„Hyundai Tucson“ yra kompaktinės klasės SUV, o tokie modeliai šiandien sulaukia daug dėmesio ne tik tarp naujų, bet ir naudotų automobilių pirkėjų. Trečioji „Tucson“ karta debiutavo 2015-iais ir buvo gaminama iki 2021-ųjų. Nors šis modelis neturi įdomių ir išskirtinių savybių, tačiau gali būti puikiu pasirinkimu ieškantiems patikimo ir nesudėtingai eksploatuojamo tokios klasės automobilio, kuris gali pasiūlyti naudingų privalumų.

Jei ieškosite trečios kartos „Tucson“, galite rasti modelius su 1.6 l benzininiais varikliais, kurie turi 130 arba beveik 180 arklio galių versijose su turbina, o 2.0 l varikliai siūlo 150 arba 160 arklio galių. Taip pat buvo ir 2.4 l variklių su 170 arba 180 arklių. Dyzelių taip pat trys – 1.6 l variklis su 113 arba 134 arklio galiomis, 1.7 l su 114 arba 140 arklio galių ir 2.0 l varikliai su truputį daugiau nei 130 arba 180 arklių. Praktiškai visi varikliai buvo komplektuojami su mechaninėmis arba automatinėmis greičių dėžėmis.

Ne retas „Tucson“ turi 2.0 l. dyzelinį variklį su 134 arklio galiomis ir šešių pavarų mechanine greičių dėže. Variklis nestulbina pagirtina dinamika – kiekvieną kartą spaudžiant akseleratorių ir norint spartaus pagreitėjimo teks nusivilti. Tačiau sankaba minkšta, pavaros jungiamos pakankamai tiksliai, todėl važinėjimui mieste toks derinys neblogas. Jei pasirinksite įvaizdį vietoje komforto, tai yra, modelį su 19 colių, o ne mažesniais ratlankiais, turėsite susitaikyti su grubiu važiuoklės darbu važiuojant per kelio nelygumus. Nors šio automobilio natūralus važiuoklės derinimas ganėtinai standus, tačiau mažesnio diametro ir aukštesnio profilio padangos suteikia jaukesnį važiavimą.

Viduje toks trečios kartos „Tucson“ labiausiai džiugina nebloga įranga, net bazinės komplektacijos modeliuose. Šildomos priekinės ir galinės sėdynės bei šildomas vairas yra malonūs privalumai, kuriuos rasite praktiškai bet kuriame trečios kartos „Tucson“. Jei nusišypsos laimė, galite rasti modelių ir su vėsinamomis priekinėmis sėdynėmis, panoraminiu stoglangiu ir kitais privalumais, kokių neturi ne retas kitas toks SUV.

Per daug nereikės sukti galvos ir dėl prietaisų valdymo, nes viskas čia ganėtinai elementaru ir greitai perprantama. Lietimui jautrus ekranas galėtų veikti truputį greičiau ir pasižymėti išraiškingesne grafika, tačiau apskritai, tai neesminiai trūkumai. Tuo metu vienas ryškiausių trūkumų – interjero medžiagų kokybė. Praktiškai visur panaudotas kietas plastikas, kuris nėra nei malonus liesti, nei sukuria jaukumo pojūtį.

Nepaisant ne pavyzdingos kokybės plastiko, surinkimas puikus ir šiuo atžvilgiu „Tucson“ yra geresnis nei prancūziški ar vokiški konkurentai ir lygiuojasi į japoniškus modelius. Daugelis tiesioginių konkurentų, šiuo atžvilgiu, yra gerokai žemesniame lygyje.

Ar toks trečios kartos „Hyundai Tucson“ patikimas automobilis? Galima sakyti, kad taip. Daugiau problemų gali kelti modeliai su mechaninėmis greičių dėžėmis ir dyzeliniais varikliais, nes kai kurie vairuotojai skundėsi greitu smagračio ir sankabos nusidėvėjimu. Taip pat nusiskundimų sulaukia ir šio SUV elektronika – centrinis užraktas, langų pakelėjai, parkavimo davikliai. Nieko esminio ar ypatingo.

Trečios kartos „Hyundai Tucson“ turi trūkumų, kurie gali nepatikti labai išrankiems vairuotojams, ne visiems gali patikti ir kieta važiuoklė, tačiau apskritai – tai patikimas ir ne retai gera įranga aprūpintas kompaktinės klasės SUV modelis puikiai tinkantis tiems, kurie nori tiesiog normalaus tokios klasės automobilio.