Mūsų šalies „Toyota“ pardavėjai sulaukė pirmųjų, jau trečios kartos „Toyota Avensis“ automobilių. Už pigiausios komplektacijos automobilį su silpniausiu benzininiu varikliu teks pakloti 62 tūkstančius 990 litų.

 Tiek kainuoja naujasis „Avensis“ sedanas su 1,6 l, 132 AG benzininiu motoru ir 6 bėgių mechanine greičių dėže. Už automobilį su tuo pačiu varikliu bei ta pačią greičio dėže tik universalo kėbulu teks atseikėti nuo 67 tūkstančių 690 litų.

 

Daugiausiai teks pakloti tiems pirkėjams, kurie naująjį „Avensis“ nuspręs įsigyti su galingiausiu 2,2 l, 177 AG dyzeliniu motoru bei šešių bėgių mechanine greičių dėže. „Toyota Avensis“ sedanas su šiuo varikliu kainuoja nuo 112 tūkstančių 660, o universalas – nuo 113 tūkstančių 100 litų.

 

Patinkantį „Avensis“ pirkėjas gali rinktis iš keturių komplektacijų: „Linea Terra“, „Linea Sol“, „Luxury“ bei „Premium“. Į pigiausios „Linea Terra“ komplektacijos „Avensis“ bus įmontuoti automatiškai valdomi bei šildomi lauko veidrodėliai, mechaninis oro kondicionierius, automatiškai valdomi priekiniai langai, elektrinis rankinis stabdis, CD grotuvas su 6 garsiakalbiais bei gausybė saugos sistemų.

 

Benzininių motorų gamą sudaro trys visiškai nauji varikliai: 1,6 l/132 AG/160 Nm (vidutinės degalų sąnaudos 6,5 l); 1,8 l/147 AG/180 Nm (vidutinės degalų sąnaudos 6,5-6,7 l) ir 2,0 l/152 AG/196 Nm (vidutinės degalų sąnaudos 6,9-7,0 l). Visi trys benzininiai motorai standartiškai bus komplektuojami su 6 bėgių mechanine greičių dėže.

 

O kalbant apie dyzelinių variklių gamą, reikia pasakyti, kad ji liko nepakitus: 2,0 l/126 AG/310 Nm (vidutinės degalų sąnaudos 5,1-5,3 l); 2,2 l/150 AG/340 Nm (vidutinės degalų sąnaudos 5,5 l) ir 2,2 l/177 AG/400 Nm (vidutinės degalų sąnaudos 5,9 l). Beje, visi trys dyzeliniai motorai atitinka „Euro 5“, o benzininiai – tik „Euro 4“ aplinkosaugos normas.