A6 kalimas salone

Sukūrė Vartotojas 2013-05-05
2013-05-05 17:37
kazkas barska gan stipriai kai buna ant laisvu apsuku.. GALI but variklio pagalvei amen?
Cia video
https://www.youtube.com/watch?v=DJTVQb9oR84
" target="_blank" rel="nofollow">
https://www.youtube.com/watch?v=DJTVQb9oR84
2013-05-05 23:03
paspaudus varikli garsas sumazeja..
2013-05-06 09:13
2013-05-05 23:03 rašė:paspaudus varikli garsas sumazeja..
jo reikia pagalves pasikeist.
2013-05-06 14:15
paziurek gal kokia duslintuvo apsauga lieciasi. duslintuvo laikanciasas gumas apziurek ir pagalves variklio ir dezes. seip ant duobes uzvarai ir pamatai iskart kur ten kas lieciasi :D
2013-05-06 14:30
Automobili keist pigiau negu hidraulines pagalves.jei kas nezinot.Geros, pigios tos dyzelines audi, vairo stipriaus kapitalke 1000 litu, visas pagalves pakeist apie 2500.Greiciausiai reiktu ir pavaru dezes keisti, nepamenu tiksliai kiek teee ju, nu gal neprireiks buto parduoti:)Siaip faktas tas, kad dyzeliu susidevi 5 kart greiciau ir dazniau.
2013-05-06 16:05
2013-05-06 14:30 rašė:Automobili keist pigiau negu hidraulines pagalves.jei kas nezinot.Geros, pigios tos dyzelines audi, vairo stipriaus kapitalke 1000 litu, visas pagalves pakeist apie 2500.Greiciausiai reiktu ir pavaru dezes keisti, nepamenu tiksliai kiek teee ju, nu gal neprireiks buto parduoti:)Siaip faktas tas, kad dyzeliu susidevi 5 kart greiciau ir dazniau.
ka tu svaigsti pastoviai apie tas kainas...
variklio nauja vokiska 190lt dezes 36lt(asmeniskai pats esu klauses ir pirkes)
variklio eina su dacikais 2vnt, dezes irgi 2vnt.
dezes pirkausi naujas nes buvo pavarge, o variklio srote padorias po 40lt, po siai dienai tvarkingai tarnauja...
tai is kur cia 2500lt?
suprasciau jei reiktu ollroad'o pakabos pagalves pakeisti ir tokia kaina varazintum...
tu vienetas apie 600lt ir reikia 4vnt
2013-05-06 17:46
Jo, pagalves greiciausiai bus, man panasiai buvo, bet apsilus varikliui garsas siek tiek sumazedavo. :)
2013-05-06 18:14
2013-05-06 14:30 rašė:Automobili keist pigiau negu hidraulines pagalves.jei kas nezinot.Geros, pigios tos dyzelines audi, vairo stipriaus kapitalke 1000 litu, visas pagalves pakeist apie 2500.Greiciausiai reiktu ir pavaru dezes keisti, nepamenu tiksliai kiek teee ju, nu gal neprireiks buto parduoti:)Siaip faktas tas, kad dyzeliu susidevi 5 kart greiciau ir dazniau.
2013-05-06 16:05 rašė:ka tu svaigsti pastoviai apie tas kainas...
variklio nauja vokiska 190lt dezes 36lt(asmeniskai pats esu klauses ir pirkes)
variklio eina su dacikais 2vnt, dezes irgi 2vnt.
dezes pirkausi naujas nes buvo pavarge, o variklio srote padorias po 40lt, po siai dienai tvarkingai tarnauja...
tai is kur cia 2500lt?
suprasciau jei reiktu ollroad'o pakabos pagalves pakeisti ir tokia kaina varazintum...
