resuky
15 / 0
2014-01-23 19:26
Sveiki, noreciau pasiklausti jusu 525tds 97m automatas keistai dirba, 5begy ijungia tik nuo 3.400apsuku ~nuo 130km/h? kas gali but, o gal tai yra normalu?
Taip pat gal kas zino, vairas keistai sukasi? tai sunkiai , tai lengvai, t.y sukdamas vaira- tarpas sukasi lengvai, tarpais sunkiai... kas gali buti?? Vairo stiprintuvo skyscio yra
Taip pat gal kas zino, vairas keistai sukasi? tai sunkiai , tai lengvai, t.y sukdamas vaira- tarpas sukasi lengvai, tarpais sunkiai... kas gali buti?? Vairo stiprintuvo skyscio yra
Vartotojas
2014-01-23 21:31
Del vairo jeigu vairo stiprintuvas neuzia tai vairo kolonele pasibaigus, o del dezes tai riekia smegenis plauti.
Vartotojas
2014-01-23 21:31
Kitaip sakant mechatronika
resuky
15 / 0
2014-01-23 23:28
2014-01-23
21:31 rašė:
Kitaip sakant mechatronika:smoke:
Kaip suprausti smegenys plauti??/ be to pas mane nuo ~80km/h uzsidega ABS kartu su ASC praslidimo lempetu.
Siurblys neuzia, o kas su kolonele gali but? skistis nedingsta
Siurblys neuzia, o kas su kolonele gali but? skistis nedingsta
Vartotojas
2014-01-23 23:37
2014-01-23
19:26 resuky rašė:
Sveiki, noreciau pasiklausti jusu 525tds 97m automatas keistai dirba, 5begy ijungia tik nuo 3.400apsuku ~nuo 130km/h? kas gali but, o gal tai yra normalu?
Taip pat gal kas zino, vairas keistai sukasi? tai sunkiai , tai lengvai, t.y sukdamas vaira- tarpas sukasi lengvai, tarpais sunkiai... kas gali buti?? Vairo stiprintuvo skyscio yra
Taip pat gal kas zino, vairas keistai sukasi? tai sunkiai , tai lengvai, t.y sukdamas vaira- tarpas sukasi lengvai, tarpais sunkiai... kas gali buti?? Vairo stiprintuvo skyscio yra
Paciai vairo kolonelei jau chana.Estauruoti arba keisti i nauja teks.Kaina nedidele, apie 3000 litu naujos.O smegenis plauti reiskia, kad reikia isimti is automatines pavaru dezes jos hidraulini valdymo bloka ir ji isplauti, atmirkyti, taciau ne visi issiplauna.Kai kuriuos galima tik restauruoti.
resuky
15 / 0
2014-01-24 00:49
Ar hidaulinio bloko isplovimas padetu??? kaip tiksliau ji isimti gal papasakos kas???
O kokia kaina vairo koloneliu restauruoti ?
O kokia kaina vairo koloneliu restauruoti ?
Vartotojas
2014-01-24 04:07
2014-01-24
00:49 resuky rašė:
Ar hidaulinio bloko isplovimas padetu??? kaip tiksliau ji isimti gal papasakos kas???
O kokia kaina vairo koloneliu restauruoti ?
O kokia kaina vairo koloneliu restauruoti ?
Reikia matyti pavaru dezes konstrukcija, bent modifikacija ar serijos nr zinoti.Tik pamates galeciau pasakyti kaip jis issiima.Vienu issiima per apacia per ten, kur ir tepalo filtras keiciasi, kitu-tenka nuimineti ir rimciau ardyti deze.Vienu isplovimas padeds-kitu ne.Jei tenai prikrite kokiu smulkiu nuolauzu o yra tas blokas apatineje dalyje(smegenai, valdymas-apacioj)isplovimo gali nepakakti.Sunkus atvejis, kaip su zmogaus inkstais, ten simtai kanaliuku su stumokliukais, voztuveliais.Keisciant filtra tu pats arba meistras pamatytu ar lengvai istraukiamas tas blokas, tai gali pameginti ji praplaut.Gal ades, o gal-ne.O del koloneliu tai pilnas internetas, oats ieskok.Gali buti smulkus remontas o gali tekt kapitalii viska tvarkyti, greiciausiai pagal pozymius reks visa naudota keisti arba viska remointuoti.Ne siurbli, o pacia kolonele(cia as taip manau).
resuky
15 / 0
2014-01-24 11:45
2014-01-24
00:49 resuky rašė:
Ar hidaulinio bloko isplovimas padetu??? kaip tiksliau ji isimti gal papasakos kas???
O kokia kaina vairo koloneliu restauruoti ?
O kokia kaina vairo koloneliu restauruoti ?
2014-01-24
04:07 rašė:
Reikia matyti pavaru dezes konstrukcija, bent modifikacija ar serijos nr zinoti.Tik pamates galeciau pasakyti kaip jis issiima.Vienu issiima per apacia per ten, kur ir tepalo filtras keiciasi, kitu-tenka nuimineti ir rimciau ardyti deze.Vienu isplovimas padeds-kitu ne.Jei tenai prikrite kokiu smulkiu nuolauzu o yra tas blokas apatineje dalyje(smegenai, valdymas-apacioj)isplovimo gali nepakakti.Sunkus atvejis, kaip su zmogaus inkstais, ten simtai kanaliuku su stumokliukais, voztuveliais.Keisciant filtra tu pats arba meistras pamatytu ar lengvai istraukiamas tas blokas, tai gali pameginti ji praplaut.Gal ades, o gal-ne.O del koloneliu tai pilnas internetas, oats ieskok.Gali buti smulkus remontas o gali tekt kapitalii viska tvarkyti, greiciausiai pagal pozymius reks visa naudota keisti arba viska remointuoti.Ne siurbli, o pacia kolonele(cia as taip manau).
Be to klausimas, o ar nebus kalta Vairo kryzme :O ?
resuky
15 / 0
2014-01-25 20:48
Vartotojas
2014-01-25 21:18
2014-01-25
20:48 resuky rašė:
:director:
Pirmiausia reikia susitvarkyti problema su abs, nes deze ima greicio signala is abs bloko.Dar yra vienas variantas padangu aukstis, turi buti visos vienodos.Taip pat reikia perziureti varikli su diagnostika, jei yra problemu tai deze nedirbs nes netinka variklio apkrovos signalas nuo kurio priklauso begiu perjungimai, o tik paskui hidrauliku plovimai.
Vartotojas
2014-01-25 21:23
2014-01-25
20:48 resuky rašė:
:director:
Reiktu ziureti ardyti issinagrinet konkreciai matant.Nepamacius sunku nuspet, katik draugas remontvao Infiniciui FX450 tai rado visa kolonele naudota ir pasikeite.Buvo lygiai tas pats , sukiojosi vairas tarpais lengvai tarpais striginedamas.Vezk ten kur remontuoja ir pasakys kas kaip, cia apsisnarglije perikupai tau nieko nesuremtuos ir nepatars, nes jie nemoka.O specu yra tik keletas, nors neseniai pasijungiau i sita "foruma" bet gan greit pastebejau kad vieni laisvalaiki kvailiodami seliodami leidzia , kiti pirikupai sulinde pilsto is tuscio i kiaura o profesionalu vienas kitas.Jei is provincijos esi tai ziurek geriau per intika, viskas priklausys ant kokio meistro ir kokios nuotaikos uztaikysi.
Vartotojas
2014-01-25 21:27
2014-01-25
20:48 resuky rašė:
:director:
2014-01-25
21:18 rašė:
Pirmiausia reikia susitvarkyti problema su abs, nes deze ima greicio signala is abs bloko.Dar yra vienas variantas padangu aukstis, turi buti visos vienodos.Taip pat reikia perziureti varikli su diagnostika, jei yra problemu tai deze nedirbs nes netinka variklio apkrovos signalas nuo kurio priklauso begiu perjungimai, o tik paskui hidrauliku plovimai.
Labas vakaras, ta proga ir jusu paklausiu.Vaziuoju 80km/h lygiu keliu normaliai, tik prasideda iklane -vibracija(apkrova varikliui ir dezei, granatoms-dideja).Isilygina kelias, tik prasideda lygus ruozas ir vibracija praeina.Kartais atsiranda ir mazesniu greiciu vaziuojant.Auto automatas, dyzelis, nissan x-trail 2010-11.Versijos:hidrauline mova(kompresoirius) arba vidines granatos, kardanas.Kokia butu Tamstos nuomone?Aciu
Vartotojas
2014-01-25 21:33
del vairo tai tikrai ne kolonele, bus kryzma vairo privado uzsikirtusi todel ir yra tai sunkiai tai lengvai kadangi nesilanksto
Vartotojas
2014-01-25 21:33
vanelink nahui gaidy is to forumo kur sedejai ten bybius sveisti!!!turi jis mat 2011 metu auto kondonas nahui
Vartotojas
2014-01-25 21:34
2014-01-25
21:33 rašė:
del vairo tai tikrai ne kolonele, bus kryzma vairo privado uzsikirtusi todel ir yra tai sunkiai tai lengvai kadangi nesilanksto
kan tu cia rasai nei jis turi nei jis ka
resuky
15 / 0
2014-01-28 13:25
2014-01-25
21:33 rašė:
del vairo tai tikrai ne kolonele, bus kryzma vairo privado uzsikirtusi todel ir yra tai sunkiai tai lengvai kadangi nesilanksto
Sveiki, taip vis del to buvo kaltas vairo kryzme, uzsikirtusi.
Liko isspresti beda su Automatu, tiksliau su ABS ir ASC, del ko jie gali degti :O ? diagnostika parode kad kazkas blogai su priekiniu kaires puses ratu
Liko isspresti beda su Automatu, tiksliau su ABS ir ASC, del ko jie gali degti :O ? diagnostika parode kad kazkas blogai su priekiniu kaires puses ratu
Jūsų žinutė |
|