Konceptas pagamintas naudojant 599 GTB Fiorino bazę, Ferrari inžinieriai sufokusavo dėmesį į variklio komponentų svorį: naudodami anglies pluošto komponentus ir F1 technologijas. Komponentų dizainas buvo pakeistas taip, kad gamybos procese sunaudojama mažiau medžiagų automatiškai palengvinant komponentus. Tai davė gerų rezultatų ir maksimalias apsukas pavyko pakelti iki 9000, o galią iki 700AG.
Taip pat sukurta nauja elektroninė sistema, pavadinta „High Performance Dynamic Concept“ kuri skirta tam, kad „išspausti“ „viską kas įmanoma iš mechaninių automobilio komponentų išnaudojant elektronikos potencialą“, kas reiškia, kad važiuojant trasoje automobilio elektronika ir mechaniniai komponentai dirbs išvien tam, kad pasiekti geriausią įmanomą rato įveikimo laiką.
Taip pat Ferrari inžinieriai padirbėjo aerodinamikos srityje. Taigi 599XX sukuria 280kg prispaudimo jėgos važiuodama 200km/h, ir 630kg – 300km/h greičiu.
Bet kokiu atveju Ferrari pasistengė nuoširdžiai ir pasakoti apie keramikinius stabdžius, F1 stiliaus ratlankius, pagerinančius aerodinamiką, aliuminio ir kompozicinių medžiagų naudojimą korpuse, galima būtų labai ilgai, bet reziume sukurtas gražus automobilis, tad geriau pasižiūrėti foto:
beje, foto skolintos iš Asphalte.ch