aidi a4 2,5 tdi 110kw netraukia ir nekyla apsukos auksciau 3 tukstanciu bet nedumina
Sukūrė
Vartotojas
2013-04-04
Vartotojas
2013-04-04 11:43
gal kas gali pagelbeti nes nelabai randu problemos. kas galetu buti?
Vartotojas
2013-04-04 11:52
degimą reik pareguliuot arba vakumo šlangelės sutrūkę kur nors.
Vartotojas
2013-04-04 11:58
2013-04-04
11:52 rašė:
degimą reik pareguliuot arba vakumo šlangelės sutrūkę kur nors.
man vaziuojant viskas nutiko norejau lenkt kita auto ir nebetraukia. o kur ta vakumo slangute?nes nelabai as ten daug nusimanau.
Vartotojas
2013-04-04 12:09
koks miestas?
Vartotojas
2013-04-04 12:12
biski dugiau gal apibudink kas darosi, nes i klausima netraukia, tai ir atsakymas gali but toks-sugedo
Vartotojas
2013-04-04 12:12
pats turiu v6 2, 5tdi
Vartotojas
2013-04-04 12:14
gali but daug kas, pradedant vakumo zarnelem, baigiant siurbliu ir pan.
kas tiksliau darosi, dumina, nedumina, turbo girdet, negirdet, pasaliniu garsu neatsirado?
kas tiksliau darosi, dumina, nedumina, turbo girdet, negirdet, pasaliniu garsu neatsirado?
Vartotojas
2013-04-04 12:16
2013-04-04
12:14 rašė:
gali but daug kas, pradedant vakumo zarnelem, baigiant siurbliu ir pan.
kas tiksliau darosi, dumina, nedumina, turbo girdet, negirdet, pasaliniu garsu neatsirado?
kas tiksliau darosi, dumina, nedumina, turbo girdet, negirdet, pasaliniu garsu neatsirado?
pabandyk oro srauto matuokli atjugti fiske ir paziurek ar prades traukt nes taip buna kai jis pareina
Vartotojas
2013-04-04 12:21
2013-04-04
12:14 rašė:
gali but daug kas, pradedant vakumo zarnelem, baigiant siurbliu ir pan.
kas tiksliau darosi, dumina, nedumina, turbo girdet, negirdet, pasaliniu garsu neatsirado?
kas tiksliau darosi, dumina, nedumina, turbo girdet, negirdet, pasaliniu garsu neatsirado?
2013-04-04
12:16 rašė:
pabandyk oro srauto matuokli atjugti fiske ir paziurek ar prades traukt nes taip buna kai jis pareina
ko jus cia speliojat is lempos, jei net tikslesnio apibudinimo nezinot...
junginesit matuoklius, chujuoklius, o pasirodys, kad koks voztuvelis pastriges, ar zarnele nusimovus kur
junginesit matuoklius, chujuoklius, o pasirodys, kad koks voztuvelis pastriges, ar zarnele nusimovus kur
Vartotojas
2013-04-04 12:23
2013-04-04
12:14 rašė:
gali but daug kas, pradedant vakumo zarnelem, baigiant siurbliu ir pan.
kas tiksliau darosi, dumina, nedumina, turbo girdet, negirdet, pasaliniu garsu neatsirado?
kas tiksliau darosi, dumina, nedumina, turbo girdet, negirdet, pasaliniu garsu neatsirado?
2013-04-04
12:16 rašė:
pabandyk oro srauto matuokli atjugti fiske ir paziurek ar prades traukt nes taip buna kai jis pareina
2013-04-04
12:21 rašė:
ko jus cia speliojat is lempos, jei net tikslesnio apibudinimo nezinot...
