1.9 TDI Degimas....

Sukūrė Vartotojas 2010-11-17
2010-11-17 01:49
Sveiki..
Zodziu buvau diagnostikoje ir nustate jog degimo kampas per velyvas, liepe pareguliuot siurbly. Nu ka pasiziuriu kas ten ir kaip tai kai ant veleno mietkes 0, siurblys vietoi bet velenelis kiek pasisukes. pasukau kad velenelis butu savo mietkoi ant alkuninio buvo ant 1, siurblys irgi neatitiko. ant alkuninio mietkiu daugiau nera. Ka daryt, ar tik siurbly reguliuot?

Help
2010-11-17 02:35
kad 1.9 TDI (su VP 37 siurbliu) ipurskimo kampa reguliuoja kompas..
2010-11-17 11:30
2010-11-17 02:35 rašė: kad 1.9 TDI (su VP 37 siurbliu) ipurskimo kampa reguliuoja kompas..
Taigi?
2010-11-17 17:29
Daro diagnostyka bet netvarko degimo? kas cia per specai, turbut tiek kur quaik su laptopu zaidzia :D Koks dar mietkas ant velenelio? uzkisi rakta berods 17 i velenelio gala (grioveli. Ant veleno per viduri mietkes (O) o siurbli reikia versti i variklio puse kad suankstinti degima. Statomas degimas pasujungus su kompu, tai yra matai reale degimo kreive ir vartai siurblio su stroboskopu ar ranka jei chirurgas :D kol ta kreive stovi ideliai. Be kompo is akies to padaryti neimanoma, kaip ir tiksliai uzdeti siurblio kepure jei ji buvo liesta kadanors.
2010-11-17 22:38
2010-11-17 17:29 rašė: Daro diagnostyka bet netvarko degimo? kas cia per specai, turbut tiek kur quaik su laptopu zaidzia :D Koks dar mietkas ant velenelio? uzkisi rakta berods 17 i velenelio gala (grioveli. Ant veleno per viduri mietkes (O) o siurbli reikia versti i variklio puse kad suankstinti degima. Statomas degimas pasujungus su kompu, tai yra matai reale degimo kreive ir vartai siurblio su stroboskopu ar ranka jei chirurgas :D kol ta kreive stovi ideliai. Be kompo is akies to padaryti neimanoma, kaip ir tiksliai uzdeti siurblio kepure jei ji buvo liesta kadanors.
Lodoriai. siurblys pas mane suverstas pilnai y varikly. tai kaip cia protingiau padarius kad butu ok?
2010-11-17 23:39
o tu isitikines, kad tau gerai padare diagnostika? kad velyvas degimas, tai nebutinai kalta siurblio padetis.. gali daviklis koks buti blogas.. oro srauto matuokle, kuro temperaturos, isiurbiamo oro temperaturos, alkuninio veleno padeties.. pagal situ davikliu parodymus kompas nustato ipurskimo kampa. aisku bazine siurblio padetis irgi itakoja.. bet jei viskas ant metkiu, tai zinai.. patarciau pasidaryti normalia diagnostika..
2010-11-18 02:55
2010-11-17 23:39 rašė: o tu isitikines, kad tau gerai padare diagnostika? kad velyvas degimas, tai nebutinai kalta siurblio padetis.. gali daviklis koks buti blogas.. oro srauto matuokle, kuro temperaturos, isiurbiamo oro temperaturos, alkuninio veleno padeties.. pagal situ davikliu parodymus kompas nustato ipurskimo kampa. aisku bazine siurblio padetis irgi itakoja.. bet jei viskas ant metkiu, tai zinai.. patarciau pasidaryti normalia diagnostika..
Nu kad lyg normalus elektrikai, ne koks ciuvelis prisiskaites internete ir nusipirkes ebay vagcom laida ;]

Ryt eisiu kalbet ka jie mano, beto kazkur uztikau kad galima paankstint per diagnostika nereguliuojant siurblio.

Nu va dar pastaciau velena su veleneliu tiksliai ant mietkiu.
2010-11-18 05:14
per diagnostika nepakeisi ipurskimo kampo.. flashinant kompa gali (keiciant ipurskimo kampo zemelapi), bet tada tai bus nebeorginalus failas, reikes perskaiciuoti checksum ir t.t. ir nera prasmes flashint kompa ir bandyti pataisyti zemelapi, kuris ir taip yra geras.. as aisku nezinau kas pas tave ten tiksliai blogai, bet kazkaip nesitiki, kad ipurskimo kampas nusimustu taip paprastai.. is visko ka tu cia parasei labai panasu, kad kazkuris daviklis "grybauja".. as patarciau susirasti davikliu tikrinimo proceduras ir patikrinti juos nuodugniai.. bet cia tik spejimas. internetu nlb kas tau atsatatys tau ipurskimo kampa.. taip, kad tau belieka darytai tai ka sake "normalus elektrikai"
2010-11-18 12:48
Po dirzu keitimo buna keiciasi degimas arba tiesiog pasidevejo variklis per laika ir tapo degimas velyvokas. Siurbli mat suvertei iki galo :D tai kad blogai uzdetas, palikta mazai pareguliavimui. Perdedi siurbli ir patikek kaip uzankstysi dar net zvieks :D
2010-11-18 13:29
2010-11-18 12:48 rašė: Po dirzu keitimo buna keiciasi degimas arba tiesiog pasidevejo variklis per laika ir tapo degimas velyvokas. Siurbli mat suvertei iki galo :D tai kad blogai uzdetas, palikta mazai pareguliavimui. Perdedi siurbli ir patikek kaip uzankstysi dar net zvieks :D
prie siurblio dar nelindau. minejai kad gali but jis buvo nuimtas ir nepataikytas uzdet (skyvas), manau pas mane taip ir yra
2010-11-18 18:41
permesk per danti siurbli
2010-11-18 20:03
2010-11-18 18:41 rašė: permesk per danti siurbli
mastau apie ta paty: permest per danty ir tiekpat, daugmas, pavelint siurbly ir turetu gautis tas pats kas pradzioje
2010-11-18 22:32
va atsisukau siurblio varsta: stovi splinta, kitaip skyvo neuzdesi.
2010-11-29 13:26
Taigi, degimas pastatytas :)
Dabar kita problema- dumingumas, dumai sviesus melsvi. turibina pucia maksimalai 2.5, vakumai geri patikrinti, oro srautas ok. kyla klausimas del purkstuku?
2010-11-29 19:32
2010-11-29 13:26 rašė: Taigi, degimas pastatytas :)
Dabar kita problema- dumingumas, dumai sviesus melsvi. turibina pucia maksimalai 2.5, vakumai geri patikrinti, oro srautas ok. kyla klausimas del purkstuku?
Dega varikline alyva..
2010-11-29 20:22
2010-11-29 13:26 rašė: Taigi, degimas pastatytas :)
Dabar kita problema- dumingumas, dumai sviesus melsvi. turibina pucia maksimalai 2.5, vakumai geri patikrinti, oro srautas ok. kyla klausimas del purkstuku?
Melsvi dumai, nes degimo nestatei su kompu. 2.5bar pucia? koks cia variklis kw? :))))))
2010-11-29 21:03
2010-11-29 13:26 rašė: Taigi, degimas pastatytas :)
Dabar kita problema- dumingumas, dumai sviesus melsvi. turibina pucia maksimalai 2.5, vakumai geri patikrinti, oro srautas ok. kyla klausimas del purkstuku?
2010-11-29 20:22 rašė: Melsvi dumai, nes degimo nestatei su kompu. 2.5bar pucia? koks cia variklis kw? :))))))
cia gal absoliutinis slegis 2.5 bar.. o siaip pucia 1.5bar boosto. 1.9TDI panasiai ir turi pusti.
2010-11-29 21:37
Priklausomai koks tiksliai variklis bet neivienas gamykliskai nepucia 1.5baro ir net neoverbustina, overbustina cipuotos arba su problemomis po kapotu... pvz 66kw 0.9bar 81kw 1.05bar ant apkrovos laiko... su 2.5bar realu kad ir susprogs :D kai 1.5bar ir daugiau overbustina standartines turbinos laiko neilgai. Tokiem dalykam yra komputeryje apsauga, servizo rezimas(tuomet dingineja trauka) bet velgi matosi neveikia, problemu daug...
2010-11-29 21:57
2010-11-29 21:37 rašė: Priklausomai koks tiksliai variklis bet neivienas gamykliskai nepucia 1.5baro ir net neoverbustina, overbustina cipuotos arba su problemomis po kapotu... pvz 66kw 0.9bar 81kw 1.05bar ant apkrovos laiko... su 2.5bar realu kad ir susprogs :D kai 1.5bar ir daugiau overbustina standartines turbinos laiko neilgai. Tokiem dalykam yra komputeryje apsauga, servizo rezimas(tuomet dingineja trauka) bet velgi matosi neveikia, problemu daug...
2003 Audi A6 1.9TDI variklio kodas AWX gamykliskai pucia ~1.5bar
2010-11-29 22:48
Cia kaip matai su siurbliu 1.9 :))
2010-11-30 00:41
Tepalo nemazeja.
Degimas statytas su pc, dbr ankstyvas vsio okey. nezinau kaip ten su tais bar bet skanuotojas sake kad viskas ok ir minejo 2.5, as tik laikiau nuspaudes pedala ir ziurejau kad kur neatsitrenkciau.
1.9TDI 81 AFN
Dumai smirda, akis net grauzia :) bet dumina palei 3000 rmp iki to svelnu juoda.

Jūsų žinutė