Elektromobilis, sukurtas Brighamo Youngo universiteto inžinerijos studentų, pasiekė savo klasės pasaulio greičio rekordą. Vidutinis dviejų važiavimų greitis siekė beveik 250 km/h, o vieno važiavimo metu užfiksuotas net 280 km/h greitis.
Šis pasiekimas užbaigia septynis metus trukusį 130-ies studentų ir vieno dėstytojo darbą. Greičio rekordo siekiančiųjų žargonu, automobilis vadinamas „aptakiuoju“. Tai reiškia, kad jis yra ilgos, plonos formos bei turi uždarus ratus – visa tai oro pasipriešinimui sumažinti. Automobilio kėbulas padarytas iš lengvo anglies pluošto. Automobilio aerodinamika gerinta pasitelkiant į pagalbą kompiuterinį vėjo tunelio modelį. Būtent aerodinamika ir ličio geležies fosfato baterijos ir leido automobiliui pasiekti greičio aukštumas.
Automobilio dugnas yra vos 2.54 cm aukštyje nuo žemės, o pasukti į šoną su juo tikrai problematiška. Dėl šios priežasties automobilis gali būti išbandomas tik saugiose vietose, kaip Bonevilio druskos lygumose.
Aptakusis automobilis, pavadintas „Electric Blue“, dalyvauja E1 klasėje, kurioje automobiliai negali sverti daugiau, nei 500 kg. Dėl to, kad automobilis turėjo sutalpinti sunkias baterijas, sukurti tokį lengvasvorį automobilį nebuvo lengva.
Komanda greičio rekordą bandė pasiekti ir pernai. Pirmojo bandymo metu užfiksuotas 220 km/h greitis, tačiau antrojo būtino bandymo metu automobilis apsivertė. Dėl to rekordas nebuvo užfiksuotas.