junginesit matuoklius, chujuoklius, o pasirodys, kad koks voztuvelis pastriges, ar zarnele nusimovus kur:D
junginesit matuoklius, chujuoklius, o pasirodys, kad koks voztuvelis pastriges, ar zarnele nusimovus kur:D
as ne is lempos spelioju man taip pat buvo italijoje dingo trauka variklis toks pats tai atjugus siektiek mazesne trauka jauciasi bet vaziuot galima kol pasikeiti ji
Vartotojas
2013-04-04 12:25
http://www.signeda.lt/new/image2.php?img=c_19118.jpg&w=370&h=225&bg=1 stai taip jis atrodo
Vartotojas
2013-04-04 12:26
daug kas gali but, buna siurblio elektronikoj sudega kas nors, oro srautas jei buna apsuku ant laisvu neima, ir labai buka buna, turbinos geometrija uzstrigo gal, bet tada ant kazkokio diapazono apsuku vaziuotu kaip ir normaliai. vakuminiai reguliatoriai dar gali but. seip prie laido pajungi ir padodo nemazai, pagrindinius gedimus galima greit pastebet. n75 voztuvas gal nebedirba. del prasto degimo turetu sunkiai kurtis.
Vartotojas
2013-04-04 12:31
2013-04-04
12:26 rašė:
daug kas gali but, buna siurblio elektronikoj sudega kas nors, oro srautas jei buna apsuku ant laisvu neima, ir labai buka buna, turbinos geometrija uzstrigo gal, bet tada ant kazkokio diapazono apsuku vaziuotu kaip ir normaliai. vakuminiai reguliatoriai dar gali but. seip prie laido pajungi ir padodo nemazai, pagrindinius gedimus galima greit pastebet. n75 voztuvas gal nebedirba. del prasto degimo turetu sunkiai kurtis.
nu tai ka ir sakau, kad daug kas gali but...
man pvz buvo nuo prastos salerkos siurblio "padas" uzstrigo-netrauke, geometrija uzstrigo-netrauke, n75 uzsikirto-netrauke, degimo kaip buvau nepagaves, kuresi normaliai, bet pravaziavus tam tikra atstuma ijungdavo avarini rezima-irgi netrauke...
aibe priezasciu gali but...
man pvz buvo nuo prastos salerkos siurblio "padas" uzstrigo-netrauke, geometrija uzstrigo-netrauke, n75 uzsikirto-netrauke, degimo kaip buvau nepagaves, kuresi normaliai, bet pravaziavus tam tikra atstuma ijungdavo avarini rezima-irgi netrauke...
aibe priezasciu gali but...
Vartotojas
2013-04-04 12:34
2013-04-04
12:26 rašė:
daug kas gali but, buna siurblio elektronikoj sudega kas nors, oro srautas jei buna apsuku ant laisvu neima, ir labai buka buna, turbinos geometrija uzstrigo gal, bet tada ant kazkokio diapazono apsuku vaziuotu kaip ir normaliai. vakuminiai reguliatoriai dar gali but. seip prie laido pajungi ir padodo nemazai, pagrindinius gedimus galima greit pastebet. n75 voztuvas gal nebedirba. del prasto degimo turetu sunkiai kurtis.
2013-04-04
12:31 rašė:
nu tai ka ir sakau, kad daug kas gali but...
man pvz buvo nuo prastos salerkos siurblio "padas" uzstrigo-netrauke, geometrija uzstrigo-netrauke, n75 uzsikirto-netrauke, degimo kaip buvau nepagaves, kuresi normaliai, bet pravaziavus tam tikra atstuma ijungdavo avarini rezima-irgi netrauke...
aibe priezasciu gali but...
man pvz buvo nuo prastos salerkos siurblio "padas" uzstrigo-netrauke, geometrija uzstrigo-netrauke, n75 uzsikirto-netrauke, degimo kaip buvau nepagaves, kuresi normaliai, bet pravaziavus tam tikra atstuma ijungdavo avarini rezima-irgi netrauke...
aibe priezasciu gali but...
pirmiausia reik zinot ar dumina, ar ne ir ar girdet turbina, tada jau bus galima orentuotis kur galu jieskot...
Vartotojas
2013-04-04 12:42
2013-04-04
12:26 rašė:
daug kas gali but, buna siurblio elektronikoj sudega kas nors, oro srautas jei buna apsuku ant laisvu neima, ir labai buka buna, turbinos geometrija uzstrigo gal, bet tada ant kazkokio diapazono apsuku vaziuotu kaip ir normaliai. vakuminiai reguliatoriai dar gali but. seip prie laido pajungi ir padodo nemazai, pagrindinius gedimus galima greit pastebet. n75 voztuvas gal nebedirba. del prasto degimo turetu sunkiai kurtis.
2013-04-04
12:31 rašė:
nu tai ka ir sakau, kad daug kas gali but...
man pvz buvo nuo prastos salerkos siurblio "padas" uzstrigo-netrauke, geometrija uzstrigo-netrauke, n75 uzsikirto-netrauke, degimo kaip buvau nepagaves, kuresi normaliai, bet pravaziavus tam tikra atstuma ijungdavo avarini rezima-irgi netrauke...
aibe priezasciu gali but...
man pvz buvo nuo prastos salerkos siurblio "padas" uzstrigo-netrauke, geometrija uzstrigo-netrauke, n75 uzsikirto-netrauke, degimo kaip buvau nepagaves, kuresi normaliai, bet pravaziavus tam tikra atstuma ijungdavo avarini rezima-irgi netrauke...
aibe priezasciu gali but...
2013-04-04
12:34 rašė:
pirmiausia reik zinot ar dumina, ar ne ir ar girdet turbina, tada jau bus galima orentuotis kur galu jieskot...
tai as parasiau kad nedumina as pats is kauno . dumo jokio nemeta, pasaliniu garsu neatsirado, tiesiog vaziuojant eme nebetraukt. iki kol pakyla 3000 apsukos traukia gerai toliau nekyla niekaip. kuriasi gerai.
Vartotojas
2013-04-04 12:45
2013-04-04
12:31 rašė:
nu tai ka ir sakau, kad daug kas gali but...
man pvz buvo nuo prastos salerkos siurblio "padas" uzstrigo-netrauke, geometrija uzstrigo-netrauke, n75 uzsikirto-netrauke, degimo kaip buvau nepagaves, kuresi normaliai, bet pravaziavus tam tikra atstuma ijungdavo avarini rezima-irgi netrauke...
aibe priezasciu gali but...
man pvz buvo nuo prastos salerkos siurblio "padas" uzstrigo-netrauke, geometrija uzstrigo-netrauke, n75 uzsikirto-netrauke, degimo kaip buvau nepagaves, kuresi normaliai, bet pravaziavus tam tikra atstuma ijungdavo avarini rezima-irgi netrauke...
aibe priezasciu gali but...
2013-04-04
12:34 rašė:
pirmiausia reik zinot ar dumina, ar ne ir ar girdet turbina, tada jau bus galima orentuotis kur galu jieskot...
2013-04-04
12:42 rašė:
tai as parasiau kad nedumina as pats is kauno . dumo jokio nemeta, pasaliniu garsu neatsirado, tiesiog vaziuojant eme nebetraukt. iki kol pakyla 3000 apsukos traukia gerai toliau nekyla niekaip. kuriasi gerai.
atjungus oro srauoto matuokles fiske niekas nepasikeicia vistiek neleidzia pakelti apsuku auksciau 3000
Vartotojas
2013-04-04 12:49
2013-04-04
12:42 rašė:
tai as parasiau kad nedumina as pats is kauno . dumo jokio nemeta, pasaliniu garsu neatsirado, tiesiog vaziuojant eme nebetraukt. iki kol pakyla 3000 apsukos traukia gerai toliau nekyla niekaip. kuriasi gerai.
2013-04-04
12:45 rašė:
atjungus oro srauoto matuokles fiske niekas nepasikeicia vistiek neleidzia pakelti apsuku auksciau 3000
rašė:
..
o tarkim pabandymui galiu idet 1, 9 osm ?
Vartotojas
2013-04-04 12:56
rašė:
..
2013-04-04
12:49 rašė:
o tarkim pabandymui galiu idet 1, 9 osm ?
rašė:
..
nes manau turbina negaletu buti nes iki 3000 traukia kaip ir traukus ir jokiu pasaliniu garsu.
Vartotojas
2013-04-04 12:58
greiciausiai bus vienas is tu vakuminiu voztuvu, gali dar turbina patikrint, pajudink su replem ta kojele prie turbinos paziurek ar nestringa. O su voztuvais buna ir nemeta jokiu klaidu kompas. Seip prie pc pirma pajungi ir jei jei nieko pravaziaves paziuri kaip parametrai keiciasi. visi dabar tu laidu prisipirke is ebay tj gali diagnostika padaryt uz kokiu 10lt ar uz alaus seip ir pats jei ruosies ilgiau su audi vazinet patarciau nusipirkt bent jau uz 50lt paprasciausia diagnostikos laida.
Vartotojas
2013-04-04 13:00
2013-04-04
12:58 rašė:
greiciausiai bus vienas is tu vakuminiu voztuvu, gali dar turbina patikrint, pajudink su replem ta kojele prie turbinos paziurek ar nestringa. O su voztuvais buna ir nemeta jokiu klaidu kompas. Seip prie pc pirma pajungi ir jei jei nieko pravaziaves paziuri kaip parametrai keiciasi. visi dabar tu laidu prisipirke is ebay tj gali diagnostika padaryt uz kokiu 10lt ar uz alaus :D seip ir pats jei ruosies ilgiau su audi vazinet patarciau nusipirkt bent jau uz 50lt paprasciausia diagnostikos laida.
kokia kojele nes blm as cia visai zalias
Vartotojas
2013-04-04 13:03
jau tik nepradek ten jokiu kojeliu replem judint, o tai prisikursi problemu dar daugiau, oro srauto matuokle tikrai netiks nuo 1, 9tdi, susirask kur daro normalia diagnostika
Vartotojas
2013-04-04 13:06
na ten per turbinos viduri stovi toks vakuminis reguliatorius, kuris stumdo kojele ir reguliuoja turbinos geometrija. https://www.google.lt/search?q=audi+a6+2.5+tdi+turbo+actuator&hl=lt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-E9dUe-DGumm4gT254DwDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1396&bih=888#imgrc=_5QRHD2TH2zNdM%3A%3BoYstWuTp1XW8TM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.teamkorhonen.com%252F~dbwarrior%252Fpeugeot%252Fturbo%252520002.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforums.tdiclub.com%252Fshowthread.php%253Ft%253D106854%3B1024%3B768 bet ten reik nuimt plasmase ir turbinos apsauga kad prie jo prieit man atrodo.
Vartotojas
2013-04-04 13:11
2013-04-04
12:58 rašė:
greiciausiai bus vienas is tu vakuminiu voztuvu, gali dar turbina patikrint, pajudink su replem ta kojele prie turbinos paziurek ar nestringa. O su voztuvais buna ir nemeta jokiu klaidu kompas. Seip prie pc pirma pajungi ir jei jei nieko pravaziaves paziuri kaip parametrai keiciasi. visi dabar tu laidu prisipirke is ebay tj gali diagnostika padaryt uz kokiu 10lt ar uz alaus :D seip ir pats jei ruosies ilgiau su audi vazinet patarciau nusipirkt bent jau uz 50lt paprasciausia diagnostikos laida.
2013-04-04
13:00 rašė:
kokia kojele:) nes blm as cia visai zalias
O vietoje stovint, nevažiuojant, apsukos normaliai kyla?
Vartotojas
2013-04-04 13:13
2013-04-04
12:58 rašė:
greiciausiai bus vienas is tu vakuminiu voztuvu, gali dar turbina patikrint, pajudink su replem ta kojele prie turbinos paziurek ar nestringa. O su voztuvais buna ir nemeta jokiu klaidu kompas. Seip prie pc pirma pajungi ir jei jei nieko pravaziaves paziuri kaip parametrai keiciasi. visi dabar tu laidu prisipirke is ebay tj gali diagnostika padaryt uz kokiu 10lt ar uz alaus :D seip ir pats jei ruosies ilgiau su audi vazinet patarciau nusipirkt bent jau uz 50lt paprasciausia diagnostikos laida.
2013-04-04
13:00 rašė:
kokia kojele:) nes blm as cia visai zalias
paimi, uzkuri masina, atsidarai kapota, nusiemi dangti ir matai turbina.
pamatysi i turbina ateinancia zarnele, ja numauk ir uzkisk pirstu.
jei pajausi kad daro vakuma, vadinasi su vakumais, n75, ir zarnelem viskas tvarkoj
pamatysi i turbina ateinancia zarnele, ja numauk ir uzkisk pirstu.
jei pajausi kad daro vakuma, vadinasi su vakumais, n75, ir zarnelem viskas tvarkoj
Vartotojas
2013-04-04 13:15
toliau, jei su vakumais viskas tvarkoj, tikrinam turbina-uzkuri, pasiemi uz isiurbimo zarnos ir paprasai, kad kas pergazuotu, jei veikia, jausi, kad zarnoj slegi daro.
jei ne durnas tai ir taip turi girdeti ar veikia turbo
jei ne durnas tai ir taip turi girdeti ar veikia turbo
Vartotojas
2013-04-04 13:26
toliau-jei sakai, kad dumo jokio ir pan., bet neduoda kelt daugiau 3k.rpm labai panasu, kad cia isijungia avarinis rezimas...
ko pasekoje nusproges koks daviklis ar is jo negaunamas signalas.
dar gali but, kad nusoko degimas siurblio.
gali pabandyti atjungti akumo klemas ir palikti keliom valandom, taip nusimus visos kompo klaidos(greitesnis variantas nuimi nuo akumo klemas ir palaikai kokias 10 sekundziu sugaludes tarpusavyje).
jei degimas, tai is karto ims apsukas-viskas bus ok, bet pavaziavus koki kilometra vel tas pats bus.
jei koks daviklis, tai naudos neduos kogero.
ir be diagnostikos vargu ar prasisuksi...
ko pasekoje nusproges koks daviklis ar is jo negaunamas signalas.
dar gali but, kad nusoko degimas siurblio.
gali pabandyti atjungti akumo klemas ir palikti keliom valandom, taip nusimus visos kompo klaidos(greitesnis variantas nuimi nuo akumo klemas ir palaikai kokias 10 sekundziu sugaludes tarpusavyje).
jei degimas, tai is karto ims apsukas-viskas bus ok, bet pavaziavus koki kilometra vel tas pats bus.
jei koks daviklis, tai naudos neduos kogero.
ir be diagnostikos vargu ar prasisuksi...
Vartotojas
2013-04-04 13:28
o jei reiks pastatyt degima-gali kreiptis
Vartotojas
2013-04-04 17:36
ir dabar nenoriai dirba, pavaziavus gesta
Vartotojas
2013-04-04 17:42
kuo toliau, tuo panasiau i degima...
kurimo metu kokios spalvos duma ismeta?
kada dirzus keites?
kurimo metu kokios spalvos duma ismeta?
kada dirzus keites?
Vartotojas
2013-04-24 19:26
draugui ant astros taip buvo, uzsidega siurblio lempute masina visiskai nebetraukia, apsukos daugiau 3k neuzkyla, poto vaziuoji vaziuoji lempute uzgesta ir vel normaliai traukia. tai pravale siurbli ir vel normaliai dabar.
Vartotojas
2013-04-24 19:33
taisytojai
Vartotojas
2013-05-05 07:18
man norvegijoj taip buvo o problema dacikas kur sklendes reguliuoja oro srauta
Vartotojas
2018-12-19 20:57
Sweiki man apsukos iki 4000 sukyla ir viskas greiti pasieki tik 140km daugiau neina ir traukos nera taip kaip turetu buti, auto A6 2.5 TDI 132KW 2002metu
Jūsų žinutė |
|