Įprastai didžiosiose parodose Rusijos gamintojai arba nedalyvauja, arba negali pateikti publikai nieko išskirtinio, todėl lieka nepastebėti.

Visgi 89-ojoje Ženevos automobilių parodoje viskas buvo kiek kitaip – prabangūs rusiški „Aurus“ limuzinai su pasididžiavimu pristatyti visai Europai.

Tačiau labiausiai naujosios „Aurus“ markės debiutu Ženevoje buvo sužavėti patys rusai. Socialiniuose tinkluose jie dalinosi automobilių nuotraukomis su pasididžiavimo kupinais komentarais. 

„Tai jums ne „tiuningo“ komplektas ir netgi ne nauja „Lada“, o rimtas naujas automobilis“, – skelbė vienas rusų internautas, o likusieji buvo linkę jam pritarti.

Apskritai, tai buvo vos trečias kartas, kai šie modeliai oficialiai rodyti publikai.

Pirmą kartą naujasis limuzinas buvo panaudotas 2018 metų gegužės 7 dieną vykusios prezidento Vladimiro Putino inauguracijos metu. 

Maskvos automobilių parodoje „Aurus“ debiutavo kiek vėliau – praėjusių metų rugpūtį. Tačiau susižavėję „Aurus“ gerbėjai nepastebėjo vieno dalyko – europiečių šis limuzinas pernelyg nesudomino.

Vadina amžiaus premjera

Rusų žurnalistai pabrėžia, kad Ženevoje įvykęs naujojo modelio pristatymas jiems yra pirmas tokios svarbos debiutas prestižiniame renginyje per visą XXI amžių. 

„Aurus“ stendas atrodė ganėtinai kukliai: jame stovėjo vos du skirtingi „Senat“ modeliai – S600 sedanas ir L700 ilgesnės bazės limuzinas. 

Prezidentinį rusišką limuziną apžiūrinėjančių smalsuolių netrūko, bet išskirtinio dėmesio tarp visų parodoje pademonstruotų automobilių jie nesulaukė. Apie jo pasirodymą pranešė vos keli leidiniai, o daugiausiai susidomėjimo automobilis sukėlė tarp pačių rusų.

Tačiau „Aurus“ neskebia ambicijų imti pardavinėti savo automobilius ir už Rusijos ribų.

Skelbiama, kad prabangiems modeliams užsakymų kompanija turi artimiausiems dviem metams. Tai reiškia, kad užsisakę automobilį dabar pirkėjai jį gaus ne anksčiau kaip 2021-aisiais. 

Tiesa, tai nestebina turint omenyje ypač kuklius gamybos pajėgumus. 2019-aisiais planuojama pagaminti tik apie 120 „Aurus“ automobilių, iš kurių pusė jau užsakyta Rusijos vadovybės apsaugos tarnybos,  o kitamet planuojama pastatyti jų gamyklą Tartastane ir padidinti gamybą iki 5000 automobilių per metus.

Pirkėjai pasiryžę laukti

„Aurus“ atstovai pripažįsta, kad kol kas visi jų klientai – išskirtinai rusai. 

Serijinė automobilių gamyba dar nepradėta, tačiau vietiniai pirkėjai pasiryžę laukti ir mokėti 10 mln. rublių (134 tūkst. eurų).

Gamintojas žada, kad modelių gama artimiausiu metu prasiplės – ją papildys mikroautobusas „Arsenal“ ir visureigis „Komendant“. 

Visi automobiliai bus konstruojami ant tos pačios modulinės platformos, kurioje montuojamas 4,4 litro darbinio tūrio V8 tipo variklis išvystantis maksimalią 600 AG galią.

Masė – lyg sunkvežimio

Trauka per 9 laipsnių automatinę transmisiją perduodama visiems keturiems ratams. 

Eksploatacijai paruoštas „Senat S600“ sedanas sveria 2740 kilogramų, todėl net su įspūdinga galia įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 6 sekundes, o maksimalus išvystomas greitis – 250 km/val. 

Gamintojo skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos užmiestyje – 15 l/100 km.

Šaltinis: http://technologijos.lt