A6 2.5 TDI 110kw nebetraukia

Sukūrė Vartotojas 2013-03-30
2013-03-30 20:03
Sveiki nusipirkau a6 98m 2.5tdi 110kw pravaziavau apie 800km pradejo duma mest, alsuoklis buvo uzsikimses sutvarkiau sia beda, pavazinejau apie ~400km pradejo turba labai svilpt stipriai ir isijungia tik prie 2000 apsuku anksciau isijungdavo prie ~1.5tuks apsuku kas gali buti?:)
(546 / +2)
2013-03-30 20:37
Apziurek gal prakiuro slangos, ten kur leidzia turi matytis tepalu.Jei viskas tvarkoj praleidimu nera, tada ziurek pacia turbina ar neturi laisvumo.
2013-03-30 20:45
atsukes slanga judinant turbinos sparneli turi laisvumo kai i virsu i apacia judinu, o traukiant nejuda bet kai suku ja ranka sunkokai sukasi kaip kurnors liestusi sparneliai truputi. Slangos sveikos. Pamirsau pamineti apsuku daugiau 3.2~ tuks nekelia.
(546 / +2)
2013-03-30 20:56
2013-03-30 20:45 rašė:atsukes slanga judinant turbinos sparneli turi laisvumo kai i virsu i apacia judinu, o traukiant nejuda bet kai suku ja ranka sunkokai sukasi kaip kurnors liestusi sparneliai truputi. Slangos sveikos. Pamirsau pamineti apsuku daugiau 3.2~ tuks nekelia.
Reiketu su diagnostika pavaziuoti, realiai paziureti ka ta turbina isduoda.Jei skyliu nera, gali buti , kad turbinoj problema, nes nera daugiau kam svilpti.
2013-03-30 20:59
2013-03-30 20:45 rašė:atsukes slanga judinant turbinos sparneli turi laisvumo kai i virsu i apacia judinu, o traukiant nejuda bet kai suku ja ranka sunkokai sukasi kaip kurnors liestusi sparneliai truputi. Slangos sveikos. Pamirsau pamineti apsuku daugiau 3.2~ tuks nekelia.
2013-03-30 20:56 meistras rašė:Reiketu su diagnostika pavaziuoti, realiai paziureti ka ta turbina isduoda.Jei skyliu nera, gali buti , kad turbinoj problema, nes nera daugiau kam svilpti.
Aciu uz informacija nuvaziuosiu i diagnostika jei jau mazai pucia reiskias turbai fsio, ir reiks kitos ieskotis.
2013-03-30 21:02
ir salta kai masina uzsiveda negrazus garsas prie turbos toks cirskimas atsirado. gal tepimas uzsikimso ten isisuka vamzdelis i virsu turbos zitleriukas gali buti gal ir turba tada tuscia eina.
(546 / +2)
2013-03-30 21:17
2013-03-30 21:02 rašė:ir salta kai masina uzsiveda negrazus garsas prie turbos toks cirskimas atsirado. gal tepimas uzsikimso ten isisuka vamzdelis i virsu turbos zitleriukas gali buti gal ir turba tada tuscia eina.
Galejo pasizeisti kai buvo alsuoklis pasikises.O ant tepalo padavimo jokiu filtriuku nera.
2013-03-30 21:23
2013-03-30 21:02 rašė:ir salta kai masina uzsiveda negrazus garsas prie turbos toks cirskimas atsirado. gal tepimas uzsikimso ten isisuka vamzdelis i virsu turbos zitleriukas gali buti gal ir turba tada tuscia eina.
2013-03-30 21:17 meistras rašė:Galejo pasizeisti kai buvo alsuoklis pasikises.O ant tepalo padavimo jokiu filtriuku nera.
o nieko bloga jai as alsuokli nuviniojau ta marliu isvis be nieko palikau
2013-03-30 21:25
2013-03-30 21:02 rašė:ir salta kai masina uzsiveda negrazus garsas prie turbos toks cirskimas atsirado. gal tepimas uzsikimso ten isisuka vamzdelis i virsu turbos zitleriukas gali buti gal ir turba tada tuscia eina.
