apie vectra B DTI Sport

Sukūrė Vartotojas 2014-04-07
2014-04-07 21:45
Sveiki norejau paklausti jusu nuomones, tai yra pliusu ir minusu apie opel vectra B DTI Sport hecbeka 2.2l 92kw 2001m pereinamasis modelis? Dekoju uz atsakymus.
2014-04-07 21:49
Pas mane toks opelis tik be sport ir sedanas, rudeny bus 2metai kaip turiu.

Turbina restauravau, tris purkstukus keiciau, y pakaba apie 800ydejau, dar degima ankstint reikia ir vairo kolonelei galas ateina :D

Toki mano yspudziai su opeliu ..

Gan daznai megsta neikurt sitie opeliai, o problemos gali ilgai ieskoti.(Mano atveju- Trisakiai, purkstukai, degimas)

Servizuose juos giria jog musu keliam pakaba, bet .. Nepasakyciau kad ji tokia stipri kaip giria ja.

Pati masina gan kietoka, trasoj po purkstuku pakeitimo 5-6l mieste apie 7l.

Taip pat siurbliai megsta gest situ vectru.
2014-04-07 21:54
2014-04-07 21:49 rašė: Pas mane toks opelis tik be sport ir sedanas, rudeny bus 2metai kaip turiu.

Turbina restauravau, tris purkstukus keiciau, y pakaba apie 800ydejau, dar degima ankstint reikia ir vairo kolonelei galas ateina :D

Toki mano yspudziai su opeliu ..

Gan daznai megsta neikurt sitie opeliai, o problemos gali ilgai ieskoti.(Mano atveju- Trisakiai, purkstukai, degimas)

Servizuose juos giria jog musu keliam pakaba, bet .. Nepasakyciau kad ji tokia stipri kaip giria ja.

Pati masina gan kietoka, trasoj po purkstuku pakeitimo 5-6l mieste apie 7l.

Taip pat siurbliai megsta gest situ vectru.
na yra ir pliusu ir minusu. byra visi. turiu audi a4 galvoju ar keisti i opeli. pagal tavo aprasima nieko gero :D. bet dar domintu info ir apie sport varianta
2014-04-07 21:55
2014-04-07 21:49 rašė: Pas mane toks opelis tik be sport ir sedanas, rudeny bus 2metai kaip turiu.

Turbina restauravau, tris purkstukus keiciau, y pakaba apie 800ydejau, dar degima ankstint reikia ir vairo kolonelei galas ateina :D

Toki mano yspudziai su opeliu ..

Gan daznai megsta neikurt sitie opeliai, o problemos gali ilgai ieskoti.(Mano atveju- Trisakiai, purkstukai, degimas)

Servizuose juos giria jog musu keliam pakaba, bet .. Nepasakyciau kad ji tokia stipri kaip giria ja.

Pati masina gan kietoka, trasoj po purkstuku pakeitimo 5-6l mieste apie 7l.

Taip pat siurbliai megsta gest situ vectru.
2014-04-07 21:54 rašė: na yra ir pliusu ir minusu. byra visi. turiu audi a4 galvoju ar keisti i opeli. pagal tavo aprasima nieko gero :D. bet dar domintu info ir apie sport varianta
Na cia kaip ant kokios pakliusi aisku :)
2014-04-07 21:57
2014-04-07 21:49 rašė: Pas mane toks opelis tik be sport ir sedanas, rudeny bus 2metai kaip turiu.

Turbina restauravau, tris purkstukus keiciau, y pakaba apie 800ydejau, dar degima ankstint reikia ir vairo kolonelei galas ateina :D

Toki mano yspudziai su opeliu ..

Gan daznai megsta neikurt sitie opeliai, o problemos gali ilgai ieskoti.(Mano atveju- Trisakiai, purkstukai, degimas)

Servizuose juos giria jog musu keliam pakaba, bet .. Nepasakyciau kad ji tokia stipri kaip giria ja.

Pati masina gan kietoka, trasoj po purkstuku pakeitimo 5-6l mieste apie 7l.

Taip pat siurbliai megsta gest situ vectru.
2014-04-07 21:54 rašė: na yra ir pliusu ir minusu. byra visi. turiu audi a4 galvoju ar keisti i opeli. pagal tavo aprasima nieko gero :D. bet dar domintu info ir apie sport varianta
2014-04-07 21:55 rašė: Na cia kaip ant kokios pakliusi aisku :)
man tik idomu kodel taip nori keisti ir mano nelabai apziurinejo. matyt kazkas negerai su ja:D
2014-04-07 22:00
2014-04-07 21:54 rašė: na yra ir pliusu ir minusu. byra visi. turiu audi a4 galvoju ar keisti i opeli. pagal tavo aprasima nieko gero :D. bet dar domintu info ir apie sport varianta
2014-04-07 21:55 rašė: Na cia kaip ant kokios pakliusi aisku :)
2014-04-07 21:57 rašė: man tik idomu kodel taip nori keisti ir mano nelabai apziurinejo. matyt kazkas negerai su ja:D
butinai ziurek kaip salta kuriasi ir kaip silta.
2014-04-07 22:05
2014-04-07 21:55 rašė: Na cia kaip ant kokios pakliusi aisku :)
2014-04-07 21:57 rašė: man tik idomu kodel taip nori keisti ir mano nelabai apziurinejo. matyt kazkas negerai su ja:D
2014-04-07 22:00 rašė: butinai ziurek kaip salta kuriasi ir kaip silta.
silta labai gerai kuriasi, saltos nebuvo galimybes patikrinti, bet itariu ir netikrinsiu, neapsimoka, turbut ira bedu ir prigaut bando:D
2014-04-07 22:34
na siaip tai is 1 zmogaus pasisakymu nereikia sprest apie auto, jei negyva nupirko tai ir investiciju paprase, draugelis 2000m. atvare 3m ir pardave, pirma TA praejo nieko nedares per 2 metus pakeite gale 4 sailenblokus prieki stabilizatorius vairo traukes antgali, galines kaladeles ir stabilizatoriaus ivores, na ir pries antra TA rankini sutvarkiau nes nuo nenaudojimo uzrudyjo mechanizmai. o is rimtesniu gedimu tai siurblio el dalis buvo nusprogus bet 150lt ja sutvarkyti manu nera dideli pinigai, net egr veikia ir nesiknisa nors tai opelio liga. o kaip cia minejo kolonele vairo tai juk 300lt, nanau nera brangu, kas del vaziuokles tai sakiu sailenblokai prieki praktiskai amzini, sarnyrai irgi nedazna beda o antgaliai traukes stabilizatoriaus traukes tai saldainiu kaina, silpnokas tik galas del tos nepriklausomos pakabos, bet ir ten nebeda sailenblokai nera brangus keitimas lengvas. didelis pliusas kad variklije grandine.
2014-04-07 22:50
2014-04-07 22:34 rašė: na siaip tai is 1 zmogaus pasisakymu nereikia sprest apie auto, jei negyva nupirko tai ir investiciju paprase, draugelis 2000m. atvare 3m ir pardave, pirma TA praejo nieko nedares per 2 metus pakeite gale 4 sailenblokus prieki stabilizatorius vairo traukes antgali, galines kaladeles ir stabilizatoriaus ivores, na ir pries antra TA rankini sutvarkiau nes nuo nenaudojimo uzrudyjo mechanizmai. o is rimtesniu gedimu tai siurblio el dalis buvo nusprogus bet 150lt ja sutvarkyti manu nera dideli pinigai, net egr veikia ir nesiknisa nors tai opelio liga. o kaip cia minejo kolonele vairo tai juk 300lt, nanau nera brangu, kas del vaziuokles tai sakiu sailenblokai prieki praktiskai amzini, sarnyrai irgi nedazna beda o antgaliai traukes stabilizatoriaus traukes tai saldainiu kaina, silpnokas tik galas del tos nepriklausomos pakabos, bet ir ten nebeda sailenblokai nera brangus keitimas lengvas. didelis pliusas kad variklije grandine.
grandine tai gerai, bet idomu del to sport ar kinta tvarkymo kaina? ir kiek realiai gali kuro suryti? paprastai sport ar turbu turinciu auto buna eksplotacija gerokai brangesne
2014-04-07 22:55
2014-04-07 22:34 rašė: na siaip tai is 1 zmogaus pasisakymu nereikia sprest apie auto, jei negyva nupirko tai ir investiciju paprase, draugelis 2000m. atvare 3m ir pardave, pirma TA praejo nieko nedares per 2 metus pakeite gale 4 sailenblokus prieki stabilizatorius vairo traukes antgali, galines kaladeles ir stabilizatoriaus ivores, na ir pries antra TA rankini sutvarkiau nes nuo nenaudojimo uzrudyjo mechanizmai. o is rimtesniu gedimu tai siurblio el dalis buvo nusprogus bet 150lt ja sutvarkyti manu nera dideli pinigai, net egr veikia ir nesiknisa nors tai opelio liga. o kaip cia minejo kolonele vairo tai juk 300lt, nanau nera brangu, kas del vaziuokles tai sakiu sailenblokai prieki praktiskai amzini, sarnyrai irgi nedazna beda o antgaliai traukes stabilizatoriaus traukes tai saldainiu kaina, silpnokas tik galas del tos nepriklausomos pakabos, bet ir ten nebeda sailenblokai nera brangus keitimas lengvas. didelis pliusas kad variklije grandine.
2014-04-07 22:50 rašė: grandine tai gerai, bet idomu del to sport ar kinta tvarkymo kaina? ir kiek realiai gali kuro suryti? paprastai sport ar turbu turinciu auto buna eksplotacija gerokai brangesne
na kiek man teko matyt tai pakaba vienoda gal mortikai kitokie spiruokles neteko keist na tiesa spiruokles teko priekines 2 varijantai, o tas sport tai zenderio apdaila, rekaro taburetes gal begiu perdavimas skiriasi nuo paprastos vektros o daugiau is technines puses skirtumu nematau.

Jūsų žinutė