Pagaliau VW pristatė visuotinai pripažintą Golf GTD versiją. Pirkėjas turės galimybę rinktis tarp 6 pavarų mechaninės ir DSG dvigubos sankabos greičių dėžių (su pastarąja kaina šiek tiek didesnė nei su 6 pavarų mechanine).
Automobilio su 211AG maksimalus greitis nėra itin didelis – 220km/h, o ir iki 100km/h įsibėgėja ne taip jau sparčiai – per 8.1sek.
Tačiau pasak gamintojo, labiau reikėtų akcentuoti šio automobilio mažą degalų sunaudojimą (5,3l su 6 pavarų mechanine transmisija ir 5,6l su DSG dvigubos sankabos greičių dėže) bei nedidelį CO2 išmetimą (atitinkamai 139g/km bei 147g/km).
VW Golf GTD modelis pasižymi sportinio automobilio patobulinimais, pradedant nuo atnaujintos automobilio išorės – korio formos priekinių grotelių, dvigubo chromuoto išmetimo vamdžio, žemesnio kėbulo ir baigiant interjeru su oda aptrauktu vairu bei sportinėmis sėdynėmis.
Europoje GTD modelis pasirodys jau liepos mėnesį, tad  jei kas turite 100K laisvų litukų, galite ruoštis „bėgti“ jo pirkti.
D|D