2013-03-30 21:17 meistras rašė:Galejo pasizeisti kai buvo alsuoklis pasikises.O ant tepalo padavimo jokiu filtriuku nera.
2013-03-30 21:23 rašė:o nieko bloga jai as alsuokli nuviniojau ta marliu isvis be nieko palikau
reikejo viena sluoksni butinai palikt , del diagnostikos ir traukos problemu galiu kaune pagelbeti .
(546 / +2)
2013-03-30 21:31
2013-03-30 21:17 meistras rašė:Galejo pasizeisti kai buvo alsuoklis pasikises.O ant tepalo padavimo jokiu filtriuku nera.
2013-03-30 21:23 rašė:o nieko bloga jai as alsuokli nuviniojau ta marliu isvis be nieko palikau
2013-03-30 21:25 tyskevic00 rašė:reikejo viena sluoksni butinai palikt , del diagnostikos ir traukos problemu galiu kaune pagelbeti .
Nuo 2000 metu nebera to elememto.
2013-04-04 16:37
greiciausiai turbe gal giometrija uzsikimsus? servizo nemeta?
2013-04-04 16:47
jei reiks turbos, turiu tvarkinga uz 300lt atiduociau:)
jei meta tirsta melina duma ir daugiau apsuku nekelia, turi diagnostikoi mest kuro ankstinimo klaida-ko pasekoje pz siurbliui.
man taip buvo, nusipirkau turba, o pasirode, kad siurblys...
tiesa, dar purkstukus gerus turiu 4 paprastus viena su laidu, geri patikrinti, jei kam reiks kreipkites:)
2013-04-04 19:53
2013-03-30 20:45 rašė:atsukes slanga judinant turbinos sparneli turi laisvumo kai i virsu i apacia judinu, o traukiant nejuda bet kai suku ja ranka sunkokai sukasi kaip kurnors liestusi sparneliai truputi. Slangos sveikos. Pamirsau pamineti apsuku daugiau 3.2~ tuks nekelia.
Jei is tikro turbinos sparneli sukasi su ranka sunkiai bus isejia guoliai ir jei dar tepala varo per antra gal tai ir apsaugine plevele bus isejus tad tau tepala varys. Zodziu arba turbina keisk arba restauruok bet kokiu atveju restauravimas ar keitimas i kita kainuos nuo 500lt. ir pries keiciant turbina butinai praplauk tepalo alsuokli nes cia ju liga jie kemsas o pirk nemaciau jis randasi po turbina ant jos slange maunasi ir tik du zvaigzdutes formos varstai ja laiko. Keiciant vienam paciam uzima 3valandas.
2013-04-04 19:56
Rekomenduociau servise ant diagnostikos pasitikrinti tau masina nes vienas atvaziavo ir jam pribure kad isejas oro srauto daviklis ir t.t. o patikrinus pasirode ta pati liga kaip pas tave turbina suejus tepala vare ir asele sunkai sukos tad pasikeite ir iki siol vaziuoja ir trauka atsigavo
2013-04-04 20:07
2013-03-30 20:45 rašė:atsukes slanga judinant turbinos sparneli turi laisvumo kai i virsu i apacia judinu, o traukiant nejuda bet kai suku ja ranka sunkokai sukasi kaip kurnors liestusi sparneliai truputi. Slangos sveikos. Pamirsau pamineti apsuku daugiau 3.2~ tuks nekelia.
2013-04-04 19:53 rašė:Jei is tikro turbinos sparneli sukasi su ranka sunkiai bus isejia guoliai ir jei dar tepala varo per antra gal tai ir apsaugine plevele bus isejus tad tau tepala varys. Zodziu arba turbina keisk arba restauruok bet kokiu atveju restauravimas ar keitimas i kita kainuos nuo 500lt. ir pries keiciant turbina butinai praplauk tepalo alsuokli nes cia ju liga jie kemsas o pirk nemaciau jis randasi po turbina ant jos slange maunasi ir tik du zvaigzdutes formos varstai ja laiko. Keiciant vienam paciam uzima 3valandas.
nuo kada ir kurioj siknoj pas ta turbina guoliai yra?:DDD
tepalo alsuoklius jau nekarta plaut bandes ir ne velnio nepadeda 100km ir vel tas pats...
o tada...tada pradeda varyt per dangtelius alyva ir buna negrazu:)
taip, jis randasi po turbina, nenumoves jos ir egr vamzdzio, alsuoklio niekaip neistrauksi...
naujas filtras deja-bet kainuoja kosmosa-kaip klausiau apie 200lt
2013-04-04 20:10
o turbo kaina srote apie 400-500lt
taisymas tokios apie 800, jau dometasi:)
2013-04-04 20:17
2013-03-30 20:45 rašė:atsukes slanga judinant turbinos sparneli turi laisvumo kai i virsu i apacia judinu, o traukiant nejuda bet kai suku ja ranka sunkokai sukasi kaip kurnors liestusi sparneliai truputi. Slangos sveikos. Pamirsau pamineti apsuku daugiau 3.2~ tuks nekelia.
2013-04-04 19:53 rašė:Jei is tikro turbinos sparneli sukasi su ranka sunkiai bus isejia guoliai ir jei dar tepala varo per antra gal tai ir apsaugine plevele bus isejus tad tau tepala varys. Zodziu arba turbina keisk arba restauruok bet kokiu atveju restauravimas ar keitimas i kita kainuos nuo 500lt. ir pries keiciant turbina butinai praplauk tepalo alsuokli nes cia ju liga jie kemsas o pirk nemaciau jis randasi po turbina ant jos slange maunasi ir tik du zvaigzdutes formos varstai ja laiko. Keiciant vienam paciam uzima 3valandas.
2013-04-04 20:07 rašė:nuo kada ir kurioj siknoj pas ta turbina guoliai yra?:DDD
tepalo alsuoklius jau nekarta plaut bandes ir ne velnio nepadeda 100km ir vel tas pats...
o tada...tada pradeda varyt per dangtelius alyva ir buna negrazu:)
taip, jis randasi po turbina, nenumoves jos ir egr vamzdzio, alsuoklio niekaip neistrauksi...
naujas filtras deja-bet kainuoja kosmosa-kaip klausiau apie 200lt
Turbokompresorius sutepamas nuo variklio sutepimo sistemos. Asies korpusas yra centrinė turbokompresoriaus dalis esanti tarp turbinos ir kompresoriaus. Asis sukasi slydimo guoliuose. Alyva kanalais nuteka tarp korpuso ir guoliu taip pat tarp guoliu ir asies. Daugumoje turbokompresoriu radialiniai guoliai sukasi greiciu lygiu pusei asies sukimosi greicio.Paskutiniu metu atsirado konstrukciju kuriose guolis nejuda o asis sukasi alyvos voneleje. Alyva ne tik sutepa asi bet ir atsaldo guolius ir korpusa...........
2013-04-04 20:22
2013-04-04 20:10 rašė:o turbo kaina srote apie 400-500lt
taisymas tokios apie 800, jau dometasi:)
Siulau pirk turbina tik pasiziurek kaip asele ar nekliba smarkiai ir butinai prasuk sparnuote jei lengvai sukas tada gerai ir nepamirsk pastumti pirmyn ir atgal sparnuote jei kliba turbina jau i pabaiga
2013-04-04 20:30
2013-04-04 19:53 rašė:Jei is tikro turbinos sparneli sukasi su ranka sunkiai bus isejia guoliai ir jei dar tepala varo per antra gal tai ir apsaugine plevele bus isejus tad tau tepala varys. Zodziu arba turbina keisk arba restauruok bet kokiu atveju restauravimas ar keitimas i kita kainuos nuo 500lt. ir pries keiciant turbina butinai praplauk tepalo alsuokli nes cia ju liga jie kemsas o pirk nemaciau jis randasi po turbina ant jos slange maunasi ir tik du zvaigzdutes formos varstai ja laiko. Keiciant vienam paciam uzima 3valandas.
2013-04-04 20:07 rašė:nuo kada ir kurioj siknoj pas ta turbina guoliai yra?:DDD
tepalo alsuoklius jau nekarta plaut bandes ir ne velnio nepadeda 100km ir vel tas pats...
o tada...tada pradeda varyt per dangtelius alyva ir buna negrazu:)
taip, jis randasi po turbina, nenumoves jos ir egr vamzdzio, alsuoklio niekaip neistrauksi...
naujas filtras deja-bet kainuoja kosmosa-kaip klausiau apie 200lt
2013-04-04 20:17 rašė:Turbokompresorius sutepamas nuo variklio sutepimo sistemos. Asies korpusas yra centrinė turbokompresoriaus dalis esanti tarp turbinos ir kompresoriaus. Asis sukasi slydimo guoliuose. Alyva kanalais nuteka tarp korpuso ir guoliu taip pat tarp guoliu ir asies. Daugumoje turbokompresoriu radialiniai guoliai sukasi greiciu lygiu pusei asies sukimosi greicio.Paskutiniu metu atsirado konstrukciju kuriose guolis nejuda o asis sukasi alyvos voneleje. Alyva ne tik sutepa asi bet ir atsaldo guolius ir korpusa...........
mazai dar esi paskaites-skaityk is naujo;)
guolines turbinos yra labai brangios ir ju niekas nedejo i audi...
kitas aspektas kuriame net ir as pats neesu tikras-jei gerai pamenu guolines turbinos dedamos tik i mazalitrius variklius, nes turbo su ivore yra daug sunkiau isukti;)
pas audi turbina yra (pabreziu)ne su guoliais, o su ivorem ir nesek pasaku...
net turboservis guoliniu turbinu neremontuoja:)
taip, kad gali cituot tu man ka nori, patikek pats irgi nemazai apsiskaites;)
2013-04-04 20:31
jei neklysu tai traktoriui dt75 turbo guoline stovedavo, bet ne audi:D
2013-04-04 20:34
arnas1588 turbina i sonus klibejima tureti privalo! kitaip ji uzstrigtu nuo temperaturu kaitu:)
turbina negali tureti isilginio klibejimo
2013-04-04 20:39
2013-04-04 20:34 rašė:arnas1588 turbina i sonus klibejima tureti privalo! kitaip ji uzstrigtu nuo temperaturu kaitu:)
turbina negali tureti isilginio klibejimo:p
neklibet i sonus gali tik GUOLINES turbinos kurios stovi dvejuose guoliuose ir tai kogero tures minimalu laisvuma:)
2013-04-05 09:59
2013-04-04 20:07 rašė:nuo kada ir kurioj siknoj pas ta turbina guoliai yra?:DDD
tepalo alsuoklius jau nekarta plaut bandes ir ne velnio nepadeda 100km ir vel tas pats...
o tada...tada pradeda varyt per dangtelius alyva ir buna negrazu:)
taip, jis randasi po turbina, nenumoves jos ir egr vamzdzio, alsuoklio niekaip neistrauksi...
naujas filtras deja-bet kainuoja kosmosa-kaip klausiau apie 200lt
2013-04-04 20:17 rašė:Turbokompresorius sutepamas nuo variklio sutepimo sistemos. Asies korpusas yra centrinė turbokompresoriaus dalis esanti tarp turbinos ir kompresoriaus. Asis sukasi slydimo guoliuose. Alyva kanalais nuteka tarp korpuso ir guoliu taip pat tarp guoliu ir asies. Daugumoje turbokompresoriu radialiniai guoliai sukasi greiciu lygiu pusei asies sukimosi greicio.Paskutiniu metu atsirado konstrukciju kuriose guolis nejuda o asis sukasi alyvos voneleje. Alyva ne tik sutepa asi bet ir atsaldo guolius ir korpusa...........
2013-04-04 20:30 rašė:mazai dar esi paskaites-skaityk is naujo;)
guolines turbinos yra labai brangios ir ju niekas nedejo i audi...
kitas aspektas kuriame net ir as pats neesu tikras-jei gerai pamenu guolines turbinos dedamos tik i mazalitrius variklius, nes turbo su ivore yra daug sunkiau isukti;)
pas audi turbina yra (pabreziu)ne su guoliais, o su ivorem ir nesek pasaku...
net turboservis guoliniu turbinu neremontuoja:)
taip, kad gali cituot tu man ka nori, patikek pats irgi nemazai apsiskaites;)
dauguma turbinu eina su hidrodinaminiais guoliais - kaip tu sakai, ivores. jie atrodo kaip ivoeres, bet ji taip pat sukasi tepalo "voneleje". ta ivore nesiliecia nei su korpusu nei su asele - tarp ju yra labai siauras tepalo sluoksnis.. del to ivore vadinti ja yra kvaila. saunu, kad apsiskaites, bet ar restauraves bent viena? jei butum ardes, tai hidrodinaminio guolio ivore nevadintum..

saratiniai guoliai yra labai brangus, jie naudojami turbinose skirtose sportui daugiausiai. kaina skiriasi beveik dvigubai.
2013-04-05 10:01
2013-04-04 20:34 rašė:arnas1588 turbina i sonus klibejima tureti privalo! kitaip ji uzstrigtu nuo temperaturu kaitu:)
turbina negali tureti isilginio klibejimo:p
privalo tureti minimaliai. ir ne del temperaturos kaitu, tiesiog nedirbant varikliui guoliai nera po tepalo spaudimu, ir turi laisvumo.. bet tikrai nedaug..
turbinos su saratiniais guoliais laisvumo praktiskai neturi
2013-04-05 10:03
2013-03-30 20:45 rašė:atsukes slanga judinant turbinos sparneli turi laisvumo kai i virsu i apacia judinu, o traukiant nejuda bet kai suku ja ranka sunkokai sukasi kaip kurnors liestusi sparneliai truputi. Slangos sveikos. Pamirsau pamineti apsuku daugiau 3.2~ tuks nekelia.
2013-04-04 19:53 rašė:Jei is tikro turbinos sparneli sukasi su ranka sunkiai bus isejia guoliai ir jei dar tepala varo per antra gal tai ir apsaugine plevele bus isejus tad tau tepala varys. Zodziu arba turbina keisk arba restauruok bet kokiu atveju restauravimas ar keitimas i kita kainuos nuo 500lt. ir pries keiciant turbina butinai praplauk tepalo alsuokli nes cia ju liga jie kemsas o pirk nemaciau jis randasi po turbina ant jos slange maunasi ir tik du zvaigzdutes formos varstai ja laiko. Keiciant vienam paciam uzima 3valandas.
kokia dar apsaugine plevele?
2013-04-05 10:10
2013-04-04 20:10 rašė:o turbo kaina srote apie 400-500lt
taisymas tokios apie 800, jau dometasi:)
brangiai. savikaina remontinio komplekto neblogos kompanijos (Melett) apie 200lt. plius 130lt uz aseles balansavima del sventos ramybes.

nebent reikia keisti ka rimciau.. bet ir tai nesamoninga kaina..
2013-04-05 11:10
2013-04-04 20:34 rašė:arnas1588 turbina i sonus klibejima tureti privalo! kitaip ji uzstrigtu nuo temperaturu kaitu:)
turbina negali tureti isilginio klibejimo:p
visu pirma turbina turi klibejima bet ji beveik nejauciama kai su ranka tikrini o jei paimi sparneli ir ji kliba i sonus zoriauriai tai skaitostipo gerai taip tur buti?????
2013-04-05 11:30
2013-04-04 20:34 rašė:arnas1588 turbina i sonus klibejima tureti privalo! kitaip ji uzstrigtu nuo temperaturu kaitu:)
turbina negali tureti isilginio klibejimo:p
2013-04-05 11:10 rašė:visu pirma turbina turi klibejima bet ji beveik nejauciama kai su ranka tikrini o jei paimi sparneli ir ji kliba i sonus zoriauriai tai skaitostipo gerai taip tur buti?????:lol::lol:
zinau kas cia yra pas mane tokia pati problema buwo tai cia nej slangai prakiure ne turbinoj beda cia oro srauto matuokle > jos kaina sieke 500lt > kai pakejciau viskas buwo kaip ir buvo ir garsas dingo ir trauka geresne buvo pabandik ja issukt ten ja laiko du varstelej gal jau bus apaugus kuom nors tai galma pawalit >
2013-04-05 18:49
2013-04-04 20:34 rašė:arnas1588 turbina i sonus klibejima tureti privalo! kitaip ji uzstrigtu nuo temperaturu kaitu:)
turbina negali tureti isilginio klibejimo:p
2013-04-05 11:10 rašė:visu pirma turbina turi klibejima bet ji beveik nejauciama kai su ranka tikrini o jei paimi sparneli ir ji kliba i sonus zoriauriai tai skaitostipo gerai taip tur buti?????:lol::lol:
arnas, neliko argumentu tai pradejai prie zodziu kabintis?Eik skaityt nesikabines.
overboosted-na ne turbinos neperinkinejes dar-kolkas nepasitikiu savo jegom:)
tik saviske buvau ardes, kad geometrija issiplaut, nes buvo pastrigus:)
o kad guolines turbinos bene dvigubai brangesnes-teisybe.
overbosted matau, kad esi viens is protingesniu taigi turiu klausima-ar imanoma karomislus sudevet daugiau, nei hidro kompensatorius gali ji sukelti?
ta prasme net ir uzsipompavus kompensatoriui manau, kad lieka laisvumas, imanoma?
masina vaziuoja, bet garsas grynai kaip kompensatoriai nedapompuotu:)
2013-04-06 03:41
2013-04-04 20:34 rašė:arnas1588 turbina i sonus klibejima tureti privalo! kitaip ji uzstrigtu nuo temperaturu kaitu:)
turbina negali tureti isilginio klibejimo:p
2013-04-05 11:10 rašė:visu pirma turbina turi klibejima bet ji beveik nejauciama kai su ranka tikrini o jei paimi sparneli ir ji kliba i sonus zoriauriai tai skaitostipo gerai taip tur buti?????:lol::lol:
2013-04-05 18:49 rašė:arnas, neliko argumentu tai pradejai prie zodziu kabintis?Eik skaityt nesikabines.
overboosted-na ne turbinos neperinkinejes dar-kolkas nepasitikiu savo jegom:)
tik saviske buvau ardes, kad geometrija issiplaut, nes buvo pastrigus:)
o kad guolines turbinos bene dvigubai brangesnes-teisybe.
overbosted matau, kad esi viens is protingesniu taigi turiu klausima-ar imanoma karomislus sudevet daugiau, nei hidro kompensatorius gali ji sukelti?
ta prasme net ir uzsipompavus kompensatoriui manau, kad lieka laisvumas, imanoma?
masina vaziuoja, bet garsas grynai kaip kompensatoriai nedapompuotu:)
mazai tiketina. ziurint kokia ten sistema.. koks variklis?
2013-04-06 06:56
iki skausmo visiems zinoma audi, vairklis 2, 5 v forma:D
karomislu liezuveliai sunesioti apie 2mm. gal net ir daugiau.
2013-04-06 07:25
nesu susidures su tokiais varikliais. pas mus tokiu nelabai yra.
(419)
2013-04-06 10:04
2013-04-06 06:56 rašė:iki skausmo visiems zinoma audi, vairklis 2, 5 v forma:D
karomislu liezuveliai sunesioti apie 2mm. gal net ir daugiau.
nera ten koromislu ten yra velenelis su kakliukais
2013-04-06 16:01
2013-04-06 06:56 rašė:iki skausmo visiems zinoma audi, vairklis 2, 5 v forma:D
karomislu liezuveliai sunesioti apie 2mm. gal net ir daugiau.
2013-04-06 10:04 vandal rašė:nera ten koromislu ten yra velenelis su kakliukais
nu ale tu ir debilas...
o buna duju skirstymo veleneliu dar ir be kakliuku???tada kas privercia vostuva atsidaryti?turbut negras po kapotu spaudo voztuvus?:DDD
duju skirtymo veleneliu be kakliuku nebuna, buna tik laikantysis velenelis ant kurio maunami karomislai.
pas tuos variklius, kuriuos duju skirstymo velenelis stovi apacioje, jis nuspaudzia tarpini koteli, kuris perduoda judesi i karomisla-karomislas pakabintas ne ant duju skirtymo velenelio-tas velenelis duju neskirsto.
ok tebunie ne karomislas, literaturiskai as tau-voztuvo svirtele:D
visa varikli persirinkt sugebejau, o vat, kad v6 2, 5tdi karomislu neturi nepamaciau-matai kaip buna...:)
2013-04-06 16:02
2013-04-06 16:03
pagal tave cia kogero tik siaip koks tarpinis elementas????
2013-04-06 16:15
pamirsk moskvic laikus, ir veleneliai virsui, ir netgi 2:D
ir karomislus turi.
ir ventilius 24 , butu su 12 pagamine, tada tikiu, kad ir be karomislu butu apsieje, virs vostuvu veleneli ir vualia-stai tau audi be karomislu...
2013-04-06 16:17
jei ir taip netinka, tada-voztuvo nuspaudejas.
2013-04-06 17:59
2013-04-06 16:02 rašė:
as manau, kad jie, jei turetu laisvumo - nulakstytu, bet galiu ir klysti. ant fordu buna jie nulaksto. kalenimas suktas dalykas. vienas pazistamas ieskojo ilgiausiai kas kalenas - pakeite pakelejus (stakanus, ten variklis be, kaip tu vadini "karomisliu", ka mes vadinam rocker arms) - tas pats, velenai grazus. pasirodo 4 cilindro stumoklis pradejes kalti nestipriai.. o garsas kaip pakeleju.
2013-04-06 18:08
2013-04-06 16:15 rašė:pamirsk moskvic laikus, ir veleneliai virsui, ir netgi 2:D
ir karomislus turi.
ir ventilius 24 , butu su 12 pagamine, tada tikiu, kad ir be karomislu butu apsieje, virs vostuvu veleneli ir vualia-stai tau audi be karomislu...
tai vat butent, kad dauguma DOHC'iniu galvu su 4 voztuvais cilindrui nenaudoja ju, nes galima velena pastatyti tiesiai virs voztuvu eiles. o su vienu velenu galvoj, jo nepastatysi taip lengvai virs isiurbimo ir ismetimo voztuvu.
pas mane 16 voztuvu galva be jokiu karomysliu. aisku galva del to masyvesne.
nzn kaip pas jus, bet pas mus dar yra varikliu su velenu bloke, o ne galvoj. chryslerio HEMI varikliai ir chevroleto LS serija. juos dar kepa.
2013-04-06 19:17
2013-04-06 16:15 rašė:pamirsk moskvic laikus, ir veleneliai virsui, ir netgi 2:D
ir karomislus turi.
ir ventilius 24 , butu su 12 pagamine, tada tikiu, kad ir be karomislu butu apsieje, virs vostuvu veleneli ir vualia-stai tau audi be karomislu...
2013-04-06 18:08 rašė:tai vat butent, kad dauguma DOHC'iniu galvu su 4 voztuvais cilindrui nenaudoja ju, nes galima velena pastatyti tiesiai virs voztuvu eiles. o su vienu velenu galvoj, jo nepastatysi taip lengvai virs isiurbimo ir ismetimo voztuvu.
pas mane 16 voztuvu galva be jokiu karomysliu. aisku galva del to masyvesne.
nzn kaip pas jus, bet pas mus dar yra varikliu su velenu bloke, o ne galvoj. chryslerio HEMI varikliai ir chevroleto LS serija. juos dar kepa.
nu tai cia tie patys su velenu bloke kur net aprasiau sudeti.
jie vadinami berots ohv arba ohc(nepamenu dabar)-kaip duju skirstymo velenelis apacioje(bloke)
na, po menesiuko kito kaip atsils orai, paskersiu ir bus matyt ar padejo karomislu keitimas, ar ne:)
prie to pacio dar keisiu voztuvu ivores ir gumytes:)
dalys jau uzsakytos(vietoj neturejo)-jei kam idomu sito malonumo kaina karomislas(ruvile)-15lt
gumyte-1, 30lt
voztuvo ivore 9, 50lt
2013-04-06 19:18
dar tokia mintis buvo, sakau stumoklio pirsto garsas panasus but negali?
2013-04-06 19:24
2013-04-06 19:18 rašė:dar tokia mintis buvo, sakau stumoklio pirsto garsas panasus but negali?
konkreciai tuo atveju buvo pradejes strigti stumoklis ant pirsto del blogo tepimo ir su "sijoneliu" trankytis i sienele cilindro
2013-04-06 19:29
2013-04-06 16:15 rašė:pamirsk moskvic laikus, ir veleneliai virsui, ir netgi 2:D
ir karomislus turi.
ir ventilius 24 , butu su 12 pagamine, tada tikiu, kad ir be karomislu butu apsieje, virs vostuvu veleneli ir vualia-stai tau audi be karomislu...
2013-04-06 18:08 rašė:tai vat butent, kad dauguma DOHC'iniu galvu su 4 voztuvais cilindrui nenaudoja ju, nes galima velena pastatyti tiesiai virs voztuvu eiles. o su vienu velenu galvoj, jo nepastatysi taip lengvai virs isiurbimo ir ismetimo voztuvu.
pas mane 16 voztuvu galva be jokiu karomysliu. aisku galva del to masyvesne.
nzn kaip pas jus, bet pas mus dar yra varikliu su velenu bloke, o ne galvoj. chryslerio HEMI varikliai ir chevroleto LS serija. juos dar kepa.
2013-04-06 19:17 rašė:nu tai cia tie patys su velenu bloke kur net aprasiau sudeti.
jie vadinami berots ohv arba ohc(nepamenu dabar)-kaip duju skirstymo velenelis apacioje(bloke)
na, po menesiuko kito kaip atsils orai, paskersiu ir bus matyt ar padejo karomislu keitimas, ar ne:)
prie to pacio dar keisiu voztuvu ivores ir gumytes:)
dalys jau uzsakytos(vietoj neturejo)-jei kam idomu sito malonumo kaina karomislas(ruvile)-15lt
gumyte-1, 30lt
voztuvo ivore 9, 50lt
jo, jie vadinami OHV - overhead valve. OHC tai kai velenas galvoj - overhead camshaft. ir konkreciai yra skirtingos versijo SOHC - single overhead cam ir DOHC - double overhead cam.
gerai, kad gumytes bent pigios. maniskiui apie 14lt viena.
2013-04-07 07:06
cia kokiai masinai, kad tokia kaina?
reno velsatis gumytes ir tai tik virs 2lt, o cia jei po 14 tai jau ziauru...

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku