Vartotojas
2014-10-21 10:51
megane 96metu 1.4e benzinas buvo pradegus tarpine, pakeiciau tarpine parejo vandens pompa, pakeiciau nauja pompa ir nupirkau nauja termostata tik nedejau jo dar, bet nevaziuojant kaista variklis jai, gal zinot kur problema? Gal perkaitinta galva buvo?
Vartotojas
2014-10-21 10:56
Ne perkaitinta, o koksnors "specas"pylė šalto vandens iš balos į karštą variklį ir skilo galvutė.Perkaitimas- oteriškių viortuvės terminas.Variklis visada durba velniškai auštoje temperatūroje, todėl jokiais atvejais negalima pilti šalto vandens jei dėl kokių nors priežasčių trūksta aušinimo skysčio.
Vartotojas
2014-10-21 11:02
Ir dar po tepalo uzpylimo propke yra to vadinamo "sviesto"
maumas
7658 / 0
2014-10-21 11:03
2014-10-21
10:56 rašė:
Ne perkaitinta, o koksnors "specas"pylė šalto vandens iš balos į karštą variklį ir skilo galvutė.Perkaitimas- oteriškių viortuvės terminas.Variklis visada durba velniškai auštoje temperatūroje, todėl jokiais atvejais negalima pilti šalto vandens jei dėl kokių nors priežasčių trūksta aušinimo skysčio.
kodel skilo?Kur parasyta, kad skysciai maisosi ar bega per sonus?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2014-10-21 11:07
2014-10-21
10:56 rašė:
Ne perkaitinta, o koksnors "specas"pylė šalto vandens iš balos į karštą variklį ir skilo galvutė.Perkaitimas- oteriškių viortuvės terminas.Variklis visada durba velniškai auštoje temperatūroje, todėl jokiais atvejais negalima pilti šalto vandens jei dėl kokių nors priežasčių trūksta aušinimo skysčio.
2014-10-21
11:03 maumas rašė:
kodel skilo?Kur parasyta, kad skysciai maisosi ar bega per sonus?
Siaip vanduo dabar dingsta po truputi, o tepalas yra svarus grazus
maumas
7658 / 0
2014-10-21 11:12
2014-10-21
11:02 rašė:
Ir dar po tepalo uzpylimo propke yra to vadinamo "sviesto"
sviestas-del trumpu atstumu vazinejima saltu oru, ypac kai vaziuojama dujomis.Po ilgesniu kelioniu turetu dingt.Kai kuriems pranc. varikliams gali uzsalt alsuokliai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2014-10-21 11:17
2014-10-21
11:02 rašė:
Ir dar po tepalo uzpylimo propke yra to vadinamo "sviesto"
2014-10-21
11:12 maumas rašė:
sviestas-del trumpu atstumu vazinejima saltu oru, ypac kai vaziuojama dujomis.Po ilgesniu kelioniu turetu dingt.Kai kuriems pranc. varikliams gali uzsalt alsuokliai
Duju nera buve sioje auto, galvoju kad termostato neapsimoka deti nes tada variklis tiesiog virs?
maumas
7658 / 0
2014-10-21 11:19
2014-10-21
11:02 rašė:
Ir dar po tepalo uzpylimo propke yra to vadinamo "sviesto"
2014-10-21
11:12 maumas rašė:
sviestas-del trumpu atstumu vazinejima saltu oru, ypac kai vaziuojama dujomis.Po ilgesniu kelioniu turetu dingt.Kai kuriems pranc. varikliams gali uzsalt alsuokliai
2014-10-21
11:17 rašė:
Duju nera buve sioje auto, galvoju kad termostato neapsimoka deti nes tada variklis tiesiog virs?
galvosi, kai pakeitus termostata vistiek kais
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Vartotojas
2014-10-21 11:23
ČIa verta pridurti "gali būti, kad".
Kaisti gali dėl N priežasčių, netgi iš pažiūros dėl "nekalto" dalykėlio kritus slėgimui(kuris gali būti dėl kitos smulkmės-kamšįčio nesandarumo, bet gali būt ir dėl N kitų dalykų), pvzPvz teko matyti ir čiupinėti galvą, kur buvo trūkimai (dažniausiai pasitaikantys)tarp cilinrdų vožtuvų lizdų tai žmogus sau dar galėjo važiuot ir važiuot tik kad tosolį nepastebimai išrūkindavo per duslę.Arba BMW 3, 0D blokas trūkes , tai tik gerai pavaikius tiesiog užkaisdavo, vare cilindru kompresija i ausinimo skysti.Gali kaist ir patenkant išmetimo dujoms į aušinimo skystį arba atvirkščiai.Nebūtinai turi maišytis skysčiai, priklauso nuo trūkimo vietos.Pasitaiko ir maišymosi.Bet gali nuėmęs išsipl.bakelio ar radiatoriaus dangtuką pažiūrėti ar karttais neburbuliuoja"kompresija"arba išmetimo dujos skystyje.Bet ar trūkusi, ar ne galėjai pasitikrinti kai prieš keisdamas tarpinę
Kaisti gali dėl N priežasčių, netgi iš pažiūros dėl "nekalto" dalykėlio kritus slėgimui(kuris gali būti dėl kitos smulkmės-kamšįčio nesandarumo, bet gali būt ir dėl N kitų dalykų), pvzPvz teko matyti ir čiupinėti galvą, kur buvo trūkimai (dažniausiai pasitaikantys)tarp cilinrdų vožtuvų lizdų tai žmogus sau dar galėjo važiuot ir važiuot tik kad tosolį nepastebimai išrūkindavo per duslę.Arba BMW 3, 0D blokas trūkes , tai tik gerai pavaikius tiesiog užkaisdavo, vare cilindru kompresija i ausinimo skysti.Gali kaist ir patenkant išmetimo dujoms į aušinimo skystį arba atvirkščiai.Nebūtinai turi maišytis skysčiai, priklauso nuo trūkimo vietos.Pasitaiko ir maišymosi.Bet gali nuėmęs išsipl.bakelio ar radiatoriaus dangtuką pažiūrėti ar karttais neburbuliuoja"kompresija"arba išmetimo dujos skystyje.Bet ar trūkusi, ar ne galėjai pasitikrinti kai prieš keisdamas tarpinę
Vartotojas
2014-10-21 11:42
2014-10-21
11:12 maumas rašė:
sviestas-del trumpu atstumu vazinejima saltu oru, ypac kai vaziuojama dujomis.Po ilgesniu kelioniu turetu dingt.Kai kuriems pranc. varikliams gali uzsalt alsuokliai
2014-10-21
11:17 rašė:
Duju nera buve sioje auto, galvoju kad termostato neapsimoka deti nes tada variklis tiesiog virs?
2014-10-21
11:19 maumas rašė:
galvosi, kai pakeitus termostata vistiek kais
Termostato joje dabar nera
Vartotojas
2014-10-21 11:44
2014-10-21
11:23 rašė:
ČIa verta pridurti "gali būti, kad".
Kaisti gali dėl N priežasčių, netgi iš pažiūros dėl "nekalto" dalykėlio kritus slėgimui(kuris gali būti dėl kitos smulkmės-kamšįčio nesandarumo, bet gali būt ir dėl N kitų dalykų), pvzPvz teko matyti ir čiupinėti galvą, kur buvo trūkimai (dažniausiai pasitaikantys)tarp cilinrdų vožtuvų lizdų tai žmogus sau dar galėjo važiuot ir važiuot tik kad tosolį nepastebimai išrūkindavo per duslę.Arba BMW 3, 0D blokas trūkes , tai tik gerai pavaikius tiesiog užkaisdavo, vare cilindru kompresija i ausinimo skysti.Gali kaist ir patenkant išmetimo dujoms į aušinimo skystį arba atvirkščiai.Nebūtinai turi maišytis skysčiai, priklauso nuo trūkimo vietos.Pasitaiko ir maišymosi.Bet gali nuėmęs išsipl.bakelio ar radiatoriaus dangtuką pažiūrėti ar karttais neburbuliuoja"kompresija"arba išmetimo dujos skystyje.Bet ar trūkusi, ar ne galėjai pasitikrinti kai prieš keisdamas tarpinę:smilewink:
Kaisti gali dėl N priežasčių, netgi iš pažiūros dėl "nekalto" dalykėlio kritus slėgimui(kuris gali būti dėl kitos smulkmės-kamšįčio nesandarumo, bet gali būt ir dėl N kitų dalykų), pvzPvz teko matyti ir čiupinėti galvą, kur buvo trūkimai (dažniausiai pasitaikantys)tarp cilinrdų vožtuvų lizdų tai žmogus sau dar galėjo važiuot ir važiuot tik kad tosolį nepastebimai išrūkindavo per duslę.Arba BMW 3, 0D blokas trūkes , tai tik gerai pavaikius tiesiog užkaisdavo, vare cilindru kompresija i ausinimo skysti.Gali kaist ir patenkant išmetimo dujoms į aušinimo skystį arba atvirkščiai.Nebūtinai turi maišytis skysčiai, priklauso nuo trūkimo vietos.Pasitaiko ir maišymosi.Bet gali nuėmęs išsipl.bakelio ar radiatoriaus dangtuką pažiūrėti ar karttais neburbuliuoja"kompresija"arba išmetimo dujos skystyje.Bet ar trūkusi, ar ne galėjai pasitikrinti kai prieš keisdamas tarpinę:smilewink:
Vanduo kazkur dingsta po truputi dabar, bet tepalas svarus yra tai greiciausiai per duslintuva iseina
Vartotojas
2014-10-21 11:58
2014-10-21
11:23 rašė:
ČIa verta pridurti "gali būti, kad".
Kaisti gali dėl N priežasčių, netgi iš pažiūros dėl "nekalto" dalykėlio kritus slėgimui(kuris gali būti dėl kitos smulkmės-kamšįčio nesandarumo, bet gali būt ir dėl N kitų dalykų), pvzPvz teko matyti ir čiupinėti galvą, kur buvo trūkimai (dažniausiai pasitaikantys)tarp cilinrdų vožtuvų lizdų tai žmogus sau dar galėjo važiuot ir važiuot tik kad tosolį nepastebimai išrūkindavo per duslę.Arba BMW 3, 0D blokas trūkes , tai tik gerai pavaikius tiesiog užkaisdavo, vare cilindru kompresija i ausinimo skysti.Gali kaist ir patenkant išmetimo dujoms į aušinimo skystį arba atvirkščiai.Nebūtinai turi maišytis skysčiai, priklauso nuo trūkimo vietos.Pasitaiko ir maišymosi.Bet gali nuėmęs išsipl.bakelio ar radiatoriaus dangtuką pažiūrėti ar karttais neburbuliuoja"kompresija"arba išmetimo dujos skystyje.Bet ar trūkusi, ar ne galėjai pasitikrinti kai prieš keisdamas tarpinę:smilewink:
Kaisti gali dėl N priežasčių, netgi iš pažiūros dėl "nekalto" dalykėlio kritus slėgimui(kuris gali būti dėl kitos smulkmės-kamšįčio nesandarumo, bet gali būt ir dėl N kitų dalykų), pvzPvz teko matyti ir čiupinėti galvą, kur buvo trūkimai (dažniausiai pasitaikantys)tarp cilinrdų vožtuvų lizdų tai žmogus sau dar galėjo važiuot ir važiuot tik kad tosolį nepastebimai išrūkindavo per duslę.Arba BMW 3, 0D blokas trūkes , tai tik gerai pavaikius tiesiog užkaisdavo, vare cilindru kompresija i ausinimo skysti.Gali kaist ir patenkant išmetimo dujoms į aušinimo skystį arba atvirkščiai.Nebūtinai turi maišytis skysčiai, priklauso nuo trūkimo vietos.Pasitaiko ir maišymosi.Bet gali nuėmęs išsipl.bakelio ar radiatoriaus dangtuką pažiūrėti ar karttais neburbuliuoja"kompresija"arba išmetimo dujos skystyje.Bet ar trūkusi, ar ne galėjai pasitikrinti kai prieš keisdamas tarpinę:smilewink:
2014-10-21
11:44 rašė:
Vanduo kazkur dingsta po truputi dabar, bet tepalas svarus yra tai greiciausiai per duslintuva iseina
1, 4 teko kelis kart keisti galva, bet ziauriai seniai, gal pries kokius 15 metu.Tada dar nebuvo tiek lagunu privezta, buvo Reniai 19, 11...Jei nusprestum pirkti, tai susitark kad leistu patikrinti galvute kad be reikalo nedet vel blogos.Kad pasizymetu ir razintu pinigus jei kas, arba ieskok nuo neisardyto motoro, pvz is "anglo"kad tiksliai zinotum.
Jūsų žinutė |
|