tu vienetas apie 600lt ir reikia 4vnt
Alroudo keiciau ne tik variklio o ir pakabos ir A4 2005m variklio , ir VW Polo 2003m dyzelio , tiesa, senokiai, tai tikrai ne tiek kainavo.Gal kinietiskos kuriu uztenka nebent pardavimui tiek ir gali kainuoti.Is alexoto arba gariunu turgeliu.Kas cia per poziuris, kad kuo pigiau, tuo mano aparatas geresnis, kuo maziau ryja-tuo savininkas didesni orgazma jaucia.Kodel negalima rinktis originalu brangesniu firmu?As taip pat kai domejausi tokiom masinom buvau susikeites puse tawanietiskos vaziuokles tai 1, 5 menesio atlaike.Ta proga pastebejimas, kai ieskojau Polo apatiniu salenbloku ant kuriu maskatuojasi variklis su deze, tai negavau isvis firminiu, vien kinietiskos buvo pekyboje...Kai dabar atsimenu, kox sokas buvo t/a
2013-05-07 17:54
2013-05-06 14:30 rašė:Automobili keist pigiau negu hidraulines pagalves.jei kas nezinot.Geros, pigios tos dyzelines audi, vairo stipriaus kapitalke 1000 litu, visas pagalves pakeist apie 2500.Greiciausiai reiktu ir pavaru dezes keisti, nepamenu tiksliai kiek teee ju, nu gal neprireiks buto parduoti:)Siaip faktas tas, kad dyzeliu susidevi 5 kart greiciau ir dazniau.
2013-05-06 16:05 rašė:ka tu svaigsti pastoviai apie tas kainas...
variklio nauja vokiska 190lt dezes 36lt(asmeniskai pats esu klauses ir pirkes)
variklio eina su dacikais 2vnt, dezes irgi 2vnt.
dezes pirkausi naujas nes buvo pavarge, o variklio srote padorias po 40lt, po siai dienai tvarkingai tarnauja...
tai is kur cia 2500lt?
suprasciau jei reiktu ollroad'o pakabos pagalves pakeisti ir tokia kaina varazintum...
tu vienetas apie 600lt ir reikia 4vnt
2013-05-06 18:14 rašė:Alroudo keiciau ne tik variklio o ir pakabos ir A4 2005m variklio , ir VW Polo 2003m dyzelio , tiesa, senokiai, tai tikrai ne tiek kainavo.Gal kinietiskos kuriu uztenka nebent pardavimui tiek ir gali kainuoti.Is alexoto arba gariunu turgeliu.Kas cia per poziuris, kad kuo pigiau, tuo mano aparatas geresnis, kuo maziau ryja-tuo savininkas didesni orgazma jaucia.Kodel negalima rinktis originalu brangesniu firmu?As taip pat kai domejausi tokiom masinom buvau susikeites puse tawanietiskos vaziuokles tai 1, 5 menesio atlaike.Ta proga pastebejimas, kai ieskojau Polo apatiniu salenbloku ant kuriu maskatuojasi variklis su deze, tai negavau isvis firminiu, vien kinietiskos buvo pekyboje...Kai dabar atsimenu, kox sokas buvo t/a:lol:
nuo kada "swag" dalys yra kinietiskos?
pirkta pries metus laiko uab "vaidminas" alytuje.
vaziuokles visus gumus susipirkau uz 290(i kaina ieina viena granata)
jokios euforijos nejauciu tai sakydamas, tiesiog noriu pasakyt, kad ta pati c5 jau yra atgyvenus savo.
daliu pilni srotai ir parduotuves.
kainos taip paciai BUVO dideles, pries kokius 5m., bet ne dabar...
juk nuo pirmuju pagamintu c5 jau daugiau nei 15 metu praeje.
o jus vis savo kosmosus pasakojat...
2013-05-07 17:55
2013-05-06 14:30 rašė:Automobili keist pigiau negu hidraulines pagalves.jei kas nezinot.Geros, pigios tos dyzelines audi, vairo stipriaus kapitalke 1000 litu, visas pagalves pakeist apie 2500.Greiciausiai reiktu ir pavaru dezes keisti, nepamenu tiksliai kiek teee ju, nu gal neprireiks buto parduoti:)Siaip faktas tas, kad dyzeliu susidevi 5 kart greiciau ir dazniau.
2013-05-06 16:05 rašė:ka tu svaigsti pastoviai apie tas kainas...
variklio nauja vokiska 190lt dezes 36lt(asmeniskai pats esu klauses ir pirkes)
variklio eina su dacikais 2vnt, dezes irgi 2vnt.
dezes pirkausi naujas nes buvo pavarge, o variklio srote padorias po 40lt, po siai dienai tvarkingai tarnauja...
tai is kur cia 2500lt?
suprasciau jei reiktu ollroad'o pakabos pagalves pakeisti ir tokia kaina varazintum...
tu vienetas apie 600lt ir reikia 4vnt
2013-05-06 18:14 rašė:Alroudo keiciau ne tik variklio o ir pakabos ir A4 2005m variklio , ir VW Polo 2003m dyzelio , tiesa, senokiai, tai tikrai ne tiek kainavo.Gal kinietiskos kuriu uztenka nebent pardavimui tiek ir gali kainuoti.Is alexoto arba gariunu turgeliu.Kas cia per poziuris, kad kuo pigiau, tuo mano aparatas geresnis, kuo maziau ryja-tuo savininkas didesni orgazma jaucia.Kodel negalima rinktis originalu brangesniu firmu?As taip pat kai domejausi tokiom masinom buvau susikeites puse tawanietiskos vaziuokles tai 1, 5 menesio atlaike.Ta proga pastebejimas, kai ieskojau Polo apatiniu salenbloku ant kuriu maskatuojasi variklis su deze, tai negavau isvis firminiu, vien kinietiskos buvo pekyboje...Kai dabar atsimenu, kox sokas buvo t/a:lol:
matyt nezinojai kur jieskot...
reikejo i vw atstovybe nuvaziuot ir uzsisakyt:DDD
(3562 / +1)
2013-05-07 18:39
2013-05-06 16:05 rašė:ka tu svaigsti pastoviai apie tas kainas...
variklio nauja vokiska 190lt dezes 36lt(asmeniskai pats esu klauses ir pirkes)
variklio eina su dacikais 2vnt, dezes irgi 2vnt.
dezes pirkausi naujas nes buvo pavarge, o variklio srote padorias po 40lt, po siai dienai tvarkingai tarnauja...
tai is kur cia 2500lt?
suprasciau jei reiktu ollroad'o pakabos pagalves pakeisti ir tokia kaina varazintum...
tu vienetas apie 600lt ir reikia 4vnt
2013-05-06 18:14 rašė:Alroudo keiciau ne tik variklio o ir pakabos ir A4 2005m variklio , ir VW Polo 2003m dyzelio , tiesa, senokiai, tai tikrai ne tiek kainavo.Gal kinietiskos kuriu uztenka nebent pardavimui tiek ir gali kainuoti.Is alexoto arba gariunu turgeliu.Kas cia per poziuris, kad kuo pigiau, tuo mano aparatas geresnis, kuo maziau ryja-tuo savininkas didesni orgazma jaucia.Kodel negalima rinktis originalu brangesniu firmu?As taip pat kai domejausi tokiom masinom buvau susikeites puse tawanietiskos vaziuokles tai 1, 5 menesio atlaike.Ta proga pastebejimas, kai ieskojau Polo apatiniu salenbloku ant kuriu maskatuojasi variklis su deze, tai negavau isvis firminiu, vien kinietiskos buvo pekyboje...Kai dabar atsimenu, kox sokas buvo t/a:lol:
2013-05-07 17:54 rašė:nuo kada "swag" dalys yra kinietiskos?
pirkta pries metus laiko uab "vaidminas" alytuje.
vaziuokles visus gumus susipirkau uz 290(i kaina ieina viena granata)
jokios euforijos nejauciu tai sakydamas, tiesiog noriu pasakyt, kad ta pati c5 jau yra atgyvenus savo.
daliu pilni srotai ir parduotuves.
kainos taip paciai BUVO dideles, pries kokius 5m., bet ne dabar...
juk nuo pirmuju pagamintu c5 jau daugiau nei 15 metu praeje.
o jus vis savo kosmosus pasakojat...
seip kiek pamenu, viena is senesniu ir rimtesniu auto daliu parduotuviu, kaip sakoma laiko patikrinta, ir auto mechaniku nemazai pas juos perka,
2013-05-07 22:25
2013-05-06 18:14 rašė:Alroudo keiciau ne tik variklio o ir pakabos ir A4 2005m variklio , ir VW Polo 2003m dyzelio , tiesa, senokiai, tai tikrai ne tiek kainavo.Gal kinietiskos kuriu uztenka nebent pardavimui tiek ir gali kainuoti.Is alexoto arba gariunu turgeliu.Kas cia per poziuris, kad kuo pigiau, tuo mano aparatas geresnis, kuo maziau ryja-tuo savininkas didesni orgazma jaucia.Kodel negalima rinktis originalu brangesniu firmu?As taip pat kai domejausi tokiom masinom buvau susikeites puse tawanietiskos vaziuokles tai 1, 5 menesio atlaike.Ta proga pastebejimas, kai ieskojau Polo apatiniu salenbloku ant kuriu maskatuojasi variklis su deze, tai negavau isvis firminiu, vien kinietiskos buvo pekyboje...Kai dabar atsimenu, kox sokas buvo t/a:lol:
2013-05-07 17:54 rašė:nuo kada "swag" dalys yra kinietiskos?
pirkta pries metus laiko uab "vaidminas" alytuje.
vaziuokles visus gumus susipirkau uz 290(i kaina ieina viena granata)
jokios euforijos nejauciu tai sakydamas, tiesiog noriu pasakyt, kad ta pati c5 jau yra atgyvenus savo.
daliu pilni srotai ir parduotuves.
kainos taip paciai BUVO dideles, pries kokius 5m., bet ne dabar...
juk nuo pirmuju pagamintu c5 jau daugiau nei 15 metu praeje.
o jus vis savo kosmosus pasakojat...
2013-05-07 18:39 kysa11 rašė:seip kiek pamenu, viena is senesniu ir rimtesniu auto daliu parduotuviu, kaip sakoma laiko patikrinta, ir auto mechaniku nemazai pas juos perka, :smoke:
jo, ji jau nuo seno ta parduotuve...
ir nuolaidas geras daro jei suma didesne ir daznai lankaisi:)
praktiskai niekur kitur daliu ir neperku.
pavyzdys-pagrindinio dirzo amortikas "swag" kitoj parduotuvej apie 220lt, ten su nuolaida gavosi 160lt
arba, pernai lexusui is220 2006m pirkau diskus.
kemyje paprase berots 260lt uz priekinius ir 240lt uz galinius.
o pas juos nusipirkau uz 350lt ir priekinius, ir galinius, kaina kalba pati uz save:)
(ir kemi, ir vaidminas pasiule tuos pacius delpfi firmos diskus)
2013-05-08 13:17
Koks skirtumas variklio pagalves su daciku ir be ?
2013-05-15 10:44
2013-05-05 17:37 rašė:kazkas barska gan stipriai kai buna ant laisvu apsuku.. GALI but variklio pagalvei amen?
Cia video http://www.youtube.com/watch?v=DJTVQb9oR84
cia bus kokia plastmase nuo vibracijos besitrankanti, ir maziau klausyk del tu varikliu pagalviu, kai pradedi vaziuot gali variklis trankytis, bet kai variklis stovi ant gumu, tai pasakyk kaip tau gali toks garsas but, taigi nuo gumos nebus tokio garso, o kai pagazuoji vibracija sumazeja ir nebesitranko, cia itaip aisku, perziurek visokias plastmases kaip kad variklio apsauga ta virsutine
2013-05-15 11:03
2013-05-07 17:54 rašė:nuo kada "swag" dalys yra kinietiskos?
pirkta pries metus laiko uab "vaidminas" alytuje.
vaziuokles visus gumus susipirkau uz 290(i kaina ieina viena granata)
jokios euforijos nejauciu tai sakydamas, tiesiog noriu pasakyt, kad ta pati c5 jau yra atgyvenus savo.
daliu pilni srotai ir parduotuves.
kainos taip paciai BUVO dideles, pries kokius 5m., bet ne dabar...
juk nuo pirmuju pagamintu c5 jau daugiau nei 15 metu praeje.
o jus vis savo kosmosus pasakojat...
2013-05-07 18:39 kysa11 rašė:seip kiek pamenu, viena is senesniu ir rimtesniu auto daliu parduotuviu, kaip sakoma laiko patikrinta, ir auto mechaniku nemazai pas juos perka, :smoke:
2013-05-07 22:25 rašė:jo, ji jau nuo seno ta parduotuve...
ir nuolaidas geras daro jei suma didesne ir daznai lankaisi:)
praktiskai niekur kitur daliu ir neperku.
pavyzdys-pagrindinio dirzo amortikas "swag" kitoj parduotuvej apie 220lt, ten su nuolaida gavosi 160lt
arba, pernai lexusui is220 2006m pirkau diskus.
kemyje paprase berots 260lt uz priekinius ir 240lt uz galinius.
o pas juos nusipirkau uz 350lt ir priekinius, ir galinius, kaina kalba pati uz save:)
(ir kemi, ir vaidminas pasiule tuos pacius delpfi firmos diskus)
Taip taip, jau pries kokius 15 metu kai varydavome mersus is vokietijos patys vairuodami ne ant tralo, tai zinok bent kelios lenku firmos buvo kurios gamino"originalius" remkomplektus merso pakabai ir varikliams, irgi buvo isigudrine ant pakuociu ir detaliu rasyti originalu pavadinima.Lietuviai atvaziave namo sugilzuodavo variklius sudedavo lenkiskus stumoklius ir to pakakdavo kad mersas nuvaziuotu i viena gala iki Ukrainos ar Rusijos.Ebay.uk irgi pilna Zagato kitaisku amortiku 1 po 30 euro kai tikras originalas su sertifikatu Zagato kainuoja 1 amortas 300euro.Ale "Brembo"Stabdziu disku su stabdziu visu komplektu po 50 euro pilna, gali pirkti, irgi uzrasyta "Brenmbo" tik taivanietiska chaltura yra nes originalas 1-nas kainuoja virs 1000 litu.Ant pakuotes ir detales betkas gali uzrasyti.
2013-05-15 11:10
2013-05-05 17:37 rašė:kazkas barska gan stipriai kai buna ant laisvu apsuku.. GALI but variklio pagalvei amen?
Cia video http://www.youtube.com/watch?v=DJTVQb9oR84
2013-05-15 10:44 rašė:cia bus kokia plastmase nuo vibracijos besitrankanti, ir maziau klausyk del tu varikliu pagalviu, kai pradedi vaziuot gali variklis trankytis, bet kai variklis stovi ant gumu, tai pasakyk kaip tau gali toks garsas but, taigi nuo gumos nebus tokio garso, o kai pagazuoji vibracija sumazeja ir nebesitranko, cia itaip aisku, perziurek visokias plastmases kaip kad variklio apsauga ta virsutine
Cia yra hidraulines pagalves dezes berodz 1-na ar 2 dezes yra grynai gumines.Kai issausejusios ir nelieka jose tepalo tai pradeda glaustytis pats variklis kur jam uzeina. tikrai taip kala, plastmase niekad taip nekala ir taip garsiai negali barsketi.Skirkit kalima nuo barskejimo.Daar gali puskstukas kalenti o pasilus praeina.
2013-05-15 11:46
2013-05-05 17:37 rašė:kazkas barska gan stipriai kai buna ant laisvu apsuku.. GALI but variklio pagalvei amen?
Cia video http://www.youtube.com/watch?v=DJTVQb9oR84
2013-05-15 10:44 rašė:cia bus kokia plastmase nuo vibracijos besitrankanti, ir maziau klausyk del tu varikliu pagalviu, kai pradedi vaziuot gali variklis trankytis, bet kai variklis stovi ant gumu, tai pasakyk kaip tau gali toks garsas but, taigi nuo gumos nebus tokio garso, o kai pagazuoji vibracija sumazeja ir nebesitranko, cia itaip aisku, perziurek visokias plastmases kaip kad variklio apsauga ta virsutine
2013-05-15 11:10 rašė:Cia yra hidraulines pagalves dezes berodz 1-na ar 2 dezes yra grynai gumines.Kai issausejusios ir nelieka jose tepalo tai pradeda glaustytis pats variklis kur jam uzeina. tikrai taip kala, plastmase niekad taip nekala ir taip garsiai negali barsketi.Skirkit kalima nuo barskejimo.Daar gali puskstukas kalenti o pasilus praeina.
man tai cia realiausiai atrodo, kaip duslintuvas i kebula siektu kazkur...
nuo pagalviu butu smugis pradedant vaziuoti, perjungiant begi klakteltu, o cia tai grynai kaip metalas i metala...
dar pasiziurek kur kisasi toks kulokelis i telika ant kronsteino pritvirtintas, galbut telikas pasedes i apacia ir nuo variklio vibracijos toki garsa duoda.
2013-05-15 12:07
2013-05-05 17:37 rašė:kazkas barska gan stipriai kai buna ant laisvu apsuku.. GALI but variklio pagalvei amen?
Cia video http://www.youtube.com/watch?v=DJTVQb9oR84
2013-05-15 10:44 rašė:cia bus kokia plastmase nuo vibracijos besitrankanti, ir maziau klausyk del tu varikliu pagalviu, kai pradedi vaziuot gali variklis trankytis, bet kai variklis stovi ant gumu, tai pasakyk kaip tau gali toks garsas but, taigi nuo gumos nebus tokio garso, o kai pagazuoji vibracija sumazeja ir nebesitranko, cia itaip aisku, perziurek visokias plastmases kaip kad variklio apsauga ta virsutine
2013-05-15 11:10 rašė:Cia yra hidraulines pagalves dezes berodz 1-na ar 2 dezes yra grynai gumines.Kai issausejusios ir nelieka jose tepalo tai pradeda glaustytis pats variklis kur jam uzeina. tikrai taip kala, plastmase niekad taip nekala ir taip garsiai negali barsketi.Skirkit kalima nuo barskejimo.Daar gali puskstukas kalenti o pasilus praeina.
na irase ka girdziu ta sakau, toks pat garsas buvo brolio darbiniam opelyje, kai atsileido biski plastmase oro filtro, ir toks pat lygiai kalimas buvo, na nezinau kokios ten pagalves eina ant tos audines, bet jei jom sakes buna tai kai atleidineji sankaba variklis pasisuka ir trenkiasi, bildejimai girdisi, kaip kad ir man buvo, bet kol variklis stovi vietoj ant gumu guli tai nemanau kad bus tokie garsai
2013-05-15 12:12
2013-05-05 17:37 rašė:kazkas barska gan stipriai kai buna ant laisvu apsuku.. GALI but variklio pagalvei amen?
Cia video http://www.youtube.com/watch?v=DJTVQb9oR84
2013-05-15 10:44 rašė:cia bus kokia plastmase nuo vibracijos besitrankanti, ir maziau klausyk del tu varikliu pagalviu, kai pradedi vaziuot gali variklis trankytis, bet kai variklis stovi ant gumu, tai pasakyk kaip tau gali toks garsas but, taigi nuo gumos nebus tokio garso, o kai pagazuoji vibracija sumazeja ir nebesitranko, cia itaip aisku, perziurek visokias plastmases kaip kad variklio apsauga ta virsutine
2013-05-15 11:10 rašė:Cia yra hidraulines pagalves dezes berodz 1-na ar 2 dezes yra grynai gumines.Kai issausejusios ir nelieka jose tepalo tai pradeda glaustytis pats variklis kur jam uzeina. tikrai taip kala, plastmase niekad taip nekala ir taip garsiai negali barsketi.Skirkit kalima nuo barskejimo.Daar gali puskstukas kalenti o pasilus praeina.
kai plysta hidrauline guma barska tik padavus ar atleidus gaza tik ant galiniu varomuju, cia pastovus tiksejimas is video neina suprast, bet jis labai intensyvus atrodo lyg purkstukas tiksetu bet gali apsiziureti duslintuva gal koke apsauga lieciasi prie pusles.
2013-05-15 12:19
2013-05-15 10:44 rašė:cia bus kokia plastmase nuo vibracijos besitrankanti, ir maziau klausyk del tu varikliu pagalviu, kai pradedi vaziuot gali variklis trankytis, bet kai variklis stovi ant gumu, tai pasakyk kaip tau gali toks garsas but, taigi nuo gumos nebus tokio garso, o kai pagazuoji vibracija sumazeja ir nebesitranko, cia itaip aisku, perziurek visokias plastmases kaip kad variklio apsauga ta virsutine
2013-05-15 11:10 rašė:Cia yra hidraulines pagalves dezes berodz 1-na ar 2 dezes yra grynai gumines.Kai issausejusios ir nelieka jose tepalo tai pradeda glaustytis pats variklis kur jam uzeina. tikrai taip kala, plastmase niekad taip nekala ir taip garsiai negali barsketi.Skirkit kalima nuo barskejimo.Daar gali puskstukas kalenti o pasilus praeina.
2013-05-15 12:12 rašė:kai plysta hidrauline guma barska tik padavus ar atleidus gaza tik ant galiniu varomuju, cia pastovus tiksejimas is video neina suprast, bet jis labai intensyvus atrodo lyg purkstukas tiksetu bet gali apsiziureti duslintuva gal koke apsauga lieciasi prie pusles.
argumentuok, kodel butent tik ant galiniu varomu?
pas mane audi ir priekis veda ir buvo nuplyse.
graziai is vietos pajudet neidavo, begi perjungiant dunksedavo, vietoj stovinnt truputi vibracija didesne buvo, bet tokiu garsu negirdejau...
daznas ciksejimas del to, nes variklis duoda siokia tokia vibracija.
jeigu nedirbtu purkstukas, tai masina mestu baltus gal net truputi melsvus, tirstus dumus, o cia apie tai autorius nepaminejes...
2013-05-15 12:24
tiesa, dar yra pas aude duslintuvas su ausim ant tokios sprandzinos, tik dabar nepemu-prisukta ar i kebula, ar prie dezes kazkur.
zinau, kad ta ausis daznai daug kur kliuna, paziurek, gal ten atsileide, ar ta sprandzina suluzus ir lieciasi kur.
2013-05-25 16:51
2013-05-05 17:37 rašė:kazkas barska gan stipriai kai buna ant laisvu apsuku.. GALI but variklio pagalvei amen?
Cia video http://www.youtube.com/watch?v=DJTVQb9oR84
2013-05-15 10:44 rašė:cia bus kokia plastmase nuo vibracijos besitrankanti, ir maziau klausyk del tu varikliu pagalviu, kai pradedi vaziuot gali variklis trankytis, bet kai variklis stovi ant gumu, tai pasakyk kaip tau gali toks garsas but, taigi nuo gumos nebus tokio garso, o kai pagazuoji vibracija sumazeja ir nebesitranko, cia itaip aisku, perziurek visokias plastmases kaip kad variklio apsauga ta virsutine
panasiai ir buvo, vairo stiprintuvo slanga trankesi i kebula
2013-05-25 19:48
2013-05-05 17:37 rašė:kazkas barska gan stipriai kai buna ant laisvu apsuku.. GALI but variklio pagalvei amen?
Cia video http://www.youtube.com/watch?v=DJTVQb9oR84

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku