karteryje ir per ismetima saudyti.. ir trauka aisku pradeda blogeti kai per riebus misinys.

sokineti gali del blogo misinio riebumo.. jei aisku niekur oro netraukia.
geriau vesk pas dujininkus, nes pigiausias analizatorius kainuoja apie $200.

as sita naudoju
http://www.innovatemotorsports.com/xcart/product.php?productid=16235&cat=262&page=1
gal ir pigesniu galima rasti, bet nedaug pigesniu..
aisku, reiks kita reduktoriu detis ir tada pas dujininkus i saugos koda nuvaryti kad sureguliuotu.:) deku uz patarimus o ta programele iskur gavai ir beje ku laidu buna pasijungti i mazinos kompa ? ar cia nelegalei tik imanoma gauti .:)
2012-10-07 21:59
2012-10-07 21:24 rašė: Aisku :shocking: reiks rytoj atstatyti dujas, nes esu girdejes jei su prisuktom vazineji ir sueda varikli, reiks atsukti kiek buvo, o jei perdaug tada kas blogai buna?, beje tu cia pats ant laptopo turi programa? ir gali reguliuoti apsukas ? ir kur tokiu analizatoriu buna pirkti, ar geriau pas dujininkus nuvesti kad sureguliuotu, bet kodel sokineja man apsukos kartais 1.1 tukst kartais 900 apsuku kartais vel maziau?
2012-10-07 21:33 rašė: su sita programa negali, ji tik irasineja duomenis - riebuma, apsukas, oro kieki, purkstuku "apkrova" ir slegi isiurbimo kolektoriuje.. po to perziuri pravaziaves ir pariebini kur buna per liesa. turiu kita programke su kuria galima laisvas reguliuoti.. ir visus kitus variklio darbo parametrus keisti keisti.

ziurint kiek per riebus.. truputi riebesnis tikrai nera blogai.. jei per daug riebus itariu gali pradeti kauptis dujos karteryje ir per ismetima saudyti.. ir trauka aisku pradeda blogeti kai per riebus misinys.

sokineti gali del blogo misinio riebumo.. jei aisku niekur oro netraukia.
geriau vesk pas dujininkus, nes pigiausias analizatorius kainuoja apie $200.

as sita naudoju
http://www.innovatemotorsports.com/xcart/product.php?productid=16235&cat=262&page=1
gal ir pigesniu galima rasti, bet nedaug pigesniu..
2012-10-07 21:47 rašė: aisku, reiks kita reduktoriu detis ir tada pas dujininkus i saugos koda nuvaryti kad sureguliuotu.:) deku uz patarimus :thumbup: o ta programele iskur gavai ir beje ku laidu buna pasijungti i mazinos kompa ? ar cia nelegalei tik imanoma gauti .:)
programos buna specifines kiekvienam ECU. as naudoju T7 Suite, kuri yra nemokama, bet skirta tik saabam su Trionic 7 kompu. Laida naudoju CANusb - kainavo apie $130. Pasijungiu tiesiai i P-Bus masinos - greitaeigis busas tarp ECU ir borto kompo.
yra ir daugiau budu pasijungti ir perrasyti variklio kompus.. bet skiriasi priklausomai nuo masinos, nors naujesnes dazniausiai per OBD porta imanoma perprogramuoti.
2012-10-07 22:02
2012-10-07 21:33 rašė: su sita programa negali, ji tik irasineja duomenis - riebuma, apsukas, oro kieki, purkstuku "apkrova" ir slegi isiurbimo kolektoriuje.. po to perziuri pravaziaves ir pariebini kur buna per liesa. turiu kita programke su kuria galima laisvas reguliuoti.. ir visus kitus variklio darbo parametrus keisti keisti.

ziurint kiek per riebus.. truputi riebesnis tikrai nera blogai.. jei per daug riebus itariu gali pradeti kauptis dujos karteryje ir per ismetima saudyti.. ir trauka aisku pradeda blogeti kai per riebus misinys.

sokineti gali del blogo misinio riebumo.. jei aisku niekur oro netraukia.
geriau vesk pas dujininkus, nes pigiausias analizatorius kainuoja apie $200.

as sita naudoju
http://www.innovatemotorsports.com/xcart/product.php?productid=16235&cat=262&page=1
gal ir pigesniu galima rasti, bet nedaug pigesniu..
2012-10-07 21:47 rašė: aisku, reiks kita reduktoriu detis ir tada pas dujininkus i saugos koda nuvaryti kad sureguliuotu.:) deku uz patarimus :thumbup: o ta programele iskur gavai ir beje ku laidu buna pasijungti i mazinos kompa ? ar cia nelegalei tik imanoma gauti .:)
2012-10-07 21:59 rašė: programos buna specifines kiekvienam ECU. as naudoju T7 Suite, kuri yra nemokama, bet skirta tik saabam su Trionic 7 kompu. Laida naudoju CANusb - kainavo apie $130. Pasijungiu tiesiai i P-Bus masinos - greitaeigis busas tarp ECU ir borto kompo.
yra ir daugiau budu pasijungti ir perrasyti variklio kompus.. bet skiriasi priklausomai nuo masinos, nors naujesnes dazniausiai per OBD porta imanoma perprogramuoti.
senam saab jau can busas yra?ir gal zinai kaip raktus programuoti?
2012-10-07 22:13
2012-10-07 21:47 rašė: aisku, reiks kita reduktoriu detis ir tada pas dujininkus i saugos koda nuvaryti kad sureguliuotu.:) deku uz patarimus :thumbup: o ta programele iskur gavai ir beje ku laidu buna pasijungti i mazinos kompa ? ar cia nelegalei tik imanoma gauti .:)
2012-10-07 21:59 rašė: programos buna specifines kiekvienam ECU. as naudoju T7 Suite, kuri yra nemokama, bet skirta tik saabam su Trionic 7 kompu. Laida naudoju CANusb - kainavo apie $130. Pasijungiu tiesiai i P-Bus masinos - greitaeigis busas tarp ECU ir borto kompo.
yra ir daugiau budu pasijungti ir perrasyti variklio kompus.. bet skiriasi priklausomai nuo masinos, nors naujesnes dazniausiai per OBD porta imanoma perprogramuoti.
2012-10-07 22:02 rašė: senam saab jau can busas yra?ir gal zinai kaip raktus programuoti?:shocking:
jo, su Trionic 7 (nuo pat 9-5 pradzios ir nuo 2000 metu 9-3) isejo su busais - I-bus ir P-bus. nuo 2003 9-3 dar ir E-bus turi - entertainment bus skirta grotuvui, cd changeriui ir panasiai.. jis beje sviesolaidziu veikia, o ne paprastais laidais.. kas yra gana ispudinga. Jo, zinau, su Tech2 O siaip raktu informacija TWICE modulyje, kurio negaliu perprogramuoti be Tech2.. galiu nebent i ECU irasyti immobilizerio numeri.. t.y. svetima ECU priristi.
2012-10-07 22:17
2012-10-07 21:59 rašė: programos buna specifines kiekvienam ECU. as naudoju T7 Suite, kuri yra nemokama, bet skirta tik saabam su Trionic 7 kompu. Laida naudoju CANusb - kainavo apie $130. Pasijungiu tiesiai i P-Bus masinos - greitaeigis busas tarp ECU ir borto kompo.
yra ir daugiau budu pasijungti ir perrasyti variklio kompus.. bet skiriasi priklausomai nuo masinos, nors naujesnes dazniausiai per OBD porta imanoma perprogramuoti.
2012-10-07 22:02 rašė: senam saab jau can busas yra?ir gal zinai kaip raktus programuoti?:shocking:
2012-10-07 22:13 rašė: jo, su Trionic 7 (nuo pat 9-5 pradzios ir nuo 2000 metu 9-3) isejo su busais - I-bus ir P-bus. nuo 2003 9-3 dar ir E-bus turi - entertainment bus skirta grotuvui, cd changeriui ir panasiai.. jis beje sviesolaidziu veikia, o ne paprastais laidais.. kas yra gana ispudinga. Jo, zinau, su Tech2:lol: O siaip raktu informacija TWICE modulyje, kurio negaliu perprogramuoti be Tech2.. galiu nebent i ECU irasyti immobilizerio numeri.. t.y. svetima ECU priristi.
aisku, vectros c tik pradejo can bus naudoti, del ko klausiu, turiu op-coma ir su juo galima raktus programuoti, tai jei turiu nuo kitos auto ar eis priristi? nes tipo kiek radau reik naujo rakto, pasmane pacem rakte, ten kur mygtukai, imontuotas imobas, netaip kaip senose, atskirai stovi.tad jei istrinsiu ar eis priristi nauja ir sena, ar nebus bedos?
2012-10-07 22:19
2012-10-07 21:24 rašė: Aisku :shocking: reiks rytoj atstatyti dujas, nes esu girdejes jei su prisuktom vazineji ir sueda varikli, reiks atsukti kiek buvo, o jei perdaug tada kas blogai buna?, beje tu cia pats ant laptopo turi programa? ir gali reguliuoti apsukas ? ir kur tokiu analizatoriu buna pirkti, ar geriau pas dujininkus nuvesti kad sureguliuotu, bet kodel sokineja man apsukos kartais 1.1 tukst kartais 900 apsuku kartais vel maziau?
2012-10-07 21:33 rašė: su sita programa negali, ji tik irasineja duomenis - riebuma, apsukas, oro kieki, purkstuku "apkrova" ir slegi isiurbimo kolektoriuje.. po to perziuri pravaziaves ir pariebini kur buna per liesa. turiu kita programke su kuria galima laisvas reguliuoti.. ir visus kitus variklio darbo parametrus keisti keisti.

ziurint kiek per riebus.. truputi riebesnis tikrai nera blogai.. jei per daug riebus itariu gali pradeti kauptis dujos karteryje ir per ismetima saudyti.. ir trauka aisku pradeda blogeti kai per riebus misinys.

sokineti gali del blogo misinio riebumo.. jei aisku niekur oro netraukia.
geriau vesk pas dujininkus, nes pigiausias analizatorius kainuoja apie $200.

as sita naudoju
http://www.innovatemotorsports.com/xcart/product.php?productid=16235&cat=262&page=1
gal ir pigesniu galima rasti, bet nedaug pigesniu..
2012-10-07 21:47 rašė: aisku, reiks kita reduktoriu detis ir tada pas dujininkus i saugos koda nuvaryti kad sureguliuotu.:) deku uz patarimus :thumbup: o ta programele iskur gavai ir beje ku laidu buna pasijungti i mazinos kompa ? ar cia nelegalei tik imanoma gauti .:)
http://www.google.com/imgres?um=1&hl=lv&client=firefox-a&hs=iEI&sa=N&rls=org.mozilla:lt:official&biw=1366&bih=638&tbm=isch&tbnid=BhJBRwZnCDNIAM:&imgrefurl=http://www.ebay.de/itm/BRC-Verdampfer-AT-90-E-100kW-/4&docid=1hzV4kuwgiHLbM&itg=1&imgurl=http://i.ebayimg.com/t/BRC-Verdampfer-AT-90-E-100kW-/08/!CDp2w%28!!mk~%2524%28KGrHqYOKo8E0U767h4dBNPUY, DWEQ~~_35.JPG&w=283&h=300&ei=SdRxUIjcC4LetAbYpYHwDA&zoom=1&iact=rc&dur=361&sig=36960&page=2&tbnh=157&tbnw=148&start=20&ndsp=25&ved=1t:429, r:7, s:20, i:160&tx=41&ty=51 mano toks reduktorius tai laisvos apsuko reguliuojasi sone su ranka tas mazas varsciukas, tik mano jau nudazytas tas reduktorius morkavai, nezinau del ko
2012-10-07 22:22
2012-10-07 22:02 rašė: senam saab jau can busas yra?ir gal zinai kaip raktus programuoti?:shocking:
2012-10-07 22:13 rašė: jo, su Trionic 7 (nuo pat 9-5 pradzios ir nuo 2000 metu 9-3) isejo su busais - I-bus ir P-bus. nuo 2003 9-3 dar ir E-bus turi - entertainment bus skirta grotuvui, cd changeriui ir panasiai.. jis beje sviesolaidziu veikia, o ne paprastais laidais.. kas yra gana ispudinga. Jo, zinau, su Tech2:lol: O siaip raktu informacija TWICE modulyje, kurio negaliu perprogramuoti be Tech2.. galiu nebent i ECU irasyti immobilizerio numeri.. t.y. svetima ECU priristi.
2012-10-07 22:17 rašė: aisku, vectros c tik pradejo can bus naudoti, del ko klausiu, turiu op-coma ir su juo galima raktus programuoti, tai jei turiu nuo kitos auto ar eis priristi? nes tipo kiek radau reik naujo rakto, pasmane pacem rakte, ten kur mygtukai, imontuotas imobas, netaip kaip senose, atskirai stovi.tad jei istrinsiu ar eis priristi nauja ir sena, ar nebus bedos?:shocking:
jei raktas nebuvo atristas nuo kitos masinos gali neiti priprogramuoti. jei buvo, tai nemanau, kad turetu buti bedu.. aisku gal cia kazkokia opelio specifika, ir naudoja tik viena karta irasomus cipus, bet to as negaliu pasakyti. Saabuose nebuna problemu su naudotais raktais
2012-10-07 22:27
2012-10-07 22:13 rašė: jo, su Trionic 7 (nuo pat 9-5 pradzios ir nuo 2000 metu 9-3) isejo su busais - I-bus ir P-bus. nuo 2003 9-3 dar ir E-bus turi - entertainment bus skirta grotuvui, cd changeriui ir panasiai.. jis beje sviesolaidziu veikia, o ne paprastais laidais.. kas yra gana ispudinga. Jo, zinau, su Tech2:lol: O siaip raktu informacija TWICE modulyje, kurio negaliu perprogramuoti be Tech2.. galiu nebent i ECU irasyti immobilizerio numeri.. t.y. svetima ECU priristi.
2012-10-07 22:17 rašė: aisku, vectros c tik pradejo can bus naudoti, del ko klausiu, turiu op-coma ir su juo galima raktus programuoti, tai jei turiu nuo kitos auto ar eis priristi? nes tipo kiek radau reik naujo rakto, pasmane pacem rakte, ten kur mygtukai, imontuotas imobas, netaip kaip senose, atskirai stovi.tad jei istrinsiu ar eis priristi nauja ir sena, ar nebus bedos?:shocking:
2012-10-07 22:22 rašė: jei raktas nebuvo atristas nuo kitos masinos gali neiti priprogramuoti. jei buvo, tai nemanau, kad turetu buti bedu.. aisku gal cia kazkokia opelio specifika, ir naudoja tik viena karta irasomus cipus, bet to as negaliu pasakyti. Saabuose nebuna problemu su naudotais raktais
aisku galima pabandyti, tik kad jei seno neis priristi va tada pipec, auto neuzkursi. ir kas keista, naujo rakto su viduriais neina rasti. seip aisku galima raktininku paprasyti padarys nauja rakta bet ble 150 svaru gaila.
2012-10-07 22:49
2012-10-07 22:17 rašė: aisku, vectros c tik pradejo can bus naudoti, del ko klausiu, turiu op-coma ir su juo galima raktus programuoti, tai jei turiu nuo kitos auto ar eis priristi? nes tipo kiek radau reik naujo rakto, pasmane pacem rakte, ten kur mygtukai, imontuotas imobas, netaip kaip senose, atskirai stovi.tad jei istrinsiu ar eis priristi nauja ir sena, ar nebus bedos?:shocking:
2012-10-07 22:22 rašė: jei raktas nebuvo atristas nuo kitos masinos gali neiti priprogramuoti. jei buvo, tai nemanau, kad turetu buti bedu.. aisku gal cia kazkokia opelio specifika, ir naudoja tik viena karta irasomus cipus, bet to as negaliu pasakyti. Saabuose nebuna problemu su naudotais raktais
2012-10-07 22:27 rašė: aisku galima pabandyti, tik kad jei seno neis priristi va tada pipec, auto neuzkursi. :shocking: ir kas keista, naujo rakto su viduriais neina rasti. seip aisku galima raktininku paprasyti padarys nauja rakta bet ble 150 svaru gaila.:lol::lol:
tai jo.. man irgi jau reiktu pasikeisti cilindriuka, nes senas stringa turputi - neatsoka savaime istraukus rakta, reikia pabaksnoti su pirstu bet tingiu prasideti kazkaip.. daugiau reikalu yra ir be jo.

nors turiu kita cilindriuka su raktu.. tik truputi kitoks - kaip ir sakei - mygtukai ant rakto.. pas mane mygtukai atskirai, bet cilindriukas tinka.
2012-10-07 23:26
2012-10-07 22:22 rašė: jei raktas nebuvo atristas nuo kitos masinos gali neiti priprogramuoti. jei buvo, tai nemanau, kad turetu buti bedu.. aisku gal cia kazkokia opelio specifika, ir naudoja tik viena karta irasomus cipus, bet to as negaliu pasakyti. Saabuose nebuna problemu su naudotais raktais
2012-10-07 22:27 rašė: aisku galima pabandyti, tik kad jei seno neis priristi va tada pipec, auto neuzkursi. :shocking: ir kas keista, naujo rakto su viduriais neina rasti. seip aisku galima raktininku paprasyti padarys nauja rakta bet ble 150 svaru gaila.:lol::lol:
2012-10-07 22:49 rašė: tai jo.. man irgi jau reiktu pasikeisti cilindriuka, nes senas stringa turputi - neatsoka savaime istraukus rakta, reikia pabaksnoti su pirstu:lol: bet tingiu prasideti kazkaip.. daugiau reikalu yra ir be jo.

nors turiu kita cilindriuka su raktu.. tik truputi kitoks - kaip ir sakei - mygtukai ant rakto.. pas mane mygtukai atskirai, bet cilindriukas tinka.
nezinau kaip kitom bet vectros uzvedimo cilindriukas pakeisti man max 10 min. tau su parukimu uztektu 5 min. o del migutuku tai ziurek, pas mane jei migutukai atskirai nesiveda,
2012-10-08 00:59
2012-10-07 22:27 rašė: aisku galima pabandyti, tik kad jei seno neis priristi va tada pipec, auto neuzkursi. :shocking: ir kas keista, naujo rakto su viduriais neina rasti. seip aisku galima raktininku paprasyti padarys nauja rakta bet ble 150 svaru gaila.:lol::lol:
2012-10-07 22:49 rašė: tai jo.. man irgi jau reiktu pasikeisti cilindriuka, nes senas stringa turputi - neatsoka savaime istraukus rakta, reikia pabaksnoti su pirstu:lol: bet tingiu prasideti kazkaip.. daugiau reikalu yra ir be jo.

nors turiu kita cilindriuka su raktu.. tik truputi kitoks - kaip ir sakei - mygtukai ant rakto.. pas mane mygtukai atskirai, bet cilindriukas tinka.
2012-10-07 23:26 rašė: nezinau kaip kitom bet vectros uzvedimo cilindriukas pakeisti man max 10 min. tau su parukimu uztektu 5 min. :lol::lol: o del migutuku tai ziurek, pas mane jei migutukai atskirai nesiveda,
tai pas mane 1 minutes uztenka nuemi imobilaizerio rite (be irankiu nusiema), paspaudi su astriu daiktu vienoj vietoj ir issoka cilindriukas.
2012-10-08 01:50
2012-10-07 22:49 rašė: tai jo.. man irgi jau reiktu pasikeisti cilindriuka, nes senas stringa turputi - neatsoka savaime istraukus rakta, reikia pabaksnoti su pirstu:lol: bet tingiu prasideti kazkaip.. daugiau reikalu yra ir be jo.

nors turiu kita cilindriuka su raktu.. tik truputi kitoks - kaip ir sakei - mygtukai ant rakto.. pas mane mygtukai atskirai, bet cilindriukas tinka.
2012-10-07 23:26 rašė: nezinau kaip kitom bet vectros uzvedimo cilindriukas pakeisti man max 10 min. tau su parukimu uztektu 5 min. :lol::lol: o del migutuku tai ziurek, pas mane jei migutukai atskirai nesiveda,
2012-10-08 00:59 rašė: tai pas mane 1 minutes uztenka:lol: nuemi imobilaizerio rite (be irankiu nusiema), paspaudi su astriu daiktu vienoj vietoj ir issoka cilindriukas.
blyn kerti mechanika, bet matematikos ne juk cigarete 4 min ir darbo 1 min :lol pasmane nujami kolonkes apsauga paspaudi ir istrauki,
2012-10-08 01:54
2012-10-07 23:26 rašė: nezinau kaip kitom bet vectros uzvedimo cilindriukas pakeisti man max 10 min. tau su parukimu uztektu 5 min. :lol::lol: o del migutuku tai ziurek, pas mane jei migutukai atskirai nesiveda,
2012-10-08 00:59 rašė: tai pas mane 1 minutes uztenka:lol: nuemi imobilaizerio rite (be irankiu nusiema), paspaudi su astriu daiktu vienoj vietoj ir issoka cilindriukas.
2012-10-08 01:50 rašė: blyn kerti mechanika, bet matematikos ne :lol::lol::lol: juk cigarete 4 min ir darbo 1 min :lol::lol::lol pasmane nujami kolonkes apsauga paspaudi ir istrauki, :beer:
ai, kad as nerukau bent jau cigareciu
2012-10-08 15:33
2012-10-08 00:59 rašė: tai pas mane 1 minutes uztenka:lol: nuemi imobilaizerio rite (be irankiu nusiema), paspaudi su astriu daiktu vienoj vietoj ir issoka cilindriukas.
2012-10-08 01:50 rašė: blyn kerti mechanika, bet matematikos ne :lol::lol::lol: juk cigarete 4 min ir darbo 1 min :lol::lol::lol pasmane nujami kolonkes apsauga paspaudi ir istrauki, :beer:
2012-10-08 01:54 rašė: ai, kad as nerukau:lol: bent jau cigareciu
http://www.tomasetto.com/a_ENG_33_1.html toki sendien reduktoriu nusipirkau, pajungiau uzsikuria vaziuoja, apsukas duju reguliuoja tas plastikinis varstelis ? nes ta varini sukiojant nieko, jis kietai uzverstas.o tas plastikinis kaip ir numazejo, bet taip pulsuoja dar bet jau nebe 1.5 tuks apsuku, varsteli isukau biski . beje sitas reduktorius mazesnis tai dabar kaip ir girdisi dujos kaip eina, turi girdetis ? nes aname reduktoriuje BRC jis didesnis buvo ir nesigirdedavo
3586 / 0
2012-10-08 17:19
2012-10-08 01:50 rašė: blyn kerti mechanika, bet matematikos ne :lol::lol::lol: juk cigarete 4 min ir darbo 1 min :lol::lol::lol pasmane nujami kolonkes apsauga paspaudi ir istrauki, :beer:
2012-10-08 01:54 rašė: ai, kad as nerukau:lol: bent jau cigareciu
2012-10-08 15:33 rašė: http://www.tomasetto.com/a_ENG_33_1.html toki sendien reduktoriu nusipirkau, pajungiau uzsikuria vaziuoja, apsukas duju reguliuoja tas plastikinis varstelis ? nes ta varini sukiojant nieko, jis kietai uzverstas.o tas plastikinis kaip ir numazejo, bet taip pulsuoja dar bet jau nebe 1.5 tuks apsuku, varsteli isukau biski . beje sitas reduktorius mazesnis tai dabar kaip ir girdisi dujos kaip eina, turi girdetis ? nes aname reduktoriuje BRC jis didesnis buvo ir nesigirdedavo:smilewink:
reduktoriai paprasti yra skirstomi pagal KW kiek pamenu.reguliuoja varinis salia voztuvo kur yra issikises kartu kur ant slangos yra kartu juos reikia reguliuoti jei ne automatinis reguliatorius stovi, pergazuojant aisku ir ant karsto variklio.is akies sunku sureguliuoti geriausia tai padetu konpa prisijungus jei nuvarytum pas alektrika
2012-10-08 21:22
2012-10-08 01:54 rašė: ai, kad as nerukau:lol: bent jau cigareciu
2012-10-08 15:33 rašė: http://www.tomasetto.com/a_ENG_33_1.html toki sendien reduktoriu nusipirkau, pajungiau uzsikuria vaziuoja, apsukas duju reguliuoja tas plastikinis varstelis ? nes ta varini sukiojant nieko, jis kietai uzverstas.o tas plastikinis kaip ir numazejo, bet taip pulsuoja dar bet jau nebe 1.5 tuks apsuku, varsteli isukau biski . beje sitas reduktorius mazesnis tai dabar kaip ir girdisi dujos kaip eina, turi girdetis ? nes aname reduktoriuje BRC jis didesnis buvo ir nesigirdedavo:smilewink:
2012-10-08 17:19 assas rašė: reduktoriai paprasti yra skirstomi pagal KW kiek pamenu.reguliuoja varinis salia voztuvo kur yra issikises kartu kur ant slangos yra kartu juos reikia reguliuoti jei ne automatinis reguliatorius stovi, pergazuojant aisku ir ant karsto variklio.is akies sunku sureguliuoti geriausia tai padetu konpa prisijungus jei nuvarytum pas alektrika
As susilus iki dabrines temperaturo tada reguliuoju, as sukau ta plastikini varsteli ir man apsukos dabar nukrito, gal kiek ir permazos reiks kiek pakelti, o ta varini reuliavau nieko ar isuki ar isuki i vidu taspats, jis dabar visiskai uzverstas kaip ir buvo, beje nuo ko gali kartais pulsuoti, ir dabar kai apsuku nebera tokiu sunkei kuriasi reikia starteriu pavinioti, tai reiskia duju permazai ar kas ? nes trauka tai gera kaip ir buvo.Beje buvo didelis reduktorius negirdedavau kaip dujos eina, dabar girdisi kaip dujos eina, bet nesmirda , turi girdetis dujos ?
2012-10-10 14:43
2012-10-08 15:33 rašė: http://www.tomasetto.com/a_ENG_33_1.html toki sendien reduktoriu nusipirkau, pajungiau uzsikuria vaziuoja, apsukas duju reguliuoja tas plastikinis varstelis ? nes ta varini sukiojant nieko, jis kietai uzverstas.o tas plastikinis kaip ir numazejo, bet taip pulsuoja dar bet jau nebe 1.5 tuks apsuku, varsteli isukau biski . beje sitas reduktorius mazesnis tai dabar kaip ir girdisi dujos kaip eina, turi girdetis ? nes aname reduktoriuje BRC jis didesnis buvo ir nesigirdedavo:smilewink:
2012-10-08 17:19 assas rašė: reduktoriai paprasti yra skirstomi pagal KW kiek pamenu.reguliuoja varinis salia voztuvo kur yra issikises kartu kur ant slangos yra kartu juos reikia reguliuoti jei ne automatinis reguliatorius stovi, pergazuojant aisku ir ant karsto variklio.is akies sunku sureguliuoti geriausia tai padetu konpa prisijungus jei nuvarytum pas alektrika
2012-10-08 21:22 rašė: As susilus iki dabrines temperaturo tada reguliuoju, as sukau ta plastikini varsteli ir man apsukos dabar nukrito, gal kiek ir permazos reiks kiek pakelti, o ta varini reuliavau nieko ar isuki ar isuki i vidu taspats, jis dabar visiskai uzverstas kaip ir buvo, beje nuo ko gali kartais pulsuoti, ir dabar kai apsuku nebera tokiu sunkei kuriasi reikia starteriu pavinioti, tai reiskia duju permazai ar kas ? nes trauka tai gera kaip ir buvo.Beje buvo didelis reduktorius negirdedavau kaip dujos eina, dabar girdisi kaip dujos eina, bet nesmirda , turi girdetis dujos ?:smilewink:
tai apsukas reguliuoja tas plasmasinis ar metalinis, nes man plasmasinis sukant apsukos kaip ir krenta, dabar kasko pulsuoja, varysiu i servisa bet vietu dabar nera, kaip susireguliuoti kad nors dabar vazineti butu galima, dabar kritineja apsukos pulsuoja tai ar tas varinis ar plastikinis reguliuoja ?ir ant slangos tai gerai dujos kaip ir atsuktos nes trauka ira.
3586 / 0
2012-10-10 17:20
2012-10-08 17:19 assas rašė: reduktoriai paprasti yra skirstomi pagal KW kiek pamenu.reguliuoja varinis salia voztuvo kur yra issikises kartu kur ant slangos yra kartu juos reikia reguliuoti jei ne automatinis reguliatorius stovi, pergazuojant aisku ir ant karsto variklio.is akies sunku sureguliuoti geriausia tai padetu konpa prisijungus jei nuvarytum pas alektrika
2012-10-08 21:22 rašė: As susilus iki dabrines temperaturo tada reguliuoju, as sukau ta plastikini varsteli ir man apsukos dabar nukrito, gal kiek ir permazos reiks kiek pakelti, o ta varini reuliavau nieko ar isuki ar isuki i vidu taspats, jis dabar visiskai uzverstas kaip ir buvo, beje nuo ko gali kartais pulsuoti, ir dabar kai apsuku nebera tokiu sunkei kuriasi reikia starteriu pavinioti, tai reiskia duju permazai ar kas ? nes trauka tai gera kaip ir buvo.Beje buvo didelis reduktorius negirdedavau kaip dujos eina, dabar girdisi kaip dujos eina, bet nesmirda , turi girdetis dujos ?:smilewink:
2012-10-10 14:43 rašė: tai apsukas reguliuoja tas plasmasinis ar metalinis, nes man plasmasinis sukant apsukos kaip ir krenta, dabar kasko pulsuoja, varysiu i servisa bet vietu dabar nera, kaip susireguliuoti kad nors dabar vazineti butu galima, dabar kritineja apsukos pulsuoja:thumbdown: tai ar tas varinis ar plastikinis reguliuoja ?ir ant slangos tai gerai dujos kaip ir atsuktos nes trauka ira.
sunku pasakyti man as nelabai draugauju su tom dujom kiek is senu laiku pamenu.pas tave 2 slangos is reduktoriaus y maisytuva sueina ar viena?o tas plastikinis pirma karta as matau toky varsciuka kad dujas reguliuotu.kiek esu mates tik gelezinis.o zvakes kada keitei?del pulsavimo gali buti babinos na sunku pasakyti?variklis nedumyja nei trupucio?
2012-10-10 18:50
2012-10-08 21:22 rašė: As susilus iki dabrines temperaturo tada reguliuoju, as sukau ta plastikini varsteli ir man apsukos dabar nukrito, gal kiek ir permazos reiks kiek pakelti, o ta varini reuliavau nieko ar isuki ar isuki i vidu taspats, jis dabar visiskai uzverstas kaip ir buvo, beje nuo ko gali kartais pulsuoti, ir dabar kai apsuku nebera tokiu sunkei kuriasi reikia starteriu pavinioti, tai reiskia duju permazai ar kas ? nes trauka tai gera kaip ir buvo.Beje buvo didelis reduktorius negirdedavau kaip dujos eina, dabar girdisi kaip dujos eina, bet nesmirda , turi girdetis dujos ?:smilewink:
2012-10-10 14:43 rašė: tai apsukas reguliuoja tas plasmasinis ar metalinis, nes man plasmasinis sukant apsukos kaip ir krenta, dabar kasko pulsuoja, varysiu i servisa bet vietu dabar nera, kaip susireguliuoti kad nors dabar vazineti butu galima, dabar kritineja apsukos pulsuoja:thumbdown: tai ar tas varinis ar plastikinis reguliuoja ?ir ant slangos tai gerai dujos kaip ir atsuktos nes trauka ira.
2012-10-10 17:20 assas rašė: sunku pasakyti man as nelabai draugauju su tom dujom kiek is senu laiku pamenu.pas tave 2 slangos is reduktoriaus y maisytuva sueina ar viena?o tas plastikinis pirma karta as matau toky varsciuka kad dujas reguliuotu.kiek esu mates tik gelezinis.o zvakes kada keitei?del pulsavimo gali buti babinos na sunku pasakyti?variklis nedumyja nei trupucio?
2 slangos antifrizui varyti ir 1 dujom isejimas is reduktoriaus i oro kolektoriu, zvakes senokai keistos. o tas plastikinis tada kazin ka reguliuoja metalynis uzverstas kietai visas susuktas.na reiks pas dujinikus lekt, nes pasuku atrodo gerai bet paskui vel durniuoja:( beje turi girdetis kaip dujos eina, nesmirda bet girdisi gal kaip i reduktoriu eina dujos, kaip aliuminis girdisi toks svirkstymas.

Jūsų žinutė