ID. BUGGY elektromobilis yra tarsi kelionė laiku – akimirka ir septintojo dešimtmečio Kalifornijos smėlynų bagio šiuolaikinė versija atsiduria dabartyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Išgryninta ID. BUGGY išvaizda yra šiuolaikinė klasikinės automobilių ikonos versija be retro užuominų. Tai yra bagis be jokių išlygų, tačiau šiuolaikiniame pasaulyje,“ – taip elektrinį bagį, kurio pasaulinė premjera įvyks tarptautinėje Ženevos parodoje, apibūdina pagrindinis „Volkswagen“ dizaineris Klausas Bischoffas.

Septintojo dešimtmečio paplūdimio bagiai buvo gaminami naudojant legendinio „Beetle“ platformą su gale sumontuotu „Boxer“ tipo keturių cilindrų motoru.

Daug mažų gamintojų siūlė savas iš stiklo pluoštu sutvirtinto plastiko pagamintas kėbulo versijas, kurios buvo montuojamos ant „Beetle“ važiuoklės – taip gimė itin daug originalių modelių.

Naujasis ID. BUGGY liko ištikimas šiai koncepcijai, tik išsiskiria šiuolaikinėmis technologijomis.

O tai reiškia, kad jo gamybai naudojama „Volkswagen“ elektromobilių MEB platforma su 62 kWh ličio-jonų akumuliatoriumi, tiekiančiu energiją gale sumontuotam 150 kW (240 AG) elektros varikliui ir užtikrinančiu maždaug 250 kilometrų azartiško važiavimo ridą (matuojant WLTP metodika).

Iki 100 km/h koncepcinis elektromobilis įsibėgėja per 7,2 sekundes, maksimalus greitis yra apribotas pasiekus 160 km/h. Elektromobilis galimas ne tik su galinių, bet ir visų varančiųjų ratų pavara, priekinėje ašyje sumontavus papildomą elektros variklį.

Ženevos parodoje „Volkswagen Group“ taip pat pristatys mobiliąją greitojo įkrovimo stotelę, kurią galima sumontuoti laikinai ar nuolatos bet kurioje vietoje. O greitas, iki 100 kW galios siekiantis įkrovimas užtikrina, kad elektromobilis iki 80 proc. gali būti įkrautas vos per pusvalandį.

Naujojo ID. BUGGY išvaizda įkūnija laisvės pojūtį važiuojant atviru bagiu. Buvo atsisakyta kieto stogo ir durelių, todėl minimalistinio stiliaus salono apdailai panaudotos vandeniui atsparios medžiagos. Koncepcinis ID. BUGGY elektromobilis yra dvivietis, tačiau gali turėti ir keturias sėdimas vietas.

Modulinė elektromobilio konstrukcija leidžia viršutinę kėbulo dalį montuoti atskirai nuo MEB važiuoklės – kaip ir prieš penkis dešimtmečius, taip ir šiandien ID. BUGGY elektromobilio kėbulą galės kurti skirtingos kompanijos.

Be to, „Volkswagen“ yra paskelbęs, kad MEB platformą galės naudoti ir kiti elektromobilių gamintojai.

Penktasis ID. šeimos narys. Po ID. (kompaktinė klasė), ID. BUZZ (furgonas), ID. CROZZ (SUV) ir ID. VIZZION (sedanas), naujasis ID. BUGGY yra penktasis koncepcinis „Volkswagen“ elektromobilis, pagamintas naudojant modulinę MEB elektrinę platformą.

Išvaizda – tikras bagis, tikras ID.

Bekelei, paplūdimiui ir miestui sukurtas ID. BUGGY turi efektingai atrodantį kėbulą su virš ratų iškilusiais sparnais, masyviais slenksčiais, aukštu priekiniu gaubtu ir dar aukštesne galine dalimi. Elektrinis bagis yra nudažytas dvejomis spalvomis, taip dar labiau paryškinant jo nuotykių ieškotojo prigimtį.

Elektromobilis yra 4063 mm ilgio, 1890 mm pločio, 1463 mm aukščio ir turi 2650 mm atstumą tarp ašių.

Kaip ir prieš penkis dešimtmečius gaminti „Volkswagen“ modeliai „Beetle“ ir „Transporter“, ID. BUGGY elektromobilis neturi priekinių grotelių – automobiliams su oru aušinamais varikliais gale jos buvo nereikalingos, nereikalingos jos ir elektromobiliams.

Bet ID. BUGGY yra akimirksniu atpažįstamas kaip priklausantis „Volkswagen“ šeimai, nes jo logotipas yra šviečiantis LED elementas. Tuo metu masyvi priekinė aliumininė apsauga bekelėje saugo priekinę ašį ir svarbiausius mazgus nuo pažeidimų.

Elektromobilis turi net 240 mm siekiančią prošvaisą, o ant 18 colių dydžio ratlankių sumontuotos „BF Goodrich All-Terrain T/A“ bekelės padangas. Sutvirtintas priekinio stiklo rėmas, drauge su „Targa“ skersiniu saugo keleivius jei bagis apsiverstų.

Minimalistinė ir praktiška salono koncepcija

Minimalistinis ID. BUGGY salonas turi itin nesudėtingą valdymą ir vandeniui atsparias apdailos medžiagas ir, kaip ir kėbulas, yra nudažytas tokiomis pačiomis dvejomis skirtingomis spalvomis.

Atviru automobiliu galima važiuoti net lyjant lietui, elektromobilis taip pat turi užtraukiamą medžiaginį stogą.

Prietaisų valdymas yra ekrane, funkcijas aktyvuojant paspaudimu ir taip išvengiant atsitiktinio įjungimo, o pats valdymas yra itin logiškas ir intuityvus.

Pavyzdžiui, pavaros perjungiamos pasukus apvalų valdiklį, sumontuotą ties vairo kolonėle, o įjungta pavara atvaizduojama skaitmeniniame prietaisų skydelyje.

Šaltinis: http://technologijos.lt