Didžiausia elektromobilių problema šiandien yra akumuliatoriai. Jų talpos neužtenka pakankamai dideliai ridai vienu pakrovimu.

Jau senokai gaminamas Toyota prius naudoja nikelio akumuliatorius, ką tik pasirodę Nissan Leaf bei Chevrolet Volt – ličio jonų akumuliatorius.

Pastarieji plačiai naudojami elektroninių prietaisų maitinimui ir iš paplitusių variantų turi vieną geriausių talpos rodiklių, tačiau ir jų neužtenka – normaliomis sąlygomis elektromobilis negali nuvažiuoti benzininiams varikliams įprastų atstumų.Ličio jonų baterija, jeigu jos masę išlaikyti priimtina, gali sukaupti apie 2000 kWh energijos.

To neužtenka, kad elektra pilnai pakeistų organinį kurą transporto priemonėse.

 

Litis turi ir kitą problemą – tai gana retas metalas, ir, staigiai augant jo sunaudojimui, atsargų pagal kai kurias prognozes užteks neilgam.

 

Kaip praneša Bloomberg, Toyota techniniamne centre Mičigane, JAV, bandoma kurti naujo tipo akumuliatorius, kurių pagrindą sudarys magnis bei siera. Inžinieriai tikisi, kad veikiantį pramoninį variantą galėsime pamatyti maždaug  2020 metais.