„Fastrack“ buvo greitas, bet „Fastrack Two“ yra dar greitesnis. Traktorius išvystė įspūdingą greitį ir pateko į Guinnesso rekordų knygą.
Tikriausiai dar atsimenate, kaip „JCB“ kompanijos drauge su „Williams“ inžinieriais kurtas „Fastrack“ traktorius pasiekė 167 km/val. greitį ir pateko į rekordų knygą.
Dabar jie grįžo su nauja traktoriaus versija - „Fastrack Two“. Ir pastarasis užfiksavo naują pasaulio rekordą – 241,4 km/val.
Naująjį „Fastrack Two“ traktorių vairavo motociklų lenktynininkas ir mechanikas Guy’as Martin’as.
Teigiama, kad „Fastrack Two“ buvo 10 proc. lengvesnis už „Fastrack“ traktorių ir tuo pačiu aptakesnių formų.
„Kai šią vasarą su Fastrack traktoriumi pasiekėme 167 km/val. greitį, aš buvau įsitikinęs, kad galime ir dar geriau.
JCB išsikėlė sau tikslą dar kartą pagerinti šį rekordą ir mums pavyko. Tai nuostabus laimėjimas, kurį pasiekė jauna ir entuziastinga inžinierių komanda“, - sakė „JCB“ kompanijos pirmininkas Bamford’as.
„Fastrack Two“ - naujas ir patobulintas
„Fastrack Two“ išlaikė tuos pačius projektavimo principus, kaip ir jo pirmtakas, tačiau norint padidinti greitį, buvo padaryta keletas svarbių pakeitimų.
Pirmiausiai, traktoriaus variklio dangtis iš plieninio buvo pakeistas į aliumininį. Taip pat sukurti nauji kabinos vėjo deflektoriai, nukreipiantys tiesioginį oro srautą, naujas galinis traktoriaus dangtis, pertvarkyti radiatorių dangčiai, naujos šoninės plokštės, priekinis buferis ir kabinos stogas.
„Fastrack Two“ turimam 7,2 litrų, 6 cilindrų „JCB Dieselmax“ varikliui papildomos galios suteikė naujas ir didesnis turbokompresorius, o pakeistas išmetimo kolektorius padėjo pagerinti srautą.
Bendri patobulinimai leido „Fastrack Two“ pasiekti maksimalią 1016 AG galią, esant 3150 aps./min., o sukimo momentas viršijo 2500Nm.
Taip pat teigiama, kad „Fastrack Two“ yra ekonomiškas traktorius, kuriam tereikia 20 litrų degalų bako. Įdomus momentas yra susijęs ir su traktoriaus stabdymu.
Lekiant tokiu dideliu greičiu, rimtu iššūkiu tapo ir saugus traktoriaus stabdymas. Inžinieriai netgi buvo įrengę specialų parašiutą, jei kartais įdiegtos stabdymo sistemos neatlaikytų, tačiau šio parašiuto neprireikė.
„Parašiutą įdiegėme, kaip papildomą saugos lygį. Laimei, mums jo neprireikė panaudoti, nes visi mūsų inžinierių skaičiavimai buvo teisingi ir Guy’as Martin’as po kiekvieno važiavimo galėjo komfortiškai sustabdyti greitai lekiantį traktorių“, - teigė vyriausiasis „JCB“ inovacijų ir plėtros vadovas Tim’as Burnhope’as.
Šaltinis: http://technologijos.lt