!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- NESTE OIL PRO dyzelinас -37 C !!!

Sukūrė Vartotojas 2016-02-26
2016-02-26 02:37
Nuo 2015 m. lapkričio mėn pildžiau tik NESTE OIL PRO dyzeliną -37 C. Pasidaviau reklamos įtakai. Nors per paskutinius ketverius-penkerius metus pildžiau tik Statoil degalinėse. Prieš savaitė ieškodama spidometro „Gliukų“ priežasties, ant šilto variklio paspaudžiau du kartus akceleratoriaus pedalą iki galo 1-2 sek., panašiai kaip daroma per techninė apžiūrą. Antra karta paspaudus ir pasiekus 5000 aps/min, variklis užgeso......... Kiti bandymai užvesti variklį buvo visiškai bergždžios. Pagalvojau gal orą kur „pagavo“, nes prieš savaitė keičiau filtrą ir vamzdelyje prie kuro siurblio pastebėjau keletą oro burbuliukų. Atsukau nuo „forsunkių“ 4-os vamzdelius....... iš dvejų purškę kuras o iš kitų dvejų, ne..... Tada supratau kad kuro siurbliui 99 proc. „AMĖN“. Iškviečiau „tralą“, ir į servisą.
Diagnoze: kuro siurblio plunžeriui užsikirtus, nulūžo alkūninė lėkšte ir deformavosi kryžmė. O priežastis labai paprasta- intensyvesniam plunžerio darbui pritrūko sutepimo, kurio aprūpinti turi pats dyzelinas, todėl plunžeris stipriau įkaitęs užsikirto, kuo pasekoje kuro siurblio keitimas, nemažos finansinės išlaidos įr daug kitų nepatogumų.
Anamnezė: NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C nebetinkamas dyzelinių variklių intensyvesnei eksploatacijai, pvz.: mieste ar greitkelių važiavimui, arba techninės apžiūros atlikimui, dėl nepakankamų tepamųjų savybių, nes beveik visi įprastam dyzelinė buvę riebalai įr parafinai, kurie reikalingi kuro siurbliu sutepimui pašalinti, kad neužšaltų iki -37C.

P.S. Kas nematė kaip atrodo NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C, paaiškinu: visiškai skaidrus kaip degtinė.
2016-02-26 03:10
O su kokiu bolidu atlikote sita eksperimenta?
(1)
2016-02-26 07:46
2016-02-26 02:37 rašė: Nuo 2015 m. lapkričio mėn pildžiau tik NESTE OIL PRO dyzeliną -37 C. Pasidaviau reklamos įtakai. Nors per paskutinius ketverius-penkerius metus pildžiau tik Statoil degalinėse. Prieš savaitė ieškodama spidometro „Gliukų“ priežasties, ant šilto variklio paspaudžiau du kartus akceleratoriaus pedalą iki galo 1-2 sek., panašiai kaip daroma per techninė apžiūrą. Antra karta paspaudus ir pasiekus 5000 aps/min, variklis užgeso......... Kiti bandymai užvesti variklį buvo visiškai bergždžios. Pagalvojau gal orą kur „pagavo“, nes prieš savaitė keičiau filtrą ir vamzdelyje prie kuro siurblio pastebėjau keletą oro burbuliukų. Atsukau nuo „forsunkių“ 4-os vamzdelius....... iš dvejų purškę kuras o iš kitų dvejų, ne..... Tada supratau kad kuro siurbliui 99 proc. „AMĖN“. Iškviečiau „tralą“, ir į servisą.
Diagnoze: kuro siurblio plunžeriui užsikirtus, nulūžo alkūninė lėkšte ir deformavosi kryžmė. O priežastis labai paprasta- intensyvesniam plunžerio darbui pritrūko sutepimo, kurio aprūpinti turi pats dyzelinas, todėl plunžeris stipriau įkaitęs užsikirto, kuo pasekoje kuro siurblio keitimas, nemažos finansinės išlaidos įr daug kitų nepatogumų.
Anamnezė: NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C nebetinkamas dyzelinių variklių intensyvesnei eksploatacijai, pvz.: mieste ar greitkelių važiavimui, arba techninės apžiūros atlikimui, dėl nepakankamų tepamųjų savybių, nes beveik visi įprastam dyzelinė buvę riebalai įr parafinai, kurie reikalingi kuro siurbliu sutepimui pašalinti, kad neužšaltų iki -37C.

P.S. Kas nematė kaip atrodo NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C, paaiškinu: visiškai skaidrus kaip degtinė.
Man regis, kad problema ne dyzeline, o pacio galvoje, Kas saltame variklyje kelia apsukas iki 5000? Gerai, kad variklis nenusprogo...
2016-02-26 10:25
Kliedesiai..važinejau per visus didziuosius šalčius tik šituo dyzelinu, prasuku apie 5000 km per menesi, masina drožiama pastoviai, nes valdiška, ir viskas puikiai dirba kaip dirbo, mašina passat b5 tdi 81kW.
2016-02-26 10:47
2016-02-26 02:37 rašė: Nuo 2015 m. lapkričio mėn pildžiau tik NESTE OIL PRO dyzeliną -37 C. Pasidaviau reklamos įtakai. Nors per paskutinius ketverius-penkerius metus pildžiau tik Statoil degalinėse. Prieš savaitė ieškodama spidometro „Gliukų“ priežasties, ant šilto variklio paspaudžiau du kartus akceleratoriaus pedalą iki galo 1-2 sek., panašiai kaip daroma per techninė apžiūrą. Antra karta paspaudus ir pasiekus 5000 aps/min, variklis užgeso......... Kiti bandymai užvesti variklį buvo visiškai bergždžios. Pagalvojau gal orą kur „pagavo“, nes prieš savaitė keičiau filtrą ir vamzdelyje prie kuro siurblio pastebėjau keletą oro burbuliukų. Atsukau nuo „forsunkių“ 4-os vamzdelius....... iš dvejų purškę kuras o iš kitų dvejų, ne..... Tada supratau kad kuro siurbliui 99 proc. „AMĖN“. Iškviečiau „tralą“, ir į servisą.
Diagnoze: kuro siurblio plunžeriui užsikirtus, nulūžo alkūninė lėkšte ir deformavosi kryžmė. O priežastis labai paprasta- intensyvesniam plunžerio darbui pritrūko sutepimo, kurio aprūpinti turi pats dyzelinas, todėl plunžeris stipriau įkaitęs užsikirto, kuo pasekoje kuro siurblio keitimas, nemažos finansinės išlaidos įr daug kitų nepatogumų.
Anamnezė: NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C nebetinkamas dyzelinių variklių intensyvesnei eksploatacijai, pvz.: mieste ar greitkelių važiavimui, arba techninės apžiūros atlikimui, dėl nepakankamų tepamųjų savybių, nes beveik visi įprastam dyzelinė buvę riebalai įr parafinai, kurie reikalingi kuro siurbliu sutepimui pašalinti, kad neužšaltų iki -37C.

P.S. Kas nematė kaip atrodo NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C, paaiškinu: visiškai skaidrus kaip degtinė.
visiska nesamone , kai tavo siurbli papuola dyz, tai jau iki +15min susyla, sandara pirma isiaikyk
(7444 / +3)
2016-02-26 10:49
man tai idomu, koki cia dyzeli uzsuko iki 5000rpm.Pas mano audi PD raudona ant 4200rpm.pas toyota D4D irgi ne kazka auksciau...Virsijus apsukas uzlenkt galima ka tik nori.Beje, kai ejau TA su audi, tai pasake paspaust ne maziau 3000rpm, tikrai ne iki dugno
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-02-26 11:00
2016-02-26 10:49 maumas rašė:man tai idomu, koki cia dyzeli uzsuko iki 5000rpm.Pas mano audi PD raudona ant 4200rpm.pas toyota D4D irgi ne kazka auksciau...Virsijus apsukas uzlenkt galima ka tik nori.Beje, kai ejau TA su audi, tai pasake paspaust ne maziau 3000rpm, tikrai ne iki dugno
Tas tai keista, nes maniškius abudu dizelius gerokai virš 3 kRPM užsuko per TA. Maverickas tai išvis apsišiko dūmais :D
2016-02-26 11:01
Šiaip aš tai dar benzo biški įpilu į baką :) Linksmiau žiema dizeliukui pasidaro dirbti :)
(7444 / +3)
2016-02-26 11:07
2016-02-26 10:49 maumas rašė:man tai idomu, koki cia dyzeli uzsuko iki 5000rpm.Pas mano audi PD raudona ant 4200rpm.pas toyota D4D irgi ne kazka auksciau...Virsijus apsukas uzlenkt galima ka tik nori.Beje, kai ejau TA su audi, tai pasake paspaust ne maziau 3000rpm, tikrai ne iki dugno
2016-02-26 11:00 rašė:Tas tai keista, nes maniškius abudu dizelius gerokai virš 3 kRPM užsuko per TA. Maverickas tai išvis apsišiko dūmais :D
jei tepalus padegina, tai per egr'a prinesa dumblo i isiurbimo kolika ir is dalies uzkisa ji.Isardzius ir iskrapscius ta kakuti bent kokiem metam butu ramu.Cia, aisku, jei forsunkes gerai dirba ir kuro norma gera.Kur tau nedumys, jei isiurbimas per ouse uzakes
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-02-26 11:11
2016-02-26 10:49 maumas rašė:man tai idomu, koki cia dyzeli uzsuko iki 5000rpm.Pas mano audi PD raudona ant 4200rpm.pas toyota D4D irgi ne kazka auksciau...Virsijus apsukas uzlenkt galima ka tik nori.Beje, kai ejau TA su audi, tai pasake paspaust ne maziau 3000rpm, tikrai ne iki dugno
2016-02-26 11:00 rašė:Tas tai keista, nes maniškius abudu dizelius gerokai virš 3 kRPM užsuko per TA. Maverickas tai išvis apsišiko dūmais :D
2016-02-26 11:07 maumas rašė:jei tepalus padegina, tai per egr'a prinesa dumblo i isiurbimo kolika ir is dalies uzkisa ji.Isardzius ir iskrapscius ta kakuti bent kokiem metam butu ramu.Cia, aisku, jei forsunkes gerai dirba ir kuro norma gera.Kur tau nedumys, jei isiurbimas per ouse uzakes
Šitoj vietoj tegul dumina kiek nori, jei tiek leidžia įstatymas :D tikrai neketinu lįst kažką ten valyt :D O dėl kuro - chebrytė - mturiu klausimą - o kokio velnio jis pilat tą iki -37 jei temperatūra praktiškai nebuvo nukritus žemiau -20? :D :D :D
(2837 / +2)
2016-02-26 16:10
2016-02-26 10:49 maumas rašė:man tai idomu, koki cia dyzeli uzsuko iki 5000rpm.Pas mano audi PD raudona ant 4200rpm.pas toyota D4D irgi ne kazka auksciau...Virsijus apsukas uzlenkt galima ka tik nori.Beje, kai ejau TA su audi, tai pasake paspaust ne maziau 3000rpm, tikrai ne iki dugno
2016-02-26 11:00 rašė:Tas tai keista, nes maniškius abudu dizelius gerokai virš 3 kRPM užsuko per TA. Maverickas tai išvis apsišiko dūmais :D
man kiek teko varyt, reikdavo paspaust iki lygiai 4000 nemažiau, bet dūmas gan lb. abejų laužų menkas
(2438 / +1)
2016-02-26 16:43
2016-02-26 02:37 rašė: Nuo 2015 m. lapkričio mėn pildžiau tik NESTE OIL PRO dyzeliną -37 C. Pasidaviau reklamos įtakai. Nors per paskutinius ketverius-penkerius metus pildžiau tik Statoil degalinėse. Prieš savaitė ieškodama spidometro „Gliukų“ priežasties, ant šilto variklio paspaudžiau du kartus akceleratoriaus pedalą iki galo 1-2 sek., panašiai kaip daroma per techninė apžiūrą. Antra karta paspaudus ir pasiekus 5000 aps/min, variklis užgeso......... Kiti bandymai užvesti variklį buvo visiškai bergždžios. Pagalvojau gal orą kur „pagavo“, nes prieš savaitė keičiau filtrą ir vamzdelyje prie kuro siurblio pastebėjau keletą oro burbuliukų. Atsukau nuo „forsunkių“ 4-os vamzdelius....... iš dvejų purškę kuras o iš kitų dvejų, ne..... Tada supratau kad kuro siurbliui 99 proc. „AMĖN“. Iškviečiau „tralą“, ir į servisą.
Diagnoze: kuro siurblio plunžeriui užsikirtus, nulūžo alkūninė lėkšte ir deformavosi kryžmė. O priežastis labai paprasta- intensyvesniam plunžerio darbui pritrūko sutepimo, kurio aprūpinti turi pats dyzelinas, todėl plunžeris stipriau įkaitęs užsikirto, kuo pasekoje kuro siurblio keitimas, nemažos finansinės išlaidos įr daug kitų nepatogumų.
Anamnezė: NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C nebetinkamas dyzelinių variklių intensyvesnei eksploatacijai, pvz.: mieste ar greitkelių važiavimui, arba techninės apžiūros atlikimui, dėl nepakankamų tepamųjų savybių, nes beveik visi įprastam dyzelinė buvę riebalai įr parafinai, kurie reikalingi kuro siurbliu sutepimui pašalinti, kad neužšaltų iki -37C.

P.S. Kas nematė kaip atrodo NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C, paaiškinu: visiškai skaidrus kaip degtinė.
Ar supranti, kad tai yra rimtas kaltinimas?Ekspertu isvadas turi?Siurblys galejo pareit ir nuo senatves, amzino nieko nera.
2016-02-29 10:40
2016-02-26 02:37 rašė: Nuo 2015 m. lapkričio mėn pildžiau tik NESTE OIL PRO dyzeliną -37 C. Pasidaviau reklamos įtakai. Nors per paskutinius ketverius-penkerius metus pildžiau tik Statoil degalinėse. Prieš savaitė ieškodama spidometro „Gliukų“ priežasties, ant šilto variklio paspaudžiau du kartus akceleratoriaus pedalą iki galo 1-2 sek., panašiai kaip daroma per techninė apžiūrą. Antra karta paspaudus ir pasiekus 5000 aps/min, variklis užgeso......... Kiti bandymai užvesti variklį buvo visiškai bergždžios. Pagalvojau gal orą kur „pagavo“, nes prieš savaitė keičiau filtrą ir vamzdelyje prie kuro siurblio pastebėjau keletą oro burbuliukų. Atsukau nuo „forsunkių“ 4-os vamzdelius....... iš dvejų purškę kuras o iš kitų dvejų, ne..... Tada supratau kad kuro siurbliui 99 proc. „AMĖN“. Iškviečiau „tralą“, ir į servisą.
Diagnoze: kuro siurblio plunžeriui užsikirtus, nulūžo alkūninė lėkšte ir deformavosi kryžmė. O priežastis labai paprasta- intensyvesniam plunžerio darbui pritrūko sutepimo, kurio aprūpinti turi pats dyzelinas, todėl plunžeris stipriau įkaitęs užsikirto, kuo pasekoje kuro siurblio keitimas, nemažos finansinės išlaidos įr daug kitų nepatogumų.
Anamnezė: NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C nebetinkamas dyzelinių variklių intensyvesnei eksploatacijai, pvz.: mieste ar greitkelių važiavimui, arba techninės apžiūros atlikimui, dėl nepakankamų tepamųjų savybių, nes beveik visi įprastam dyzelinė buvę riebalai įr parafinai, kurie reikalingi kuro siurbliu sutepimui pašalinti, kad neužšaltų iki -37C.

P.S. Kas nematė kaip atrodo NESTE OIL PRO dyzelinas -37 C, paaiškinu: visiškai skaidrus kaip degtinė.
2016-02-26 16:43 Warsztat rašė:Ar supranti, kad tai yra rimtas kaltinimas?Ekspertu isvadas turi?Siurblys galejo pareit ir nuo senatves, amzino nieko nera.
Sveiki,
ačiū už nuomonę.
Neste Pro Diesel pasižymi puikiomis tepumo savybėmis. Tepumo nustatymui naudojamas ISO sertifikuotas testas (EN ISO 12156-1) kurio angliškas pavadinimas - High Frequency Reciprocating Rig (HFRR). Pagal LST EN 590 standartą dyzelinio kuro tepumas turi būti ne daugiau kaip 460 μm/60ºC (išskirtinai Pro Diesel šis parametras pagal WWFC yra max 400 μm/60ºC) , o Pro Diesel tepumo vidutinis dydis yra apie 350 μm/60ºC, kas reiškia, kad šios Pro Diesel savybės yra geresnės už LST EN 590 standarto normas visu ~100 punktų.

Galime atlikti Jūsų automobilio bake (jei dar jo turite) esančio kuro laboratorinius tyrimus. Ar būtų galima su Jumis susisiekti ir sutarti mėginio paėmimo detales? Jei taip, tuomet labai laukiame el. pašto adreso arba tel. numerio.

Geros dienos,
UAB „Neste Lietuva“
Tiekimo ir didmeninės prekybos skyrius
didmena eta neste.com

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku