2.5 V6 tdi ieina i limp mode (yra vag com reportas) ieskau patarimo!!!

Sukūrė Vartotojas 2013-11-24
2013-11-24 16:38
Sveiki. Pasilus varikliui nebekelia daugiau nei 3000rpm ir atjungia turbina. kol saltas vaziuoja puikiai, nedumina, zodziu viskas ok. Cia diagnostikos isvados:

01375 Engine mounting valve - stage 1
Output does not switch/short circuit to B+, intermittent
00523 Intake Air Temperature (IAT) sensor (G42)
Open circuit/short circuit to B+, intermittent
00553 Mass Air Flow (MAF) Sensor (G70)
Open circuit/short circuit to Ground (GND), intermittent
01268 Quantity adjuster (N146)
defective
00522 Sender for coolant temperature (G62)
Open circuit/short circuit to B+, intermittent
01117 Load signal for alternator terminal DF
implausible signal

I limp mode pradejo eiti po to kai atsirado 01268 Quantity adjuster (N146) defective klaida. MAF siaip karta buvo atjungtas, paziuret ar be jo geriau vaziuoja, tai ne del to.

Nelabai daug informacijos apie ta quantity adjuster internete radau. Gal kas susidures? Aciu uz patarimus. P.s. motoras 110Kw
2013-11-24 19:49
Quantity Adjuster yra kuro siurblio viduje. Kitaip sakant, greiciausiai gausi keisti kuro siurbli

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku