Tikrai ne kiekvieną dieną pasitaiko galimybė pažvelgti į visiškai naują Ferrari kūrinį. Paslapties šydas oficialiai buvo atidengtas nuo labai tikėtino F430 modelio pakeitimo, Ferrari 458 Italia.
Šis automobilis apibūdinamas kaip „didžiulis šuolis į priekį“ ir „visiškas nukrypimas nuo vyraujančių srovių“. Ferrari sako, kad naujasis superautomobilis yra „stiliaus, kūrybinės nuojautos, aistros ir moderniausių technologijų sintezė“.
„Pininfarinos“ meistrų sukurtas 458 Italia modelio dizainas gali pasigirti kompaktiška aerodinamine forma, kuri pagerina prispaudžiamąją jėgą (140kg ties 200km/h). Variklio aušinimui automobilyje yra sumontuotos nedidelės angos tarp variklio gaubto ir priekinių žibintų. 458 Italia yra „papuoštas“ agresyviu galu su jame įmontuotu masyviu difuzoriumi, California stiliaus žibintais ir trimis centre įmontuotais išmetimo vamzdžiais.
Galia šiame automobilyje yra gaunama iš tiesioginio įpurškimo 4,5l aštuonių cilindrų variklio, generuojančio 570AG ties 9000aps/min ir pasižyminčio 540Nm sukimo momentu ties 6000aps/min. Variklis sujungtas su septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija, kad būtų suderinta galia ir sukimo momentas.
100km/h greitį šis automobilis pasiekia per 3,4sek, o maksimaliai iš 458 Italia galima išspausti 325km/h greitį. Sustojimui nuo 100km/h iki 0km/h prireikia vos 32.5m.
Varomas iš lengvasvorio aliuminio pagaminta važiuokle, automobilis sveria 1380kg. 42% svorio tenka priekiui, 58% - galui. Dėl tokio svorio paskirstymo žadama išskirtinė vairavimo dinamika.
Dalį gerųjų savo savybių 458 Italia pasiskolino iš F1 lenktynių patirties. Vienas iš pagrindinių patobulinimų – sumažinta vidaus variklio trintis, kuri pagerina degalų taupymą ir sumažina išmetamųjų teršalų kiekį. Dėl šių patobulinimų automobilio degalų suvartojimas yra 13,7l/100km, o CO2 emisija – 320g/km.
Nors detalių apie automobilį kaip ir netrūksta, teigiama, kad daugiau informacijos turėtų paplisti po oficialaus 458 Italia pristatymo Frankfurto Motor šou.
O kol kas – tyzerinis filmukas ir keletas nuotraukų.